Oh, heel die swing-meuk van 'm mijd ik, daar vind ik niks aan.quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja dat is mijn favoriete nummer en die cover is erg tergend slecht
Maar ook My Way, It Was A Very Good Year, One For My Baby etc.
 Ga verder altijd wel naar z'n concerten maar met zijn swing heb ik niks. Laat dat maar aan de pro's over.
 Ga verder altijd wel naar z'n concerten maar met zijn swing heb ik niks. Laat dat maar aan de pro's over.  

quote:Op zondag 28 december 2014 23:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
West-Friesland is niet naast Volendam

YEAHIKNOWquote:

Tja, we kunnen er nu ook nog van genieten tochquote:

Ik ookquote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit
Ik was tien seconde thuis van school toen ik die tweede vliegtuig live de toren in zag knallen

En m'n vader was toevallig thuis die dag en zat natuurlijk het nieuws te volgen.
 En m'n vader was toevallig thuis die dag en zat natuurlijk het nieuws te volgen.  

Ik was toen zwanger....quote:Op zondag 28 december 2014 23:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat er nu kinderen op de middelbare school zitten die 9/11 niet hebben meegemaakt.

Hoorn?quote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kom uit de hoofdstad van die prachtige streek

Nee Obdamquote:

Een van de nummers die ik vroeger met zangles heb gezongen, ken het dus behoorlijk goed nog
 Een van de nummers die ik vroeger met zangles heb gezongen, ken het dus behoorlijk goed nog  

Dan zijn we het dus eens, want de rest van zijn nummers vind ik eigenlijk best primaquote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, heel die swing-meuk van 'm mijd ik, daar vind ik niks aan.Ga verder altijd wel naar z'n concerten maar met zijn swing heb ik niks. Laat dat maar aan de pro's over.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Ik heb ze gezienquote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja, we kunnen er nu ook nog van genieten toch
Alleen sommige artiesten ga ik nooit meer live meemaken

het wordt nog erger in dit nummerquote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
Waar de fuck luisteren we naar

Barbra Drijfzandquote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef datismijnmening het volgende:

Dit is pure ellende.quote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef datismijnmening het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |