Ik kom er nooit meer uit, ben ik bang. Nu in Ede dus jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was ooit bible belter
Maar dan van de noordwestveluwe.
Mu'k oe 'n lik an de bek gee'm?quote:
Jij steekt het ook niet onder stoelen of banken hequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom er nooit meer uit, ben ik bang. Nu in Ede dus ja
[..]
Mu'k oe 'n lik an de bek gee'm?
Tevens wil ik wel zo knuffelen met Loka, zoals het gifje in de OP :$
Jij drinkt ook cooooooolaaaaaaaaaaa?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een vorm van accent, maar dat zit vooral in uitgerekte klinkers enzo, krijg het er niet volledig uit.
Ja doe maarquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom er nooit meer uit, ben ik bang. Nu in Ede dus ja
[..]
Mu'k oe 'n lik an de bek gee'm?
Tevens wil ik wel zo knuffelen met Loka, zoals het gifje in de OP :$
Neequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij steekt het ook niet onder stoelen of banken he
quote:
Nee ik lust geen suikerwaterquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij drinkt ook cooooooolaaaaaaaaaaa?
Ja je bent wel erg makkelijk zoquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
Ben je nou boleurgesteld in me?
Ik ben niet goed in hardtoget :$
Flesje wijn dan maar, smaakt idd beterquote:
Goddamnit, screwed up alreadyquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja je bent wel erg makkelijk zo
Ze is in ieder geval wel duidelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja je bent wel erg makkelijk zo
ZE WIL ME NIET MEERquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval wel duidelijk
Hehe, geen flesjes wijn meer voorlopig denk ik. Tenzij ik bezwijk onder de drangquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Flesje wijn dan maar, smaakt idd beter
[..]
Goddamnit, screwed up already
*kruipt in een hoekje en wiebelt heen en weer *
Niet doen als je al niet helemaal lekker bent neequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, geen flesjes wijn meer voorlopig denk ik. Tenzij ik bezwijk onder de drang
Denk dat ik je wel zou komen troosten
Niet zo boos kijken hequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hee doe dat eens even lekker achter mijn rug om ofzo
Dat ligt nog ver in de toekomstquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken he
Krijg je rimpels van.
Ja, bij jou welquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ligt nog ver in de toekomst
I WISH I COULD SAY THE RIGHT WORDS AND LEAD YOU TROUGH THIS LANDquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:38 schreef Dqod het volgende:
SEE ME HERE, IN THE AIR, NOT HOLDING ON TO ANYWHERE LALALALA
Okequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Shake it..... like a poloroid picture
WISH I COULD PLAY THE FATHER AND TAKE YOU BY THE HAND. WISH I COULD STAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAYquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I WISH I COULD SAY THE RIGHT WORDS AND LEAD YOU TROUGH THIS LAND
BUT NOW I UNDERSTAND I'M JUST STANDING IN THE WAAAAHAAAAAYYYquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oke
[..]
WISH I COULD PLAY THE FATHER AND TAKE YOU BY THE HAND. WISH I COULD STAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAY
You're a wise woman. And there's always a sparkle in my eyesquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zolang een vrouw lichtjes in haar ogen heeft zal niemand de rimpels ernaast zien
AND WHAT'S WITH ALL THE CARROTS. WHAT DO THEY NEED SUCH GOOD EYESIGHT FOR ANYWAYquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
BUT NOW I UNDERSTAND I'M JUST STANDING IN THE WAAAAHAAAAAYYY
I've died so many years agoquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
You're a wise woman. And there's always a sparkle in my eyes
[..]
AND WHAT'S WITH ALL THE CARROTS. WHAT DO THEY NEED SUCH GOOD EYESIGHT FOR ANYWAY
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I've died so many years ago
You can make me feel like it isn't so
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:46 schreef Samzz het volgende:
Sta je dan in Den Bosch. Mag ik gezellig via Breda naar Dordrecht en vanuit Dordt naar Roosendaal. Kutzooi.
Ja blijft ook een geweldige afleveringquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb m maar opgezet, the songs. Blijft heerlijk
Soz. Buffy, the musical episodequote:
Huilen wel dat OVquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:46 schreef Samzz het volgende:
Sta je dan in Den Bosch. Mag ik gezellig via Breda naar Dordrecht en vanuit Dordt naar Roosendaal. Kutzooi.
Nerdquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:48 schreef Dqod het volgende:
Ik ken ook gewoon alle lyrics van die hele aflevering
Het gaat nergens over. Informatievoorziening is weer fantastisch ook.quote:
quote:
Vast nog wel iemand anders bij wie je op de bank mag hangen toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Fijn, heb ik plannen voor de jaarwisseling (na 12en) maar nu hebben mijn ouders ipv familie hier zoals gewoonlijk uit te nodigen, besloten om daarheen te gaan. Dus zit ik straks lonely op de bank.
Ik ken ze ook allemaalquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schaam me er totaal niet voor
"I think this line's mostly filler"
Nohquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Fijn, heb ik plannen voor de jaarwisseling (na 12en) maar nu hebben mijn ouders ipv familie hier zoals gewoonlijk uit te nodigen, besloten om daarheen te gaan. Dus zit ik straks lonely op de bank.
Nerdjes galorequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem zijn we allemaal maar een beetje nerdjes hier
Amber Benson met haar goddelijke stem. Alleen dat geluid is al like making lovequote:
Ja nee fijn. Komen al mijn potentiele verjaardagsgangers bij jou ipv mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik een oud en nieuw meet regelen voor de loners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |