abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148014737
En doet de film niet aan geschiedenisvervalsing door te stellen dat de Joden de piramides heeft gebouwd? TS, volgens mij heb jij je OP niet goed gelezen en/of begrepen.
pi_148014742
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 17:33 schreef Peunage het volgende:

[..]

Maar het slaat als een tang op een varken op wat ik zeg, omdat Geen idee, ik ken die man niet.
Even voor je aangepast, geen probleem verder.
pi_148014805
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Peunage het volgende:
En doet de film niet aan geschiedenisvervalsing door te stellen dat de Joden de piramides heeft gebouwd? TS, volgens mij heb jij je OP niet goed gelezen en/of begrepen.
Waar staat dat ik de film waarheidsgetrouw vindt? Nergens hè.
pi_148014854
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 17:37 schreef waxxx het volgende:

[..]

Waar staat dat ik de film waarheidsgetrouw vindt? Nergens hè.
:')

Maar je bent zo begaan met de waarheid en correcte geschiedenis...
pi_148014885
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 17:30 schreef waxxx het volgende:

[..]

Dus? Ik zeg niet dat dat gedeelte antisemitisch is.
Of je bent achterlijk

Of in dienst van de Universiteit van Tel Aviv om disinformation te spreiden
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_148014976
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 16:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alleen heeft dat bar weinig met de etniciteit te maken en alles met de beschikbare infrastructuur en sociale positie.
Niet mee eens, onze infrastructuur hebben we nou juist te danken aan ons IQ en niet andersom.. Het IQ van Afrikanen heeft mijn inziens ook niks met infrastructuur of sociale positie te maken. Afrikanen in Noord-Amerika en Europa, waar men wel de juiste infrastructuur en de juiste scholing heeft, hebben hetzelfde IQ als de Afrikanen in Afrika. Hoe kan dat dan ??

quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 17:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De verschillen tussen menselijke rassen zijn echter niet heel groot.
Rassen zijn een politiek correct verzinsel. Politieke correctheid doet hetzelfde wat religie vroeger deed, hun eigen waarheden creëren zonder wetenschappelijk onderbouwing. Als je echt een ander ras wil bekijken dan kom je misschien bij de Neanderthalers of Cro-Magnonmens terecht maar voor de rest is de mensheid gewoon één ras. In grote lijnen: Arabieren stammen van de Afrikanen af Aziaten van de Arabieren, Chinezen van de Aziaten en Europeanen van de Chinezen. Zoals bewezen door DNA en daarmee kan je meteen de route zien die de mensheid heeft afgelegd in het bevolken van de aarde.

Geen verschillende rassen maar de mensheid in verschillende stadia van evolutie met de Afrikanen als oudste nog levende volk op aarde en de Europeaan als jongste (voorlopig)
Wat opvalt is dat er telkens een sprong in de evolutie gemaakt zodra een groep zich afsplits van een volk en in andere gebieden gaan wonen. Evolutie gaat niet geleidelijk maar in elkaar steeds sneller opvolgende sprongen. De laatste afsplitsing vond plaats toen men Amerika en Australië ging bewonen. Technisch gezien zou daar in ergens in de nabije toekomst de volgende sprong in de evolutie gemaakt moeten worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Religieisfacisme op 27-12-2014 17:50:27 ]
God bestaat niet, dus leef en geniet
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 18:05:06 #157
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_148015796
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 17:42 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Niet mee eens, onze infrastructuur hebben we nou juist te danken aan ons IQ en niet andersom.. Het IQ van Afrikanen heeft mijn inziens ook niks met infrastructuur of sociale positie te maken. Afrikanen in Noord-Amerika en Europa, waar men wel de juiste infrastructuur en de juiste scholing heeft, hebben hetzelfde IQ als de Afrikanen in Afrika. Hoe kan dat dan ??

[..]

Rassen zijn een politiek correct verzinsel. Politieke correctheid doet hetzelfde wat religie vroeger deed, hun eigen waarheden creëren zonder wetenschappelijk onderbouwing. Als je echt een ander ras wil bekijken dan kom je misschien bij de Neanderthalers of Cro-Magnonmens terecht maar voor de rest is de mensheid gewoon één ras. In grote lijnen: Arabieren stammen van de Afrikanen af Aziaten van de Arabieren, Chinezen van de Aziaten en Europeanen van de Chinezen. Zoals bewezen door DNA en daarmee kan je meteen de route zien die de mensheid heeft afgelegd in het bevolken van de aarde.

Geen verschillende rassen maar de mensheid in verschillende stadia van evolutie met de Afrikanen als oudste nog levende volk op aarde en de Europeaan als jongste (voorlopig)
Wat opvalt is dat er telkens een sprong in de evolutie gemaakt zodra een groep zich afsplits van een volk en in andere gebieden gaan wonen. Evolutie gaat niet geleidelijk maar in elkaar steeds sneller opvolgende sprongen. De laatste afsplitsing vond plaats toen men Amerika en Australië ging bewonen. Technisch gezien zou daar in ergens in de nabije toekomst de volgende sprong in de evolutie gemaakt moeten worden.
Hier ga je wel een beetje de fout in natuurlijk. Er wandelden op zijn minst al 10000 jaar mensen in Australië rond voordat er mensen in Europa rondhuppelden.
Zie dit kaartje van Wikipedia:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_148015831
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 17:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Of je bent achterlijk

Het tweede, het verdient goed hoor.
pi_148016061
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef waxxx het volgende:

[..]

Omdat het onmogelijk is dat de Rode Zee gespleten werd door 'een wonder van Mozes'.
Gast, de Rode Zee is überhaupt niet gespleten. Derhalve is het onzinnig om de daad van Mozes expliciet geschiedvervalsing te noemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_148016136
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 17:39 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Of je bent achterlijk

De universiteit van Tel Aviv is een soort cyberwar batcave of zo?
pi_148016143
Het verzinnen van rassen is politiek correct?

Hameren op verschillen tussen zogenaamde rassen lijkt mij juist alles behalve politiek correct.
pi_148016572
hahah die titel ,, lachwekkend
  zaterdag 27 december 2014 @ 18:58:21 #163
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_148017459
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 17:42 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Zwarte Afrikanen in Afrika hebben gemiddeld gezien helemaal niet hetzelfde IQ als zwarten in Noord-Amerika en Europa |:(

quote:
[..]

Voor iemand die zoveel waarde zegt te hechten aan wetenschap lul je wel veel ongefundeerde niet wetenschappelijk onderbouwde onzin. Heb je uberhaupt wel een wetenschappelijke achtergrond (qua opleiding/werk)?
Krekker is de bom!
pi_148021873
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zwarte Afrikanen in Afrika hebben gemiddeld gezien helemaal niet hetzelfde IQ als zwarten in Noord-Amerika en Europa |:(

[..]

Voor iemand die zoveel waarde zegt te hechten aan wetenschap lul je wel veel ongefundeerde niet wetenschappelijk onderbouwde onzin. Heb je uberhaupt wel een wetenschappelijke achtergrond (qua opleiding/werk)?
Dit is ook wel weer erg kort door de bocht. Ook in de VS bestaan er significante verschillen in het gemiddelde IQ van zwarten, blanken en Aziaten. En voor het geval dit lijkt op een soort 'white pride'-opmerking: de Aziaten doen het veel beter dan de blanken. In andere landen gaat exact hetzelfde op.

In Brazilië heeft zich trouwens in deze context wel een interessant verschijnsel voorgedaan. Daar werden veel Japanners heen gehaald om goedkope arbeid te verrichten. Die Japanners werden vervolgens stevig gediscrimineerd en ze kwamen massaal in achterstandswijken terecht. Toch zijn ze nu zeer zwaar oververtegenwoordigd op universiteiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2014 20:54:38 ]
pi_148022379
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 20:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dit is ook wel weer erg kort door de bocht. Ook in de VS bestaan er significante verschillen in het gemiddelde IQ van zwarten, blanken en Aziaten. En voor het geval dit lijkt op een soort 'white pride'-opmerking: de Aziaten doen het veel beter dan de blanken. In andere landen gaat exact hetzelfde op.

In Brazilië heeft zich trouwens in deze context wel een interessant verschijnsel voorgedaan. Daar werden veel Japanners heen gehaald om goedkope arbeid te verrichten. Die Japanners werden vervolgens stevig gediscrimineerd en ze kwamen massaal in achterstandswijken terecht. Toch zijn ze nu zeer zwaar oververtegenwoordigd op universiteiten.
Er bestaat trouwens geen consensus over een eventueel verband tussen intelligentie en etniciteit.

En de meeste wetenschappers neigen naar de conclusie dat er geen verband is.
pi_148022531
Mozes heeft de zee gesplits omdat God hem daar de mogelijkheid voor heeft gegeven, dus het is inderdaad geschiedenisvervalsing.
pi_148022589
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 20:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er bestaat trouwens geen consensus over een eventueel verband tussen intelligentie en etniciteit.

En de meeste wetenschappers neigen naar de conclusie dat er geen verband is.
Da's nogal lastig. Het verband is veelvoudig aangetoond, maar de implicaties daarvan zijn dusdanig heftig dat het erg moeilijk ligt om zoiets te accepteren. Zelfs voor de wetenschap.

Probleem hierbij is dat tegenstanders van dit soort zaken dit sowieso niet gaan onderzoeken. Het blijft dus bij schieten op zwakke plekken in eerdere onderzoeken. Op zich niets mis mee, maar consensus blijft zo natuurlijk heel ver weg.
pi_148022636
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 20:59 schreef BakrBoer het volgende:
Mozes heeft de zee gesplits omdat God hem daar de mogelijkheid voor heeft gegeven, dus het is inderdaad geschiedenisvervalsing.
Ik hapte bijna.
pi_148022872
Meer landen moeten het voorbeeld van Marokko en Egypte opvolgen, het moet eens stoppen met die stomme films die steeds maar weer zichzelf schuldig maken aan geschiedvervalsing! Dit hebben ze eerder ook met Noah gedaan die vorig jaar verscheen en nu met Exodus! Dit kan niet langer doorgaan, we moeten meer van ons laten horen! Boycot Exodus!
  zaterdag 27 december 2014 @ 21:15:06 #170
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_148023474
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:35 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Ja de mensen werden door de eeuwen heen slimmer tot grote spijt van de kerk. De sprookjes werden niet meer als zoete koek geslikt en de kerk kwam met een oplossing. Tegenwoordig roepen ze dat we de verhalen niet letterlijk maar figuurlijk moeten nemen. En zo kan het grote sprookjes boek er voorlopig weer even tegenaan.
Ware het niet dat de vroege kerkvaders al spraken over het gevaar van het t.a.t. letterlijk interpreteren van bijbelverhalen; zoek eens op Origenes of Augustinus. Zoals gewoonlijk heb je weer geen idee waar het over gaat. Met je obsessie... :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 27 december 2014 @ 21:19:48 #171
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_148023811
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Da's nogal lastig. Het verband is veelvoudig aangetoond, maar de implicaties daarvan zijn dusdanig heftig dat het erg moeilijk ligt om zoiets te accepteren. Zelfs voor de wetenschap.

Probleem hierbij is dat tegenstanders van dit soort zaken dit sowieso niet gaan onderzoeken. Het blijft dus bij schieten op zwakke plekken in eerdere onderzoeken. Op zich niets mis mee, maar consensus blijft zo natuurlijk heel ver weg.
Eerst lopen blaten over 'mensenrechten' en vervolgens gewoon zo'n dertien in één dozijn 'race realist' blijken te zijn... geen wonder dat je zo tekeer gaat tegen religie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_148023850
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Eerst lopen blaten over 'mensenrechten' en vervolgens gewoon zo'n dertien in één dozijn 'race realist' blijken te zijn... geen wonder dat je zo tekeer gaat tegen religie.
Misschien heeft er iemand anders zin om te happen op je getroll. Ik in ieder geval niet.
pi_148023888
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:19 schreef Rezania het volgende:
Religie :')
  zaterdag 27 december 2014 @ 21:21:13 #174
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_148023901
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:20 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Misschien heeft er iemand anders zin om te happen op je getroll. Ik in ieder geval niet.
In jouw positie lijkt me dat ook niet zo handig nu, nee...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 27 december 2014 @ 21:21:28 #175
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_148023916
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 20:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dat er in de VS verschillen zijn in het gemeten IQ waarbij zwarten lager scoorden maakt niet dat het IQ van zwarten in de VS hezelfde is was van zwarte Afrikanen in Afrika. Om nog maar even te zwijgen over de te betwiste gehanteerde methodiek bij sommige van de onderzoeken.

Ik wil verder nergens zeggen dat er geen verschillen zijn, maar de user die ik citeer heeft echt geen flauw idee waar hij over praat. Ik bedoel, de trek van de mens naar bepaalde gebieden zien als nieuw stadium van evolutie? _O-

Totale bullshit om de rassen die verder trokken te zien als verder geevoleerd |:(

Daarnaast heeft iemand echt geen kaas gegeten van wetenschappelijk onderzoek wanneer hij op een dergelijke manier conclusies probeert te trekken, ik bedoel, mogelijke verschillen in intelligentie koppelen aan een of andere idiote zelfbedachte(?) next stages in evolutie theorie?

Hierbij totaal niet beseffende dat er ook zoiets is als externe factoren als (type) voedsel en ook culturele factoren? Waarbij het al is aangetoond dat voedsel met name in de jonge jaren direct effect kan hebben op de werking van de hersenen. Waarbij het ook bekend is dat binnen bepaalde groepen eerder bepaald voedsel wel of niet wordt gegeten dan binnen andere groepen? Vaak ook beinvloed door de financiele middelen en kennis mbt de grote invloed van voedingtype.
Krekker is de bom!
  zaterdag 27 december 2014 @ 21:23:26 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_148024035
'Race realism' doet het de laatste jaren erg goed, vooral in de atheïstische, libertarische hoek. Alle lulkoek uit de 19e eeuw (Gobineau, Chamberlain) wordt weer als zoete lulkoek geslikt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_148024142
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:21 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dat er in de VS verschillen zijn on het gemeten IQ waarbij zwarten lager scoorden maakt niet dat het IQ van zwarten in de VS hezelfde is was van zwarte Afrikanen in Afrika. Om nog maar even te zwijgen over de te betwiste gehanteerde methodiek bij sommige van de onderzoeken.

Ik wil verder nergens zeggen dat er geen verschillen zijn, maar de user die ik citeer heeft echt geen flauw idee waar hij over praat. Ik bedoel, de trek van de mens naar bepaalde gebieden zien als nieuw stadium van evolutie? _O-

Totale bullshit om de rassen die verder trokken te zien als verder geevoleerd |:(

Daarnaast heeft iemand echt geen kaas gegeten van wetenschappelijk onderzoek wanneer hij op een dergelijke manier conclusies probeert te trekken, ik bedoel, mogelijke verschillen in intelligentie koppelen aan een of andere idiote zelfbedachte(?) next stages in evolutie theorie?

Hierbij totaal niet beseffende dat er ook zoiets is als externe factoren als (type) voedsel en ook culturele factoren? Waarbij het al is aangetoond dat voedsel met name in de jonge jaren direct effect kan hebben op de werking van de hersenen. Waarbij het ook bekend is dat binnen bepaalde groepen eerder bepaald voedsel wel of niet wordt gegeten dan binnen andere groepen? Vaak ook beinvloed door de financiele middelen en kennis mbt de grote invloed van voedingtype?
Ik voel eerlijk gezegd niet de behoefte om de stelling van die andere user te gaan verdedigen. Mijn stelling is in ieder geval dat het me ten eerste sterk lijkt dat raciale verschillen uitsluitend het uiterlijk betreffen en anderzijds dat de wetenschap hier erg krampachtig mee omgaat, waardoor er wél onderzoeken bestaan die het ene beweren, maar dat de critici niet met tegenbewijs komen.
  zaterdag 27 december 2014 @ 21:38:58 #178
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_148024888
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:25 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik voel eerlijk gezegd niet de behoefte om de stelling van die andere user te gaan verdedigen. Mijn stelling is in ieder geval dat het me ten eerste sterk lijkt dat raciale verschillen uitsluitend het uiterlijk betreffen en anderzijds dat de wetenschap hier erg krampachtig mee omgaat, waardoor er wél onderzoeken bestaan die het ene beweren, maar dat de critici niet met tegenbewijs komen.
Raciale verschillen hebbem vooral betrekking op verschillen ontstaan door de hoeveelheid melanine in de huid als afweer tegen de zon. Waar haal jij het idee vandaan dat deze duidelijk verklaarbare uiterlijke verschillen zouden betekenen dat er dan dus ook waarschijnlijk wel niet duidelijk verklaarbare evolutionair bepaalde verschillen op gebied van intelligentie zouden moeten zijn? :?
Krekker is de bom!
pi_148025008
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Raciale verschillen hebbem vooral betrekking op verschillen ontstaan door de hoeveelheid melanine in de huid als afweer tegen de zon. Waar haal jij het idee vandaan dat deze duidelijk verklaarbare uiterlijke verschillen zouden betekenen dat er dan dus ook waarschijnlijk wel niet duidelijk verklaarbare evolutionair bepaalde verschillen op gebied van intelligentie zouden moeten zijn? :?
Ik zei niet dat die er zouden moeten zijn. Ik zei dat het me sterk lijkt dat raciale verschillen uitsluitend het uiterlijk betreffen. En inderdaad lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat er ook op het gebied van intelligentie verschillen bestaan.
pi_148025316
Intelligentie is eerder cultureel dan genetisch bepaald.
pi_148025427
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef KoosVogels het volgende:
Intelligentie is eerder cultureel dan genetisch bepaald.
Dat lijkt me duidelijk ja. Maar het een sluit het ander niet uit.
pi_148025456
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:38 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Afrikanen hebben een genetische voorsprong voor lange afstandlopen, Oost-Europese mannen winnen praktisch elk gewichthefwedstrijd, Japanners lijken een genetische voorsprong te hebben in reactievermogen. Het gaat te ver om het als andere rassen te bestempelen, maar is het nou zo gek om te denken dat ze ook mindere punten hebben. Het lijkt uit politieke correctheid wel uit den boze om te zeggen dat het blanke ras (of West-Europees specifieker) ook in bepaalde punten beter zijn dan andere volkeren.
  zaterdag 27 december 2014 @ 21:50:25 #183
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_148025546
Anno 2015 ras nog serieus nemen... :{w
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 27 december 2014 @ 21:50:41 #184
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_148025560
Opvallend dat men nauwelijks aandacht lijkt te besteden aan:

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Impact_of_health_on_intelligence
Krekker is de bom!
  zaterdag 27 december 2014 @ 21:55:40 #185
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_148025800
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:48 schreef Adames het volgende:

[..]

Afrikanen hebben een genetische voorsprong voor lange afstandlopen
Dit heeft dus betrekking tot een heel specifieke groep Afrikanen uit een bepaald gebied waarbij ook niet eens vaststaat dat sprake is van genetische verschillen:

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Kalenjin_people

quote:
A number of theories explaining the unusual athletic prowess among people from the tribe have been proposed. These include many explanations that apply equally well to other Kenyans or people living elsewhere who are not disproportionately successful athletes, such as that they run to school every day, that they live at relatively high altitude, and that the prize money from races is large compared to typical yearly earnings. NPR advanced two explanations that apply more narrowly to the tribe. One is that by common genetic inheritance, many tribe members have unusually thin ankles and calves, significantly improving the physical dynamics of running. The other is that the tribe has historically conducted male and female circumcisions in a ritual where screaming out in pain is taboo, engendering a certain kind of psychological resilience and tolerance of pain which is useful in race discipline.[29]
Krekker is de bom!
pi_148025808
quote:

[..]

Afrikanen hebben een genetische voorsprong voor lange afstandlopen, Oost-Europese mannen winnen praktisch elk gewichthefwedstrijd, Japanners lijken een genetische voorsprong te hebben in reactievermogen. Het gaat te ver om het als andere rassen te bestempelen, maar is het nou zo gek om te denken dat ze ook mindere punten hebben. Het lijkt uit politieke correctheid wel uit den boze om te zeggen dat het blanke ras (of West-Europees specifieker) ook in bepaalde punten beter zijn dan andere volkeren.
En dat is precies mijn kritiek op de algemene houding waar het om dit soort zaken gaat. Het mág niet waar zijn.
pi_148025993
Volgens Joost Niemoller maakt de omvang van de schedel dat negers agressiever en crimineler zijn.

Tsja.
pi_148026024
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:59 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens Joost Niemoller maakt de omvang van de schedel dat negers agressiever en crimineler zijn.

Tsja.
Serieus?!

Heb je een linkje?
pi_148026140
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:00 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Serieus?!

Heb je een linkje?
Moet je effe Googlen.

Die mafklapper heeft zoiets een keer beweerd in een van z'n columns. Als je op schedelmeten en Niemoller zoekt, vind je volgens mij wel een en ander.
  zaterdag 27 december 2014 @ 22:02:51 #190
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_148026146

Waar een 'race realist' de oren gewassen wordt door echte wetenschap. Drie delen; het eerste deel laat Fringe Elements, een rassenrealist, aan het woord. Daarna begint de academische ontmanteling van al zijn racistische onzin.

De man in beeld is Skeptical Heretic, die zwaar de vloer aanveegt met Fringe.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_148026228
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 21:05 schreef BakrBoer het volgende:
Meer landen moeten het voorbeeld van Marokko en Egypte opvolgen, het moet eens stoppen met die stomme films die steeds maar weer zichzelf schuldig maken aan geschiedvervalsing! Dit hebben ze eerder ook met Noah gedaan die vorig jaar verscheen en nu met Exodus! Dit kan niet langer doorgaan, we moeten meer van ons laten horen! Boycot Exodus!
Of misschien moet je films eens gewoon gaan bekijken waar ze voor bedoeld zijn, entertainment, en geen geschiedkundig correct document.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_148026256
quote:

[..]

Nederlanders winnen extreem veel schaatswedstrijden. Hebben wij dus een genetische voorsprong op dat punt opgebouwd of is er een andere verklaring voor?

In het geval van lange afstandlopers: dit wordt niet gedomineerd door zwarte mannen, maar een specifieke stam Kenianen. Denk je niet dat culturele factoren bij zo'n relatief kleine groep mensen (5 miljoen) veel belangrijker zijn?
pi_148026447
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:05 schreef kipknots het volgende:

[..]

Nederlanders winnen extreem veel schaatswedstrijden. Hebben wij dus een genetische voorsprong op dat punt opgebouwd of is er een andere verklaring voor?

In het geval van lange afstandlopers: dit wordt niet gedomineerd door zwarte mannen, maar een specifieke stam Kenianen. Denk je niet dat culturele factoren bij zo'n relatief kleine groep mensen (5 miljoen) veel belangrijker zijn?
schaatsen en korfballen zal niet genetisch zijn nee

en wat betreft lange afstandlopers, ik dacht dat dat voor de hele westkust van afrika gold. Maar dat is dus blijkbaar niet waar
pi_148026452
quote:

[..]

Ja, het word hier gewoon veel professioneler benaderd, dan in andere landen, net zoals ijshockey in Canada weer veel professioneler benaderd word, en tafeltennis in China, enz enz...
pi_148026518
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, het word hier gewoon veel professioneler benaderd, dan in andere landen, net zoals ijshockey in Canada weer veel professioneler benaderd word, en tafeltennis in China, enz enz...
Cultureel bepaald dus.
pi_148026559
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Cultureel bepaald dus.
Zo kun je het denk ik wel stellen.
  zaterdag 27 december 2014 @ 22:12:37 #197
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148026576
"censuur in het land dat de film "historische onjuistheden" bevat. Hij ging vorige week in Nederland in première."

Nou ik ken nog wel wat boeken... :')
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_148026655
quote:

[..]

Maar dit is dus weer een verdraaiing van het punt. Dat er bepaalde zaken cultureel bepaald zijn wil niet zeggen dat er niets genetisch bepaald is.
pi_148026714
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:12 schreef BaajGuardian het volgende:
"censuur in het land dat de film "historische onjuistheden" bevat. Hij ging vorige week in Nederland in première."

Nou ik ken nog wel wat boeken... :')
U-571, waarin de Amerikanen min of meer claimen de Duitse enigma code te hebben gekraakt, wat zullen ze in Engeland gelachen hebben zeg. :')

Het is maar film mensen.
  zaterdag 27 december 2014 @ 22:16:16 #200
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_148026725
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

U-571, waarin de Amerikanen min of meer claimen de Duitse enigma code te hebben gekraakt, wat zullen ze in Engeland gelachen hebben zeg. :')

Het is maar film mensen.
Ik bedoelde eigenlijk de bijbel, torah en koran.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')