Was het niet zo dat Brian hier aan May mocht doen?quote:Op zondag 28 december 2014 19:55 schreef essnhills het volgende:
941 Somebody To Love George Michael 1993

Da's bijna een tegeltjeswijsheid.quote:Op zondag 28 december 2014 19:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gillende keukenmeid rijmt op berggeit.

Each morning I get up and die a littlequote:

quote:

quote:Op zondag 28 december 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Oh wacht, die relight my fire.
Is dat iets als
Relight my fire, your love is my only desire?

Ze deden het in elk geval niet Matt Simons.quote:Op zondag 28 december 2014 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Brian hier aan May mocht doen?

Het lijkt best wel op Queen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]

quote:Op zondag 28 december 2014 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze deden het in elk geval niet Matt Simons.

quote:Op zondag 28 december 2014 19:57 schreef peaceman het volgende:
[..]

Ja, origineel van Take That ft. Lulu.quote:Op zondag 28 december 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Is dat iets als

quote:Op zondag 28 december 2014 19:59 schreef essnhills het volgende:
Oh, die van QUeen ken ik wel natuurlijkMaar ik dacht, dit is vast een hele andere, dus dan weet ik het niet

Ohhh! Okequote:

is dezelfde, hij zong het bij het freddie mercury tribute concert dat na zijn dood gehouden werdquote:Op zondag 28 december 2014 19:59 schreef essnhills het volgende:
Oh, die van QUeen ken ik wel natuurlijkMaar ik dacht, dit is vast een hele andere, dus dan weet ik het niet

947,5quote:Op zondag 28 december 2014 19:59 schreef Strani het volgende:
Op welke plek staat het radionieuws eigenlijk? Ze spelen het elk uur maar ik kan het nergens vinden op die hele lijst.

Krijgen we de radio edit of de full on 10 minuten versie?quote:Op zondag 28 december 2014 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Is dat iets als

Op die manierquote:Op zondag 28 december 2014 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is dezelfde, hij zong het bij het freddie mercury tribute concert dat na zijn dood gehouden werd

Terechte klacht. Vorig jaar hoorden we in elk reclameblok Tatjana voorbijkomen...quote:Op zondag 28 december 2014 19:59 schreef Strani het volgende:
Op welke plek staat het radionieuws eigenlijk? Ze spelen het elk uur maar ik kan het nergens vinden op die hele lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |