SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First RoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter
16:45 Ian White v Kim Huybrechts
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley
21:40 Phil Taylor v Mark Webster
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins
23:15 Benito van de Pas[/b] v Robert Thornton
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Hamilton/K Anderson
15:15 Gary Anderson v Reyes/Painter
16:45 D Webster/Winstanley v Hopp/Van der Voort
Evening Session
20:10 A Lewis/Brown v Van Barneveld/Caven
21:40 Taylor/M Webster v White/K Huybrechts
23:15 Wade/Bunting v Dolan/M Smith
Quarter-Finals
Thursday January 1
20:10 Wright/Hamilton/K. Anderson v G. Anderson/Reyes/Painter
22:00 Van Gerwen/Jenkins v Van de Pas/Thornton
Friday January 2
20:10 Taylor/M. Webster/White/K. Huybrechts v D. Webster/Winstanley/Hopp/Van der Voort
22:00 Lewis/Brown/Van Barneveld/Caven v Wade/Bunting/Dolan/Smith
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).![]()
En wederom weer een mooie pot darts
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
kunnen we die knikker naast Koos niet samen met Marcel de plomp ingooien
[ Bericht 4% gewijzigd door Sked op 28-12-2014 17:25:37 ]![]()
Dana is druk genoeg met Kim troosten danquote:Op zondag 28 december 2014 17:07 schreef tja77 het volgende:
Dat die kutbelg maar verliest, kan ik Danatroosten
![]()
Overigens liever Kimmeke dan Kantoorklerkgod want Kantoorklerkgod gaat Taylor geen uitdaging bezorgen.![]()
Ja, maar hij is dan een loser, wat moet je als vrouw daar nou mee?quote:Op zondag 28 december 2014 17:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Dana is druk genoeg met Kim troosten dan![]()
Allebei de oven inquote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens liever Kimmeke dan Kantoorklerkgod want Kantoorklerkgod gaat Taylor geen uitdaging bezorgen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gooit ie net zo onvoorspeelbaar als Erik Clarys?quote:Op zondag 28 december 2014 17:07 schreef tja77 het volgende:
Dat die kutbelg maar verliest, kan ik Danatroosten
![]()
Dana was al bij Kim toen hij lang geleden niet eens op het WK stondquote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is dan een loser, wat moet je als vrouw daar nou mee?![]()
The sherif?quote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gooit ie net zo onvoorspeelbaar als Erik Clarys?![]()
Belgische vrouwen naaien je toch , dus jaquote:Op zondag 28 december 2014 17:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, maar hij is dan een loser, wat moet je als vrouw daar nou mee?RED ONS HENNIEGOD![]()
Boeien, laat me toch lekker in die waan.quote:Op zondag 28 december 2014 17:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dana was al bij Kim toen hij lang geleden niet eens op het WK stond![]()
Nee.quote:Op zondag 28 december 2014 17:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Boeien, laat me toch lekker in die waan.![]()
Nog een keertje voor het korstje eropquote:Op zondag 28 december 2014 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij is Kantoorklerk al een paar keer in de oven geweest.RED ONS HENNIEGOD![]()
![]()
"Adje met zijn streepjes."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, erg jammer. Vond het altijd wel gaaf hoe de camera alle kanten ging opdansen als Clarys weer eens een onmogelijke finish had berekend.quote:Op zondag 28 december 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeerde nog met links te darten na zijn verbrijzeling der rechterarm. Dit mislukte echter.![]()
![]()
Met zijn gekleurde darts.quote:Op zondag 28 december 2014 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeerde nog met links te darten na zijn verbrijzeling der rechterarm. Dit mislukte echter.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 17:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, erg jammer. Vond het altijd wel gaaf hoe de camera alle kanten ging opdansen als Clarys weer eens een onmogelijke finish had berekend.![]()
![]()
![]()
Rick Hofstraquote:Op zondag 28 december 2014 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
''Wat is jouw favoriete buitenlandse darter''
Bedankt AD.![]()
Men zit niet te wachten op kantoorklerk in de Premier League.quote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef Nober het volgende:
PL staat hier misschien wel op het spel en ook kwalificatie voor The Masters in februari.![]()
NIET MET VOORVOEGSELS, ANDERS GAAT DE VERKIEZING FOUT MENSEN!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Stelletje luie zwendels daar bij de RTL.quote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef marcodej het volgende:
NIET MET VOORVOEGSELS, ANDERS GAAT DE VERKIEZING FOUT MENSEN!![]()
White gooit ze wel wat je er verder ook van vinden mag. Vorig jaar won hij ook van Kim op het WK.quote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Men zit niet te wachten op kantoorklerk in de Premier League.![]()
Die oorbellen staan hem niet. Sowieso, mannen met oorbellen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
We willen personalities!quote:Op zondag 28 december 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Men zit niet te wachten op kantoorklerk in de Premier League.![]()
Zeeman Oorbellenquote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef marcodej het volgende:
Die oorbellen staan hem niet. Sowieso, mannen met oorbellen.
#Homo's![]()
![]()
gayquote:Op zondag 28 december 2014 17:14 schreef marcodej het volgende:
Die oorbellen staan hem niet. Sowieso, mannen met oorbellen.![]()
Kim door het dolle heen. Hij maakt gelijk in de eerste set."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nog altijd liever Huybrechts dan de kantoorklerk.quote:
White zwicht al voor aanvang voor zijn stadgenoot Philip Douglas Taylor.![]()
Mag ik vragen waarom White hier kantoorklerk wordt genoemd?quote:Op zondag 28 december 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog altijd liever Huybrechts dan de kantoorklerk.
Tis alletwee niks eerlijk gezegdquote:Op zondag 28 december 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjak legt het netjes uit wat hij moet gooien. Gooit ie het uit, schreeuwt die PedoAd er weer overheen.
#altijdhetlaatstewoord![]()
Ik ging ff zoeken want er komen wel wat meer darters uit Stoke on Trent... Zie ik dat die White 44 is...quote:Op zondag 28 december 2014 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
White zwicht al voor aanvang voor zijn stadgenoot Philip Douglas Taylor.
Godsamme, 60 had ik ook geloofd.![]()
![]()
44?quote:Op zondag 28 december 2014 17:20 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging ff zoeken want er komen wel wat meer darters uit Stoke on Trent... Zie ik dat die White 44 is...
Godsamme, 60 had ik ook geloofd.![]()
![]()
Er zijn maandagavond drie wedstrijden.quote:Op zondag 28 december 2014 17:21 schreef EddyAlbena het volgende:
Vanwaar maandagavond maar een match?![]()
https://twitter.com/searc(...)n%20gameren&src=typd
Wendy' @WendyWezep 44 sec.45 seconden geleden
@rtl7darts #advangameren maakt behoorlijke fouten vandaag. Ian white gooit uit en #khuybrechts wint de set? #rtl7darts
0 antwoorden 0 retweets 0 favorieten
Beantwoorden Retweeten Favoriet
Meer
Matthijs Delvers @Madhouse11 1 min.1 minuut geleden
Kan iemand #advangameren aub uit zijn lijden verlossen en zet daar iemand met verstand van darten neer #rtl7darts.
Meer
Arnold @Nol77 1 min.1 minuut geleden
#rtl7darts 1-0 voor Kim Huybregts?? # sukkel #advangameren![]()
Na Wade v Bunting meteen derde ronde, die moeten ze ook nog afwerken voor 31 december.quote:Op zondag 28 december 2014 17:21 schreef EddyAlbena het volgende:
Vanwaar maandagavond maar een match?![]()
@VoiceOverAd moet kapot op twitter."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hopelijk wordt Pipe er nog uit geschoptquote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar dussseh..
The Masters zijn van 31 jan tot 2 feb.
[ code verwijderd ]![]()
Genadeloos afgestraftquote:Op zondag 28 december 2014 17:22 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/searc(...)n%20gameren&src=typd
Wendy' @WendyWezep 44 sec.45 seconden geleden
@rtl7darts #advangameren maakt behoorlijke fouten vandaag. Ian white gooit uit en #khuybrechts wint de set? #rtl7darts
Meer
Matthijs Delvers @Madhouse11 1 min.1 minuut geleden
Kan iemand #advangameren aub uit zijn lijden verlossen en zet daar iemand met verstand van darten neer #rtl7darts.
Meer
Arnold @Nol77 1 min.1 minuut geleden
#rtl7darts 1-0 voor Kim Huybregts?? # sukkel #advangamerenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik wil gewoon een 9-darter. Kijken wat er met Ad gebeurt."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hopelijk een hartaanvalquote:Op zondag 28 december 2014 17:27 schreef marcodej het volgende:
Ik wil gewoon een 9-darter. Kijken wat er met Ad gebeurt.![]()
Dat gun ik die Ad niet. Kom op zeg. Vanavond echte mannenfinishes.quote:Op zondag 28 december 2014 17:27 schreef marcodej het volgende:
Ik wil gewoon een 9-darter. Kijken wat er met Ad gebeurt.![]()
nou nou nou noutwitter:Nol77 twitterde op zondag 28-12-2014 om 17:27:15#rtl7darts je kunt op zn minst zeggen dat je er heel erg naast zet enorme sukkel! Jullie lezen dit toch? Wat een onkunde #advangameren reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
Verzin eens iets positiefs danquote:Op zondag 28 december 2014 17:28 schreef Sked het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat we alleen nog positieve dingen zeggen over Ad
Inderdaad, lukt je niet![]()
Zo, ik heb Ad even flink de waarheid gezegd via @rtl7darts"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Komt omdat jij geen toerkaart hebt.quote:Op zondag 28 december 2014 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb pas 1 9-darter live gezien echt kaolo mattie![]()
Zijn prachtige stem en enorme werklustquote:Op zondag 28 december 2014 17:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verzin eens iets positiefs dan
Inderdaad, lukt je niet![]()
Oké Roy Bonen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef marcodej het volgende:
Zo, ik heb Ad even flink de waarheid gezegd via @rtl7darts![]()
Ik ga eerst voetballen nog adnerhalf jaar en daarna ga ik me toeleggen op een kroegsport.quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Komt omdat jij geen toerkaart hebt.
Darts of Snooker
over 2 jaar sta ik op het wkAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Die hele avond was genot.quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die niet 17 perfecte pijlen van Van Gerwen hebben gezienInferieur volk
MVG - Wade + Barneveld - Taylor![]()
Volgend jaar weer met Taylor - Lewis en Van Gerwen - G. Anderson.quote:Op zondag 28 december 2014 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die hele avond was genot.
MVG - Wade + Barneveld - Taylor![]()
Nee! Die gaat dubbel acht over houden!"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Sorry jongens, ik was er ff klaar mee. Zo'n prutser met nul gevoel voor darts met zijn nutteloze geklets en onderbrekingen.
Dat kunnen zoveel mensen veel beter.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Aldus Adhouse11quote:Op zondag 28 december 2014 17:31 schreef Madhouse11 het volgende:
Sorry jongens, ik was er ff klaar mee. Zo'n prutser met nul gevoel voor darts met zijn nutteloze geklets en onderbrekingen.
Dat kunnen zoveel mensen veel beter.![]()
![]()
Maakt niet uit.quote:Op zondag 28 december 2014 17:31 schreef Madhouse11 het volgende:
Aldus mAdhouse...quote:Op zondag 28 december 2014 17:31 schreef Madhouse11 het volgende:
Nu we het over negen darters hebben... Hoe zou het met Shaun Greatbatch zijn?quote:Op zondag 28 december 2014 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die niet 17 perfecte pijlen van Van Gerwen hebben gezienInferieur volk
![]()
Schakel net in, wie is die downer die samen met Jacques commentaar geeft?Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Facebook doen we niet met al die AdsOud Wereldkampioen
je mag me aanraken![]()
twitter:Lukevandenbroek twitterde op zondag 28-12-2014 om 17:34:13Wat gebeurd er als er na het uitgooien (en in de call) nog doorgegooid wordt? Is het dan alsnog uit of dood? #rtl7darts @rtl7darts reageer retweet
![]()
![]()
twitter:Lukevandenbroek twitterde op zondag 28-12-2014 om 17:34:13Wat gebeurd er als er na het uitgooien (en in de call) nog doorgegooid wordt? Is het dan alsnog uit of dood? #rtl7darts @rtl7darts reageer retweet
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dart niet meer sinds 2010, had kanker.quote:Op zondag 28 december 2014 17:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nu we het over negen darters hebben... Hoe zou het met Shaun Greatbatch zijn?
In 2002 nog Dutch Open gewonnen![]()
@voiceoveradquote:Op zondag 28 december 2014 17:34 schreef BB-King het volgende:
Schakel net in, wie is die downer die samen met Jacques commentaar geeft?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bedankt Roykequote:Op zondag 28 december 2014 17:35 schreef marcodej het volgende:
![]()
Kap eens met die "9 voor z'n naam" opmerking telkens
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Schuld van Ad.quote:Op zondag 28 december 2014 17:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kap eens met die "9 voor z'n naam" opmerking telkens![]()
In 2006 won Greatbatch van Niels de Ruiter op BDO WK waarna hij naar huis werd gestuurd in halve finale door Jelle Klaasen![]()
![]()
Eerst begint Ad eraan en dan mag Mantingh het afmakenquote:Op zondag 28 december 2014 17:36 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Kap eens met die "9 voor z'n naam" opmerking telkensRED ONS HENNIEGOD![]()
Als je 94 gemiddeld gooit vandaag, ben je sowieso kansloos tegen Taylorquote:Op zondag 28 december 2014 17:36 schreef Nober het volgende:
Zul je zien dat White niks gooit tegen Taylor.![]()
Ja dat wist ik.quote:Op zondag 28 december 2014 17:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dart niet meer sinds 2010, had kanker.
In 2002 nog Dutch Open gewonnen![]()
twitter:TomvanderWeiden twitterde op zondag 28-12-2014 om 17:36:58Eens kijken of @rtl7darts hier wél op reageert, ipv het negeren van het commentaar van Ad van Gameren. #rtl7darts http://t.co/CK7Mzyqcv5 reageer retweet
Tom pakt het grondig aan.![]()
Ondertussen ook #spdiegem kijken. Genot."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ad_under_the_eighteenquote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef Zipportal het volgende:
Ad met zijn 2 Twitter Accounts. Daar komt vast nog Ad180 bij zeker?![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef IbanMayo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TomvanderWeiden twitterde op zondag 28-12-2014 om 17:36:58Eens kijken of @rtl7darts hier wél op reageert, ipv het negeren van het commentaar van Ad van Gameren. #rtl7darts http://t.co/CK7Mzyqcv5 reageer retweet
Tom pakt het grondig aan.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ah een Feyenoorderquote:Op zondag 28 december 2014 17:38 schreef IbanMayo het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TomvanderWeiden twitterde op zondag 28-12-2014 om 17:36:58Eens kijken of @rtl7darts hier wél op reageert, ipv het negeren van het commentaar van Ad van Gameren. #rtl7darts http://t.co/CK7Mzyqcv5 reageer retweet
Tom pakt het grondig aan.![]()
![]()
@Adr Hariquote:Op zondag 28 december 2014 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
@AdGam180
@Ad_Darts
@Ad_Met181punten180gooien
@AdMad
@AdKanErNiksVan![]()
Greatbatch heb ik vorig jaar nog op de Dutch Open zien gooien. Met zijn gezondheid gaat het beter. Hij is in Augustus dit jaar definitief gestopt met (prof) darten.Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken![]()
@Adblockquote:Op zondag 28 december 2014 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
@AdGam180
@Ad_Darts
@Ad_Met181punten180gooien
@AdMad
@AdKanErNiksVan![]()
Ah, okee. Hopen dat hij zijn ziekte kan overwinnen.quote:Op zondag 28 december 2014 17:42 schreef Madhouse11 het volgende:
Greatbatch heb ik vorig jaar nog op de Dutch Open zien gooien. Met zijn gezondheid gaat het beter. Hij is in Augustus dit jaar definitief gestopt met (prof) darten.![]()
Adhdquote:Op zondag 28 december 2014 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@AdIkKanNietStoppenMetPraten![]()
Denk kijk even op dit forum of er meer mensen die zich aan Adje storen.
Maar even een Skysportsstreampje opgezet.
PSN: DePresident_![]()
twitter:AdVoiceOverFan twitterde op zondag 28-12-2014 om 17:44:00Stop met haten op @AdVoiceOver mensen, die man verdient een award #rtl7darts reageer retweet
![]()
Account van hemzelf zekerquote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef appelen het volgende:
twitter:AdVoiceOverFan twitterde op zondag 28-12-2014 om 17:44:00Stop met haten op @AdVoiceOver mensen, die man verdient een award #rtl7darts reageer retweet
![]()
![]()
Een adward?quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef appelen het volgende:
![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef appelen het volgende:
![]()
![]()
Dat ze het maar even wetenquote:Op zondag 28 december 2014 17:45 schreef appelen het volgende:
![]()
Ad krijgt Wajong, RTL krijgt gehandicaptensubsidiequote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Badr_Harry het volgende:
Ik neem aan dat ze voor Ad subsidie krijgen..?![]()
Om de drie maand een nieuwe fiets mogen uitzoeken via De Gemeente.quote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ad krijgt Wajong, RTL krijgt gehandicaptensubsidie![]()
Kan iemand bij RTL7 niet op de Adrem trappen?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Weet iemand waar ik AdBlock voor mijn TV kan downloaden?Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
WAAROM AD?quote:Op zondag 28 december 2014 17:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wikipedia ligt naast 'm klaar.
Leeft zich uitstekend in, in de opdracht![]()
De oven in.quote:Op zondag 28 december 2014 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WAAROM AD?
Leeft zich uitstekend in, in de opdracht![]()
Kan die man niks aan doen, zit vol AdrenalineUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
RTL 7 blijft geld vragen, ondanks dat het op TV is.![]()
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)85-b1de-340a3a980556
Heb je betaald, krijg je Ad er gratis bij. Weg 1,99 euro.![]()
Dan vlucht hij tijdens de tiebreak naar de koelkast.quote:Op zondag 28 december 2014 17:52 schreef Anoonumos het volgende:
Nu maximaal aantal legs nog spelen dan sterft Jacques van de honger![]()
Hahaquote:Op zondag 28 december 2014 17:51 schreef Zipportal het volgende:
Heb je betaald, krijg je Ad er gratis bij. Weg 1,99 euro.![]()
Dat schijnt te maken te hebben met de PDC die niet wilde dat de RTL stream kosteloos online te bekijken zou zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 17:51 schreef Zipportal het volgende:
Heb je betaald, krijg je Ad er gratis bij. Weg 1,99 euro.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Geen idee, waar zou ik dat moeten zien?quote:Op zondag 28 december 2014 17:53 schreef Thezeurminator het volgende:
Weet iemand hoeveel het staat in 180s?![]()
twitter:rancobogaard twitterde op zondag 28-12-2014 om 17:49:28@rtl7darts hoe komen die Engelse darters aan die mooie vrouwen? Zoals White bijvoorbeeld. #RTL7Darts reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Uit het Feboluikje.quote:Op zondag 28 december 2014 17:54 schreef PowerLoungen het volgende:
twitter:rancobogaard twitterde op zondag 28-12-2014 om 17:49:28@rtl7darts hoe komen die Engelse darters aan die mooie vrouwen? Zoals White bijvoorbeeld. #RTL7Darts reageer retweet
![]()
Bijhouden, ik was even aan het eten. Heb gewed dat White > 180s als Kimquote:Op zondag 28 december 2014 17:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee, waar zou ik dat moeten zien?![]()
180 x8 (kim)quote:Op zondag 28 december 2014 17:53 schreef Thezeurminator het volgende:
Weet iemand hoeveel het staat in 180s?
180 x4 (wit)![]()
8-4 voor White momenteel.quote:Op zondag 28 december 2014 17:55 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Bijhouden, ik was even aan het eten. Heb gewed dat White > 180s als Kim
http://live.dartsdata.com/MatchView.aspx?MatchId=101652![]()
Ad krijgt een dikke piemel van een 9-darter volgens mij."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 17:59 schreef marcodej het volgende:
Ad krijgt een dikke piemel van een 9-darter volgens mij.
Sunne.![]()
Zieker wetn.quote:Op zondag 28 december 2014 17:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
voor 1.50 een lekkere vleeskroket![]()
Ad is een false positive.quote:Op zondag 28 december 2014 18:04 schreef AchJa het volgende:
Even die RTL stream opgezet, ging Lavasoft meteen over de jank hier...![]()
BDO
2010: First round (lost to Stephen Bunting 0–3)
PDC
2012: First round (lost to Robert Thornton 1–3)
2013: First round (lost to Mark Webster 1–3)
2014: Quarter-finals (lost to Simon Whitlock 4–5)
Alleen door White's nieuwe vriendin dat het ineens loopt?![]()
Frank ken ook door de basket heenquote:Op zondag 28 december 2014 18:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze praten ook niet onderlin. Bij Frank & Sjek wel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ad hou je bek met je favoriete darter."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hoe die Belg ook die pijlen uit het bord trekt
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Op de Dana manier.quote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef Szura het volgende:
Hoe die Belg ook die pijlen uit het bord trekt![]()
40 punter.quote:Op zondag 28 december 2014 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank ken ook door de basket heen![]()
Het werkt wel, want #rtl7darts ontploftquote:Op zondag 28 december 2014 18:08 schreef marcodej het volgende:
Ad hou je bek met je favoriete darter.![]()
Alleen gaat kantoorklerk niks klaarspelen tegen Taylor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meeehhh hoop dat die partij van Lewis iets eerder gaat beginnen dan 23.15Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen gaat kantoorklerk niks klaarspelen tegen Taylor.Met Phil weet je het maar nooit tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Taylor doet een witwasje, dus Lewis mag op tijd beginnenquote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Meeehhh hoop dat die partij van Lewis iets eerder gaat beginnen dan 23.15![]()
Niet? Hij is weer aardig op niveau hoor.quote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Phil weet je het maar nooit tegenwoordigVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ach, dit soort toernooien met een goede voorbereidingstijd zijn ideaal voor Taylor. World Matchplay was er ook zo'n van.quote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Phil weet je het maar nooit tegenwoordig![]()
Hope so.quote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Taylor doet een witwasje, dus Lewis mag op tijd beginnenZonder wrijving geen glans![]()
Ik zie Huybrechts eerder iets klaarspelen tegen Taylor inderdaadOud Wereldkampioen
je mag me aanraken![]()
Maar absoluut superieur net als vroeger is die niet meerquote:Op zondag 28 december 2014 18:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet? Hij is weer aardig op niveau hoor.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ad denkt al dat er een tiebreak aankomt. Pas als Huybrechts deze set wint, n00b!!
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Webster gelooft in een stunt, haags_kwartiertje wacht maar mooi op Lewis v Brown.quote:Op zondag 28 december 2014 18:15 schreef Sked het volgende:
[..]
Taylor doet een witwasje, dus Lewis mag op tijd beginnen![]()
Webster mag geloven wat hij wil, maar darten kan hij nietquote:Op zondag 28 december 2014 18:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Webster gelooft in een stunt, haags_kwartiertje wacht maar mooi op Lewis v Brown.![]()
BDO WK winnaarquote:Op zondag 28 december 2014 18:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Webster mag geloven wat hij wil, maar darten kan hij niet
PDC WK derde![]()
Mwoah, hij had een wat mindere periode begin dit jaar, maar inmiddels vind ik hem toch wel weer ongenaakbaar. Zeker als je nagaat dat je nu een hoger niveau moet gooien om echt te domineren.quote:Op zondag 28 december 2014 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar absoluut superieur net als vroeger is die niet meerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Te druk met criminele dingen?quote:Op zondag 28 december 2014 18:20 schreef Sked het volgende:
Dat is allemaal jaren geleden. Hij presteert al twee jaar geen fuck
Forum Opties Forumhop: Hop naar: