Is ook niet een heel enerverende wedstrijdquote:Op zondag 28 december 2014 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mak publiek wel...
STAND UP IF YOU LOVE THE DARTS
Dit inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef jaykop het volgende:
Webster viel me overigens alles mee deze wedstrijd
Dat werd wel weer tijd. Hopelijk kan hij dit jaar weer meer meedoen met toernooien en wat verder komenquote:
Taylor maakt geen schijn van kans tegen Vincent.quote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
icloud verklaarde mij ook voor gek omdat ik zei dat vincent van der voort de 2e ronde zou gaan halen. Hij bleef maar volhouden dat ie eruit ging in de 1e
Had ook gemoeten.quote:Op zondag 28 december 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
icloud verklaarde mij ook voor gek omdat ik zei dat vincent van der voort de 2e ronde zou gaan halen. Hij bleef maar volhouden dat ie eruit ging in de 1e
Eerst eens kijken wat er bij de UK Open te halen valt.quote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef jaykop het volgende:
[..]
Dat werd wel weer tijd. Hopelijk kan hij dit jaar weer meer meedoen met toernooien en wat verder komen
Dat wordt 12-0 in legs voor vincent uiteraardquote:Op zondag 28 december 2014 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Taylor maakt geen schijn van kans tegen Vincent.
Eerst Raybar - Lewisquote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor gaat gewoon op de brommer naar de halve finale. Hopelijk dan een kraker tegen Lewis
Volgende keer Ad in de studioquote:Op zondag 28 december 2014 22:45 schreef heywoodu het volgende:
Wat is Sibon een vreselijk saaie studiogast
Hij praat echt op zo'n voetbalmanier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |