hoi hoiquote:Op maandag 29 december 2014 14:14 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik doe heul hard mn best maar t lukt niet.. Moet ik dan zoeken via google uitzetten ofzo?
Hallo Wil,quote:Op maandag 29 december 2014 18:17 schreef Wilzoenah het volgende:
h
[..]
hoi hoi
kan iemand uit leggen hoe ik zo een bericht copyeer in die van mij zelf ?
Lieve hartendief,quote:Op maandag 29 december 2014 14:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Heb je hiervoor genoeg poen?
quote:Op maandag 29 december 2014 18:21 schreef Valentijn_Rood het volgende:
[..]
Hallo Wil,
Baal jij er ook zo van dat hyves gestopt is?
Gr gr Ria en de kids en een poot van bello
In het adresbalkquote:Op maandag 29 december 2014 14:14 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik doe heul hard mn best maar t lukt niet.. Moet ik dan zoeken via google uitzetten ofzo?
Love my SSquote:
quote:Op maandag 29 december 2014 18:43 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
In het adresbalk
[ link | afbeelding ]
Onderaan zie je op deze pagina en daar druk je op. Komt de naam in het geel. Linksonder kan je dan op pijltjes drukken om verder te zoeken
hoi hoi omentilovoquote:Op maandag 29 december 2014 18:43 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
In het adresbalk
[ link | afbeelding ]
Onderaan zie je op deze pagina en daar druk je op. Komt de naam in het geel. Linksonder kan je dan op pijltjes drukken om verder te zoeken
Leer eens spellen!quote:Op maandag 29 december 2014 19:23 schreef Valentijn_Rood het volgende:
Wil,
Wat liev dat je ut vraagd. Bello heeft het spygisch nog steeds zwaar na de aanranding. We gaan binnekort na een hondefluisteraar.
Hoe issut met je man? Jullie ware tog nog samen na jouw affaire?
Jammur dat glitterplaatjes hier so moeiluk zijn.
Fijne maandag
Jij en ik, ik en jij.quote:Op maandag 29 december 2014 09:38 schreef As1981 het volgende:
[..]
Een heuse kloon voor mij alleen
Nu vergeet ik de rest van de wereld om mij heen
Ik hou nu al van jou
maar wie oh wie, wie ben jij nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |