Ik kom er nooit meer uit, ben ik bang. Nu in Ede dus jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was ooit bible belter
Maar dan van de noordwestveluwe.
Mu'k oe 'n lik an de bek gee'm?quote:
Jij steekt het ook niet onder stoelen of banken hequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom er nooit meer uit, ben ik bang. Nu in Ede dus ja
[..]
Mu'k oe 'n lik an de bek gee'm?
Tevens wil ik wel zo knuffelen met Loka, zoals het gifje in de OP :$
Jij drinkt ook cooooooolaaaaaaaaaaa?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel een vorm van accent, maar dat zit vooral in uitgerekte klinkers enzo, krijg het er niet volledig uit.
Ja doe maarquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kom er nooit meer uit, ben ik bang. Nu in Ede dus ja
[..]
Mu'k oe 'n lik an de bek gee'm?
Tevens wil ik wel zo knuffelen met Loka, zoals het gifje in de OP :$
Neequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij steekt het ook niet onder stoelen of banken he
quote:
Nee ik lust geen suikerwaterquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij drinkt ook cooooooolaaaaaaaaaaa?
Ja je bent wel erg makkelijk zoquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee
Ben je nou boleurgesteld in me?
Ik ben niet goed in hardtoget :$
Flesje wijn dan maar, smaakt idd beterquote:
Goddamnit, screwed up alreadyquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja je bent wel erg makkelijk zo
Ze is in ieder geval wel duidelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja je bent wel erg makkelijk zo
ZE WIL ME NIET MEERquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval wel duidelijk
Hehe, geen flesjes wijn meer voorlopig denk ik. Tenzij ik bezwijk onder de drangquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Flesje wijn dan maar, smaakt idd beter
[..]
Goddamnit, screwed up already
*kruipt in een hoekje en wiebelt heen en weer *
Niet doen als je al niet helemaal lekker bent neequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, geen flesjes wijn meer voorlopig denk ik. Tenzij ik bezwijk onder de drang
Denk dat ik je wel zou komen troosten
Niet zo boos kijken hequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hee doe dat eens even lekker achter mijn rug om ofzo
Dat ligt nog ver in de toekomstquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet zo boos kijken he
Krijg je rimpels van.
Ja, bij jou welquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ligt nog ver in de toekomst
I WISH I COULD SAY THE RIGHT WORDS AND LEAD YOU TROUGH THIS LANDquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:38 schreef Dqod het volgende:
SEE ME HERE, IN THE AIR, NOT HOLDING ON TO ANYWHERE LALALALA
Okequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
Shake it..... like a poloroid picture
WISH I COULD PLAY THE FATHER AND TAKE YOU BY THE HAND. WISH I COULD STAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAYquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I WISH I COULD SAY THE RIGHT WORDS AND LEAD YOU TROUGH THIS LAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |