quote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef Sked het volgende:
[..]
M moet gewoon een racistische, keiharde lul zijn
Volgens mij heeft eve toch bewezen waarom je nooit een vrouw moet vertrouwen en haar nooit een wapen moet gevenquote:Op zondag 28 december 2014 22:35 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
M MOET GEWOON EEN VROUW ZIJN VOOR MIJ! OK? Ik vond M altijd zo heerlijk goed, duister en zachtaardig tegelijk.
richtigquote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef Sked het volgende:
Hoeveel legjes heeft Webster nou? 4 toch?
We dwalen af.quote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef icloud het volgende:
[..]
Volgens mij heeft eve toch bewezen waarom je nooit een vrouw moet vertrouwen en haar nooit een wapen moet geven
Gewoon twee... Net als ieder mens.quote:Op zondag 28 december 2014 22:36 schreef Sked het volgende:
Hoeveel legjes heeft Webster nou? 4 toch?
Je hebt geen idee waar ik het over hebquote:
Jij hebt echt een godsgruwelijketyfusteringhekel aan Taylor he?quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lol, hoe kan je 3x op die manier dubble 20 missen
Voldemortquote:Op zondag 28 december 2014 22:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Kut, dat is waar ook. Wie word dat nu dan?
Bernard Lee.quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik het over heb![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent dus zo typische bond fan, die alleen de nieuwe reboot films heeft gezien en nooit heeft opgelet.
Ze gaan 'm zwart maken, Daniel Craig kan echt niet meer.quote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Sked het volgende:
Oude James Bond is tof, nieuwe James Bond lijkt soms meer een one man Expendables
Nee helemaal nietquote:Op zondag 28 december 2014 22:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij hebt echt een godsgruwelijketyfusteringhekel aan Taylor he?
Waar heb jij het nou weer over? Ik zeg alleen dat we afdwalen en jij komt gelijk met deze aantijgingen.quote:Op zondag 28 december 2014 22:38 schreef icloud het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar ik het over heb![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent dus zo typische bond fan, die alleen de nieuwe reboot films heeft gezien en nooit heeft opgelet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |