Ik kom er nooit meer uit, ben ik bang. Nu in Ede dus jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was ooit bible belter
Maar dan van de noordwestveluwe.
Mu'k oe 'n lik an de bek gee'm?quote:
Jij steekt het ook niet onder stoelen of banken hequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom er nooit meer uit, ben ik bang. Nu in Ede dus ja
[..]
Mu'k oe 'n lik an de bek gee'm?
Tevens wil ik wel zo knuffelen met Loka, zoals het gifje in de OP :$
Jij drinkt ook cooooooolaaaaaaaaaaa?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een vorm van accent, maar dat zit vooral in uitgerekte klinkers enzo, krijg het er niet volledig uit.
Ja doe maarquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom er nooit meer uit, ben ik bang. Nu in Ede dus ja
[..]
Mu'k oe 'n lik an de bek gee'm?
Tevens wil ik wel zo knuffelen met Loka, zoals het gifje in de OP :$
Neequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij steekt het ook niet onder stoelen of banken he
quote:
Nee ik lust geen suikerwaterquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij drinkt ook cooooooolaaaaaaaaaaa?
Ja je bent wel erg makkelijk zoquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
Ben je nou boleurgesteld in me?
Ik ben niet goed in hardtoget :$
Flesje wijn dan maar, smaakt idd beterquote:
Goddamnit, screwed up alreadyquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja je bent wel erg makkelijk zo
Ze is in ieder geval wel duidelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja je bent wel erg makkelijk zo
ZE WIL ME NIET MEERquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval wel duidelijk
Hehe, geen flesjes wijn meer voorlopig denk ik. Tenzij ik bezwijk onder de drangquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Flesje wijn dan maar, smaakt idd beter
[..]
Goddamnit, screwed up already
*kruipt in een hoekje en wiebelt heen en weer *
Niet doen als je al niet helemaal lekker bent neequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, geen flesjes wijn meer voorlopig denk ik. Tenzij ik bezwijk onder de drang
Denk dat ik je wel zou komen troosten
Niet zo boos kijken hequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hee doe dat eens even lekker achter mijn rug om ofzo
Dat ligt nog ver in de toekomstquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken he
Krijg je rimpels van.
Ja, bij jou welquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ligt nog ver in de toekomst
I WISH I COULD SAY THE RIGHT WORDS AND LEAD YOU TROUGH THIS LANDquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:38 schreef Dqod het volgende:
SEE ME HERE, IN THE AIR, NOT HOLDING ON TO ANYWHERE LALALALA
Okequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Shake it..... like a poloroid picture
WISH I COULD PLAY THE FATHER AND TAKE YOU BY THE HAND. WISH I COULD STAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAYquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I WISH I COULD SAY THE RIGHT WORDS AND LEAD YOU TROUGH THIS LAND
BUT NOW I UNDERSTAND I'M JUST STANDING IN THE WAAAAHAAAAAYYYquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oke
[..]
WISH I COULD PLAY THE FATHER AND TAKE YOU BY THE HAND. WISH I COULD STAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAY
You're a wise woman. And there's always a sparkle in my eyesquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zolang een vrouw lichtjes in haar ogen heeft zal niemand de rimpels ernaast zien
AND WHAT'S WITH ALL THE CARROTS. WHAT DO THEY NEED SUCH GOOD EYESIGHT FOR ANYWAYquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
BUT NOW I UNDERSTAND I'M JUST STANDING IN THE WAAAAHAAAAAYYY
I've died so many years agoquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
You're a wise woman. And there's always a sparkle in my eyes
[..]
AND WHAT'S WITH ALL THE CARROTS. WHAT DO THEY NEED SUCH GOOD EYESIGHT FOR ANYWAY
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I've died so many years ago
You can make me feel like it isn't so
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:46 schreef Samzz het volgende:
Sta je dan in Den Bosch. Mag ik gezellig via Breda naar Dordrecht en vanuit Dordt naar Roosendaal. Kutzooi.
Ja blijft ook een geweldige afleveringquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb m maar opgezet, the songs. Blijft heerlijk
Soz. Buffy, the musical episodequote:
Huilen wel dat OVquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:46 schreef Samzz het volgende:
Sta je dan in Den Bosch. Mag ik gezellig via Breda naar Dordrecht en vanuit Dordt naar Roosendaal. Kutzooi.
Nerdquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:48 schreef Dqod het volgende:
Ik ken ook gewoon alle lyrics van die hele aflevering
Het gaat nergens over. Informatievoorziening is weer fantastisch ook.quote:
quote:
Vast nog wel iemand anders bij wie je op de bank mag hangen toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Fijn, heb ik plannen voor de jaarwisseling (na 12en) maar nu hebben mijn ouders ipv familie hier zoals gewoonlijk uit te nodigen, besloten om daarheen te gaan. Dus zit ik straks lonely op de bank.
Ik ken ze ook allemaalquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schaam me er totaal niet voor
"I think this line's mostly filler"
Nohquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Fijn, heb ik plannen voor de jaarwisseling (na 12en) maar nu hebben mijn ouders ipv familie hier zoals gewoonlijk uit te nodigen, besloten om daarheen te gaan. Dus zit ik straks lonely op de bank.
Nerdjes galorequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem zijn we allemaal maar een beetje nerdjes hier
Amber Benson met haar goddelijke stem. Alleen dat geluid is al like making lovequote:
Ja nee fijn. Komen al mijn potentiele verjaardagsgangers bij jou ipv mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik een oud en nieuw meet regelen voor de loners
Vrienden waarmee ik naar het feest ga zijn daarvoor ook gewoon bij familie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vast nog wel iemand anders bij wie je op de bank mag hangen toch?
Kijk mijn aanbod dan. Fasje komt wsl ook :$quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrienden waarmee ik naar het feest ga zijn daarvoor ook gewoon bij familie.Weet niet wat ik nog kan regelen.
ohja nee dat kan nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nee fijn. Komen al mijn potentiele verjaardagsgangers bij jou ipv mij
Dan moet ik hele taarten opeten in m'n eentje en oliebollen in m'n muil duwen zodat ik niet kan huilen enzo en dan word ik walvislike dikquote:
Ja uhh ik moet gewoon in Zwolle zijn rond half 1 dus kannie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk mijn aanbod dan. Fasje komt wsl ook :$
Fatty4lifequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet ik hele taarten opeten in m'n eentje en oliebollen in m'n muil duwen zodat ik niet kan huilen enzo en dan word ik walvislike dik
Potverdoriequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja uhh ik moet gewoon in Zwolle zijn rond half 1 dus kannie.
Kan toch niet, royquote:
Dan kom maar door met die oliebollenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Potverdorie
[..]
Kan toch niet, roy
Mijn goeie figuurtje helemaal naar de kleaute
Kom maar halenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kom maar door met die oliebollen
Wink wink nudge nudgequote:
Helegaar nietquote:
*liefkozend een oliebol in je mond stoptquote:
I'm already always hungryquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Vorig jaar was ik wel een tijdje op de sportschool, kreeg daar wel reuze honger van altijd
Die is er toch al?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik een oud en nieuw meet regelen voor de loners
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
*liefkozend een oliebol in je mond stopt
Zo dan? :$
quote:
Je bent de nuchtere staat niet meer gewendquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:09 schreef Dqod het volgende:
Wat gaat de tijd raar aan me voorbij. En ik heb niet eens wat op
Misschien juist daarom wel :$
Ik doe met je mee, de rest van de week word het immers lastig.quote:
Dat is altijd maar afwachtenquote:
Het weer is er ook niet echt naar om te gaan hardlopenquote:
Hoe heb ik het zover kunnen laten komenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent de nuchtere staat niet meer gewend
Waarom kom je niet die kant op? Of heeft kaneel te weinig plek? Ik ben nog nooit bij kaneel geweest dus geen idee hoe groot zijn casa is.quote:
Voor Doddie maak ik wel ruimte hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:11 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom kom je niet die kant op? Of heeft kaneel te weinig plek? Ik ben nog nooit bij kaneel geweest dus geen idee hoe groot zijn casa is.
Voor dqodje is altijd plek te maken natuurlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:11 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom kom je niet die kant op? Of heeft kaneel te weinig plek? Ik ben nog nooit bij kaneel geweest dus geen idee hoe groot zijn casa is.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor Doddie maak ik wel ruimte hoor
Hehe, awwwquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor dqodje is altijd plek te maken natuurlijk
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor Doddie maak ik wel ruimte hoor
I melted just nowquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor dqodje is altijd plek te maken natuurlijk
Ow loka,ik moet toch nog even reagerenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat soort dingen wel iets zijn dat je als doel zou moeten beschouwen.
Meestal krijg je wel een beetje terug wat je investeert in mensen. Als je daarvoor je mensenkennis een beetje inzet natuurlijk. En de rest moet dan gewoon zijn beloop krijgen
Tussen jullie in?quote:
You know, i'm your willing slavequote:Op zaterdag 27 december 2014 15:14 schreef Dqod het volgende:
There was no pain. No fear, no doubt, 'til they pulled me out of heaven lalalala
Tell me, where do we go from herequote:
Hoog kusjekroelgehalte, dit. Me gustaquote:
Kusjekroel op zijn tijdquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tell me, where do we go from here
[..]
Hoog kusjekroelgehalte, dit. Me gusta
Uiteraard,quote:
Jij kleinste lepeltje?quote:
Niet zo vuig doen, Art.quote:
Nee natuurlijk niet, en je moet ook wel zorgen dat je je flexibel opstelt in dit soort opzichten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ow loka,ik moet toch nog even reageren
Het moet geen hoofddoel zijn,al denk ik dat ieder mens daar onbewust wel naar streeft. Niemand word geboren als 'loner' of zoekt dat 'zomaar' op. Overigens is het helaas lang niet altijd zo dat wat je in anderen investeert je ook terug krijgt. Sommige mensen zijn nu eenmaal meer ego-gericht dan op anderen en vice versa.
I touch the fire but it freezes mequote:Op zaterdag 27 december 2014 15:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tell me, where do we go from here
[..]
Hoog kusjekroelgehalte, dit. Me gusta
I gave birth to a pterodactylquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I touch the fire but it freezes me
Hoe lang ben jij danquote:
1.65 ongeveer. Het valt nog enigszins meequote:Op zaterdag 27 december 2014 15:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
I gave birth to a pterodactyl
[..]
Hoe lang ben jij dan
Dan schelen we een keer 2/3 cmquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1.65 ongeveer. Het valt nog enigszins mee
Wat een liefde, Roy.quote:
Tja, soms is zoiets inschatten lastig. Ik ben genoeg mensen tegen gekomen waarbij het vooral eenrichtingsverkeer was.Dat kun je tot op zekere hoogte volhouden (en soms wat langer als er gevoelens meespelen) maar houd een keer op. Maar wat je zegt, gelukkig duurt het leven (als het goed is) nog lang genoeg om dat soort dingen uit te selecteren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, en je moet ook wel zorgen dat je je flexibel opstelt in dit soort opzichten.
Het is niet altijd gelijk oversteken nee, en dat is jammer
Je hebt echter een heel leven voor je waarin je de mensen kunt uitzoeken die jou wel kunnen geven wat jij ook bereid bent aan hen te geven
I'm glowing insidequote:
Ik oordeel niet Kaneel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een liefde, Roy.
Dank je
Ondanks dat ik van de verkeerde kant ben?
sorryquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard,
[..]
Jij kleinste lepeltje?
[..]
Niet zo vuig doen, Art.
Je zult moeten proberen dat van een afstandje te bekijken om in te schatten hoe dat zit bij je eigen contacten ja, dat is soms moeilijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:22 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, soms is zoiets inschatten lastig. Ik ben genoeg mensen tegen gekomen waarbij het vooral eenrichtingsverkeer was.Dat kun je tot op zekere hoogte volhouden (en soms wat langer als er gevoelens meespelen) maar houd een keer op. Maar wat je zegt, gelukkig duurt het leven (als het goed is) nog lang genoeg om dat soort dingen uit te selecteren.
Doe het dan wel in een flesquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:26 schreef Dqod het volgende:
Mag ik gewoon op de bank plassen? De badkamer is ijskoud
Gelukkig staan hier nog aardig wat lege wijnflessen. Nu alleen goed mikkenquote:
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zult moeten proberen dat van een afstandje te bekijken om in te schatten hoe dat zit bij je eigen contacten ja, dat is soms moeilijk.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat voor iedereen liefde en waardering krijgen iets haalbaars is.
Waarom is theelepel telepatisch? :$quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is youtube ondertitelt? :$ :$
De eensgezindheid doet me goed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:27 schreef yats het volgende:
[..]
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.
Zal je eens goed doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De eensgezindheid doet me goed.
Die kan echt niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zal je eens goed doen.
Sorry, te slecht he?
Noem je loka nou een theelepel?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom is theelepel telepatisch? :$
Wow die is wel vergezocht, denk ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem je loka nou een theelepel?
Alleen als ze ook daadwerkelijk telepatisch is. En dat zou haar weldegelijk het meest awesome theelepeltje EVER makenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem je loka nou een theelepel?
Alleen op de korte afstand :$quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alleen als ze ook daadwerkelijk telepatisch is. En dat zou haar weldegelijk het meest awesome theelepeltje EVER maken
NOTHING'S GONNA CHANGE MY WORLD *zingt uit volle borst*
Nouja, het ging net over dat jij het kleinste lepeltje was. :$quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wow die is wel vergezocht, denk ik.
You're the best teaspoon ever, girlquote:
Wat nou als we allemaal bestaan uit golven in plaats van deeltjes?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
You're the best teaspoon ever, girl
Let my particles touch your particles, no lewdness intended
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat nou als we allemaal bestaan uit golven in plaats van deeltjes?
Gaan we dan een beetje resoneren met elkaar?
Wow, dit gaat diepquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat nou als we allemaal bestaan uit golven in plaats van deeltjes?
Gaan we dan een beetje resoneren met elkaar?
Diep is nu eenmaal zoals ik benquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wow, dit gaat diep
Maar uiteraard. And it's gonna be like awesome
Ik hou van diepgaan, once again; no pun/lewdness intendedquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Diep is nu eenmaal zoals ik ben
Iewwquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou van diepgaan, once again; no pun/lewdness intended
Soms ben ik zelf ook wel diep. De oppervlakte is niet uitdagend genoeg
NOUquote:
Maar de wind roept mequote:Op zaterdag 27 december 2014 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met dit weer moet je ook gewoon binnen blijven.
Prima spul doorgaansquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee
Iets met indica
voorgedraaid want dat kan ik niet meer
Indica ftw, lekker duttenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee
Iets met indica
voorgedraaid want dat kan ik niet meer
Nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee de wind waarschuwt dat je weg moet blijven.
quote:
weet nog niet wanneer ik ga roken heurquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Prima spul doorgaans
En ga weer oefenenMaar voor nu; have fun met het oproken
Lijkt me zo lief om te zienquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet
Ow er waren trouwens veel zeehondjesContinu nieuwsgierige kopjes boven water, maar ze doken onder als je binnen 2 meter kwam
Nou ja, whenever that may be, ik wens je dus een fijne high toequote:Op zaterdag 27 december 2014 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet nog niet wanneer ik ga roken heur
Fax wel. Als er een mooie meid in het water ligt, ligt hij er zo bij, of er wat aan de hand is of nietquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax wel. Als er een mooie meid in het water ligt, ligt hij er zo bij, of er wat aan de hand is of niet
En meteen mond op mond he.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Fax wel. Als er een mooie meid in het water ligt, ligt hij er zo bij, of er wat aan de hand is of niet
Ja en ik plug gelijk alle gaten dicht, je wilt niet dat er water binnenstroomt hequote:Op zaterdag 27 december 2014 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En meteen mond op mond he.
Fax neemt geen enkel risico.
Fax weet vast wel wie het zegt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:55 schreef yats het volgende:
Zit die fax toch eens niet zo te pesten joh. Stiekem is hij een aardige onzekere man die gewoon graag foto's maakt.
Begin jij ook alquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:55 schreef yats het volgende:
Zit die fax toch eens niet zo te pesten joh. Stiekem is hij een aardige onzekere man die gewoon graag foto's maakt.
Smart thinkingquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja en ik plug gelijk alle gaten dicht, je wilt niet dat er water binnenstroomt he [ afbeelding ]
Is niet koud hoor, en nat is niet zo erg met een wetsuitquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, wie weet.
Meestal ben ik geen fan van koud en nat echter.
Nee, maar ze melktrappelt m'n borsten :$quote:
Waarom zijn ze boosquote:
Jep, ik heb gisteren weer gemerkt dat chagrijnige katten mij blijkbaar erg lief vinden. Dan klopt de bijnaam pussymaster toch blijkbaarquote:
He, ik steun je juist. Maar ik zal het wel niet meer doenquote:
Vinden sneeuw niet leuk dus kunnen ze niet naar buiten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, maar ze melktrappelt m'n borsten :$
[..]
Waarom zijn ze boos
Precies. Held van het strand. De kinderen maken meteen zandbeeld van hem.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En meteen mond op mond he.
Fax neemt geen enkel risico.
Hahahahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, ik heb gisteren weer gemerkt dat chagrijnige katten mij blijkbaar erg lief vinden. Dan klopt de bijnaam pussymaster toch blijkbaar
[..]
He, ik steun je juist. Maar ik zal het wel niet meer doen
Liefquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ga jij je eens omkleden!quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Je hebt me bijna overtuigd hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is niet koud hoor, en nat is niet zo erg met een wetsuitIs toch anders
Heb je een erkend diploma? Kan je halen bij Kim Holland. Zegt men.quote:
Jij bent gewoon heel smoothquote:
Ik ga pas over 1,5 uur weg, ik heb nog even.quote:
Stijve tepels nu?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Waarom zijn ze boos
Yepquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jay & Silent Bob shout-out?
Ik ben niet onzeker enzo hooorrrrrquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:57 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, ik heb gisteren weer gemerkt dat chagrijnige katten mij blijkbaar erg lief vinden. Dan klopt de bijnaam pussymaster toch blijkbaar
[..]
Poetisch dit.quote:once upon a midnight dreary, while i pron surfed, weak and weary,
over many a strange and spurious site of 'hot xxx galore'.
While i clicked my fav'rite bookmark, suddenly there came a warning, and my heart was filled with mourning, mourning for my dear amour,
" 'Tis not possible!", i muttered, "give me back my free hardcore!"
quoth the server, 404
En kiters zijn knappe kerels uiteraard. En kitechickies krijgen veel aandachtquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt me bijna overtuigd hoor.
Whehehquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als een kat het doet wel he.
Maar als ik het doe is het opeens weer ongepast.
Het is ook een o zo normale vraag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik mag de dame toch wel gewoon iets vragen hmmm?
Als een kat jou zou melkmasseren in je kruis, wat gaat er dan gebeuren denk je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is ook een o zo normale vraag.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:04 schreef aeque het volgende:
Vrolijke husky in de sneeuw.
[ afbeelding ]
Mooie hondjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:04 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Niet? Ok...quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker enzo hooorrrrr
Je drukte te hard op mijn ballenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als een kat het doet wel he.
Maar als ik het doe is het opeens weer ongepast.
Leer het die jongen dan gewoon voor zijn volgende keer, beetje compassie tonenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je drukte te hard op mijn ballen
Alleen jammer dat ze amper luisteren.quote:
Ja, ik ben een beetje onhandig in die dingen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leer het die jongen dan gewoon voor zijn volgende keer, beetje compassie tonen
quote:
In hun element!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:04 schreef aeque het volgende:
[ afbeelding ]
Niet iedereen komt op dat punt rival. Er is meer in het leven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Nou meer hebben ze toch niet aan ons als je fok mag geloven dus waar je je nou druk om maakt?
En toch kunnen ze ons niet missen he.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:15 schreef rival het volgende:
[..]
Nou meer hebben ze toch niet aan ons als je fok mag geloven dus waar je je nou druk om maakt?
Welk punt en wat nog meer?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:17 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen komt op dat punt rival. Er is meer in het leven.
Ik wil pics van jou schranzend zien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Pre-party mc donalds aanbod vanavond.Daar gaat mijn balansdag. Misschien dan maar later komen.
Hehequote:Op zaterdag 27 december 2014 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Pre-party mc donalds aanbod vanavond.Daar gaat mijn balansdag. Misschien dan maar later komen.
Op het punt van penetratie? Yats plsquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:17 schreef yats het volgende:
[..]
Niet iedereen komt op dat punt rival. Er is meer in het leven.
Ik heb denk ik een kapsalondag nodig om weer in balans te komenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, nee dat wil je niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil pics van jou schranzend zien.
Mij als kiespijn hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En toch kunnen ze ons niet missen he.
JAWEL, STRAW!!111quote:
Al in hele lange tijd dat punt niet meer gehad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op het punt van penetratie? Yats pls
Heb stiekem ook zin in kapsalon, maar ga pas morgen weer naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb denk ik een kapsalondag nodig om weer in balans te komen
Zoveel honger en niets naar binnen kunnen krijgen
Iedereen mist jou als kiespijn.quote:
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op het punt van penetratie? Yats pls
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zoveel honger en niets naar binnen kunnen krijgen
Haha die balansdag heb ik vandaag ook. Heb al zolang geen vieze vette snack gegeten dat ik wel moetquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk art en ik woon op Mars.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:22 schreef artelligence het volgende:
Ik heb vandaag 1 stukje brood gegeten
Haha woon jij op Mars?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk art en ik woon op Mars.
Ik dat en een appel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:22 schreef artelligence het volgende:
Ik heb vandaag 1 stukje brood gegeten
Venus.quote:
Anders zou je hier ook niet posten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit hier ook niet voor jouw plezier
Ik zit hier wel vanwege jouquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Anders zou je hier ook niet posten.
Same here maar ik heb wel het voordeel dat het kwa eten rustig was deze kerst.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:24 schreef yats het volgende:
Twee broodjes en een glas jus d'orange. Is dat zo weinig dan?
Wat lief. [insert note-waardige opmerking]quote:
Marsvrouwtjequote:Op zaterdag 27 december 2014 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Tuurlijk art en ik woon op Mars.
Als het op is ziet het er ook altijd uit als meer dan wat je gekregen hebt, op de een of andere manierquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel het resultaat van een schranspartij.
[ afbeelding ]
Ben jij dat met de zwart/wit-jas?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel het resultaat van een schranspartij.
[ afbeelding ]
Now you're fucked.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
Gvd, dacht ik dat ik in de sc postte, postte ik in het hvjjn-topic.
Ik zal maar vast afscheid nemen.quote:
Was het iets over rimmen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
Herken je haar nu al aan een partial body-shot?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij dat met de zwart/wit-jas?
Dat kan de beste gebeuren fasquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
Ik nam de foto, dus neen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben jij dat met de zwart/wit-jas?
Ik zie het zo voor me:quote:
Nee, ik was beleefd en sociaal voor de verandering.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het iets over rimmen?
[..]
Herken je haar nu al aan een partial body-shot?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het zo voor me:
Voel me fijn en ontspannen na een after kerst rim-job:)
Bleef hier de sneeuw maar liggen, hier is het allemaal maar een drabjequote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef Evie het volgende:
brrr het is koud en nat buiten,, maar wel 2 sneeuwballen gegooid... helaas niemand om ze tegenaan te gooien
Is correct officieel: ik wil, hij wilt ( het is ook: ik hou, hij houdt etcquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef Fascination het volgende:
Ik was dus m'n achternichtje wat aan het uitleggen en ik zag dat in studiemateriaal van haar school "hij wilt" stond.![]()
Hier ook maar kon het wel van plantjes af pakken, dan was het doenlijk!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bleef hier de sneeuw maar liggen, hier is het allemaal maar een drabje
Nee, dat is niet correct.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Is correct officieel: ik wil, hij wilt ( het is ook: ik hou, hij houdt etc) stam + t, alleen doet niemand het!
Dat wel, maar ik had nog wel verwacht dat het 2 a 3 uurtjes langer zou duren. Rond 13.00 begonnen?quote:
Zal je eens inzepenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:49 schreef Evie het volgende:
brrr het is koud en nat buiten,, maar wel 2 sneeuwballen gegooid... helaas niemand om ze tegenaan te gooien
Sorry voor mijn gedrag. Ik beloof beterschap, oke?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Wat lief. [insert note-waardige opmerking]
Wat voelde je?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had nog wel verwacht dat het 2 a 3 uurtjes langer zou duren. Rond 13.00 begonnen?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/hij_wilt_wil/quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is ik houd, hij houdt.
En wel degelijk correct!
Ah dat ligt aan je metabolisme en de hoeveelheid natuurlijk, maar het is niet extreem snel afgelopen dan hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik had nog wel verwacht dat het 2 a 3 uurtjes langer zou duren. Rond 13.00 begonnen?
Whehe die rotterdammerTs toch!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:54 schreef artelligence het volgende:
In het Rotterdams is het 'ik wilt'
Iets met onregelmatige werkwoorden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Het is ik houd, hij houdt.
En wel degelijk correct!
Wat zat erin?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:53 schreef twi het volgende:
[..]
Nederlands is niet altijd even logisch inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets met onregelmatige werkwoorden.
Kuttaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nederlands is niet altijd even logisch inderdaad.
Dat het onmogelijk is om je te vervelen. En elke seconde die je in je fantasie stopt, trekt je er verder in. En elk geluidje dat je hoort, of iets dat niet in je fantasie past, trekt je er weer uit de nuchtere wereld in. Als dat dan gebeurt, dan doe je gewoon weer alle dingen eventjes die je "moet" doen. WC, slokje drinken, naar de playlist van je muziek kijken om vervolgens weer gewoon verder te gaan met je fantasie.quote:
Officieel is het toch echt zoquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets met onregelmatige werkwoorden.
Weet je zeker dat het helemaal is uitgewerkt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat het onmogelijk is om je te vervelen. En elke seconde die je in je fantasie stopt, trekt je er verder in. En elk geluidje dat je hoort, of iets dat niet in je fantasie past, trekt je er weer uit de nuchtere wereld in. Als dat dan gebeurt, dan doe je gewoon weer alle dingen eventjes die je "moet" doen. WC, slokje drinken, naar de playlist van je muziek kijken om vervolgens weer gewoon verder te gaan met je fantasie.
Ben me wel constant bewust van geweest dat ik die fantasieen niet te lang moet laten duren, misschien dat de trip daardoor wat minder lang was dan verwacht. Veel energie gestopt in het bij de realiteit blijven?
Klinkt wel heel tof!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat het onmogelijk is om je te vervelen. En elke seconde die je in je fantasie stopt, trekt je er verder in. En elk geluidje dat je hoort, of iets dat niet in je fantasie past, trekt je er weer uit de nuchtere wereld in. Als dat dan gebeurt, dan doe je gewoon weer alle dingen eventjes die je "moet" doen. WC, slokje drinken, naar de playlist van je muziek kijken om vervolgens weer gewoon verder te gaan met je fantasie.
Ben me wel constant bewust van geweest dat ik die fantasieen niet te lang moet laten duren, misschien dat de trip daardoor wat minder lang was dan verwacht. Veel energie gestopt in het bij de realiteit blijven?
Ik klink uit onze grote vriend uit Enschede, zeker?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het helemaal is uitgewerkt?
Het is zoals jij zegt behalve voor willen, zullen, mogen en kunnen dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Officieel is het toch echt zoopzoekertje?
Hij kant hihi.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is zoals jij zegt behalve voor willen, zullen, mogen en kunnen dus.
Klinkt heel gaaf.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dit soort berichten komen me wel bekend voor uit die hoek jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik klink uit onze grote vriend uit Enschede, zeker?
Dat klopt!!quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:57 schreef twi het volgende:
[..]
kantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Yuuup.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:59 schreef twi het volgende:
[..]
Ik klink uit onze grote vriend uit Enschede, zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |