SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html![]()
![]()
Bedshaped staat er ook in, hun beste nummer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Waar staat die?quote:Op zondag 28 december 2014 14:15 schreef Mani89 het volgende:
Bedshaped staat er ook in, hun beste nummer.![]()
![]()
Bedshaped is beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Op gestemd door vrouwen wiens hobby keanen isWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Is al geweest.quote:Op zondag 28 december 2014 14:15 schreef Cee het volgende:
Staat Bend and Break er in? Is toch wel m'n Keane-favoriet.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hallelujah!quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Met behulp van oren.quote:Op zondag 28 december 2014 14:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe kunnen jullie toch naar Keane luisteren?![]()
![]()
Die grap heb je wel goed uitgekeand ja.quote:Op zondag 28 december 2014 14:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op gestemd door vrouwen wiens hobby keanen isDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat is een ander nummer.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Glooooory glory halleluuuuuujah..quote:Op zondag 28 december 2014 14:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Het zegt me helemaal niks maar ikElvis dus ik schaam me een beetje.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Deze is ook tof
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 14:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben erg weg van Leaving So Soon, He Used To Be A Lovely Boy, The Starting Line, etc.quote:Op zondag 28 december 2014 14:14 schreef Elfletterig het volgende:
(Bedankt voor het delen van deze informatie, Elflettering)![]()
Ik ken deze beter in andere versies.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo mooiWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh die ken ik wel.quote:Op zondag 28 december 2014 14:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Glooooory glory halleluuuuuujah..Maar dan in de Man Utd versie.
![]()
Dusty met haar beste nummer
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Die Gijs Staverman lult 5 kwartier in een uur en werkt op m'n zenuwen met z'n nietszeggende gewauwel.![]()
Haar laatste dus al
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dusty of Marieke?quote:Op zondag 28 december 2014 14:18 schreef Chiappucci het volgende:
Waarom denk ik nu aan Marieke van Idols 1
Ze was wel mooi trouwens"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dit nummer is verpest door talentenjachten zoals Idols, voice, X-factor etc.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Overigens, deze moeten jullie echt een keer kijken, zo cutequote:Op zondag 28 december 2014 14:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh die ken ik wel.Maar dan in de Man Utd versie.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
78ui65Jij kijkt zelf naar die crap.quote:Op zondag 28 december 2014 14:18 schreef Pandaplint het volgende:
Dit nummer is verpest door talentenjachten zoals Idols, voice, X-factor etc.![]()
Ik kijk dat gelukkig nooit. Heel prettig hoor, onder een steen (vraag maar aan eska, die woont er ook)quote:Op zondag 28 december 2014 14:18 schreef Pandaplint het volgende:
Dit nummer is verpest door talentenjachten zoals Idols, voice, X-factor etc.![]()
Sammy
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoog Sammy kijk omhoog Sammy want dan wordt je lekker nat
Sammy
Veelgehoord:, Ramses weer es bezopen."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
volgens mij is het gewoon je FOK wwquote:Op zondag 28 december 2014 14:20 schreef nipeng het volgende:
[..]
Mijn kat vond het nodig om mee te posten.![]()
![]()
Wel één van zijn mooiere."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Best knap met al die drank, die articulatiequote:Op zondag 28 december 2014 14:21 schreef Grutsk het volgende:
Dit is eigenlijk prachtig. De muziek, de articulatie...![]()
Sammy is eigenlijk een FOK!ker begrijp ik nu ik naar de tekst luister."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Bijzonder goed verstaanbaarquote:Op zondag 28 december 2014 14:21 schreef Grutsk het volgende:
Dit is eigenlijk prachtig. De muziek, de articulatie...
Ik kom de 1.20 niet eens voorbij, dan liever Bløf, sorry.quote:Op zondag 28 december 2014 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Overigens, deze moeten jullie echt een keer kijken, zo cute![]()
Zoiets wilde ik idd ook posten.quote:Op zondag 28 december 2014 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kijk dat gelukkig nooit. Heel prettig hoor, onder een steen (vraag maar aan eska, die woont er ook)(maar ik was beetje traag
)
![]()
Geen idee. Heb nog steeds mijn eerste die ik opgestuurd kreegquote:Op zondag 28 december 2014 14:22 schreef nipeng het volgende:
Sammy, kijk omhoog..
[..]
Mag ie zo kort?![]()
![]()
Ik kijk dat ook nooit, mag ik ook onder jullie steen?quote:Op zondag 28 december 2014 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kijk dat gelukkig nooit. Heel prettig hoor, onder een steen (vraag maar aan eska, die woont er ook)
Tot scoorde tot begin jaren '90 hits. Onder meer met Nothing Has Been Proved en In Private, beide door de Pet Shop Boys geschreven. Laatstgenoemde stond ook in de keuzelijst dit jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 14:19 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Marieke in dit geval. Dusty ken ik alleen van oude foto's.![]()
*fluit vals meeOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Hehe, vanaf 4:15 is briljant, maar t komt wat lastig op gangquote:Op zondag 28 december 2014 14:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom de 1.20 niet eens voorbij, dan liever Bløf, sorry.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh dit is ook erg mooi
ja hoor, plek genoegquote:Op zondag 28 december 2014 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook nooit, mag ik ook onder jullie steen?![]()
Dank. What have I done to deserve this vind ik wel tofquote:Op zondag 28 december 2014 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot scoorde tot begin jaren '90 hits. Onder meer met Nothing Has Been Proved en In Private, beide door de Pet Shop Boys geschreven. Laatstgenoemde stond ook in de keuzelijst dit jaar.![]()
![]()
Ik vind de Robbie Williams versie niet veel minder. Misschien wel mooierOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Dan moet je die nummers maar eens luisteren. Op Spotify vind je "Reputation", haar album uit 1990. Track 6 t/m 10 zijn door Pet Shop Boys geproduceerd. Zowel Daydreaming als Occupy Your Mind zijn ook erg gaaf. De titeltrack (geen PSB-betrokkenheid) is ook prima te doen. En "Arrested By You" is geen verkeerde ballad.quote:Op zondag 28 december 2014 14:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dank. What have I done to deserve this vind ik wel tof![]()
Het is trouwens wel grappig: het liedje van The Beatles dat zo komt, heeft een erg hoog Keane-gehalte. Het is eigenlijk Keane avant la lettre. Vind ik dan.![]()
IkIk heb wel een paar kwartjes voor je?quote:Op zondag 28 december 2014 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar gaat dubbeltjes zoeken"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
De kjoor.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Pittige taak. Daar kun je wel wat leuke achtergrondmuziek bij gebruiken.quote:Op zondag 28 december 2014 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar gaat dubbeltjes zoeken![]()
![]()
De laatste noot van dit nummer
Doet de rest verbleken[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
* cafca zoekt meequote:Op zondag 28 december 2014 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar gaat dubbeltjes zoeken![]()
In 1999 werd A Forest nog buiten de lijst gehouden...
quote:
en het is toch perfect voor de DJ's, lekker door het einde heen lullenquote:Op zondag 28 december 2014 14:30 schreef Ferdo het volgende:
In 1999 werd A Forest nog buiten de lijst gehouden...![]()
Dat zouden ze moeten verbieden.quote:Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en het is toch perfect voor de DJ's, lekker door het einde heen lullen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja hier ook.![]()
![]()
![]()
Beste stuk van het liedje verziekt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jammer Mexi, daar ging je laatste klankquote:Op zondag 28 december 2014 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zouden ze moeten verbieden.![]()
Ja ik ben nu echt mad.quote:Op zondag 28 december 2014 14:32 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Jammer Mexi, daar ging je laatste klank[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
Zouden lijfstraffen op moeten staan om door liedjes heen te praten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Beatles
Beatles
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Net op tijd terug voor She's Leaving Home
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Ik heb alweer 3 kwartjes verdiend afgelopen 3 liedjesquote:
Ik snap wel wat je bedoelt, jaquote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
She's Leaving Now, volgens Staverman.
She's Leaving Home heet het nummer. Keane avant la lettre.![]()
Hoe kan het ook anders.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Jane het volgende:
Net op tijd terug voor She's Leaving Home[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goed idee. Het is nu een hoog gehalte Nonsens Top 2000.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar misschien eens een Non Stop 2000 doen.![]()
Ik heb zo'n DAB+ radio'tje in m'n keuken en die heeft een non stop top 2000 zender. Staat ie vrijwel altijd op als ik in de keuken sta.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar misschien eens een Non Stop 2000 doen.![]()
![]()
En door het outro van Karma Policequote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef HPLC het volgende:
Wedden voor 10 euro dat ze door de intro van Paranoid gaan praten?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit liedje heb ik volgens mij leren kennen dankzij het 'Paul is dead'-verhaal in de brugklas bij muziekles![]()
![]()
Toen bestonden er nog geen synths, Keane is alleen maar synths
Hier zit gewoon een echt orkest achter
Preciesquote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En door het outro van Karma Police![]()
![]()
Typische McCartneytje.
oh, brr, het Stenen Tijdperk met die achteruitgedraaide platen, ik werd er bang vanquote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef Chiappucci het volgende:
Dit liedje heb ik volgens mij leren kennen dankzij het 'Paul is dead'-verhaal in de brugklas bij muziekles![]()
Wat later al gauw door mellotrons werd vervangen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Zorro het volgende:
Toen bestonden er nog geen synths, Keane is alleen maar synths
Hier zit gewoon een echt orkest achter"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Het leuke aan "Paul is dead" is dat er zelfs allerlei "aanwijzingen" over zijn dood zitten verstopt in hoezen van singles die jaren eerder dan de vermeende overlijdensdatum uitkwamen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef Chiappucci het volgende:
Dit liedje heb ik volgens mij leren kennen dankzij het 'Paul is dead'-verhaal in de brugklas bij muziekles
PS: Paul McCartney heeft net een nieuw nummer uit en het is best gaaf:
![]()
N & S boven The Beatles![]()
![]()
Weer een nummer voor Sammy?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
*weer inhaaktDie heb ik ook nog op cassettequote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, brr, het Stenen Tijdperk met die achteruitgedraaide platen, ik werd er bang van![]()
![]()
Wie is nou de tweede die begon met zingen? Die heeft zo'n irritante stem
Die andere heeft wel een aardige stem
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2014 14:37:01 ]![]()
De tering, inderdaad ja...quote:
Dat was echt eng inderdaad... Ik heb er volgens mij nog een nacht wakker van gelegen toenquote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, brr, het Stenen Tijdperk met die achteruitgedraaide platen, ik werd er bang van![]()
![]()
Haha ja, als kind heb ik daar eens een docu over gekeken en toen durfde ik niet meer op bedquote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nick. nee Simon. Nee Nick.quote:Op zondag 28 december 2014 14:36 schreef HPLC het volgende:
Wie is nou de tweede die begon met zingen? Die heeft zo'n irritante stemWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
In 2009 nog op 133 dit nummer
ik had niet anders verwachtquote:Op zondag 28 december 2014 14:36 schreef D. het volgende:
*weer inhaakt
[..]
Die heb ik ook nog op cassette![]()
Simonquote:Op zondag 28 december 2014 14:36 schreef HPLC het volgende:
Wie is nou de tweede die begon met zingen? Die heeft zo'n irritante stem
Die andere heeft wel een aardige stem![]()
Nick & Simon![]()
Trosfeest op het plein
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zo slecht vind ik dit niet
In t 2e couplet was Nick de 2equote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Omdat mooie teksten van henquote:Op zondag 28 december 2014 14:37 schreef Deisyy het volgende:
Nick en Simon in de Top2000. Hoe kan dat?!
Trotste mama van Ambar
Nederlanders en smaak. Daaromquote:Op zondag 28 december 2014 14:37 schreef Deisyy het volgende:
Nick en Simon in de Top2000. Hoe kan dat?!
Maar Simon is degene die telkens het hoge aaaah doet.quote:Op zondag 28 december 2014 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In t 2e couplet was Nick de 2e![]()
I buried Paulquote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, brr, het Stenen Tijdperk met die achteruitgedraaide platen, ik werd er bang van"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik vind de overspannen reacties hierop ook niet echt terecht.quote:Op zondag 28 december 2014 14:37 schreef Jovatov het volgende:
Ik vind dit een mooie van Nimon en Sick![]()
Ik vind niet zoveel mis met Nick & Simon hoor
Ik wil in 2015 een Volendam-filter. Vooruit, 2 nummers van The Cats, één van Piet Veerman, één van BZN en één van Jan Smit. Maar dat is dan echt maximaal. Meer beslist niet.quote:Op zondag 28 december 2014 14:37 schreef Deisyy het volgende:
Nick en Simon in de Top2000. Hoe kan dat?!![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Persoonlijk vind ik dat Nick en Simon ook wel het niveau van Palingsound/Tros op het Plein zijn ontstegen.
Vind dit wel wat beter dan een gemiddelde Frans Duijts/Dries Roelvink/Jeroen van der Boom![]()
Wel een Jan Smit, geen N&S?quote:Op zondag 28 december 2014 14:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wil in 2015 een Volendam-filter. Vooruit, 2 nummers van The Cats, één van Piet Veerman, één van BZN en één van Jan Smit. Maar dat is dan echt maximaal. Meer beslist niet.![]()
![]()
![]()
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Costello?quote:Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Hallelujah!!!!For you, there'll be no more crying.
Ik vind deze niet zoveel aan
Ik vind N&S beter dan Jan Smit hoorquote:Op zondag 28 december 2014 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik tolereer 1 Jan Smit-nummer. Ik tolereer geen Nick & Simon. Ik krijg acute braakneigingen."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik snap niet dat dit hoger staat dan Nick & Simon.Trotste mama van Ambar
DixielandGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dit vind ik niet zo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jan Smit kan ik nog minder velen dat Nick en Simonquote:Op zondag 28 december 2014 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik tolereer 1 Jan Smit-nummer. Ik tolereer geen Nick & Simon. Ik krijg acute braakneigingen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Vreemdquote:Op zondag 28 december 2014 14:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik tolereer 1 Jan Smit-nummer. Ik tolereer geen Nick & Simon. Ik krijg acute braakneigingen.
Ik kan N&S als muzikanten wel waarderen
Hun liedjes wat minder![]()
![]()
Look Away Dixieland
Velen?quote:Op zondag 28 december 2014 14:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jan Smit kan ik nog minder velen dat Nick en Simon![]()
Zo ongemakkelijkquote:Op zondag 28 december 2014 14:40 schreef Cee het volgende:
Oh jee er staat een vijftiger los te gaan op tv.![]()
Dat kunnen alleen nog maar donkere 50'ersOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Whoehoe!Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Een roerend liedje nu."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was de hit hequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, je moet blijven voor supertrampquote:Op zondag 28 december 2014 14:43 schreef Grutsk het volgende:
Ok, hier nog even van genieten en dan even boodschappen doen![]()
Ja maar... ja maar... er is telkens wel een nummerquote:Op zondag 28 december 2014 14:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, je moet blijven voor supertramp![]()
![]()
SteradentFor you, there'll be no more crying.
Alleen dat basloopje alWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Matige rapper is datquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Brabantquote:Op zondag 28 december 2014 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ooit weleens in Brabant geweest![]()
![]()
Na George moet ik er echt vandoor. George in de auto, dat komt niet goed, huilend achter het stuur is geen strak plan, dus dan maar direct erna vertrekken![]()
Rare jongens, die Brabandersquote:Op zondag 28 december 2014 14:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Velen= iets kunnen harden of ergens tegen kunnen.![]()
Het is dan ook niet voor niets Noord-Brabant hè?quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Perhaps Love. guilty pleasureWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
En dan te bedenken dat ik niet eens Brabander bent en ook geen jongenquote:
John Denver
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Yupquote:Op zondag 28 december 2014 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Placido en John![]()
bleren jullie mee?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
John Denver, een van mijn gptjes![]()
John Denver![]()
![]()
Was ook in het algemeen bedoeldquote:Op zondag 28 december 2014 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik niet eens Brabander bent en ook geen jongen![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Ik ben voor.quote:Op zondag 28 december 2014 14:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja. Gerard van Maasakkers en JW Roy moeten in de lijst! In ruil voor 5 nummers van Guus!Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Zekerquote:Op zondag 28 december 2014 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Placido en John![]()
bleren jullie mee?mooi liedje.
Make love, not war ☮![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Placido en John![]()
bleren jullie mee?
Wel raar?quote:Op zondag 28 december 2014 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik niet eens Brabander bent en ook geen jongen![]()
![]()
![]()
Nou, Tijn en ik zijn dus net ff in het Top 2000-café geweest. Was tamelijk verschrikkelijk.Ik weet niet meer wie het was die het hier al zei (eer-)gisteren ofzo, maar je had gelijk hoor. We zijn dus ook veel eerder vertrokken dan eigenlijk had gehoeven.
Heel anders dan toen we er een paar jaar geleden waren (we wonen vlakbij). Ik denk dat dat toen het eerste jaar was dat ze dat café hadden. Nog geen rijen, nog geen timeslots, gewoon min of meer een echt cafeetje waar je een paar uur aan de bar kon hangen. Die tijden zijn voorbij.
Nu is het een attractie waar mensen vanuit de provincie, met rugzakken, kinderen en meegebrachte boterhammen apies komen kijken.En het meest bizarre is wel dat je de Top 2000 binnen eigenlijk nauwelijks kunt volgen, omdat de muziek te zacht staat.
Echt, niet doen, tenzij je 's avonds heel laat gaat (op een gegeven moment laten ze geen mensen meer binnen, maar je mag blijven zitten tot 2 uur geloof ik). Ik denk dat het dan nog wel leuk zou kunnen zijn en er een beetje een echte cafésfeer kan zijn.Lying awake, wondering if there is a Dog...
Dit is nu typische top2000 troep
Die 2e ken ik nietquote:Op zondag 28 december 2014 14:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja. Gerard van Maasakkers en JW Roy moeten in de lijst! In ruil voor 5 nummers van Guus!
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Niet de beste versie was datGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Vervelend...quote:Op zondag 28 december 2014 14:49 schreef Jane het volgende:
Nou, Tijn en ik zijn dus net ff in het Top 2000-café geweest. Was tamelijk verschrikkelijk.Ik weet niet meer wie het was die het hier al zei (eer-)gisteren ofzo, maar je had gelijk hoor. We zijn dus ook veel eerder vertrokken dan eigenlijk had gehoeven.
Heel anders dan toen we er een paar jaar geleden waren (we wonen vlakbij). Ik denk dat dat toen het eerste jaar was dat ze dat café hadden. Nog geen rijen, nog geen timeslots, gewoon min of meer een echt cafeetje waar je een paar uur aan de bar kon hangen. Die tijden zijn voorbij.
Nu is het een attractie waar mensen vanuit de provincie, met rugzakken, kinderen en meegebrachte boterhammen apies komen kijken.En het meest bizarre is wel dat je de Top 2000 binnen eigenlijk nauwelijks kunt volgen, omdat de muziek te zacht staat.
Echt, niet doen, tenzij je 's avonds heel laat gaat (op een gegeven moment laten ze geen mensen meer binnen, maar je mag blijven zitten tot 2 uur geloof ik). Ik denk dat het dan nog wel leuk zou kunnen zijn en er een beetje een echte cafésfeer kan zijn.
Maar gisteren nog gewonnen?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Voorspelbaar.quote:Op zondag 28 december 2014 14:49 schreef Jane het volgende:
Echt, niet doen, tenzij je 's avonds heel laat gaat (op een gegeven moment laten ze geen mensen meer binnen, maar je mag blijven zitten tot 2 uur geloof ik). Ik denk dat het dan nog wel leuk zou kunnen zijn en er een beetje een echte cafésfeer kan zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit nummer hoorde ik vorig jaar voor het eerst tijdens de top 2000. Versta er geen flikker van maar wat vind ik het mooi.![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik op de beelden ook wel een beetje die indruk kreeg.quote:Op zondag 28 december 2014 14:49 schreef Jane het volgende:
Heel anders dan toen we er een paar jaar geleden waren (we wonen vlakbij). Ik denk dat dat toen het eerste jaar was dat ze dat café hadden. Nog geen rijen, nog geen timeslots, gewoon min of meer een echt cafeetje waar je een paar uur aan de bar kon hangen. Die tijden zijn voorbij.Nu is het een attractie waar mensen vanuit de provincie, met rugzakken, kinderen en meegebrachte boterhammen apies komen kijken. En het meest bizarre is wel dat je de Top 2000
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dit mag naar de uitgang[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Had ook al zo'n idee dat het niks meer is.. jammer, had er graag een keer heengegaanquote:Op zondag 28 december 2014 14:49 schreef Jane het volgende:
Echt, niet doen, tenzij je 's avonds heel laat gaat (op een gegeven moment laten ze geen mensen meer binnen, maar je mag blijven zitten tot 2 uur geloof ik). Ik denk dat het dan nog wel leuk zou kunnen zijn en er een beetje een echte cafésfeer kan zijn.![]()
![]()
![]()
Wat is dit?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik hoor dit voor het eerstquote:Op zondag 28 december 2014 14:50 schreef Cee het volgende:
Dit nummer hoorde ik vorig jaar voor het eerst tijdens de top 2000. Versta er geen flikker van maar wat vind ik het mooi.
Ik ook als Brabanderquote:For you, there'll be no more crying.
quote:Op zondag 28 december 2014 14:49 schreef Jane het volgende:
Echt, niet doen, tenzij je 's avonds heel laat gaat (op een gegeven moment laten ze geen mensen meer binnen, maar je mag blijven zitten tot 2 uur geloof ik). Ik denk dat het dan nog wel leuk zou kunnen zijn en er een beetje een echte cafésfeer kan zijn.![]()
Je ziet ook alleen maar van die rugzakfleecetruien foto's maken van elkaar.![]()
Jij bent als Brabander ook best mooi?quote:
Dat vinden wij ook van Hollandersquote:Op zondag 28 december 2014 14:50 schreef cafca het volgende:
Wie heeft er ooit verzonnen dat Limburgers stemrecht moesten hebben?
Mooi liedje
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Dat was ikquote:Op zondag 28 december 2014 14:50 schreef cafca het volgende:
Wie heeft er ooit verzonnen dat Limburgers stemrecht moesten hebben?![]()
![]()
Ach, nogmaals, het is hier vlakbij, dus zo erg is het niet.quote:Op zondag 28 december 2014 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vervelend...
Maar gisteren nog gewonnen?
Gisteren 2e geworden, wat ik nog erg knap van ons vond, aangezien het voornamelijk over 'recente' muziek ging en we daar alle vier niet erg goed in zijn.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Uiteraardquote:Op zondag 28 december 2014 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij bent als Brabander ook best mooi?For you, there'll be no more crying.
1e achter de broodspelers dusquote:Op zondag 28 december 2014 14:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Ach, nogmaals, het is hier vlakbij, dus zo erg is het niet.
Gisteren 2e geworden, wat ik nog erg knap van ons vond, aangezien het voornamelijk over 'recente' muziek ging en we daar alle vier niet erg goed in zijn.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Omdat je het niet verstaat natuurlijk. Als je tekst nou eens gaat vertalen kom je er achter dat het een prachtige,droevige tekst isquote:
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
Meh, niet mijn ding dit
Dat zou kunnen, maar ik hou standaard niet van dialect.quote:Op zondag 28 december 2014 14:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat je het niet verstaat natuurlijk. Als je tekst nou eens gaat vertalen kom je er achter dat het een prachtige,droevige tekst isMake love, not war ☮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |