Zomaar een greep.quote:Wyb
1
Wylan
1
Wymeren
1
Wysem
1
Wyssam
1
Xaaf
1
Xaavi
1
Xabi
1
Xabier
1
Xadrino-Joe
1
Xaferinho
1
Xaidry
1
Xandher
1
Xani
1
Xaveiryo
1
Xavériano
1
Xaverio
1
Xaverius
1
Xaveryano
1
Xavie
1
Xaviël
1
Edgar, Jos en Storm?quote:Op zondag 28 december 2014 19:49 schreef DeJori het volgende:
Ik ga mijn kinderen later Frits, Jos en Hans noemen. Ook als het vrouwen zijn.
Modenamen zijn verschrikkelijk.
Geen Fred, Jos en Kees?quote:Op zondag 28 december 2014 19:49 schreef DeJori het volgende:
Ik ga mijn kinderen later Frits, Jos en Hans noemen. Ook als het vrouwen zijn.
Modenamen zijn verschrikkelijk.
Haten op LeBronquote:Op zondag 28 december 2014 20:58 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Geen Fred, Jos en Kees?
Lelijke namen:
Bertha, Klara, Gerdien, Margriet, Madelief, Bloem, Vlinder, Beer, Bikkel, LaShaun(a), LeBron, Le'Romy, Leya’Nyssa, Æde.
Bianca, tamara en Rachelle zijn toch niet zo erg?quote:Op maandag 29 december 2014 11:14 schreef roodborst het volgende:
Priscilla
Deborah
Patricia
Bianca
Samantha
Natasha
Petronella
Pieternella
Tamara
Romana
Ramona
Rachelle
Kimberley
Goud
Angel
Delano
Ricardo
Kelly
Kevin
Wesley
Johnny
Ricardo
Er is een programma elk jaar genaamd Een Huis Vol, dit jaar kwam er een familie bij en al die kinderen hebben echt paupernamen:quote:Op maandag 29 december 2014 21:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Maikel is ook zo'n kampernaam
Jeuzes, dit is gewoon niet te omvatten triestquote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Er is een programma elk jaar genaamd Een Huis Vol, dit jaar kwam er een familie bij en al die kinderen hebben echt paupernamen:
http://eenhuisvolquaedackers.nl/about.html
Damian en Shenna kunnen er net mee door, maar de rest....quote:Op maandag 29 december 2014 21:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jeuzes, dit is gewoon niet te omvatten triest
Dzzjjj uitspraken
Damian doet me denken aan zo'n Duivelse naam. Zo'n 666 pro satan familiequote:Op maandag 29 december 2014 21:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Damian en Shenna kunnen er net mee door, maar de rest....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |