"ze is wel heel aardig"quote:Op zondag 28 december 2014 22:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Je hebt wel een prima karakter hoor.
Oh my ik vind je nu al helemaal leukquote:Op zondag 28 december 2014 21:30 schreef KnappeMooieLieveMajo het volgende:
majo (bijv.naamw.)
leuk (bijv.naamw.) ; lief (bijv.naamw.) ; aardig (bijv.naamw.) ; sympathiek (bijv.naamw.) ; aantrekkelijk (bijv.naamw.) ; uitnodigend (bijv.naamw.) ; aanlokkelijk (bijv.naamw.) ; attractief (bijv.naamw.) ; bekoorlijk (bijv.naamw.) ; verlokkend (bijv.naamw.) ; uitlokkend (bijv.naamw.) ; verzoekend (bijv.naamw.) ; decoratief (bijv.naamw.)
No hablo espanol
Nou behalve deze zin dan:
Tengo calor
Google brengt mij naar een liefdesgedicht, is dit een hintquote:Op zondag 28 december 2014 21:39 schreef KnappeMooieLieveMajo het volgende:
" Existe un fuego,
una llama sin fin.
Esta tambien en mi cuerpo
no lo puedo apagar
yo no lo quiero
Es puro
Es puro....
Nederlands en Engels kan ik me wat beter in uiten inderdaadquote:Op zondag 28 december 2014 21:50 schreef KnappeMooieLieveMajo het volgende:
Oh, wat fijn...
Ik lees dat je engels en nederlands spreekt....
In spaans ben ik niet zo goed,
Gelukkig dat google ook aan vertalen doet.
Je geeft ze 1 vinger...quote:Op zondag 28 december 2014 23:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh hot damn, welke van die sexy kerels is voor mij?
Of....ik durf het bijna niet te vragen.... Zijn ze soms allemaal voor mij?![]()
Een grijns op mijn snavelquote:Op zondag 28 december 2014 23:50 schreef SuikerhartSuikerzoet het volgende:
Lieve Suiker,
Even snel een foto van mij,
Hopelijk maar ik je daarmee heel blij.
En zal je vannacht van mijn dromen
En gaan hopelijk daarmee al jou wensen uitkomen
Slaap zacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*boks*quote:Op zondag 28 december 2014 22:10 schreef Mineola het volgende:
[..]
Vet offtopic, maar die zingt mijn zoon ook! Goede smaak heeft die dame van jou, leuke filmpjes zijn dat 😎
Lekker hoor!quote:Op zondag 28 december 2014 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh SeQsi, mijn hengst
Ik laat me graag berijden
Da's het beste voor ons beiden
Dan hoeven we niet nodeloos te lijden
En kunnen we zweetloos ons liefdesnest inwijden
Op lakens van zijde
dat worden heerlijke tijden
Een heuse kloon voor mij alleenquote:Op zondag 28 december 2014 21:15 schreef HotASs1981 het volgende:
[..]
Op de valreep deed ze mee,
mijn engel, mijn mooie bloem.
Een blik op haar en hupsakee,
mijn hart gaat 'boem, boem, boem'.
Wat kinderachtig, godverdommequote:Op maandag 29 december 2014 09:51 schreef SeQsi het volgende:
Ja, ik weet niet of SQ wil dat ik zo open en bloot op het forum zet. Dus dan doe ik het op zo'n manier dat mensen bloednieuwsgierig worden en ik kan laten zien dat SQ en ik een kliekje zijn.
Wilzoenah!! Ik vind je lekker! Trouwen?quote:Op zondag 28 december 2014 22:04 schreef Wilzoenah het volgende:
hoi hoi nog eens met
wil
mijn lootje is dus hilzilla
kan die mischien even haar wensen doorgeven![]()
bedankt, gr wil
ps: hoe doe ik een foto hier plaatsen weet iemand dat,
ik kom er nog niet zo uit![]()
nog maals bedankt.
ps 2 hilzilah is een lekker wijf! hi hi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |