3 uur bagger blijft 3 uur baggerquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Rasartiest.. Concerten van 3 uur plus!
Dit nummertje is wel OK, maar als Radio 2 de deur openzet voor dance muziek heb ik ook nog wel een paar suggesties uit de nineties.
James Brown is Dead.quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Dit nummertje is wel OK, maar als Radio 2 de deur openzet voor dance muziek heb ik ook nog wel een paar suggesties uit de nineties.
Dat is misschien wel zo, maar dan hoef je het toch nog niet mooi of leuk te vinden. Respect voor wat hij doet, maar ik hou er niet van.quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
Hell yeahquote:
Ik vind het altijd wel mooi... Moet eens wat anders op 1 dan Queen.. (waarom? denk ik dan, aangezien Deep Purple het waarschijnlijk toch nooit wordt, vind ik het prima), maar goed nu staan the Eagles op 1. En volgend jaar? Gewoon weer Queen. Prima toch? En dan het jaar erop weer dat gezeur.quote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar een bepaalde groep hoort natuurlijk op 1. Dus het klopt sowieso niet.
Dit. Heerlijk toch.quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef DeJori het volgende:
Deze plaat staat er alleen in zodat mensen als wij (ik in ieder geval) erover kunnen zeiken. Want stiekem is dat ook wel de charme van de top 2000. Zeiken over de muzieksmaak van anderen.
2 unlimited, Paul Elstakquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
Haten op Bruce..![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee idd, portishead is op zich wel relaxed, maar die zangeres, naee danku
quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef DeJori het volgende:
Deze plaat staat er alleen in zodat mensen als wij (ik in ieder geval) erover kunnen zeiken. Want stiekem is dat ook wel de charme van de top 2000. Zeiken over de muzieksmaak van anderen.
Ja die limo die 5 minuten duurt voordat ie afgelopen isquote:
En ze heet nog wel B. Gibbonsquote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee idd, portishead is op zich wel relaxed, maar die zangeres, naee danku
Precies ditquote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar dan hoef je het toch nog niet mooi of leuk te vinden. Respect voor wat hij doet, maar ik hou er niet van.
You're going on an adventureee !quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef het_fokschaap het volgende:
even dit nummer nog luisteren en dan een leveltje Hobbit Lego spelen
Of coursequote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef DeJori het volgende:
ik dacht dat ik de enige was...quote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Big Log? Ik krijg gelijk hele rare associaties.
Ik vind het niet onaardig. Ga er niet op stemmen ofzo, maar kan er prima naar luisterenquote:Op zondag 28 december 2014 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, maar zijn muziek/stem vind ik niets.
Prima nummer als je slaappillen op zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
Dit nummer ken ik al heel lang maar ik vind het als een droge cracker.
Absoluut geen bagger. Ik heb weinig artiesten gezien die live beter zijn.quote:
Een kamerplant.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
Ik vind droge crackers wel lekkerquote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Cee het volgende:
Ik dacht in eerste instantie aan Twin Peaks...en ik denk dat ik dat probeer te houden.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik dacht dat ik de enige was...
Kut! En kane schijnt ook te stoppen!quote:
log is ook straattaal voor stront in het engelsquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie aan Twin Peaks...en ik denk dat ik dat probeer te houden.
17 topics minder dan vorig jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef HPLC het volgende:
Het is maar goed dat Frits niet meepost. Ik kan het amper belezen
Precies.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
log is ook straattaal voor stront in het engels
och peace toch, wat een zware dagquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kut! En kane schijnt ook te stoppen!
Wat Diaan zegt, hij kan nog zo goed zijn maar ik hou er gewoon niet vanquote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Absoluut geen bagger. Ik heb weinig artiesten gezien die live beter zijn.
Precies, het lijkt wel alsof ze dat bewust doenquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef DeJori het volgende:
Er komen vannacht veel te veel goede platen
Tempo is ook een stuk hoger dan gisterenavond.quote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef HPLC het volgende:
Maar die kan niet meer nieuw binnenkomen.quote:
Dit inderdaad, mobiel amper te doenquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef HPLC het volgende:
Toen ging het ook retesnel in de avondquote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
17 topics minder dan vorig jaar.
soberso al meer topics dan SR van dit jaarquote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tempo is ook een stuk hoger dan gisterenavond.
De nummers worden lager, de topics gaan vluggerquote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tempo is ook een stuk hoger dan gisterenavond.
Dat was dan ook uitermate kut dit jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
soberso al meer topics dan SR van dit jaar
VOlgens mij is dat elk jaar toch wel het geval?quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Toen was het niet meer te volgen in de avond. Nu kan ik an sich alle posts lezen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toen ging het ook retesnel in de avond
Ga je naar je wijnkelder ofzo?quote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef peaceman het volgende:
Ik wil even wat drinken pakken.. kan dat nog tijdens dit topic?
Don't know, don't carequote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel topics liggen we al voor op 2013?
quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
De nummers worden lager, de topics gaan vlugger
Waar is die gozert eigenlijk? Is die gestorven aan teveel radio 2 luisteren? Je kon dat jochie zo leuk plagenquote:Op zondag 28 december 2014 22:44 schreef HPLC het volgende:
Hij luistert niet naar jequote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
Ga er even niet doorheen lullen, klasbak
Dan mis je maar 100 posts ofzo.quote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef peaceman het volgende:
Ik wil even wat drinken pakken.. kan dat nog tijdens dit topic?
Sinds vorig jaar pas.quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
VOlgens mij is dat elk jaar toch wel het geval?
Ik heb dit jaar niet in SR gepost.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Waar is die gozert eigenlijk? Is die gestorven aan teveel radio 2 luisteren? Je kon dat jochie zo leuk plagen
SRquote:Op zondag 28 december 2014 22:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat kan hij ook prima: hij danst op alles.quote:Op zondag 28 december 2014 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar sleurt D. de dansvloer op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |