Zomaar een greep.quote:Wyb
1
Wylan
1
Wymeren
1
Wysem
1
Wyssam
1
Xaaf
1
Xaavi
1
Xabi
1
Xabier
1
Xadrino-Joe
1
Xaferinho
1
Xaidry
1
Xandher
1
Xani
1
Xaveiryo
1
Xavériano
1
Xaverio
1
Xaverius
1
Xaveryano
1
Xavie
1
Xaviël
1
Edgar, Jos en Storm?quote:Op zondag 28 december 2014 19:49 schreef DeJori het volgende:
Ik ga mijn kinderen later Frits, Jos en Hans noemen. Ook als het vrouwen zijn.
Modenamen zijn verschrikkelijk.
Geen Fred, Jos en Kees?quote:Op zondag 28 december 2014 19:49 schreef DeJori het volgende:
Haten op LeBronquote:Op zondag 28 december 2014 20:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen Fred, Jos en Kees?
Lelijke namen:
Bertha, Klara, Gerdien, Margriet, Madelief, Bloem, Vlinder, Beer, Bikkel, LaShaun(a), LeBron, Le'Romy, Leya’Nyssa, Æde.
Bianca, tamara en Rachelle zijn toch niet zo erg?quote:Op maandag 29 december 2014 11:14 schreef roodborst het volgende:
Priscilla
Deborah
Patricia
Bianca
Samantha
Natasha
Petronella
Pieternella
Tamara
Romana
Ramona
Rachelle
Kimberley
Goud
Angel
Delano
Ricardo
Kelly
Kevin
Wesley
Johnny
Ricardo
Er is een programma elk jaar genaamd Een Huis Vol, dit jaar kwam er een familie bij en al die kinderen hebben echt paupernamen:quote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maikel is ook zo'n kampernaam
Jeuzes, dit is gewoon niet te omvatten triestquote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Er is een programma elk jaar genaamd Een Huis Vol, dit jaar kwam er een familie bij en al die kinderen hebben echt paupernamen:
http://eenhuisvolquaedackers.nl/about.html
Damian en Shenna kunnen er net mee door, maar de rest....quote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jeuzes, dit is gewoon niet te omvatten triest
Dzzjjj uitspraken
Damian doet me denken aan zo'n Duivelse naam. Zo'n 666 pro satan familiequote:Op maandag 29 december 2014 21:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Damian en Shenna kunnen er net mee door, maar de rest....
Zijn er eigenlijk wel mooie Arabische namen volgens jou? Moeten er wel zijn toch.quote:Op maandag 29 december 2014 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
Achmed, Youseff, Muhammed, Fatih.![]()
Mwah, geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 29 december 2014 21:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Damian doet me denken aan zo'n Duivelse naam. Zo'n 666 pro satan familie
( had ooit 's gehoord dat dat de naam van een duivels figuur is xd )
Yasmin.quote:Op maandag 29 december 2014 21:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk wel mooie Arabische namen volgens jou? Moeten er wel zijn toch.
Diana?quote:
Wymeren.quote:Op zondag 28 december 2014 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zomaar een greep.
http://apache.svbvod.pmed(...)ens-populariteit.pdf
Is er ook voor meisjesnamen
Uberhaupt 11 kinderen hebben.quote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Er is een programma elk jaar genaamd Een Huis Vol, dit jaar kwam er een familie bij en al die kinderen hebben echt paupernamen:
Moet je de serie eens kijken op ncrv, 3 families met zoveel kinderenquote:Op maandag 29 december 2014 21:47 schreef ebke het volgende:
Van die gekunstelde italiaansklinkende namen, meestal is de persoon achter de naam een tokkie.
Lizairah, Dilano etc.![]()
[..]
Wymeren.
[..]
Uberhaupt 11 kinderen hebben.![]()
![]()
![]()
![]()
Schop die moeder eens hard in haar buik dat die hele baarmoeder naar de klote is.
Want vanzelf stoppen ze toch niet, gezien zij er in iets meer dan 3 jaar weer 4 heeft uitgepoept.
Doodnormale namen kunnen ook lelijk zijn.quote:Op maandag 29 december 2014 23:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Pim is gewoon een doodnormale NL naam hoor.
Haten op Xabi Alonsoquote:Op zondag 28 december 2014 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zomaar een greep.
quote:Op zondag 28 december 2014 20:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen Fred, Jos en Kees?
Lelijke namen:
Bertha, Klara, Gerdien, Margriet, Madelief, Bloem, Vlinder, Beer, Bikkel, LaShaun(a), LeBron, Le'Romy, Leya’Nyssa, Æde.
Je vergeet Courteney. Ook zo vreselijkquote:Op maandag 29 december 2014 11:14 schreef roodborst het volgende:
Priscilla
Shania
Latoya
Kyara
Deborah
Patricia
Bianca
Samantha
Natasha
Petronella
Pieternella
Tamara
Romana
Ramona
Rachelle
Kimberley
Chayenne
Goud
Angel
Delano
Ricardo
Kelly
Kevin
Wesley
Johnny
Ricardo
True story: Ik had een leraar Nederlands, die heette Benz (achternaam), die had zijn dochter Mercedes genoemd... vertelde hij vol trotsquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:36 schreef 2NutZ het volgende: of namen van automerken als naam is belachelijk.
Mijne ook niet, Arabische naam nog wel dus je zou denken dat hij langsgekomen zou zijn maar nee.quote:Op dinsdag 30 december 2014 02:10 schreef PandaDrop het volgende:
Mijn naam staat er niet tussen als lelijke naam.
Mercedes proefrit rijden.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
True story: Ik had een leraar Nederlands, die heette Benz (achternaam), die had zijn dochter Mercedes genoemd... vertelde hij vol trots
Ja, kende een Bentleyquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
True story: Ik had een leraar Nederlands, die heette Benz (achternaam), die had zijn dochter Mercedes genoemd... vertelde hij vol trots
Ja je kan lachen, maar Mercedes is echt een meisjesnaam he, sterker de echte Benz noemde de Mercedes naar zijn dochter, Mercedes....quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, kende een Bentley![]()
Mijn naam is Maybach Jansen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mercedes_(voornaam)quote:Mercedes komt voort uit Daimler, een Duits automerk, opgericht door Gottlieb Daimler, die tussen 1886 en 1900 auto's bouwde. Daarna bleef de Daimler Motoren Gesellschaft wel bestaan, maar produceerde haar auto's onder de merknaam Mercedes. De naam hiervan is geïnspireerd door Mercédès Jellinek, de dochter van de Oostenrijks-Hongaarse consul Emil Jellinek, een van de eerste grote klanten van DMG die in 1900 zesendertig auto's bestelde met een gezamenlijke waarde van 550.000 Duitse Marken.
Dit is maatschappelijk ook nog eens compleet egoïstisch om zoveel van die vieze kut kinderen te nemen...bah kan me er gewoon kwaad om maken.quote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kijk de serie dan op uitzending gemist.quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dit is maatschappelijk ook nog eens compleet egoïstisch om zoveel van die vieze kut kinderen te nemen...bah kan me er gewoon kwaad om maken.
Ben nu aan het werk maar ik zal het vanavond eens een kans geven nadat ik m'n ladingen sos en drank op heb gehaald voor oud en nieuwquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kijk de serie dan op uitzending gemist.
3 families met zo veel kinderen.
Even serieus, kijken.
Ik ken een Dennis, gamedeveloper in opleiding, hele toffe peer.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:21 schreef Cinch het volgende:
Het viel me op dat tegenwoordig niemand meer Dennis heet. Altijd al een aparte naam gevonden.
Ja ik ken ook wel een aardige Dennis, alleen tegenwoordig noemt niemand hun kind meer zo volgens mij.quote:Op dinsdag 30 december 2014 11:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik ken een Dennis, gamedeveloper in opleiding, hele toffe peer.
Als je drie kinderen krijgt ze Bentley, Mercedes en Toyota noemen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:40 schreef thats_meh het volgende:
Delano
Kaylee
Krista
Storm
Sterre
Rayan
Vlinder
Merel
Stijn
Joël
Julius
Julian
Leslie
Bentley
Kelly
Peppijn
Jayden
Shanna
Samantha
Angel
En het nakomertje Opel noemen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Als je drie kinderen krijgt ze Bentley, Mercedes en Toyota noemen.![]()
Wat moet die milf met zo'n pauperige opa?quote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mijn ex wou vond Jayden en Dylan mooie kindernamen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:29 schreef scoober het volgende:
ahmed
mehmed
faysal
Ibrahim
adam
sairah
yassina
Yasmin
Fatima
abdel
Najat
Celen
ischlen
nazmie
nuran
bilal
ali
Hassan
emre
dunya
etc
Jullie kunnen ook gewoon eerlijk toegeven dat jullie het niet zo hebben op mensen uit de gebieden waar dergelijke namen gebruikelijk zijnquote:
Stoer man!quote:Op zondag 8 maart 2015 15:31 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Mijn ex wou vond Jayden en Dylan mooie kindernamen.Ik heb het uitgemaakt zoals je begrijpt.
Dat was de reden inderdaad. Je bent gewoon gedumpt omdat je een losertje bent.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:31 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Mijn ex wou vond Jayden en Dylan mooie kindernamen.Ik heb het uitgemaakt zoals je begrijpt.
Oooooh ik dacht ook altijd dat de autonaam afkomstig was v/d naam van de dochter van Benz...quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja je kan lachen, maar Mercedes is echt een meisjesnaam he, sterker de echte Benz noemde de Mercedes naar zijn dochter, Mercedes....
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mercedes_(voornaam)
AC of Inter?quote:Op zondag 28 december 2014 22:05 schreef TheMechanic het volgende:
Milan.
80% van de kinderen die nu worden geboren hebben deze naam.
En later wordt Tum een woeste viking van een manquote:Op zondag 8 maart 2015 16:44 schreef Bortecinem het volgende:
Tum.Een kindje op mijn oude stageplek heette zo. Echt zo'n naam voor een peuter in een kinderboek, niet voor een mens die moet opgroeien en veranderen in een volwassenen man.
Zo heette de rijschoolhouder waar ik ooit drie lessen heb gehad.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:51 schreef Azorius het volgende:
Wammes en Shaniqua
[..]
En later wordt Tum een woeste viking van een man.
Wat is je naam? Laat ons maar oordelenquote:Op maandag 9 maart 2015 08:56 schreef snakelady het volgende:
Mijn naam is hier ook al langs gekomen, gelukkig kunnen Denen het niet goed uitspreken en wordt ik nu dus net iets anders (minder erg) genoemd.
Ik heb mijn eigen naam nooit mooi gevonden.
Hij staat al drie keer in dit topic.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat is je naam? Laat ons maar oordelen
Helaas wel...quote:
In Denemarken weten ze niet dat Kelly een chick met eerst een Dick is.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:04 schreef snakelady het volgende:
Helaas wel...
mijn moeder wilde mij eerst Janis noemen, naar Janis Joplin.
Weet niet of dat erger of minder erg was geweest.
nee gelukkig niet zeg, net of R. Kelly, Kelly van married with children en the Kelly family, nog niet voldoende is.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In Denemarken weten ze niet dat Kelly een chick met eerst een Dick is.
Dit inderdaad.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In Denemarken weten ze niet dat Kelly een chick met eerst een Dick is.
Komt wel de beste whisky vandaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:46 schreef DeJori het volgende:
Niet lelijk, maar ik heb een schotse leraar gehad die zijn dochter Islay (spreek uit: aila) had genoemd
Mimi-Monaquote:Op donderdag 2 april 2015 15:20 schreef Natalie het volgende:
En wat voor debiele namen heeft Nicolette van Dam haar dochters ook alweer geven?
Lola-Lily en Kiki-Kate.
Werkelijk waar..... arme kinderen
De volgende gaat vast Mimi-Mona heten ofzo.
Veel wel maar niet allemaal, om er een paar te noemen.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:47 schreef MichaelScott het volgende:
Alle namen die eindigen met een klinker.
Ik ken 3 mensen die Henk-Jan hetenquote:Op maandag 9 maart 2015 11:47 schreef ps4014 het volgende:
Alle Nederlandse namen zijn kut heet liever achmed dan Henk of Jan of zo
Josje (k3) en Hansje zijn gewone vrouwennamen hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 19:49 schreef DeJori het volgende:
Wel grappig dat én van die hippe namen zoals Jayden en Liam (quote:Op zondag 28 december 2014 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zomaar een greep.
Een ambtenaar zou zo'n naam moeten weigeren. Wat mij betreft mogen die regels sowieso strenger worden. Angel-Pride... dat kind zit een leven lang aan zo'n naam vast omdat de ouders een steekje los hebben zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |