Dat dacht ik de hele tijd al.quote:Op zondag 28 december 2014 20:09 schreef Stickertje het volgende:
dit is altijd een van mijn favoriete van abba geweest
Is toch heerlijk manquote:Op zondag 28 december 2014 20:10 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij zijn er maar weinig hier die abba niet goed vinden
Mee eens. Alleen "The Winner Takes It All" en "The Day Before You Came" vind ik nog beter.quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef LDS het volgende:
Een van de beste ABBA-nummers als je het mij vraagt
Ik ken er wel een paarquote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef Dven het volgende:
zijn er uberhaupt mensen die abba vervelend vinden?
quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef PippenScottie het volgende:
ABBA is toch wel een beetje de IKEA van de popmuziek.
Iedereen kent het, er is ook niet echt iets mis mis mee, het doet wat het moet doen, maar verrassend of bijzonder is het nooit.
Zo succesvol gestemd ja? Bij mij staan er geloof ik maar 10 van 25 in, en dan de meeste nog ergens onderaan.quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan komt het allereerste liedje voorbij waar ik op gestemd heb
Levensmoeie mensenquote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef Dven het volgende:
zijn er uberhaupt mensen die abba vervelend vinden?
Damien Rice, Radiohead, Portishead?quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan komt het allereerste liedje voorbij waar ik op gestemd heb
Dit. Maar het blijft gewoon verdomde lekker.quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen kent het, er is ook niet echt iets mis mis mee, het doet wat het moet doen, maar verrassend of bijzonder is het nooit.
Dat dus.quote:Op zondag 28 december 2014 20:12 schreef het_fokschaap het volgende:
je moet het gewoon niet allemaal achter elkaar horen die Abba nummers, zo af en toe in de Top 2000 is het prima en lekker !!
oh heb alleen de 10 geteld, van mijn vrije keuzes staat er niks inquote:Op zondag 28 december 2014 20:12 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zo succesvol gestemd ja? Bij mij staan er geloof ik maar 10 van 25 in, en dan de meeste nog ergens onderaan.
Ik denk eerder dat mensen goede popmuziek niet op waarde weten te schatten. Dan komen er al gauw termen als kitsch, McDonalds, of in jouw geval: IKEA.quote:Op zondag 28 december 2014 20:11 schreef PippenScottie het volgende:
john lennon - working class heroquote:Op zondag 28 december 2014 20:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Damien Rice, Radiohead, Portishead?
Ah, ook niks mis mee.quote:Op zondag 28 december 2014 20:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
john lennon - working class hero
IKEA zijn ook goede meubels!quote:Op zondag 28 december 2014 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat mensen goede popmuziek niet op waarde weten te schatten. Dan komen er al gauw termen als kitsch, McDonalds, of in jouw geval: IKEA.
Ik vond haar destijd bij The Passion erg goed.quote:Op zondag 28 december 2014 20:14 schreef het_fokschaap het volgende:
zwaar onderschatte artiest, Anita Meijer
Dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 28 december 2014 20:14 schreef het_fokschaap het volgende:
zwaar onderschatte artiest, Anita Meijer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |