Wat moet die milf met zo'n pauperige opa?quote:Op maandag 29 december 2014 21:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Er is een programma elk jaar genaamd Een Huis Vol, dit jaar kwam er een familie bij en al die kinderen hebben echt paupernamen:
http://eenhuisvolquaedackers.nl/about.html
Mijn ex wou vond Jayden en Dylan mooie kindernamen.quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 22:29 schreef scoober het volgende:
ahmed
mehmed
faysal
Ibrahim
adam
sairah
yassina
Yasmin
Fatima
abdel
Najat
Celen
ischlen
nazmie
nuran
bilal
ali
Hassan
emre
dunya
etc
Jullie kunnen ook gewoon eerlijk toegeven dat jullie het niet zo hebben op mensen uit de gebieden waar dergelijke namen gebruikelijk zijnquote:
Stoer man!quote:Op zondag 8 maart 2015 15:31 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Mijn ex wou vond Jayden en Dylan mooie kindernamen.Ik heb het uitgemaakt zoals je begrijpt.
Dat was de reden inderdaad. Je bent gewoon gedumpt omdat je een losertje bent.quote:Op zondag 8 maart 2015 15:31 schreef Ghostson het volgende:
[..]
Mijn ex wou vond Jayden en Dylan mooie kindernamen.Ik heb het uitgemaakt zoals je begrijpt.
Oooooh ik dacht ook altijd dat de autonaam afkomstig was v/d naam van de dochter van Benz...quote:Op dinsdag 30 december 2014 10:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja je kan lachen, maar Mercedes is echt een meisjesnaam he, sterker de echte Benz noemde de Mercedes naar zijn dochter, Mercedes....
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mercedes_(voornaam)
AC of Inter?quote:Op zondag 28 december 2014 22:05 schreef TheMechanic het volgende:
Milan.
80% van de kinderen die nu worden geboren hebben deze naam.
En later wordt Tum een woeste viking van een manquote:Op zondag 8 maart 2015 16:44 schreef Bortecinem het volgende:
Tum.Een kindje op mijn oude stageplek heette zo. Echt zo'n naam voor een peuter in een kinderboek, niet voor een mens die moet opgroeien en veranderen in een volwassenen man.
Zo heette de rijschoolhouder waar ik ooit drie lessen heb gehad.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:51 schreef Azorius het volgende:
Wammes en Shaniqua
[..]
En later wordt Tum een woeste viking van een man.
Wat is je naam? Laat ons maar oordelenquote:Op maandag 9 maart 2015 08:56 schreef snakelady het volgende:
Mijn naam is hier ook al langs gekomen, gelukkig kunnen Denen het niet goed uitspreken en wordt ik nu dus net iets anders (minder erg) genoemd.
Ik heb mijn eigen naam nooit mooi gevonden.
Hij staat al drie keer in dit topic.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wat is je naam? Laat ons maar oordelen
Helaas wel...quote:
In Denemarken weten ze niet dat Kelly een chick met eerst een Dick is.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:04 schreef snakelady het volgende:
Helaas wel...
mijn moeder wilde mij eerst Janis noemen, naar Janis Joplin.
Weet niet of dat erger of minder erg was geweest.
nee gelukkig niet zeg, net of R. Kelly, Kelly van married with children en the Kelly family, nog niet voldoende is.quote:Op maandag 9 maart 2015 09:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In Denemarken weten ze niet dat Kelly een chick met eerst een Dick is.
Dit inderdaad.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 09:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In Denemarken weten ze niet dat Kelly een chick met eerst een Dick is.
Komt wel de beste whisky vandaanquote:Op dinsdag 30 december 2014 10:46 schreef DeJori het volgende:
Niet lelijk, maar ik heb een schotse leraar gehad die zijn dochter Islay (spreek uit: aila) had genoemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |