Ik dacht dat het van de vriendschap afhing.quote:Op zondag 28 december 2014 00:54 schreef FANN het volgende:
Wil ik eerst een pica van je zien, dat misschien... hangt van de pica af
oke, ik weet niet wat je aan het doen was, maar als jij het zegt dan is dat zo.quote:Op zondag 28 december 2014 00:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want ik weet dondersgoed wat ik wel en niet doe en waarom...
Is ook zo, maakt eigenlijk niet uit hoe je eruit zienquote:Op zondag 28 december 2014 00:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van de vriendschap afhing.
Ja echt hequote:Op zondag 28 december 2014 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
half half, het was wel héél veel hoor ....
slaap lekkerquote:Op zondag 28 december 2014 01:01 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee neem ik afscheid van jullie voor deze nacht, morgen ben ik weer veel te vroeg wakker, vrees ik.
trustequote:Op zondag 28 december 2014 01:01 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee neem ik afscheid van jullie voor deze nacht, morgen ben ik weer veel te vroeg wakker, vrees ik.
nah... beter, zoals vannacht is niks voor mij, zeker niet als ik bijna niemand ken,quote:Op zondag 28 december 2014 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig doen we nu weer lekkker rustig aan ...
Was leuk voor een keertje ...quote:Op zondag 28 december 2014 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... beter, zoals vannacht is niks voor mij, zeker niet als ik bijna niemand ken,
zal wel eenkennig zijn
ik hou van snelle chatsquote:Op zondag 28 december 2014 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... beter, zoals vannacht is niks voor mij, zeker niet als ik bijna niemand ken,
zal wel eenkennig zijn
Ja veel waren nieuw hier.. King kan daar vast een lijstje van gevenquote:Op zondag 28 december 2014 01:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Zo is dat, maar ik kende bijna niemand en dat was minder
is ook leuker hoor, maar dit was gewoon een beetje eh... té zeg maar, maar verderquote:
trustequote:Op zondag 28 december 2014 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook leuker hoor, maar dit was gewoon een beetje eh... té zeg maar, maar verder
lig ik er niet wakker van..
sterker nog, ik duik mijn bedje in![]()
Truste Allemaal!
Slaap lekker Fannquote:Op zondag 28 december 2014 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook leuker hoor, maar dit was gewoon een beetje eh... té zeg maar, maar verder
lig ik er niet wakker van..
sterker nog, ik duik mijn bedje in![]()
Truste Allemaal!
quote:Op zondag 28 december 2014 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Hyper KSC met teveel caffeine![]()
MM drink 20 espressos per dag beweert ie //
Ja echt niet te volgen toen maar iets van mn eigen leeftijd gezochtquote:Op zondag 28 december 2014 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die mega topics op KSC destijds waren niet te volgen
Die zal wel rond Nieuwjaar aan komen kakken maar daar lig ik dan ook weer niet wakker vanquote:Op zondag 28 december 2014 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap lekker FannWanneer komt Ppapadoupoulos?
SLaap lekker mopquote:Op zondag 28 december 2014 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Die zal wel rond Nieuwjaar aan komen kakken maar daar lig ik dan ook weer niet wakker van![]()
ik zie het wel...
Truste Chuf !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |