quote:
Ik onthoud dit soort detailsquote:
quote:
KROKET OF FRIKANDEL??quote:Op zondag 28 december 2014 21:10 schreef Silenus het volgende:
GOURMETTEN OF STEENGRILLEN NATUURLIJK!!!
Hannekequote:Op zondag 28 december 2014 21:10 schreef roos85 het volgende:
Die Brabantse paardenboer is nog niet geweest toch? Die moet die blonde..
Da ze haar klep moest houwe ofzo?
Die van seizoen 1? Met Hanneke, met de ietwat mannelijke stem?quote:Op zondag 28 december 2014 21:10 schreef roos85 het volgende:
Ja diequote:Op zondag 28 december 2014 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Hanneke
"Ge mot uwe bek houden en uwe bak leegvreet'n'"
4quote:Op zondag 28 december 2014 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Die van seizoen 1? Met Hanneke, met de ietwat mannelijke stem?
Annemarie heeft geen goede herinneringen aan hoe ze in BzV werd geportretteerd dus die verleent geen medewerking meer aan dit soort reünie dingen. Of ze ook heeft gezegd dat ze fragmenten etc niet meer mogen gebruiken... Dat weet ik niet.quote:
Goed gecast inderdaad.quote:Op zondag 28 december 2014 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Die jonge gast veel post, je verwacht het niet
Die op Texel is jonger volgens mij hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Bedoel je Peter en Hanneke ? ik zag Peter buiten zitten maar niet met Hanneke is toch uit !quote:Op zondag 28 december 2014 21:10 schreef roos85 het volgende:
Toch wel benieuwd wie de andere deelnemers zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 21:14 schreef Pino112 het volgende:
Ik ging gisteren de voorsteluitzending terugkijken. Zijn unibrow stoort me echt erg.quote:
Dat uiteindelijk blijkt dat Tom de Wietse van dit seizoen isquote:
Dat is raar resp. belachelijk.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ging gisteren de voorsteluitzending terugkijken. Zijn unibrow stoort me echt erg.
Hoop dat hij hem daarna geëpileerd heeft en hij vanavond unibrowloos in beeld is.![]()
Hoezo? Is een normale man die even een klap kreeg en een shock te verwerken heeft. Volgens het AD lieten zijn vrienden/kennissen weten dat hij een door de wol geverfde man is, met oog voor vrouwelijk schoon.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:00 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Dat uiteindelijk blijkt dat Tom de Wietse van dit seizoen is![]()
![]()
ditquote:
Denk dat ik alleen meeleesquote:Op zondag 4 januari 2015 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben in twijfel of ik hier in alle drukte mee ga posten, normaal zit ik zo in de live-topics dat ik de helft van de aflevering mis
Dat is ook wel een idee ja, alleen dan wil ik te graag meelullenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |