quote:Op zondag 28 december 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee joh....je bent nog een broekie.
Leaquote:
Eska en Kingstown ookquote:Op zondag 28 december 2014 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar één vd weinigen volgens mij. Cafca, fok_schaap, MM zijn ook ouder dan ik.
Robbie Williams is irritant omdat hij slechte covers doet van goede nummers. Daardoor moet ik steeds langs hem scrollen als ik die nummers zoek. Als hij zijn eigen nummer zingt heb ik er geen moeite mee.quote:Op zondag 28 december 2014 23:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen zag ik Robbie Williams voor 't eerst in 't echt.
WAT! Ik ga je gelijk ontvrienden op FBquote:
Eén van de weinige nummers waar ik kippenvel van krijg door dat intro. De rest van het nummer valt wel mee, maar dat is gewoon mooiquote:
En Karinaquote:
Het is me gelukt....het compliment is aangekomen!quote:
Vanilla Ice o.a.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 23:04 schreef DeJori het volgende:
[..]
Robbie Williams is irritant omdat hij slechte covers doet van goede nummers. Daardoor moet ik steeds langs hem scrollen als ik die nummers zoek. Als hij zijn eigen nummer zingt heb ik er geen moeite mee.
Ik was 4quote:Op zondag 28 december 2014 23:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
WAT! Ik ga je gelijk ontvrienden op FB
Ik vind het zo raar dat er nu kinderen op de middelbare school zitten die 9/11 niet hebben meegemaakt.quote:Op zondag 28 december 2014 23:03 schreef MaJo het volgende:
Mensen uit de jaren '90 vind ik altijd zo vreemd, voor mijn gevoel ben je dan echt pas 10 ofzo. Maar de meesten zijn ook al gewoon volwassen
Mijn moeder 'kende' de Lia waar het liedje over gaat uit het dorp. Sinds dat verhaal vind ik het een veel mooier liedjequote:Op zondag 28 december 2014 23:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eén van de weinige nummers waar ik kippenvel van krijg door dat intro. De rest van het nummer valt wel mee, maar dat is gewoon mooi
quote:
Vooral daar doelde ik opquote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoals?
Alleen de muziek was beter vroeger
quote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is me gelukt....het compliment is aangekomen!![]()
Er posten hier zeker een handvol uit 40+ mee
Ok ik in 1983. Maar ik had liever geboren in 1968 ofzo, de jaren 80 leek me wel leuk om mee te maken als muziek.quote:
nou oke dan. je mag blijvenquote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was 4En dit heb ik al vaker verteld
Dit komt me bekend voor... Heb jij dit vorig jaar ook getypt?quote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder 'kende' de Lia waar het liedje over gaat uit het dorp. Sinds dat verhaal vind ik het een veel mooier liedje![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat er nu kinderen op de middelbare school zitten die 9/11 niet hebben meegemaakt.
Ohja, jij komt ook van naast Volendamquote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn moeder 'kende' de Lia waar het liedje over gaat uit het dorp. Sinds dat verhaal vind ik het een veel mooier liedje![]()
Dat zou kunnenquote:Op zondag 28 december 2014 23:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor... Heb jij dit vorig jaar ook getypt?
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 28 december 2014 23:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit komt me bekend voor... Heb jij dit vorig jaar ook getypt?
jij ook?quote:Op zondag 28 december 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, jij komt ook van naast Volendam
Ja dat is mijn favoriete nummer en die cover is erg tergend slechtquote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo veel heeft hij er toch niet? Maar aangezien je Mr. Bojangles in je lijst hebt staan begrijp ik je frustratie.
Nou, dit dus. Dat de kinderen (ik noem ze nog kinderenquote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat er nu kinderen op de middelbare school zitten die 9/11 niet hebben meegemaakt.
West-Friesland is niet naast Volendamquote:Op zondag 28 december 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lea Vertelman was een Streeker (geen streaker)quote:Op zondag 28 december 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
of geen guldens in hun portemonnee hebben gehadquote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Toen ik in de 6e klas zat vond ik de kleuters héééél jong. Die kwamen uit '80quote:Op zondag 28 december 2014 23:03 schreef MaJo het volgende:
Mensen uit de jaren '90 vind ik altijd zo vreemd, voor mijn gevoel ben je dan echt pas 10 ofzo. Maar de meesten zijn ook al gewoon volwassen
Ik ben ook een Strekerquote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lea Vertelman was een Streeker (geen streaker)
Ditquote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Oh, heel die swing-meuk van 'm mijd ik, daar vind ik niks aan.quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja dat is mijn favoriete nummer en die cover is erg tergend slecht
Maar ook My Way, It Was A Very Good Year, One For My Baby etc.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
West-Friesland is niet naast Volendam
YEAHIKNOWquote:
Tja, we kunnen er nu ook nog van genieten tochquote:
Ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit![]()
Ik was tien seconde thuis van school toen ik die tweede vliegtuig live de toren in zag knallen![]()
Ik was toen zwanger....quote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hoorn?quote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kom uit de hoofdstad van die prachtige streek
Nee Obdamquote:
Dan zijn we het dus eens, want de rest van zijn nummers vind ik eigenlijk best primaquote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, heel die swing-meuk van 'm mijd ik, daar vind ik niks aan.Ga verder altijd wel naar z'n concerten maar met zijn swing heb ik niks. Laat dat maar aan de pro's over.
Ik heb ze gezienquote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja, we kunnen er nu ook nog van genieten toch![]()
Alleen sommige artiesten ga ik nooit meer live meemaken
het wordt nog erger in dit nummerquote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
Waar de fuck luisteren we naar
Barbra Drijfzandquote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
Dit is pure ellende.quote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ahja, obviouslyquote:
Dan hebben we die ook beiden gehoord.quote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het had natuurlijk ook een opgelezen tweet kunnen zijn van de radio
Echt?quote:
Do you wanna build a snowmaaaannnn.quote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje denken aan frozen,
wat ben je mild?quote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef Stickertje het volgende:
ik stel voor om alle streisand stemmers naar belgie te verbannen
Bovenkarspelquote:
Neenee, absoluut nietquote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef Stickertje het volgende:
ho, het duet met Barry is briljantquote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef Stickertje het volgende:
Best leuk wonen daar.quote:Op zondag 28 december 2014 23:09 schreef Stickertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |