hoi hoiquote:Op maandag 29 december 2014 14:14 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik doe heul hard mn best maar t lukt niet.. Moet ik dan zoeken via google uitzetten ofzo?
Hallo Wil,quote:Op maandag 29 december 2014 18:17 schreef Wilzoenah het volgende:
h
[..]
hoi hoi
kan iemand uit leggen hoe ik zo een bericht copyeer in die van mij zelf ?
Lieve hartendief,quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Heb je hiervoor genoeg poen?
quote:Op maandag 29 december 2014 18:21 schreef Valentijn_Rood het volgende:
[..]
Hallo Wil,
Baal jij er ook zo van dat hyves gestopt is?
Gr gr Ria en de kids en een poot van bello
In het adresbalkquote:Op maandag 29 december 2014 14:14 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik doe heul hard mn best maar t lukt niet.. Moet ik dan zoeken via google uitzetten ofzo?
Love my SSquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 18:43 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
In het adresbalk
[ link | afbeelding ]
Onderaan zie je op deze pagina en daar druk je op. Komt de naam in het geel. Linksonder kan je dan op pijltjes drukken om verder te zoeken
hoi hoi omentilovoquote:Op maandag 29 december 2014 18:43 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
In het adresbalk
[ link | afbeelding ]
Onderaan zie je op deze pagina en daar druk je op. Komt de naam in het geel. Linksonder kan je dan op pijltjes drukken om verder te zoeken
Leer eens spellen!quote:Op maandag 29 december 2014 19:23 schreef Valentijn_Rood het volgende:
Wil,
Wat liev dat je ut vraagd. Bello heeft het spygisch nog steeds zwaar na de aanranding. We gaan binnekort na een hondefluisteraar.
Hoe issut met je man? Jullie ware tog nog samen na jouw affaire?
Jammur dat glitterplaatjes hier so moeiluk zijn.
Fijne maandag
Jij en ik, ik en jij.quote:Op maandag 29 december 2014 09:38 schreef As1981 het volgende:
[..]
Een heuse kloon voor mij alleen
Nu vergeet ik de rest van de wereld om mij heen
Ik hou nu al van jou
maar wie oh wie, wie ben jij nou
quote:Op maandag 29 december 2014 21:48 schreef KnufMebipsja het volgende:
JufMariska, jij lekker beest,
Het spijt me, ik ben stout geweest.![]()
Ik sta dus al klaar, hier in de hoek,
Poetste mijn billen met een zachte doek,![]()
Ik denk aan je korte kriebelhaar,
Kietel maar lekker hier en daar![]()
Straf van jou is mijn ideaal,
Sta jij al klaar met je lineaal?![]()
[ afbeelding ]
<3 vooral dat zweet gedeeltequote:Op maandag 29 december 2014 19:31 schreef HotASs1981 het volgende:
[..]
Jij en ik, ik en jij.
Wij twee samen maakt
mij oh zo blij.
Zoals jij me raakt,
raakt me geen een.
As, jij bent een fenomeen,
ik wil je bevoelen,
in een groot bed met je rond woelen,
mijn tong over je lijf laten krioelen,
tot het zweet in poelen
langs je bilnaad glijdt.
Dan moeten we samen even afkoelen.
Maar daarna doe ik je weer, geheid![]()
Mi querido, mi amorquote:
Mijn kloon! Ik heb een kloon! Hoera!!! En eentje die vanquote:Op maandag 29 december 2014 21:30 schreef Mineola_I_Loveyou_Forever het volgende:
Vol van verlangen
Keek ik naar de mail die ik had ontvangen
Wat ik daar zag deed mijn hartje overstromen
OMGWTFBBQ, dat mij dit toch is overkomen!
Zij is:
- Extreem sappig (en grappig)
- Makkelijk te pellen (ruk die kleren maar van het lijf)
- Lekker en fris
Jaaaaaahoor, als dat niet Mineola is![]()
[ afbeelding ]
Detective ophelia.. Wizzy is met vakantiequote:Op dinsdag 30 december 2014 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
GorrillaGerard
(die foto heb ik ooit gebruikt voor een verjaardagskaart voor Vriend)
Zeg, wie zijn er nog kloonloos en wie was er nou met vakantie?
Ik denk dat ik mn vader nooit meer normaal aan kan kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2014 11:19 schreef GorillaGerard het volgende:
AapieAnnie, kom hier lekker wijf!
Er is maar één echte vent voor jou, dat staat buiten kijf
Hier ben ik dan, de kerel van je dromen!
En van mij zul je zo snel niet afkomen![]()
Want ik sleep je mee naar mijn liefdesgrot
Misschien hou je van zacht en teder, maar I like it hot!
Daar leg ik je in de watten zoals alleen ik dat kan
Ja wacht maar af, je Tarzan verschrompelt bij deze man![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nog geen kloon, ik heb het over me afgeroepen denk ik door te zeggen dat ik de kloons een groot deel van de lol vindquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
GorrillaGerard
(die foto heb ik ooit gebruikt voor een verjaardagskaart voor Vriend)
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:20 schreef Mineola het volgende:
[..]
Mijn kloon! Ik heb een kloon! Hoera!!! En eentje die vanglitters
houdt!
![]()
Ik voel nu al de liefde![]()
![]()
Ik ook door te roepen dat er te veel (na)druk op gelegd wordt.quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kloon, ik heb het over me afgeroepen denk ik door te zeggen dat ik de kloons een groot deel van de lol vind
Kloonloos! En bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nee!! Heet jouw vader echt Gerard??quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:30 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mn vader nooit meer normaal aan kan kijken![]()
Je bent er nu al eentje naar mn hart
Dit is bizar toeval of je hebt een supersherlocksantaquote:Op dinsdag 30 december 2014 13:30 schreef aapieannie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:30 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Hahaha, koning!quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:30 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Oh wat passend! AwesomeGlitterElmo! Nu maak je er twee blij hoor, vooral die roze/rode combinatiequote:
Ja die heet echt gerard!! Ik moest er zo hard om lachen dat kaylee ook maar mee ging lachen..quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee!! Heet jouw vader echt Gerard??![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 15:04 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ja die heet echt gerard!! Ik moest er zo hard om lachen dat kaylee ook maar mee ging lachen..
I'd do anything to impress youquote:Op zondag 28 december 2014 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]!
Omg, je bent óf een kenner van het onbekendere werk van Bruce, óf een goeie Googleaar!
*strepen gaat
Een geile seksbom ben ik welquote:Op maandag 29 december 2014 19:21 schreef Loj het volgende:
Lieve Loverloj,
Had ik al verteld dat mijn baby van z'n oma een dansende draak heeft gekregen.
En deze dansende draak zingt "seksbomb" van Tom Jones
Nu moet ik telkens aan jou denken als ik die draak zie![]()
Hahahahaquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:04 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Ja die heet echt gerard!! Ik moest er zo hard om lachen dat kaylee ook maar mee ging lachen..
Love love love!quote:Op dinsdag 30 december 2014 16:57 schreef Blobloving88 het volgende:
Hier is dan ook de aanbidder van Blob87Ik ga later mijn best doen op een gedicht, maar hierbij alvast:
Dat zweetgedeelte doet het altijd goedquote:
Nu alquote:Op dinsdag 30 december 2014 19:22 schreef HotASs1981 het volgende:
[..]
Dat zweetgedeelte doet het altijd goed![]()
![]()
Ik heb zojuist een heel gaaf cadeautje voor je besteld
Vraag me alleen af of het door de brievenbus gaat passen![]()
Die vader van jou, dat is me er eentje...quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:30 schreef aapieannie het volgende:
[..]
Hallo moppedoos,quote:Op maandag 29 december 2014 10:08 schreef SuikerhartSuikerzoet het volgende:
Lieve Suiker,
Lekker geslapen vannacht?
Gedroomd en gezweet over deze pracht?
Vul je nog wel even in
waarvan krijg jij zin
Zodat ik je allerliefste wens kan vervullen
En ik me daar op kan focussen ipv verlullen
Wat is er mijn lief?quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:18 schreef KnappeMooieLieveMajo het volgende:
Majo Majo Majo Majo Majo Majo Majo Majo
Well I've tried so hard babyquote:Op dinsdag 30 december 2014 15:18 schreef ValentinesDay het volgende:
[..]
I'd do anything to impress you
I'd do anything to caress you
I grew up in a town called Whittlesey
I've never been to New Jersey
I don't know too much about you
But your friend said you like Bruce Springsteen
I don't know too much about you
You must be cool because you like Bruce Springsteen
quote:Op maandag 29 december 2014 09:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lieve ValentinesDay, je hebt ongetwijfeld gezien dat mijn verlanglijstje nog niet ingevuld is (iets met een valreep). Is het nodig dat ik daar een uitgebreide beschrijving geef van wie ik ben, wat ik doe en wat ik leuk vind, of is een kort verlanglijstje ook toereikend?.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Well I've tried so hard baby
But I just can't see
What a woman like you
Is doing with me
So tell me who I see
When I look in your eyes
Is that you baby
Or just a brilliant disguise
Heb je mijn vraag eerder nog gezien, trouwens?.
ja, wij ook... Dus wij zingen nu de hele tijd: kerstboom, kerstboom, je bent mijn kerstboomquote:Op dinsdag 30 december 2014 16:18 schreef GoodOldFashionedLoverLoj_ het volgende:
[..]
Een geile seksbom ben ik wel![]()
Met mijn haren strak in de gel
Maar als je mij met een draak gaat vergelijken
zal ik misschien naar een ander liefje uit moeten kijken![]()
Loj je bent mijn Valentijn,
Wil je wat liever voor me zijn?
Ook LoverLojs hebben gevoel,
in mijn hart schuilt daarvan een boel
Loj, oh loj, ik hou van jou
Wees toch van mij, jij heerlijke vrouw
ps. Ik twijfel een beetje aan de opvoedkundige verantwoordheid van dat speeltje
Zo de eerste post van het nieuwe jaar,quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:29 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hallo moppedoos,
Heb zeker goed gedroomd vannacht,
Maar nu wil je weten waar ik naar smacht,
Ik zit in de auto dus morgen, goed?
Dan vul ik in wat je weten moet.
Ik weet, tis vroeg, maar als ik lief kijk,
Hoop ik dat jij onder mijn blik bezwijkt..
[ afbeelding ]
Vertel het maar, lekkere meid:
Kun je misschien een klein hintje kwijt?
Ik heb toch wel een kloon van jou gespot? Ducklover dacht ik???quote:Op dinsdag 30 december 2014 13:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kloon, ik heb het over me afgeroepen denk ik door te zeggen dat ik de kloons een groot deel van de lol vind
[lief dagboek]quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:18 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh wat passend! AwesomeGlitterElmo! Nu maak je er twee blij hoor, vooral die roze/rode combinatie![]()
wizzy was toch op vakantie zonder internet?quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:05 schreef Kissie_Missy_Wizzy het volgende:
Mijn liefste waar blijf je nou?
Thanks, wat lief! Ik wens jou ook een heel goed 2015quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:45 schreef Mineola_I_Loveyou_Forever het volgende:
[..]
[lief dagboek]
1 januari 2015
Vanmorgen werd ik wakker na een korte nacht. Nog even nadromend in het bed dacht ik steeds aan dé babe van Fok!
Nou is dat natuurlijk niet zo gek, doe het al de afgelopen week, de dagen, uren, minuten, seconden...
Continue is zij in mijn gedachten.
Zal ik haar kunnen versieren?
Zal ik haar hart kunnen bekoren?
Zal ik haar kunnen verleiden?
Zal ze met mij hand in hand willen huppelen in de sneeuw?
Zal ik na de warme chocomelk de slagroom van haar neusje mogen likken?
Zal ik met haar voor de open haard opwarmen?
Zal ik haar tot ongekende hoogtes kunnen brengen?
Zal ik, zal ik, zal ik?
*zucht*
Misschien dat ik maar eens beginnen zal met het (voor nu!) hoogst haalbare;
Lieve Mineola, ik wens jou en je dierbaren alle moois voor 2015, dat je dromen uit mogen komen en dat je geniet van alles dat op je pad komt
[/lief dagboek]
Ik voel me heel dom, maar ik snap echt niet wat je wilt zeggen met deze linkjes.quote:
meer seks dan in 2014 moet geen opgave zijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:15 schreef SeQsi het volgende:
Lieve schatten! Ik wens jullie allemaal veel liefde en seks het komende jaar, maar voor mijn hottie SQ wens ik meeeeeerrrrrr liefde en seks.![]()
Likjes!
Oeps, excuses voor mijn verwarrende bericht,quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik voel me heel dom, maar ik snap echt niet wat je wilt zeggen met deze linkjes.. Ik maak er wel een mooi verhaaltje van, goed?
.
Lieve Wil.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:57 schreef Wilzoenah het volgende:
hoi hoi hier met wil ik wou mijn lieve lootje hilzilla
ook een fijn en gezond niewjr wensen)
ik hoop dat we elkaar dit jaar heel goed leren kennen. een lid hier heeft mij uitgelegt hoe ik een foto kan plaatsen hier dus als je intresse heb
gr gr wil
Jaaa! Het was heel leuk en gezellig. Met veel eten en drinken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:47 schreef ZoenVoorCitroen het volgende:
Limone, jij sexah chick, hopelijk heb je een feestelijk O&N gehad? Het liefst zou ik je natuurlijk zelf omhelzen en kussen, maar dan verklap ik meteen wie ik benIk wens je hierbij dan ook een hartstochtelijk, romantisch en mierzoet 2015
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel eens, mijn hartendief, hou jij ook van citroen of is dat alleen jouw virtuele zelf?
hoi hoi lieve hilzillaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:37 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Lieve Wil.
Ik zou zooo graag een foto van je willen zien. En natuurlijk een gezond nieuwjaar ook hè!
Heb je een beetje een leuk feest gehad?
Ik wacht vol spanning en ga snel mijn lootje nog wat bijvullen. Dat had ik nog niet gedaan.
Heel veel dikke kussen
Hilzillah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wens je al vasd een fijn weekent gr gr wil
I got kicked out of the Barnes and Noble once for moving the Kamasutra to the religions department
Dat is goed om te horen!quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:09 schreef As1981 het volgende:
[..]
wizzy was toch op vakantie zonder internet?
Lieve, lieve ValentinesDay,quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:40 schreef ValentinesDay het volgende:
[..]
Oeps, excuses voor mijn verwarrende bericht,
maar dat is precies wat er is ontwricht!
Mijn hoofd is helemaal op hol,
mijn lichaam maakt mij horendol!
Het enige waar ik aan kan denken, ben jij
Jij maakt gevoelens los in mij, vrij
Vertel me alles wat je wilt, verlangt, zoekt
Ik slik al jouw woorden voor zoete koek
Het maakt niets uit hoe lang of goed ik jou ken
dat jij bij mij hoort, is iets waarvan ik zeker ben
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:03 schreef Wilzoenah het volgende:
[..]
hoi hoi lieve hilzilla
spannent hoor ik had niet gedacht dat het zo ver komen zou
dat je mijn foto ook echt wilde zien
ik hoop dat je het wat vint lieve schat
ik heb ge probeert me op mijn zwoelsd te tonen, want ik wil je zoenah
ik plaats um wel eff privee hier onder .
Lieve Wil,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wens je al vasd een fijn weekent gr gr wil
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat je niet helemaal mijn type bent, maar je bent in je berichtjes wel heel erg aardig en leuk enzo. Dus ik wil graag verder met je blijven corresponderen. En misschien een keer een ontmoeting? Of is het daarvoor te vroeg?
Ook wil ik je nog complimenteren over je naaikunst. Je buste houder is werkelijk prachtig!![]()
Mijn hart maakt een sprong van geluk,quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lieve, lieve ValentinesDay,
Ik heb mijn lijstje ingevuld, hopelijk kun je er wat mee!
Ik heb het via hier in een privébericht gedaan,
Want lootjestrekken.nl kon het allemaal niet meer aan.
De muziekjes die je postte, moet ik daar iets mee?
Zit er een hint in, of zeg je dan nee?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |