Geen idee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:45 schreef Troel het volgende:
Zit er porno in dat de boeken zo weggesoept zijn zijn
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Weet je ook de maten van de kasten? Ik vind het eruit zien als de Besta serie. Daar zijn nog deurtjes voor te koop. Maar de foto is beetje blurry dus kan het niet heel goed zien.
Bartjebart kan het je wss wel vertellen
Bedankt!quote:
Ik had mijn onderkastjes al staan toen ze kwamen inmeten. Die moeten dan ook al waterpas staan. (dat is nog best een klusje overigens, ook met die ophangrails)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:00 schreef Negentiendertig het volgende:
Stond jouw keuken al toen je het aanrechtblad bestelde? Hoelang was de levertijd?
Ze zijn inderdaad uit het assortiment. Ik zoek nog even een linkje met hoe en wat.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:10 schreef kloddertje-roze-hierrr het volgende:
Verkoopt IKEA geen electrisch verstelbare lattenbodems meer? Ik zie ze niet terug op de website.
Bedankt. Dan ga ik even verder kijken.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad uit het assortiment. Ik zoek nog even een linkje met hoe en wat.
Ze hadden deze:
[ afbeelding ]
De Sultan Langhus was dat. Als je nu kijkt op de site van Ikea, krijg je dit:
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=SULTAN+LANGHUS
Nou nou, dat valt allemaal wel mee, de toegang tot Ikea Utrecht is weinig anders dan dat het in het verleden was.quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:41 schreef Teslynd het volgende:
Ikea/Utrecht en per auto komende klanten hebben nog even zwaar pech:
Nog langer wachten op goed bereikbare meubelboulevard
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eubelboulevard.dhtml
Volgens het artikel zijn er nu veel opstoppingen. Het is immers meer dan 2x zo groot geworden, stapsgewijs wordt er iets opgeleverd met aanbiedingen, dus er komen ook meer mensen op af.quote:Op donderdag 15 januari 2015 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nou, dat valt allemaal wel mee, de toegang tot Ikea Utrecht is weinig anders dan dat het in het verleden was.
Het zal allemaal best een stuk optimaler kunnen, maar laten we vooral niet doen alsof het een groot drama is, want dat is het niet.
FYI ik ben nog nooit op een andere manier dan met de auto naar Ikea Utrecht geweest, en daar kom ik al sinds de opening.
Ik ben er afgelopen weekend nog geweest, jawel, weekend.... kon zo doorrijden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 23:27 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Volgens het artikel zijn er nu veel opstoppingen. Het is immers meer dan 2x zo groot geworden, stapsgewijs wordt er iets opgeleverd met aanbiedingen, dus er komen ook meer mensen op af.
Wanneer is Ikea/Utrecht geopend?
mag er zoveel verschil zitten tussen 2 verschillende fabrikanten?quote:We vermoeden dat de TJUSIG kapstokken geproduceerd zijn door verschillende fabrikanten.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze gingen "klussen" bij de klantenservice...quote:
Ik had hetzelfde met mijn keuken, ik kocht het in delen bij verschillende winkels daardoor had ik blijkbaar nogal wat "spreiding" qua leveranciers. andere schroefjes (zelfde type kast), andere kleur frame montage blokjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:00 schreef Elleska het volgende:
mag er zoveel verschil zitten tussen 2 verschillende fabrikanten?
het is net of ik een namaak heb gekocht...
in groningen dus wel, verschilt misschien per vestiging?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:48 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze gingen "klussen" bij de klantenservice...
alles kwam bij dezelfde winkel vandaan. er zat wel 1 maand tussen aankoop 1 en 2.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:48 schreef Nixxor het volgende:
Er staat een leveranciercode op de doos vaak. Misschien mag je ze ruilen voor en "matchende" set?
Wanneer je een referentienummer hebt gekregen 'mag' men niet zo moeilijk doen; dit is de belofte die gedaan is, die kom je maar na. In principe is het "acceptabel" dat je eventueel een keer terug moet als iets niet goed is, dat moet je bij een kledingwinkel of een MediaMarkt bijvoorbeeld ook. Maar als het een tweede keer noodzakelijk is, dan zou je om reiskostenvergoeding kunnen vragen hoor.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:56 schreef Elleska het volgende:
[..]
in groningen dus wel, verschilt misschien per vestiging?
de kapstok werd mee naar achteren genomen (daar waar een magazijn/werkplaats van de koopjeshoek zit) dus ook geen idee wat er precies mee gedaan is.
ook de 2e keer werd de kapstok eerst gerepareerd ondanks dat mij online een nieuwe was beloofd(incl referentienummer). toen paste het uiteindelijk wel maar toen was de kapstok niet haaks meer dus die oplossing heb ik geweigerd.
[..]
alles kwam bij dezelfde winkel vandaan. er zat wel 1 maand tussen aankoop 1 en 2.
de doos van de eerste kapstok heb ik niet meer dus de leverancierscode ook niet. maar dan nog vind ik het raar dat 2 leveranciers zulke verschillende kapstokken maken. dat er een schroefje anders is ofzo prima. maar deze heeft hele andere schroefgaten, andere afmetingen, andere afronding van de houtjes, andere kleur(mat en zijdeglans), slechtere afwerking, andere ophanging van de haken waardoor de ene hoger zit dan de andere, en zo nog meer dingen...
advies is idd om wéér langs de klantenservice te gaan maar eigenlijk ben ik er wel klaar mee. bij de klantenservice wordt niet makkelijk iets nieuws meegegeven dus ik ben bang dat ik voor noppes heen ga of dat er weer even wordt 'geklust'. dan wordt het wel een hele dure kapstok qua reiskosten, kost ook een hoop energie(vooral voor iemand die dat niet heeft)
ik weet wel dat ik de volgende keer als ik iets vreemds aantref dit niet meld maar de hele bende gewoon retour doe. dan was ik in 1x klaar geweest.
Ik vind het ook heel raar. Mijn keukenkastjes hoe verschillend ook zien er van buiten wel allemaal gelijk uit. en precies wat je zegt, zoveel gedoe tijd/geld voor een kapstok verwacht je toch niet...quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:56 schreef Elleska het volgende:
de doos van de eerste kapstok heb ik niet meer dus de leverancierscode ook niet.
bij deze kapstok vind ik verschil met boorgaten/ophanggaten wel storend. deze blijven namelijk duidelijk in het zicht en is dus een optisch verschil.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wanneer producten van verschillende leveranciers komen (leveranciercode is een 5-cijferig getal, start meestal met een 1 of een 2 en staat ook op het stickertje/gedrukt op het artikel) wordt het acceptabel geacht dat zaken als boorgaten ander kunnen zijn. Maar dingen als laklagen (al kan daar ook nét een verschil in zitten als het van 1 leverancier komt), haken, etc horen optisch wel hetzelfde te zijn. Wanneer een producent zijn productielijn teveel moet aanpassen voor een bepaald product is het niet rendabel meer om het daar te laten maken.
als reparatie goed gebeurd is het ook geen probleem. maar dan moet het wel goed gebeuren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 19:17 schreef Bartjebart het volgende:
Edit: reparaties in de winkel worden wel vaker gedaan en volgens mij staat het ook in de wet dat dit mag. Vaak doen ze dat omdat men in de winkel andere/betere materialen heeft om dat te doen. Dingen als schroefdraad in een metalenbuisje boven bijvoorbeeld kun je thuis vaak niet.
Snap ik... Je hebt ook helemaal gelijk hoor. Maar ik denk dat IKEA dit benaderd als wanneer je bijvoorbeeld gordijnen, behang etc koopt. Van dezelfde leverancier mag geen problemen opleveren.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:37 schreef Elleska het volgende:
Ik snap ook niet helemaal hoe dit zo gaat. Mijn ervaring met de klantenservice en de ikea was ook heel goed.
de code op het product zal ik na het weekend ff naar zoeken. dan moet de kapstok denk ik weer van de kant af.
fijn trouwens dat de keukenkastjes van buiten wel hetzelfde zijn. dan schrijf ik een ikea keuken nog niet af
[..]
bij deze kapstok vind ik verschil met boorgaten/ophanggaten wel storend. deze blijven namelijk duidelijk in het zicht en is dus een optisch verschil.
elk klein verschil valt ook op doordat de 2 kapstokken naast elkaar hangen, lijkt me dat meer mensen dat doen. meerdere van deze kapstok naast elkaar is zelfs een inspiratie voorbeeld van de ikea. waren het 2 losstaande producten dan was het waarschijnlijk geen probleem.
zelfs iemand die vanmiddag langs kwam viel het direct op bij het ophangen van de jas. "verkeerd uitgemeten met boren?" dus het is niet iets wat alleen mij opvalt.
Ja dat lijkt me logisch inderdaadquote:[..]
als reparatie goed gebeurd is het ook geen probleem. maar dan moet het wel goed gebeuren.
de bout was niet getest met de buis erbij. zonder past het na reparatie wel, maar met de buis niet.
Hear, hear.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:00 schreef Elleska het volgende:
dan mogen ze op zijn minst toch duidelijk communiceren dat er meerdere leveranciers zijn en dat daarin optisch groot(!) verschil zit. de klanten informeren lost dit probleem op.
Gaaf!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |