wizzy was toch op vakantie zonder internet?quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:05 schreef Kissie_Missy_Wizzy het volgende:
Mijn liefste waar blijf je nou?
Thanks, wat lief! Ik wens jou ook een heel goed 2015quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:45 schreef Mineola_I_Loveyou_Forever het volgende:
[..]
[lief dagboek]
1 januari 2015
Vanmorgen werd ik wakker na een korte nacht. Nog even nadromend in het bed dacht ik steeds aan dé babe van Fok!
Nou is dat natuurlijk niet zo gek, doe het al de afgelopen week, de dagen, uren, minuten, seconden...
Continue is zij in mijn gedachten.
Zal ik haar kunnen versieren?
Zal ik haar hart kunnen bekoren?
Zal ik haar kunnen verleiden?
Zal ze met mij hand in hand willen huppelen in de sneeuw?
Zal ik na de warme chocomelk de slagroom van haar neusje mogen likken?
Zal ik met haar voor de open haard opwarmen?
Zal ik haar tot ongekende hoogtes kunnen brengen?
Zal ik, zal ik, zal ik?
*zucht*
Misschien dat ik maar eens beginnen zal met het (voor nu!) hoogst haalbare;
Lieve Mineola, ik wens jou en je dierbaren alle moois voor 2015, dat je dromen uit mogen komen en dat je geniet van alles dat op je pad komt
[/lief dagboek]
Ik voel me heel dom, maar ik snap echt niet wat je wilt zeggen met deze linkjes.quote:
meer seks dan in 2014 moet geen opgave zijnquote:Op donderdag 1 januari 2015 23:15 schreef SeQsi het volgende:
Lieve schatten! Ik wens jullie allemaal veel liefde en seks het komende jaar, maar voor mijn hottie SQ wens ik meeeeeerrrrrr liefde en seks.![]()
Likjes!
Oeps, excuses voor mijn verwarrende bericht,quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik voel me heel dom, maar ik snap echt niet wat je wilt zeggen met deze linkjes.. Ik maak er wel een mooi verhaaltje van, goed?
.
Lieve Wil.quote:Op donderdag 1 januari 2015 16:57 schreef Wilzoenah het volgende:
hoi hoi hier met wil ik wou mijn lieve lootje hilzilla
ook een fijn en gezond niewjr wensen)
ik hoop dat we elkaar dit jaar heel goed leren kennen. een lid hier heeft mij uitgelegt hoe ik een foto kan plaatsen hier dus als je intresse heb
gr gr wil
Jaaa! Het was heel leuk en gezellig. Met veel eten en drinken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:47 schreef ZoenVoorCitroen het volgende:
Limone, jij sexah chick, hopelijk heb je een feestelijk O&N gehad? Het liefst zou ik je natuurlijk zelf omhelzen en kussen, maar dan verklap ik meteen wie ik benIk wens je hierbij dan ook een hartstochtelijk, romantisch en mierzoet 2015
![]()
![]()
![]()
![]()
Vertel eens, mijn hartendief, hou jij ook van citroen of is dat alleen jouw virtuele zelf?
hoi hoi lieve hilzillaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 09:37 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Lieve Wil.
Ik zou zooo graag een foto van je willen zien. En natuurlijk een gezond nieuwjaar ook hè!
Heb je een beetje een leuk feest gehad?
Ik wacht vol spanning en ga snel mijn lootje nog wat bijvullen. Dat had ik nog niet gedaan.
Heel veel dikke kussen
Hilzillah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wens je al vasd een fijn weekent gr gr wil
I got kicked out of the Barnes and Noble once for moving the Kamasutra to the religions department
Dat is goed om te horen!quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:09 schreef As1981 het volgende:
[..]
wizzy was toch op vakantie zonder internet?
Lieve, lieve ValentinesDay,quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:40 schreef ValentinesDay het volgende:
[..]
Oeps, excuses voor mijn verwarrende bericht,
maar dat is precies wat er is ontwricht!
Mijn hoofd is helemaal op hol,
mijn lichaam maakt mij horendol!
Het enige waar ik aan kan denken, ben jij
Jij maakt gevoelens los in mij, vrij
Vertel me alles wat je wilt, verlangt, zoekt
Ik slik al jouw woorden voor zoete koek
Het maakt niets uit hoe lang of goed ik jou ken
dat jij bij mij hoort, is iets waarvan ik zeker ben
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:03 schreef Wilzoenah het volgende:
[..]
hoi hoi lieve hilzilla
spannent hoor ik had niet gedacht dat het zo ver komen zou
dat je mijn foto ook echt wilde zien
ik hoop dat je het wat vint lieve schat
ik heb ge probeert me op mijn zwoelsd te tonen, want ik wil je zoenah
ik plaats um wel eff privee hier onder .
Lieve Wil,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik wens je al vasd een fijn weekent gr gr wil
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat je niet helemaal mijn type bent, maar je bent in je berichtjes wel heel erg aardig en leuk enzo. Dus ik wil graag verder met je blijven corresponderen. En misschien een keer een ontmoeting? Of is het daarvoor te vroeg?
Ook wil ik je nog complimenteren over je naaikunst. Je buste houder is werkelijk prachtig!![]()
Mijn hart maakt een sprong van geluk,quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lieve, lieve ValentinesDay,
Ik heb mijn lijstje ingevuld, hopelijk kun je er wat mee!
Ik heb het via hier in een privébericht gedaan,
Want lootjestrekken.nl kon het allemaal niet meer aan.
De muziekjes die je postte, moet ik daar iets mee?
Zit er een hint in, of zeg je dan nee?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |