Je hebt toch nog zo'n Lutje dorp? Ik ken iemand die daar vandaan komt en dacht echt dat hij die plaatsnaam verzonquote:Op zondag 28 december 2014 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lutjebroek en Grootebroek zitten er nog tussen hoor![]()
Bovenkarspel is die voor jou verder is dan Hoogkarspel
Noord Korea een optie?quote:Op zondag 28 december 2014 23:11 schreef DeJori het volgende:
[..]
Er is op aarde geen ergere plek dan Frankrijk.
Nee dat is niet leuk...quote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zing een liedje voor me Frans
ook al is het in het Frans
- Winkelquote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt toch nog zo'n Lutje dorp? Ik ken iemand die daar vandaan komt en dacht echt dat hij die plaatsnaam verzonEn nu kom ik er niet op
Beter dan Frankrijkquote:
Fransen in Parijs zijn wel kut.quote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
Franse toeristen hier zijn vervelend. Italiaanse toeristen zijn nog veel erger.
De Italianen stinken nog ookquote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
Franse toeristen hier zijn vervelend. Italiaanse toeristen zijn nog veel erger.
Ja die! Lutjewinkelquote:
Er is een Hoorntopic in STA maar daar wordt heel weinig gepost. Heel af en toe krijgt het een oplevingquote:
Alleen die taal...quote:
Ik weet alleen van het bestaan van Lutjebroek en Lutjewinkelquote:Op zondag 28 december 2014 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je hebt toch nog zo'n Lutje dorp? Ik ken iemand die daar vandaan komt en dacht echt dat hij die plaatsnaam verzonEn nu kom ik er niet op
quote:Op zondag 28 december 2014 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond de Grieken (in Athene) veel onvriendelijker dan de Fransen trouwens.
Het bier en het eten compenseert allesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |