quote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef Sked het volgende:
[..]
M moet gewoon een racistische, keiharde lul zijn
Volgens mij heeft eve toch bewezen waarom je nooit een vrouw moet vertrouwen en haar nooit een wapen moet gevenquote:Op zondag 28 december 2014 22:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
M MOET GEWOON EEN VROUW ZIJN VOOR MIJ! OK? Ik vond M altijd zo heerlijk goed, duister en zachtaardig tegelijk.
richtigquote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef Sked het volgende:
Hoeveel legjes heeft Webster nou? 4 toch?
We dwalen af.quote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef icloud het volgende:
[..]
Volgens mij heeft eve toch bewezen waarom je nooit een vrouw moet vertrouwen en haar nooit een wapen moet geven
Gewoon twee... Net als ieder mens.quote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef Sked het volgende:
Hoeveel legjes heeft Webster nou? 4 toch?
Je hebt geen idee waar ik het over hebquote:
Jij hebt echt een godsgruwelijketyfusteringhekel aan Taylor he?quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lol, hoe kan je 3x op die manier dubble 20 missen
Voldemortquote:Op zondag 28 december 2014 22:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kut, dat is waar ook. Wie word dat nu dan?
Bernard Lee.quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik het over heb![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent dus zo typische bond fan, die alleen de nieuwe reboot films heeft gezien en nooit heeft opgelet.
Ze gaan 'm zwart maken, Daniel Craig kan echt niet meer.quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Sked het volgende:
Oude James Bond is tof, nieuwe James Bond lijkt soms meer een one man Expendables
Nee helemaal nietquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij hebt echt een godsgruwelijketyfusteringhekel aan Taylor he?
Waar heb jij het nou weer over? Ik zeg alleen dat we afdwalen en jij komt gelijk met deze aantijgingen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik het over heb![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent dus zo typische bond fan, die alleen de nieuwe reboot films heeft gezien en nooit heeft opgelet.
Is ook niet een heel enerverende wedstrijdquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mak publiek wel...
STAND UP IF YOU LOVE THE DARTS
Dit inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef jaykop het volgende:
Webster viel me overigens alles mee deze wedstrijd
Dat werd wel weer tijd. Hopelijk kan hij dit jaar weer meer meedoen met toernooien en wat verder komenquote:
Taylor maakt geen schijn van kans tegen Vincent.quote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
icloud verklaarde mij ook voor gek omdat ik zei dat vincent van der voort de 2e ronde zou gaan halen. Hij bleef maar volhouden dat ie eruit ging in de 1e
Had ook gemoeten.quote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
icloud verklaarde mij ook voor gek omdat ik zei dat vincent van der voort de 2e ronde zou gaan halen. Hij bleef maar volhouden dat ie eruit ging in de 1e
Eerst eens kijken wat er bij de UK Open te halen valt.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef jaykop het volgende:
[..]
Dat werd wel weer tijd. Hopelijk kan hij dit jaar weer meer meedoen met toernooien en wat verder komen
Dat wordt 12-0 in legs voor vincent uiteraardquote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor maakt geen schijn van kans tegen Vincent.
Eerst Raybar - Lewisquote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor gaat gewoon op de brommer naar de halve finale. Hopelijk dan een kraker tegen Lewis
Volgende keer Ad in de studioquote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Wat is Sibon een vreselijk saaie studiogast
Hij praat echt op zo'n voetbalmanier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |