Weet je dat ik die nog nooit heb gehoord?quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Do you wanna build a snowmaaaannnn.Inderdaad ja!
raakten die batterijen maar eens op...quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef MaJo het volgende:
Zitten echt hele mooie tonen in, als je even door haar vibrato (kom maar op) heen luistert
Zie je wel!quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Do you wanna build a snowmaaaannnn.Inderdaad ja!
Nou, nou.quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb daar afgereden. Wat een ellende.![]()
nog steeds te mild.quote:
Ken er nog 1quote:
Nee, dat wist ik niet. Heb je de film dus nog nooit gezien (nee natuurlijk niet Cee, daar zit het lied in, DENK NA. Zucht)?quote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet je dat ik die nog nooit heb gehoord?
Er is op aarde geen ergere plek dan Frankrijk.quote:
Frankrijk isquote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er is op aarde geen ergere plek dan Frankrijk.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet. Heb je de film dus nog nooit gezien (nee natuurlijk niet Cee, daar zit het lied in, DENK NA. Zucht)?
Uit de buurt van de Fransen blijvenquote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Het land is anders best mooi...quote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niets mis met Frankrijk hoor. Ik ga er graag naartoe om te kamperen. Wel in een stacaravan, dat wel. En als de kinderen niet meer meegaan, zie je me daar ook nooit meer.quote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Frankrijk is best prima, maar het nadeel is het feit dat er Fransen wonen.quote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
tonen vooralquote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef Cee het volgende:
Ik ken dit nummer alleen van Top 2000. Vind het best mooi. Het heeft wel wat.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja
Dat is dat dorp wat ik altijd verwar met Hoogkarspel
Nooit in Duitsland geweest?quote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nooit gewetenquote:
dat is wel zo achterhaald...quote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Frankrijk is best prima, maar het nadeel is het feit dat er Fransen wonen.
Ook dat is vetquote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goede keuzeZo komt The Prodigy ook nog langs, dan gaat de tijd ook weer wat sneller
Duitslandquote:
Here is Mr. Conway Twittyquote:Op zondag 28 december 2014 23:10 schreef DeJori het volgende:
Waarom staat Conway Twitty eigenlijk niet in de top 2000?
Conway Twitty geeft concerten op een podium in zijn achtertuin in Nashville. Staat op mijn bucketlist.quote:
De taal is op zich nog niet verkeerd.quote:
Zing een liedje voor me Fransquote:Op zondag 28 december 2014 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Frans is een mooie taal![]()
De mensen op campings zijn![]()
Daarna ga ik sowieso naar bed.quote:Sam Cooke A Change Is Gonna Come
Je hebt toch nog zo'n Lutje dorp? Ik ken iemand die daar vandaan komt en dacht echt dat hij die plaatsnaam verzonquote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lutjebroek en Grootebroek zitten er nog tussen hoor![]()
Bovenkarspel is die voor jou verder is dan Hoogkarspel
Noord Korea een optie?quote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee dat is niet leuk...quote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zing een liedje voor me Frans
ook al is het in het Frans
- Winkelquote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt toch nog zo'n Lutje dorp? Ik ken iemand die daar vandaan komt en dacht echt dat hij die plaatsnaam verzonEn nu kom ik er niet op
Beter dan Frankrijkquote:
Fransen in Parijs zijn wel kut.quote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
Franse toeristen hier zijn vervelend. Italiaanse toeristen zijn nog veel erger.
De Italianen stinken nog ookquote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
Franse toeristen hier zijn vervelend. Italiaanse toeristen zijn nog veel erger.
Ja die! Lutjewinkelquote:
Er is een Hoorntopic in STA maar daar wordt heel weinig gepost. Heel af en toe krijgt het een oplevingquote:
Alleen die taal...quote:
Ik weet alleen van het bestaan van Lutjebroek en Lutjewinkelquote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt toch nog zo'n Lutje dorp? Ik ken iemand die daar vandaan komt en dacht echt dat hij die plaatsnaam verzonEn nu kom ik er niet op
quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond de Grieken (in Athene) veel onvriendelijker dan de Fransen trouwens.
Het bier en het eten compenseert allesquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
noord korea is wel het enige land dat op de zon is geland
Nee staan veel hogerquote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef Stickertje het volgende:
is muse eigenlijk al een keer voorbij gekomen?
Coverquote:
Dat was ik vergeten. Nu weet ik het weer. Dank je wel.quote:
ik zeg altijd cavverquote:
Het is inderdaad curver.quote:
Nee, maar ik kijk er naar uit.quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef Stickertje het volgende:
is muse eigenlijk al een keer voorbij gekomen?
Lutjewinkel was het inderdaadquote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet alleen van het bestaan van Lutjebroek en Lutjewinkel![]()
Lutjebroek ligt in dezelfde gemeente als mijn woonplaats, Lutjewinkel een stukkie verderop
Maar heel veel mensen denken ook dat Lutjebroek niet bestaat
meestal wel. Dit nummer niet.quote:
Dat heb ik gek genoeg nooit gedachtquote:Op zondag 28 december 2014 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lutjewinkel was het inderdaadEn ik dacht eerst ook dat Lutjebroek niet bestond
quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
noord korea is wel het enige land dat op de zon is geland
Mijn 1e keer.. zou het zeer doen?quote:Op zondag 28 december 2014 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
VOlgend jaar gaan we naar concert van UB40![]()
Mijn 4e keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |