Ik snap wel wat je bedoelt, jaquote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Elfletterig het volgende:
She's Leaving Now, volgens Staverman.
She's Leaving Home heet het nummer. Keane avant la lettre.
Hoe kan het ook anders.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Jane het volgende:
Net op tijd terug voor She's Leaving Home
Goed idee. Het is nu een hoog gehalte Nonsens Top 2000.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar misschien eens een Non Stop 2000 doen.
Ik heb zo'n DAB+ radio'tje in m'n keuken en die heeft een non stop top 2000 zender. Staat ie vrijwel altijd op als ik in de keuken sta.quote:Op zondag 28 december 2014 14:33 schreef Fred_B het volgende:
Volgend jaar misschien eens een Non Stop 2000 doen.
En door het outro van Karma Policequote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef HPLC het volgende:
Wedden voor 10 euro dat ze door de intro van Paranoid gaan praten?
Preciesquote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En door het outro van Karma Police
oh, brr, het Stenen Tijdperk met die achteruitgedraaide platen, ik werd er bang vanquote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef Chiappucci het volgende:
Dit liedje heb ik volgens mij leren kennen dankzij het 'Paul is dead'-verhaal in de brugklas bij muziekles
Wat later al gauw door mellotrons werd vervangen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Zorro het volgende:
Toen bestonden er nog geen synths, Keane is alleen maar synths
Hier zit gewoon een echt orkest achter
Het leuke aan "Paul is dead" is dat er zelfs allerlei "aanwijzingen" over zijn dood zitten verstopt in hoezen van singles die jaren eerder dan de vermeende overlijdensdatum uitkwamen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:34 schreef Chiappucci het volgende:
Dit liedje heb ik volgens mij leren kennen dankzij het 'Paul is dead'-verhaal in de brugklas bij muziekles
Die heb ik ook nog op cassettequote:Op zondag 28 december 2014 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh, brr, het Stenen Tijdperk met die achteruitgedraaide platen, ik werd er bang van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |