volgens mij is het gewoon je FOK wwquote:Op zondag 28 december 2014 14:20 schreef nipeng het volgende:
[..]
Mijn kat vond het nodig om mee te posten.
Best knap met al die drank, die articulatiequote:Op zondag 28 december 2014 14:21 schreef Grutsk het volgende:
Dit is eigenlijk prachtig. De muziek, de articulatie...
Bijzonder goed verstaanbaarquote:Op zondag 28 december 2014 14:21 schreef Grutsk het volgende:
Dit is eigenlijk prachtig. De muziek, de articulatie...
Ik kom de 1.20 niet eens voorbij, dan liever Bløf, sorry.quote:Op zondag 28 december 2014 14:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Overigens, deze moeten jullie echt een keer kijken, zo cute
Zoiets wilde ik idd ook posten.quote:Op zondag 28 december 2014 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kijk dat gelukkig nooit. Heel prettig hoor, onder een steen (vraag maar aan eska, die woont er ook)
Geen idee. Heb nog steeds mijn eerste die ik opgestuurd kreegquote:Op zondag 28 december 2014 14:22 schreef nipeng het volgende:
Sammy, kijk omhoog..
[..]
Mag ie zo kort?
Ik kijk dat ook nooit, mag ik ook onder jullie steen?quote:Op zondag 28 december 2014 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kijk dat gelukkig nooit. Heel prettig hoor, onder een steen (vraag maar aan eska, die woont er ook)
Tot scoorde tot begin jaren '90 hits. Onder meer met Nothing Has Been Proved en In Private, beide door de Pet Shop Boys geschreven. Laatstgenoemde stond ook in de keuzelijst dit jaar.quote:Op zondag 28 december 2014 14:19 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Marieke in dit geval. Dusty ken ik alleen van oude foto's.
Hehe, vanaf 4:15 is briljant, maar t komt wat lastig op gangquote:Op zondag 28 december 2014 14:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kom de 1.20 niet eens voorbij, dan liever Bløf, sorry.
ja hoor, plek genoegquote:Op zondag 28 december 2014 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk dat ook nooit, mag ik ook onder jullie steen?
Dank. What have I done to deserve this vind ik wel tofquote:Op zondag 28 december 2014 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tot scoorde tot begin jaren '90 hits. Onder meer met Nothing Has Been Proved en In Private, beide door de Pet Shop Boys geschreven. Laatstgenoemde stond ook in de keuzelijst dit jaar.
Dan moet je die nummers maar eens luisteren. Op Spotify vind je "Reputation", haar album uit 1990. Track 6 t/m 10 zijn door Pet Shop Boys geproduceerd. Zowel Daydreaming als Occupy Your Mind zijn ook erg gaaf. De titeltrack (geen PSB-betrokkenheid) is ook prima te doen. En "Arrested By You" is geen verkeerde ballad.quote:Op zondag 28 december 2014 14:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dank. What have I done to deserve this vind ik wel tof
Ik heb wel een paar kwartjes voor je?quote:Op zondag 28 december 2014 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
* Doedezemaar gaat dubbeltjes zoeken
Pittige taak. Daar kun je wel wat leuke achtergrondmuziek bij gebruiken.quote:Op zondag 28 december 2014 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
* cafca zoekt meequote:Op zondag 28 december 2014 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |