SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
Listen To The Music
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Ulysses en Dark of the matineequote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke van Franz Ferdinand zou je graag in de top 2000 willen zien? Ik zou voor Lucid Dreams en Stand on the Horizon gaan.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Hoewel het goede nummers zijn is dat natuurlijk niet logisch. Take me Out is de bekendste en ook de meest logische keuze voor de top 2000. Lucid Dreams kent natuurlijk geen hondquote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke van Franz Ferdinand zou je graag in de top 2000 willen zien? Ik zou voor Lucid Dreams en Stand on the Horizon gaan.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dat dit niet nummer 1 staat bij de stemmen van de vrouwenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Rellende_Rotscholier hoort liever het origineel van de Hermes House Band[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Absoluut Ulysses!quote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke van Franz Ferdinand zou je graag in de top 2000 willen zien? Ik zou voor Lucid Dreams en Stand on the Horizon gaan.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik ga even koken en eten
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!![]()
Bij dit nummer voel ik meteen super fabulousIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Leek me gewoon erg toepasselijkquote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef D. het volgende:
Wat een k*t-TT
Had er na zo'n hunt meer van verwachtWe luisteren toch naar muziek?
![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Absoluut.quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rellende_Rotscholier hoort liever het origineel van de Hermes House BandHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Disco![]()
![]()
Zo krijg je natuurlijk nooit Franz Ferdinand in de top 2000quote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ulysses en Dark of the matineeTake Me Out is ook niet mijn favoriet (al blijft ie leuk) maar heeft wel de meeste kans om erin te komen.
Zelfde geldt voor Rebellion bij Arcade Fire. Als je die bands in de top2000 wil hebben stem dan op de grootste "hits".26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Eetsequote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Gehenna het volgende:
Ik moet even eten (gourmetten met familie), veel plezier nog
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zonde, Lucid Dreams (albumversie, die van 7 minuten) is echt prachtigquote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoewel het goede nummers zijn is dat natuurlijk niet logisch. Take me Out is de bekendste en ook de meest logische keuze voor de top 2000. Lucid Dreams kent natuurlijk geen hondMet Take me Out en Ulysses kan ik ook wel leven
![]()
![]()
Jongens dat is toch helemaal geen hitquote:Maar wel tof
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dan zou ik kiezen voor We Used to Wait, is MH geweest bij 3fmquote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo krijg je natuurlijk nooit Franz Ferdinand in de top 2000Take Me Out is ook niet mijn favoriet (al blijft ie leuk) maar heeft wel de meeste kans om erin te komen.
Zelfde geldt voor Rebellion bij Arcade Fire. Als je die bands in de top2000 wil hebben stem dan op de grootste "hits".[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Smakeloosquote:Smakeloosquote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Orgineel toch?quote:For you, there'll be no more crying.
Tot laterquote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Gehenna het volgende:
Het origineel van de Hermes House Band...."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Nonsens... Het beste nummer moet er in. En dat is Ulysses!quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo krijg je natuurlijk nooit Franz Ferdinand in de top 2000Take Me Out is ook niet mijn favoriet (al blijft ie leuk) maar heeft wel de meeste kans om erin te komen.
Zelfde geldt voor Rebellion bij Arcade Fire. Als je die bands in de top2000 wil hebben stem dan op de grootste "hits".
Rebellion is absoluut niet de grootste hit van Arcade Fire...I love music |Ajax forever
Ik vind het origineel van Robbie Williams beterUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik ken het ook welquote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde, Lucid Dreams (albumversie, die van 7 minuten) is echt prachtigMet Take me Out en Ulysses kan ik ook wel leven
Maar alleen fans zullen het kennen terwijl Take Me Out bij bijna iedereen wel bekend zal zijn.
En ook niet de beste.. dat is Tunnels.quote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nonsens... Het beste nummer moet er in. En dat is Ulysses!
Rebellion is absoluut niet de grootste hit van Arcade Fire...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die cover is in Nederland een grotere hit (#1) geweest dan het origineel (#4)...quote:Op zondag 28 december 2014 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rellende_Rotscholier hoort liever het origineel van de Hermes House Band![]()
ze hebben goede nummers geschreven zoals country roadsquote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Ferdo het volgende:
Het origineel van de Hermes House Band....
Ze smelten de kazen!![]()
Arcade Fire heb ik nooit live gezien nee. Ook niet zo'n behoefte aan. Ik ben ook niet zo'n hype-type (mooi woord, als je dat zo zietquote:Op zondag 28 december 2014 18:40 schreef MaJo het volgende: [..] Ook wel eens live gezien? ik weet niet wat het is maar het heeft echt iets magisch, ik hou gewoon van die band. Maar misschien is er dan toch iets wat mist bij je
![]()
)
![]()
Het probleem bij Rebellion (Lies) is de topictitel. De een schrijft het als Rebellion, de ander als Rebellion (Lies) en de volgende als Rebellion Lies. Als de computer telt, krijg je dus drie verschillende titels met te weinig stemmen. Wake Up zou misschien een betere keuze zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Rebellion bij Arcade Fire. Als je die bands in de top2000 wil hebben stem dan op de grootste "hits".![]()
Doeiquote:Op zondag 28 december 2014 18:43 schreef Gehenna het volgende:
![]()
![]()
Geen hit? Waar heb jij gezeten dan? Erg veel gedraaid op 3fm!quote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jongens dat is toch helemaal geen hitMaar wel tof
I love music |Ajax forever
Ook een optiequote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou ik kiezen voor We Used to Wait, is MH geweest bij 3fm
Báán Djowvie"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Je bent pas de derde met deze grapquote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef Ferdo het volgende:
Het origineel van de Hermes House Band....
Dat was dan ook wel een hitje...quote:I love music |Ajax forever
Later gejat door een zekere John Denver.quote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze hebben goede nummers geschreven zoals country roads"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Bun JuviFor you, there'll be no more crying.
uiteraardquote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Later gejat door een zekere John Denver.Ze smelten de kazen!![]()
Dry Countyquote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef cafca het volgende:
Ah, een van de weinig leuke nummers van Bon Jovi
'rock 'voor huisvrouwenquote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
Bon Jovi.... echt nooit wat aan gevonden.Ze smelten de kazen!![]()
Mobiel, dus ik zie niks tussendoorgepost worden.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zou ik ook wel willen maar zo werkt het niet. Misschien een aantal tiental mensen zal op zo'n nummer stemmen en een honderdtal op Take Me Out. Als deze stemmen samengevoegd worden sta je sterker, nu staan ze er helemaal niet in.quote:Op zondag 28 december 2014 18:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nonsens... Het beste nummer moet er in. En dat is Ulysses!
Rebellion is absoluut niet de grootste hit van Arcade Fire...
Rebellion is met Wake Up denk ik wel het meest bekende nummer van de band. In ieder geval het meest geliefde nummer bij velenZonder mijn actie stemden veel mensen al op Rebellion.
quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
Bon Jovi.... echt nooit wat aan gevonden.Make love, not war ☮![]()
Inderdaad, ook deze niet.quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
Bon Jovi.... echt nooit wat aan gevonden.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Absoluut, Tunnelsquote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En ook niet de beste.. dat is Tunnels.Daarbij heb je alleen weer het probleem dat mensen allemaal de titel anders door zullen geven, zo noem ik hem eigenlijk altijd Neighborhood #1, dat zullen de mensen bij de top2000 niet snappen
Rebellion is officieel natuurlijk ook Rebellion (Lies), misschien raken daardoor ook stemmen verloren.
Jammer dat je het als een hype ziet, ze zijn zoveel meer dan dat.quote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Arcade Fire heb ik nooit live gezien nee. Ook niet zo'n behoefte aan. Ik ben ook niet zo'n hype-type (mooi woord, als je dat zo ziet)
Neinquote:
Hehe zie mijn latere reactie met precies hetzelfde verhaalquote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het probleem bij Rebellion (Lies) is de topictitel. De een schrijft het als Rebellion, de ander als Rebellion (Lies) en de volgende als Rebellion Lies. Als de computer telt, krijg je dus drie verschillende titels met te weinig stemmen. Wake Up zou misschien een betere keuze zijn.
Ik heb liever het beste nummer dan het bekendste... Als dat voor alle bands zou gelden in de top 2000 hadden we heel wat minder te klagen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou ik ook wel willen maar zo werkt het niet. Misschien een aantal tiental mensen zal op zo'n nummer stemmen en een honderdtal op Take Me Out. Als deze stemmen samengevoegd worden sta je sterker, nu staan ze er helemaal niet in.
Rebellion is met Wake Up denk ik wel het meest bekende nummer van de band. In ieder geval het meest geliefde nummer bij velenZonder mijn actie stemden veel mensen al op Rebellion.
Maar van mij MOETEN deze bands er niet perse in.
Ik heb liever Ich bin wie du in de top 100![]()
![]()
Fantastishe nummersquote:Op zondag 28 december 2014 18:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ulysses en Dark of the matinee![]()
![]()
Bôn Sjovíe?quote:Op zondag 28 december 2014 18:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik spreek het altijd op z'n Frans uit..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Erg veel? Lijkt me wat overdreven. Wel eens gedraaid ja, maar Take me Out hoor je vaak ook nog tijdens het uitgaan. Ulysses nog nooit gehoord tijdens het uitgaanquote:Op zondag 28 december 2014 18:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen hit? Waar heb jij gezeten dan? Erg veel gedraaid op 3fm!
Rellende_Rotscholier
![]()
Daft Punk
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Smakeloosquote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef Stickertje het volgende:
tijd om eten op te warmen zo dat ik op tijd terug ben voor volgend uurIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef cafca het volgende:
Ja, dit is natuurlijk beter dan alles wat we al gehoord hebben.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohyeah!"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Op de radio echt wel vaak hoor. Maar ja ik hoor minstens 8 uur per dag in een werkweek.quote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Erg veel? Lijkt me wat overdreven. Wel eens gedraaid ja, maar Take me Out hoor je vaak ook nog tijdens het uitgaan. Ulysses nog nooit gehoord tijdens het uitgaan
Mee eens hoor, zou dat ook het liefste willen. Maar in het geval van sommige bands vind ik het belangrijker DAT ze er in staan dan met welk nummerquote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb liever het beste nummer dan het bekendste... Als dat voor alle bands zou gelden in de top 2000 hadden we heel wat minder te klagen.
Maar van mij MOETEN deze bands er niet perse in.
Ik heb liever Ich bin wie du in de top 100![]()
![]()
Dit hoeft er van mij niet perse in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeker, toch?quote:Op zondag 28 december 2014 18:50 schreef cafca het volgende:
Ja, dit is natuurlijk beter dan alles wat we al gehoord hebben.
Make love, not war ☮![]()
Hmmm, no, you don't stoppah"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik word hier niet echt supergelukkig van.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dit is zo'n voorbeeld van een slecht nummer maar wel een van de bekendste van een band, en dan komt die er in. Aerodynamics is mijn favoriet van Daft Punk maar die zal er nooit in komen
Eigenlijk heb ik liever die bagger eruit, dan deze topbands erin als ik moet kiezen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mee eens hoor, zou dat ook het liefste willen. Maar in het geval van sommige bands vind ik het belangrijker DAT ze er in staan dan met welk nummerI love music |Ajax forever
957 Don't Speak No Doubt 1996
956 Yours Is No Disgrace Yes 1971
955 As Tears Go By The Rolling Stones 1966
954 When I'm Sixty Four The Beatles 1967
953 Lucy In The Sky With Diamonds The Beatles 1967
952 Sex Machine James Brown 1970
951 Stuck In A Moment U2 2000
950 Shape of my heart Sting 1993
949 MacArthur Park Richard Harris 1968
948 San Francisco Scott McKenzie 1967
947 Love Like Blood Killing Joke 1985
Tof uur[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
954 When I'm Sixty Four The Beatles 1967![]()
950 Shape of my heart Sting 1993
948 San Francisco Scott McKenzie 1967![]()
947 Love Like Blood Killing Joke 1985![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beiden lijkt me nog beterquote:Op zondag 28 december 2014 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik liever die bagger eruit, dan deze topbands erin als ik moet kiezen.
En wanneer komt nou eens die regel dat nummers recenter dan 3 jaar oud er niet in mogen? Dan zou het een zoveel betere lijst worden!26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
957 Don't Speak No Doubt 1996![]()
955 As Tears Go By The Rolling Stones 1966![]()
951 Stuck In A Moment U2 2000![]()
950 Shape of my heart Sting 1993![]()
949 MacArthur Park Richard Harris 1968![]()
947 Love Like Blood Killing Joke 1985
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Volgend jaar krijgen we Rebellion (Lies) er wel in!quote:Op zondag 28 december 2014 18:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe zie mijn latere reactie met precies hetzelfde verhaalHet staat op 1 in de Snob 2000 en de vorige nrs 1 vinden we ook terug in de Top 2000.
![]()
Denk dat Get Lucky toch wel een iets grotere hit was..quote:Op zondag 28 december 2014 18:52 schreef MaJo het volgende:
Dit is zo'n voorbeeld van een slecht nummer maar wel een van de bekendste van een band, en dan komt die er in. Aerodynamics is mijn favoriet van Daft Punk maar die zal er nooit in komenI love music |Ajax forever
Alles van Homework is weer net niet radiovriendelijk genoeg terwijl dat 1000 keer toffer is dan dit nummer.quote:Op zondag 28 december 2014 18:52 schreef MaJo het volgende:
Dit is zo'n voorbeeld van een slecht nummer maar wel een van de bekendste van een band, en dan komt die er in. Aerodynamics is mijn favoriet van Daft Punk maar die zal er nooit in komenReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gisteren gingen ze helemaal los bij Michel Sardou.quote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als t cafe hier niet op los gaat, weet ik t ook niet meer.No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
James Brown volgend uur
Komend uur iets bijzonders: twee nummers van dezelfde artiest achter elkaar, maar meer dan dat: ze komen zelfs van hetzelfde album. En geen van beide nummers was een volwaardige single.![]()
Eens over dat laatste voor de volle 100%quote:Op zondag 28 december 2014 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beiden lijkt me nog beter
En wanneer komt nou eens die regel dat nummers recenter dan 3 jaar oud er niet in mogen? Dan zou het een zoveel betere lijst worden!I love music |Ajax forever
Komt door Jane.quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef cafca het volgende:
The Cats, die hoor ik ook alleen tijdens de top2000![]()
Alleen wel wat vaak....
Vind het wel een goed nummer, maar ik zou veel liever Harder Better Faster Stronger erin zien.quote:Op zondag 28 december 2014 18:52 schreef MaJo het volgende:
Dit is zo'n voorbeeld van een slecht nummer maar wel een van de bekendste van een band, en dan komt die er in. Aerodynamics is mijn favoriet van Daft Punk maar die zal er nooit in komen![]()
Dat is eigenlijk al te vaak.quote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef cafca het volgende:
The Cats, die hoor ik ook alleen tijdens de top2000![]()
Alleen wel wat vaak....De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik hoop het! Zou mooi zijn als het in de keuzelijst staat, dan gaat het wel lukkenquote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgend jaar krijgen we Rebellion (Lies) er wel in!Het staat op 1 in de Snob 2000 en de vorige nrs 1 vinden we ook terug in de Top 2000.
Ben je al fan van de Facebook groep?Die ben ik gewoon helemaal vergeten johquote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Denk dat Get Lucky toch wel een iets grotere hit was..Neem aan dat die er wel instaat?
Volendams trots
956 Yours Is No Disgrace Yes 1971![]()
954 When I'm Sixty Four The Beatles 1967![]()
953 Lucy In The Sky With Diamonds The Beatles 1967![]()
952 Sex Machine James Brown 1970![]()
948 San Francisco Scott McKenzie 1967![]()
![]()
Deze kan ik wel hebben van de katten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ben geen fan van de katten.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Dat hebben ze vast expres gedaan, om precies dat feitje te vertellenquote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
Komend uur iets bijzonders: twee nummers van dezelfde artiest achter elkaar, maar meer dan dat: ze komen zelfs van hetzelfde album. En geen van beide nummers was een volwaardige single.![]()
![]()
Die staat ergens net buiten de Top 100.quote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ben ik gewoon helemaal vergeten johNeem aan dat die er wel instaat?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat lijkt me een goed compromis want dat is ook wel een hitje geweestquote:Op zondag 28 december 2014 18:54 schreef Spies het volgende:
[..]
Vind het wel een goed nummer, maar ik zou veel liever Harder Better Faster Stronger erin zien.
Shape Of My Heart is sowieso gejat van de Sugababes (Shape) en van Craig David (The Rise And Fall).quote:Op zondag 28 december 2014 18:53 schreef essnhills het volgende:
947 Love Like Blood Killing Joke 1985"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Geen idee. We gaan het horen straks.quote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat hebben ze vast expres gedaan, om precies dat feitje te vertellen![]()
Ohja, da's waar ook.quote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Shape Of My Heart is sowieso gejat van de Sugababes (Shape) en van Craig David (The Rise And Fall).
Sugababes
En van de Backstreet Boys.quote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Shape Of My Heart is sowieso gejat van de Sugababes (Shape) en van Craig David (The Rise And Fall).Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Tja die lijst is misschien nog wel erger dan de top 2000.quote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hoop het! Zou mooi zijn als het in de keuzelijst staat, dan gaat het wel lukken
Ben je al fan van de Facebook groep?
[..]
Ze claimen beter te zijn, maar de enige manier om beter te zijn is zonder keuzelijst. Amen!
Ja op 174quote:Die ben ik gewoon helemaal vergeten johNeem aan dat die er wel instaat?
Dat was dan ook wel een monsterhit natuurlijk. Ik zie het nooit echt als van Daft Punk (vandaar dat ik het ook vergat) maar meer als van Pharell. Blijft wel lekker trouwens maar zou er volgens mijn eigen regel nog niet in mogenquote:Op zondag 28 december 2014 18:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die staat ergens net buiten de Top 100.
Och ik vind times were when best leuk, en nog een paar nummers. Maar ze staan er wel te vaak in, zoals meer Nederlandse artiestenquote:![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Shape Of My Heart is sowieso gejat van de Sugababes (Shape) en van Craig David (The Rise And Fall).Sting deed met beide versies gewoon mee toch?
KOMT IE DAN?quote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NeeIk heb niet eens facebook
Ik heb zin in het uur van 22.00 - 23.00. Eindelijk Portishead
GENOOOOOOOOT
ALS IK LOOP DOOR DE STRATEN[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan wordt het wat lastigquote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Peace heeft hem ook nog niet geliked![]()
Oeh Portishead
Niet bij deze iigquote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef MaJo het volgende:
[..]Sting deed met beide versies gewoon mee toch?
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
Dit wordt mijn pauzemuziekje komende uren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Portisheadquote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb zin in het uur van 22.00 - 23.00. Eindelijk Portishead![]()
Alleen Sour Times is leukFor you, there'll be no more crying.
En gaat ie ook niet doen.quote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan wordt het wat lastig
Peace heeft hem ook nog niet geliked![]()
En Ramonesquote:Op zondag 28 december 2014 18:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
No Dukes of Hazzard in the classroom![]()
Ik denk dat jij ze nooit live hebt gezien.quote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Portishead![]()
Alleen Sour Times is leuk
Ze hebben zoveel beter dan Sour Times. The Rip
quote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt mijn pauzemuziekje komende uren![]()
![]()
Als je Shoegaze zegt is dit wel het eerste nummer dat in mij opkomt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zelfs Sting heeft zijn grenzenquote:Zal wel Glory Box zijn denk ik? Prima nummerquote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Portishead![]()
Alleen Sour Times is leukquote:
Ik ben een redelijke Portishead-fan denk ik
Wow stop hiermee. Je verwart mij. Dacht dat je RR was.quote:Op zondag 28 december 2014 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
KOMT IE DAN?
GENOOOOOOOOT
ALS IK LOOP DOOR DE STRATEN![]()
![]()
Oh maar ik ken best wel wat nummers van ze, Het heeft me eigenlijk nooit echt geboeidquote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ze nooit live hebt gezien.
Live inderdaad wel een van de betere livebandsquote:Op zondag 28 december 2014 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat jij ze nooit live hebt gezien.
Vannacht komen er zoveel lekkere platen dat het eigenlijk zonde is om te gaan pitten. Kan ze natuurlijk ook zelf opzetten, maar goed.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
956 Yours Is No Disgrace Yes 1971![]()
952 Sex Machine James Brown 1970![]()
![]()
Fan is wel een understatement hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben een redelijke Portishead-fan denk ikReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zie mijn commentaar eerder..quote:
Ook in de studio is het een van de beste livebandsquote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Live inderdaad wel een van de betere livebands[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb ze 2x live gezien en vond ze erg tof. Ken ze verder niet zo heel goed maar zeker relaxte muziek voor op de achtergrondquote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben een redelijke Portishead-fan denk ik
ik ben weer terug.. eten in de pan geflikkerd, gas hoog en veel roeren zodat het niet aanbrand
Ik snap hetquote:
Justin Timberlake - Mirrorsquote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef DeJori het volgende:
Vannacht komen er zoveel lekkere platen dat het eigenlijk zonde is om te gaan pitten. Kan ze natuurlijk ook zelf opzetten, maar goed.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Third is zo'n goed album. The Rip en Silencequote:Op zondag 28 december 2014 18:58 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Portishead![]()
Alleen Sour Times is leuk![]()
![]()
![]()
halloquote:Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo weer een uurtje Top2000 luisteren...ben benieuwd wat we krijgen voorgeschoteld.
Zijn er ook bands die in de studio betere livebands zijn?quote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Live inderdaad wel een van de betere livebands![]()
![]()
Gezelligquote:Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo weer een uurtje Top2000 luisteren...ben benieuwd wat we krijgen voorgeschoteld.
3JS - Watermensenquote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Daar is mijn vriend het mee eensquote:Op zondag 28 december 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook in de studio is het een van de beste livebandsWij gaan patat halenquote:Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef Stickertje het volgende:
ik ben weer terug.. eten in de pan geflikkerd, gas hoog en veel roeren zodat het niet aanbrand
Wat zeiden ze nou over slaapstoornissen op het journaal?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Dank je voor deze mededelingquote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef Fred_B het volgende:
Slaapgebrek wordt een probleem, volgens het nieuwsIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hoi!quote:Op zondag 28 december 2014 19:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo weer een uurtje Top2000 luisteren...ben benieuwd wat we krijgen voorgeschoteld.![]()
Nou ja dat is dan weer niet echt mijn muziek.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Kijk het idee erachter is best oke, maar dan kun je niet van alles uitsluiten en door een keuzelijst te hebben, is dat gewoon wel zo.quote:
(heb ik ze ook verteld trouwens)
Het is friet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar is mijn vriend het mee eens
[..]
Wij gaan patat halen
Wat zeiden ze nou over slaapstoornissen op het journaal?Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Altijd online en op de hoogte willen zijn maakt onrustigquote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef Fred_B het volgende:
Slaapgebrek wordt een probleem, volgens het nieuwsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Was ook niet serieus bedoeld. Ik dacht dat jij ook een grapje maakte.quote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja dat is dan weer niet echt mijn muziek.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Wel zat bands die in de studio goed lijken en dan live heel slecht zijnquote:Op zondag 28 december 2014 19:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Zijn er ook bands die in de studio betere livebands zijn?The Killers bijvoorbeeld, Flowers kan live echt niet goed zingen
Zanger van Franz Ferdinand is ook vrij vals maar die band is dan weer zo tof dat je het ze wel weer vergeeft
Oh gelukkig maar voor jou dat je een grapje maakte, dat van dat friet was ook een grapje hoop ik.quote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was ook niet serieus bedoeld. Ik dacht dat jij ook een grapje maakte.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En dan hebben we het nog niet eens over vaak gevat reagerenquote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Altijd online en op de hoogte willen zijn maakt onrustig![]()
Hey Van Poppel
Nee wie zegt er nou weer patatquote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar voor jou dat je een grapje maakte, dat van dat friet was ook een grapje hoop ik.
Maar Arcade Fire zal sowieso via vrije keuze gaanquote:Op zondag 28 december 2014 19:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kijk het idee erachter is best oke, maar dan kun je niet van alles uitsluiten en door een keuzelijst te hebben, is dat gewoon wel zo.
(heb ik ze ook verteld trouwens)
Maar ik begrijp dat je daarom helemaal niet meer stemt?
Ik ben van boven de rivieren, patat dusquote:
Patat![]()
Het is gewoon friet mensen
Alleen halve Belgen hebben het over frietquote:
al drie jaar niet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar Arcade Fire zal sowieso via vrije keuze gaanMaar ik begrijp dat je daarom helemaal niet meer stemt?
Iedereen dit niet uit Limburg of Noord-Brabant komt.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Dit lijkt me feitelijk onjuist.quote:Op zondag 28 december 2014 19:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alleen halve Belgen hebben het over frietHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Patat zeggen
Ik ben een Brabander dus dat verklaart.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Het zijn gewoon hele belgen inderdaad. En dus halve mongolen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit lijkt me feitelijk onjuist.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jammer, anders had Radiohead misschien weer wat hoger gestaanquote:
Brabo'squote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef DeJori het volgende:
Ik ben een Brabander dus dat verklaart.
Dit is best vermakelijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heul lang geleden toen Gwen Stephanie nog goede platen maakteIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Hoiquote:Op zondag 28 december 2014 19:04 schreef Diaan73 het volgende:
Hey Van_Poppel![]()
Je was toch niet afgeschrikt door ons?
Nope, heb wat dat betreft een dikke huid hoor. Zal ik de komende dagen ook nog wel nodig hebben. Queen zal er nog wel een paar keer inzitten in de laatste 1000 nummers.
Vandaag lekker schaatsen en veldrijden gezien![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ben je klaar met je machogebral?quote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon hele belgen inderdaad. En dus halve mongolen.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Het is fritat.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wijs mij maar eens een niet Belg, Brabo of Limbo aan die het over friet heeft danquote:Op zondag 28 december 2014 19:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit lijkt me feitelijk onjuist.
Hey, gaan we het oneens zijnquote:
Rellende_Rotscholier
![]()
In bepaalde delen van Gelderland hebben ze het ook over friet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wijs mij maar eens een niet Belg, Brabo of Limbo aan die het over friet heeft dan
Ha, daar ga je!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Laat ze joh, Limburgers hebben het al zwaar genoeg.quote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wijs mij maar eens een niet Belg, Brabo of Limbo aan die het over friet heeft danReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hier in Gelderland ken ik veel mensen die friet zeggen (en zelf zeg ik het soms ookquote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wijs mij maar eens een niet Belg, Brabo of Limbo aan die het over friet heeft dan). Ook al ben ik in Den Haag opgegroeid met het patatje pinda
![]()
![]()
Pas toen ik niet meer stemde, kwam Redemption Song erin... Tja.. waar kwam die dan ineens vandaan? Ik heb daar zo mijn gedachtes over...quote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jammer, anders had Radiohead misschien weer wat hoger gestaan
Niettemin ga ik volgend jaar misschien wel weer stemmen om Ich bin wie du hoger te krijgen!
je zal er maar wonenquote:Op zondag 28 december 2014 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat ze joh, Limburgers hebben het al zwaar genoeg.Ze smelten de kazen!![]()
het kan zijn dat je hier en daar nog wat geplaagd wordt...quote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoi
Nope, heb wat dat betreft een dikke huid hoor. Zal ik de komende dagen ook nog wel nodig hebben. Queen zal er nog wel een paar keer inzitten in de laatste 1000 nummers.
Vandaag lekker schaatsen en veldrijden gezien
Dan heeft het merendeel van Nederland het dus over patat. Nu jij weerquote:Op zondag 28 december 2014 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In bepaalde delen van Gelderland hebben ze het ook over friet.
Ha, daar ga je!
Gelukkig maar! Er is nog veel te ontdekken...quote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoi
Vandaag lekker schaatsen en veldrijden gezien
Owja, NK schaatsen. Dat kijk ik al jaren niet meer.Make love, not war ☮![]()
Wat is je gedachte erachter dan?quote:Op zondag 28 december 2014 19:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pas toen ik niet meer stemde, kwam Redemption Song erin... Tja.. waar kwam die dan ineens vandaan? Ik heb daar zo mijn gedachtes over...
Niettemin ga ik volgend jaar misschien wel weer stemmen om Ich bin wie du hoger te krijgen!
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
het kan zijn dat je hier en daar nog wat geplaagd wordt...Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zal voorlopig niet vergeten wie de gitarist van dat bandje was.quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
het kan zijn dat je hier en daar nog wat geplaagd wordt...![]()
![]()
Trouwens boeit het me geen reet of mensen patat of friet zeggen maar als ze stellig gaan doen dan ga ik dat ook doen
Rellende_Rotscholier
![]()
Allemaal leuk en aardig, maar je uitspraak was natuurlijk dat alleen halve Belgen friet zeggen.quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan heeft het merendeel van Nederland het dus over patat. Nu jij weerHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
NK's allround zijn slaapverwekkend.quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Er is nog veel te ontdekken...
Owja, NK schaatsen. Dat kijk ik al jaren niet meer.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het is friet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef MaJo het volgende:
Trouwens boeit het me geen reet of mensen patat of friet zeggen maar als ze stellig gaan doen dan ga ik dat ook doen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zeg dat dan meteen johquote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef MaJo het volgende:
Trouwens boeit het me geen reet of mensen patat of friet zeggen maar als ze stellig gaan doen dan ga ik dat ook doen
Neem dan het hele Nederlandse taalgebied mee. Belgen zeggen ook friet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan heeft het merendeel van Nederland het dus over patat. Nu jij weerIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Heel dat schaatsen is slaapverwekkend.quote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NK's allround zijn slaapverwekkend.
Doe uit dat licht, weg dat Thialf.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Patatje majoquote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef MaJo het volgende:
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Gelderland valt ook nog wel een beetje onder de Brabo's en de Limbo's qua accent dus wat dat betreft klopt mijn hypothese nog welquote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je uitspraak was natuurlijk dat alleen halve Belgen friet zeggen.
Dat ben je automatisch als je friet zegt. En wie wil er nou Belg zijn?quote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je uitspraak was natuurlijk dat alleen halve Belgen friet zeggen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
9 minuten genot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 28 december 2014 19:09 schreef MaJo het volgende:
Trouwens boeit het me geen reet of mensen patat of friet zeggen maar als ze stellig gaan doen dan ga ik dat ook doenIk sluit me hierbij aan!!!
![]()
Ik heb hem vaak meegemaakt maar nog nooit in dit topic volgens mij?quote:Op zondag 28 december 2014 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
Die patat/frites discussie.mkomt elk jaar weer terug.
Nee dit is leukerquote:
Hallo friet.quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Het was gisteren zo'n beetje het enige nummer wat iedereen tof vond. Het was feest in het topic.quote:![]()
En laten we wel wezen.. als Oceaan er in mag, dan mag Ich bin wie du ook in de top 100.
het is ook niet frites.. gewoon frietquote:Op zondag 28 december 2014 19:10 schreef Diaan73 het volgende:
Die patat/frites discussie.mkomt elk jaar weer terug.
Belgen tellen niet meequote:Op zondag 28 december 2014 19:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Neem dan het hele Nederlandse taalgebied mee. Belgen zeggen ook friet.
Rellende_Rotscholier
![]()
Er zitten echt levensgrote verschillen tussen die accenten maar dat maakt niet uit.quote:Op zondag 28 december 2014 19:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelderland valt ook nog wel een beetje onder de Brabo's en de Limbo's qua accent dus wat dat betreft klopt mijn hypothese nog welHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Mwooaahhhh Gertje! Amai!quote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het is ook niet frites.. gewoon frietReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die heb ik vaker gehoordquote:
Deze vind ik naast het hitje het best te doen van Yes.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hollanders ook nietquote:
Racistquote:For you, there'll be no more crying.
Ja volgens mij wel....quote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb hem vaak meegemaakt maar nog nooit in dit topic volgens mij?
[..]
Nee dit is leuker
Het maakt inderdaad verder niks uit voor de uitkomst.quote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zitten echt levensgrote verschillen tussen die accenten maar dat maakt niet uit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hehe jouw naamquote:
Of bedoel je van Bob Marley?quote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het was gisteren zo'n beetje het enige nummer wat iedereen tof vond. Het was feest in het topic.![]()
En laten we wel wezen.. als Oceaan er in mag, dan mag Ich bin wie du ook in de top 100.I love music |Ajax forever
Mani, waar was je.quote:Op zondag 28 december 2014 19:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het maakt inderdaad verder niks uit voor de uitkomst.![]()
het is een verkapte discussie over welke helft beter is.. noorderlingen die patat zeggen of zuiden dat friet zegt
Het is wel fritesquote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het is ook niet frites.. gewoon friet
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik durf bijna nooit te posten omdat ik zo heet. Ik had geen flauw idee dat deze discussie hier altijd gaande was, tot ik ooit besloot te postenquote:![]()
![]()
Ik chargeer slechts een beetje hequote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zitten echt levensgrote verschillen tussen die accenten maar dat maakt niet uit.Het is ook wel een goed nummerquote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het was gisteren zo'n beetje het enige nummer wat iedereen tof vond. Het was feest in het topic.![]()
En laten we wel wezen.. als Oceaan er in mag, dan mag Ich bin wie du ook in de top 100.
Ik moest gourmetten man. Gelukkig ligt die dooie lul eruit.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Gelukkig hebben we in dit topic dringerendere zaken te bespreken.quote:De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Apart gourmetvleesquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik moest gourmetten man. Gelukkig ligt die dooie lul eruit.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Jij weet dingenquote:Op zondag 28 december 2014 19:12 schreef Stickertje het volgende:
het is een verkapte discussie over welke helft beter is.. noorderlingen die patat zeggen of zuiden dat friet zegtMaakt mij niet uit hoorquote:Op zondag 28 december 2014 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar ik kon het niet latenAltijd posten als deze discussie weer oplaaitquote:Op zondag 28 december 2014 19:13 schreef patat het volgende:
[..]
Ik durf bijna nooit te posten omdat ik zo heet. Ik had geen flauw idee dat deze discussie hier altijd gaande was, tot ik ooit besloot te postenVan wie ben jij een kloon?
quote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we in dit topic dringerendere zaken te bespreken.
Is jullie kitschelaar al afgegaan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo liggen de verhoudingen:quote:Op zondag 28 december 2014 19:12 schreef Stickertje het volgende:
het is een verkapte discussie over welke helft beter is.. noorderlingen die patat zeggen of zuiden dat friet zegt![]()
![]()
quote:het was wel lekker, uiteindelijk.
Nee hoor ik ben heel burgerlijk.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is overigens wel tettenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Hey ik zie dat ene stipje in Gelderland van R_R.quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo liggen de verhoudingen:
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik post al sinds het begin van de top2000 elke dag mee, maar goedquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij weet dingen
[..]
Maakt mij niet uit hoor
[..]
Altijd posten als deze discussie weer oplaaitVan wie ben jij een kloon?
![]()
![]()
Ben ik weer"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Echt?quote:Op zondag 28 december 2014 19:16 schreef patat het volgende:
[..]
Ik post al sinds het begin van de top2000 elke dag mee, maar goedIk heb je nog niet eerder gezien
Essquote:
quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Dat is best duidelijk.
Ja overdag in het echte leven ben ik een nette jongen, 's avonds op FOK! sla ik de meest gore onzin uit.quote:Op zondag 28 december 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een correct opgevoede jongen? Ja is ja, nee is nee?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dus als ik in amsterdam om friet vraag weten ze niet wat ik bedoel?quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee dan lachen ze je uit en word je de winkel uitgezet.quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dus als ik in amsterdam om friet vraag weten ze niet wat ik bedoel?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik wel.quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?Ik heb je nog niet eerder gezien
Merendeel dus patatquote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Er wordt ook zoveel van mijn geheugen verwacht in dit topicquote:
geregistreerd op: zondag 28 december 2014 @ 19:16quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Oh dat heb ik gemistquote:Op zondag 28 december 2014 19:16 schreef patat het volgende:
[..]
Ik post al sinds het begin van de top2000 elke dag mee, maar goed
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |