Waag gerust een gokje...quote:Op zondag 28 december 2014 20:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Krijgen we de radio edit of de full on 10 minuten versie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een legendarische versie. Door dat optreden vind ik George Michael nog altijd de enige die Freddy had kunnen opvolgen bij Queen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 20:01 schreef peaceman het volgende:
ff Lennon naar bed brengen, tot straks
Eensquote:Op zondag 28 december 2014 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een legendarische versie. Door dat optreden vind ik George Michael nog altijd de enige die Freddy had kunnen opvolgen bij Queen.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:00 schreef Kingstown het volgende:
Reclamevulling:Nog altijd achter Frits, niets aan de hand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Reclamevulling:Ben twee plaatsjes gestegen! Op naar de top 50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn maar weinig artiesten die dit prachtige nummer recht kunnen aandoen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is dezelfde, hij zong het bij het freddie mercury tribute concert dat na zijn dood gehouden werd
quote:Op zondag 28 december 2014 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel een legendarische versie. Door dat optreden vind ik George Michael nog altijd de enige die Freddy had kunnen opvolgen bij Queen.
eensquote:Op zondag 28 december 2014 20:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig artiesten die dit prachtige nummer recht kunnen aandoen.
Dat George Michael het wel kon pleit voor zijn kwaliteiten als zanger. George Michael is echt steengoed!
Reclamevulling:100 posts achter op essnhils, zie dat nog maar eens in te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
100 posts achter op essnhils, zie dat nog maar eens in te halen.
GODVERDOMME. MEXICANOBAKKER. Zei ik hardop.quote:Op zondag 28 december 2014 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Stevie Wonder wel eens naar de Eyewish zijn gegaan?
quote:Op zondag 28 december 2014 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen idee of hij bijziend is. NWS / "Stevie Wonder is helemaal niet blind"quote:Op zondag 28 december 2014 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja maar Anita Meyer.quote:Op zondag 28 december 2014 20:04 schreef essnhills het volgende:
Hier nu even het 8 uur journaal kijken ivm die veerboot en die vliegtuigramp
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 28 december 2014 20:04 schreef essnhills het volgende:
Hier nu even het 8 uur journaal kijken ivm die veerboot en die vliegtuigramp
Er staat tussen Griekenland en Italië al de hele dag een Ferry met iets van 400 passagiers in de brand. En heftig ook.quote:
Noord-Korea.quote:Op zondag 28 december 2014 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat tussen Griekenland en Italië al de hele dag een Ferry met iets van 400 passagiers in de brand. En heftig ook.
En vannacht is er bij Singepore in de buurt weer een vliegtuig met 160 passagiers verdwenen
Damn, dat ik dat gemist heb. Die zou ik nog wel een keer willen zien.quote:Op zondag 28 december 2014 20:02 schreef Stickertje het volgende:
vorige week was het tribute concert nog te zien op een duitse zender..
Wraak van Kimquote:
Staat volgens mij allemaal wel op da youtubez.quote:Op zondag 28 december 2014 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Damn, dat ik dat gemist heb. Die zou ik nog wel een keer willen zien.
Oke.quote:Op zondag 28 december 2014 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat tussen Griekenland en Italië al de hele dag een Ferry met iets van 400 passagiers in de brand. En heftig ook.
En vannacht is er bij Singepore in de buurt weer een vliegtuig met 160 passagiers verdwenen
Door Abba? Ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Er gaan zo weer een aantal mensen over hun nek. Ik waarschuw vast.
Why? Tell me why?quote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Anita Meyergenotquote:Op zondag 28 december 2014 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
Dat dacht ik de hele tijd al.quote:Op zondag 28 december 2014 20:09 schreef Stickertje het volgende:
dit is altijd een van mijn favoriete van abba geweest
Is toch heerlijk manquote:Op zondag 28 december 2014 20:10 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij zijn er maar weinig hier die abba niet goed vinden
Mee eens. Alleen "The Winner Takes It All" en "The Day Before You Came" vind ik nog beter.quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef LDS het volgende:
Een van de beste ABBA-nummers als je het mij vraagt
Ik ken er wel een paarquote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef Dven het volgende:
zijn er uberhaupt mensen die abba vervelend vinden?
quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef PippenScottie het volgende:
ABBA is toch wel een beetje de IKEA van de popmuziek.
Iedereen kent het, er is ook niet echt iets mis mis mee, het doet wat het moet doen, maar verrassend of bijzonder is het nooit.
Zo succesvol gestemd ja? Bij mij staan er geloof ik maar 10 van 25 in, en dan de meeste nog ergens onderaan.quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan komt het allereerste liedje voorbij waar ik op gestemd heb
Levensmoeie mensenquote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef Dven het volgende:
zijn er uberhaupt mensen die abba vervelend vinden?
Damien Rice, Radiohead, Portishead?quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan komt het allereerste liedje voorbij waar ik op gestemd heb
Dit. Maar het blijft gewoon verdomde lekker.quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen kent het, er is ook niet echt iets mis mis mee, het doet wat het moet doen, maar verrassend of bijzonder is het nooit.
Dat dus.quote:Op zondag 28 december 2014 20:12 schreef het_fokschaap het volgende:
je moet het gewoon niet allemaal achter elkaar horen die Abba nummers, zo af en toe in de Top 2000 is het prima en lekker !!
oh heb alleen de 10 geteld, van mijn vrije keuzes staat er niks inquote:Op zondag 28 december 2014 20:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zo succesvol gestemd ja? Bij mij staan er geloof ik maar 10 van 25 in, en dan de meeste nog ergens onderaan.
Ik denk eerder dat mensen goede popmuziek niet op waarde weten te schatten. Dan komen er al gauw termen als kitsch, McDonalds, of in jouw geval: IKEA.quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef PippenScottie het volgende:
john lennon - working class heroquote:Op zondag 28 december 2014 20:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Damien Rice, Radiohead, Portishead?
Ah, ook niks mis mee.quote:Op zondag 28 december 2014 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
john lennon - working class hero
IKEA zijn ook goede meubels!quote:Op zondag 28 december 2014 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mensen goede popmuziek niet op waarde weten te schatten. Dan komen er al gauw termen als kitsch, McDonalds, of in jouw geval: IKEA.
Ik vond haar destijd bij The Passion erg goed.quote:Op zondag 28 december 2014 20:14 schreef het_fokschaap het volgende:
zwaar onderschatte artiest, Anita Meijer
Dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 28 december 2014 20:14 schreef het_fokschaap het volgende:
zwaar onderschatte artiest, Anita Meijer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |