SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
mij valt het tegen dat je in een discussie over racisme je standpunt niet kan beargumenteren maar op een onderbuik gevoel beroept.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Valt me echt vies tegen gewoon dat je dit zegt.
Normaal heb ik altijd een redelijk tegenwoord klaar met legitieme argumenten.
Daar beroep ik me niet vrijwillig op. Want ik zei al dat ik het kut vond dat ik het niet kon beargumenteren. En het is geen standpunt wtfquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mij valt het tegen dat je in een discussie over racisme je standpunt niet kan beargumenteren maar op een onderbuik gevoel beroept.
Maar ik zal me uiteraard wel aanstellen en niet neutraal zijn.
Nee hoor. Ik vind het wel heel opvallend want normaal verafschuw je onderbuikjes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar beroep ik me niet vrijwillig op. Want ik zei al dat ik het kut vond dat ik het niet kon beargumenteren. En het is geen standpunt wtfdat was gewoon een gevoel wat bij mij opspeelde
Maar laat maar, denk maar wat je er van vindt verderblijkbaar ben ik nu ook ongefundeerd in toekomstige discussies als het aan jou ligt
Ja inderdaad. Maar ik zei ook al dat ik dat punt niet begreep van mezelf. Naja laat ook maarquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het wel heel opvallend want normaal verafschuw je onderbuikjes.
Ik noemde het eerst erger ja maar daar had je gelijk in. Dat is onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
En je hebt wel degelijk een standpunt:
Er zijn gradaties van racisme. Het ene is (een fractie) erger dan het andere.
Tja maar kun je je voorstellen dat mensen zich daarover opwinden. Je bagatelliseerd een vorm van discriminatie en maakt dus een onderscheid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik zei ook al dat ik dat punt niet begreep van mezelf. Naja laat ook maardat is dus ook de reden dat ik het niet kan uitleggen dus verder erover doorgaan heeft ook geen zin
Nouja dat klinkt al veel beterquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik noemde het eerst erger ja maar daar had je gelijk in. Dat is onzin natuurlijk.
Vreemder is een beter woord
Maar dat zei ik gister ook al hequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja dat klinkt al veel beter
Verder gaat de discussie dan nergens over want wat mensen vreemder vinden is allemaal subjectief.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat zei ik gister ook al he![]()
Misschien overheen gelezen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder gaat de discussie dan nergens over want wat mensen vreemder vinden is allemaal subjectief.
Zo vind ik de homohaat in Oost-Europa, en dan vooral Rusland minder vreemd dan veel Nederlanders vinden.
Goeie garp xdxdquote:
Lekker vies vol gevreten afgelopen dagen?quote:
Misschien wel ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik wil nog een ding toevoegen en dat is dat ik ten zeerste betwijfel of discriminatie niet altijd op economische grond is. Nogmaals, genoeg afro-Amerikanen die naar de top kunnen klimmen en die niet met discriminatie te maken hebben. Het is de onderlaag die discrimineerd en gediscrimineerd wordt.
srry srryquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
wat denk je fylax
jij mag fokkie belachelijk maken?
daar heb jij godverdomme geen bevoegdheden voor
alleen inso en ik mogen dat
ja donderdag gourmet en gister hamburgers (zelf gemaakt) , appelmoes, erwtjes en patatquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker vies vol gevreten afgelopen dagen?
Dan is het niet zo duur.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben een skere tata maar wil er halverwege februari toch een paar dagen heen
Airbnbquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
+ het feit dat discriminatie/populisme toeneemt in economische zwakke tijden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Daar kan je altijd wel over blijven speculeren.
gewoon iets buiten centrum gaan zitten is al veel goedkoper qua hotelsquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee srryquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
door weg te gaan en dit topic uit je Myat te halen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja donderdag gourmet en gister hamburgers (zelf gemaakt) , appelmoes, erwtjes en patat
ben half uur door oss heen gereden met mijn vader om open snackbar te vinden
had waarschijnlijk langer geduurd en enige bezorgrestaurants hadden alleen maar pizza en shoarmaquote:
Beetje patat eten met kerstquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had waarschijnlijk langer geduurd en enige bezorgrestaurants hadden alleen maar pizza en shoarma
maar was ook wel chill beetje met mijn vader cruisen
die man ook scheuren als een malle![]()
is traditiequote:
Hahaquote:
ja marco borsato staat er in.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja marco borsato staat er in.
Dat is serieus nog 10 treden lager dan Blof.
Die laatste zijn vooral erg pretentieus en voor de rest onder gemiddeld maar niet puur slecht.
Marco Borsato is echt puur slecht.
Jan Smit is serieus wel 10x beter dan Marco Borsato.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah altijd nog beter dan Frans Bauer muziek
Gourmet. En gister Indiase curry met zelfgemaakte rotiquote:
Dit zijn toch geen teksten.quote:Waarom nou jij
Waarom nou jij
Waarom nou jij
Waarom ben jij hier uit m'n leven
Waarom ben jij nou niet gebleven
Waarom wou jij me niets meer geven
Waarom ben jij vertrokken zonder reden
Indiase curry met kerstquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef Fok-it het volgende:
Gourmet. En gister Indiase curry met zelfgemaakte roti
Hoezo niet? Beter dan elke kerst kalkoenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Indiase curry met kerst
kun je niet maken joh
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen teksten.
Marco
Borsato
En hij vertaald al z'n nummers ook nog eens.
was grapje tochquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
Hoezo niet? Beter dan elke kerst kalkoen boringg
Als m'n pa in het buitenland zou zitten dit jaar zouden we met tweede kerstdag sushi zijn gaan eten
Tjacka en ik waren in Dusseldorf begin deze week, liepen langs een club, draaide ze Jan Smitquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik naar Nederland moet rijden binnenkort dan ga ik ook paar uur lang Jan Smit opzetten.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka en ik waren in Dusseldorf begin deze week, liepen langs een club, draaide ze Jan Smit![]()
Mijn nichtje van 12 stuurde ineens een snapchat met een flesje breezahhquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
mijn zusje van 12 zat gister helemaal te hypen dat we tiramisu kregen
maar mijn oma had er geen alcohol in gedaan was ze opeens helemaal sadgirl
Ik haat niet op je kersttraditiesquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was grapje toch
net zoals jij zat te haten op mijn kersttradities
Ik had ook tiramisu zonder alcohol.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:42 schreef wietparkiet het volgende:
mijn zusje van 12 zat gister helemaal te hypen dat we tiramisu kregen
maar mijn oma had er geen alcohol in gedaan was ze opeens helemaal sadgirl
is het zo erg dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had ook tiramisu zonder alcohol.
Speciaal voor mij gemaakt.
not even mad.
ik vond de tiramisu niet lekker thoquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had ook tiramisu zonder alcohol.
Speciaal voor mij gemaakt.
not even mad.
Bij mijn schoonfamilie ging de wijn er ook overdreven snel doorheen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik vond de tiramisu niet lekker tho
en ook de rode wijn niet maar was fucking dure wijn blijkbaar![]()
en had pools bier
vond het niet echt lekkere wijn dus heb maar 1 glas genomenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mijn schoonfamilie ging de wijn er ook overdreven snel doorheen.
ik ook viesbraaf tegenwoordig met alcoholquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:51 schreef Fok-it het volgende:
Radlertje op met kerstdiner #viesbraaf
Mwah beide gewoon op zijn tijdquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook viesbraaf tegenwoordig met alcohol
wil eigenlijk stoppen want vind drank niet meer zo leuk
ga liever blowen
Hier gingen de dure flessen rode wijn er ook rap doorheen tijdens het dinerquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vond het niet echt lekkere wijn dus heb maar 1 glas genomen
maar binnen kwartier was er al 1 fles doorheen tijdens kerstdiner
echt achterlijk
Ik stop met blowen 5 januariquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ook viesbraaf tegenwoordig met alcohol
wil eigenlijk stoppen want vind drank niet meer zo leuk
ga liever blowen
nah wil gewoon echt stoppen met drinkenquote:
bij ons zijn er het gehele kerstdiner 2 en een half flessen op gegaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hier gingen de dure flessen rode wijn er ook rap doorheen tijdens het diner
Daarna bier en witte zoete wijn.
Alcoholistenschoonfamilie
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:01 schreef wietparkiet het volgende:
heb laptop gekregen van mijn opa
met windows 98 en floppy drive![]()
oldschool pc gamen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
Ik ben eindelijk in Hawaii
En ik heb een jetlag en kan niet slapen
06:33 hier
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:33 schreef Etsu het volgende:
Ik ben eindelijk in Hawaii
En ik heb een jetlag en kan niet slapen
06:33 hier
Fietskaartje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
Zit in de trein en twee jongens (15) hebben geen fiets kaartje gekocht dus moeten ze in Arnhem eruit om fiets kaartje te kopen. Moesten ze eerst ff pappie en mammie bellen om geld over te maken hahahaha
Pauper life
Mja had ik ook toen ik 15 was. Al ging ik toen ook niet met de fiets in de trein. Of uberhaupt met de trein
thug lifequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
Zit in de trein en twee jongens (15) hebben geen fiets kaartje gekocht dus moeten ze in Arnhem eruit om fiets kaartje te kopen. Moesten ze eerst ff pappie en mammie bellen om geld over te maken hahahaha
Pauper life
Mja had ik ook toen ik 15 was. Al ging ik toen ook niet met de fiets in de trein. Of uberhaupt met de trein
gewoon conducteur bossen wat denken ze wel nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
Pauper life
Ja of in een vierzits dat mensen het voor hun neerzetten en half tussen hun benen in waardoor jij ook nauwelijks kan zittenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Fietskaartje.![]()
Ik wacht nog op het reiskofferkaartje. Die dingen nemen pas op de meest onmogelijke plekken (voornamelijk midden in het gangpad) ruimte in beslag.
nou ,was lange brede man met viking uiterlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon conducteur bossen wat denken ze wel niet
LR is conducteur geworden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ,was lange brede man met viking uiterlijk
Dat geld komt er dan toch pas morgen op ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
Pauper life
Nee. Niet als het dezelfde bank is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat geld komt er dan toch pas morgen op ?
dan duurt t toch ook ffquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Niet als het dezelfde bank is.
Héél veel geduld.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geduld.
Wat zal ik dan lachen zeg. Door het vijandschap wat je hebt gecreëerd zal ik dan mijn positieve note aan jou moeten verwijderen.quote:
Jij koos er voor onze vriendschap stop te zetten, helaas jochie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat zal ik dan lachen zeg. Door het vijandschap wat je hebt gecreëerd zal ik dan mijn positieve note aan jou moeten verwijderen.
Ik heb Barney speciaal voor JOU op youtube gezet als vriendschapsgebaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij koos er voor onze vriendschap stop te zetten, helaas jochie.
Ik haat Barney intens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb Barney speciaal voor JOU op youtube gezet als vriendschapsgebaar.
I've got a name heet tie geloof ikquote:
Of een gewone radio.quote:Op zondag 28 december 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik kan alleen top 2000 luisteren op mijn laptop omdat m'n internet Google Chrome telkens afsluit![]()
Je zou maar zo'n kankergezwel als mijn internet hebben man man
Iedereen slaapt hier alquote:
Hij staat hier lekker op die speakers.quote:Op zondag 28 december 2014 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen slaapt hier al
Dan maar mobiel
Misschien ook niet hoor. Maar vanncaht wel laat.quote:Op zondag 28 december 2014 00:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom mogen hun dat?of telt het niet als horeca?
Hallo held.quote:Op zondag 28 december 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien ook niet hoor. Maar vanncaht wel laat.
Hallo onlogisch hoe is het met jouquote:
Hahaquote:Op zondag 28 december 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij staat hier lekker op die speakers.
Ik zou bijna een berichtje naar de top2000 sturen.
Leuk hé. Aangezien de vbl sc maar dood is. Verkas ik ook maar hier naar toequote:Op zondag 28 december 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo onlogisch hoe is het met jou
Leuk dat je langskomt
En dik.quote:Op zondag 28 december 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was is hij kut zeg.
En niet grappig.
ja goedquote:Op zondag 28 december 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
Wilt iemand mijn tanden poetsen ik heb geen zin
Maak gewoon zin, smeerlap.quote:Op zondag 28 december 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
Doe je mond maar openquote:Op zondag 28 december 2014 00:37 schreef supersof het volgende:
dankje insoquote:
je bent zelf een lapquote:
viespeukjequote:
voor welke club ben jijquote:
Ik hou van dammenquote:Op zondag 28 december 2014 00:39 schreef supersof het volgende:
[..]
voor welke club ben jij
Ik ben voor vitesse
oh dat kan ik nietquote:
Echt een walgelijk nummer ookquote:Op zondag 28 december 2014 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was is hij kut zeg.
En niet grappig.
Tattoo op den onder arm alles jongen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Onlogisch is SCF'er
vatos locoooos jwz
Held!quote:Op zondag 28 december 2014 00:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tattoo op den onder arm alles jongen.
?quote:
Ik drink niet. Toffe foto wel.quote:Op zondag 28 december 2014 00:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je me er tussen ziet staan krijg je een biertje.
[ afbeelding ]
Ik jou en adje ook altijdquote:Op zondag 28 december 2014 00:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo onlogisch.
Ik haal jou en insomnia altijd door elkaar. Echt vervelend.
Ja, prima.quote:Op zondag 28 december 2014 00:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, jou. Dat lees je toch
Hoe bevalt het modloze leven?
Bedankt onlogischquote:Op zondag 28 december 2014 00:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon, je bent een kwaliteitsuser. Die zijn spaarzaam.
Dat gevoel hebben we bij jou al wat jaartjesquote:Op zondag 28 december 2014 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind JanCees vervelend de laatste dagen.
Ik al sinds zijn registratiedatum.quote:Op zondag 28 december 2014 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat ik zo weinig post zeker Stijntje? Ik heb jou ook gemist hoor tijdens de kerstdagen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar jij bent een zure druif.quote:Op zondag 28 december 2014 00:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gevoel hebben we bij jou al wat jaartjes
Je Volendamhype en je Real Madrid hype vind ik vervelend.quote:Op zondag 28 december 2014 00:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Omdat ik zo weinig post zeker Stijntje? Ik heb jou ook gemist hoor tijdens de kerstdagen.
Ik heb zelfs genoten van je bijdrages in het dartstopic.quote:Op zondag 28 december 2014 00:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik al sinds zijn registratiedatum.
Ik heb darten sinds mijn belofte niet belachelijk gemaakt, goed he?
Volendamquote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Je Volendamhype en je Real Madrid hype vind ik vervelend.
Die acts amper tot uiting gebracht laatste dagenquote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je dit beamen=
Volendamquote:Op zondag 28 december 2014 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je dit beamen=
Lekker. Van dat gerookte zalm?quote:Op zondag 28 december 2014 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo meteen krijg ik weer een broodje zalm.
Sorryquote:Op zondag 28 december 2014 00:51 schreef JanCees het volgende:
Even huilen om de verbroken vriendschap met fok-it en amarantha
Jij woont in Hoorn.quote:Op zondag 28 december 2014 00:51 schreef JanCees het volgende:
Even huilen om de verbroken vriendschap met fok-it en amarantha
vindt.quote:Op zondag 28 december 2014 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn vind mij een erg vreemd persoon.
Ik heb heel veel zalm die om de paar uur voor mij op een broodje wordt gedaanquote:Op zondag 28 december 2014 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omg. Ben zo jaloers. Zalm is echt 1 van de beste dingen
Goed bezigquote:Op zondag 28 december 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb heel veel zalm die om de paar uur voor mij op een broodje wordt gedaan
Ik heb nog een zalm van 2kg in mijn koelkast liggen.quote:Op zondag 28 december 2014 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb heel veel zalm die om de paar uur voor mij op een broodje wordt gedaan
Baas boven baas dit.quote:Op zondag 28 december 2014 00:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb nog een zalm van 2kg in mijn koelkast liggen.
al 100?quote:Op zondag 28 december 2014 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel of ik nog ga WoW-n maar denk vandaag maar niet meer
quote:Op zondag 28 december 2014 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jazeker. Onder het motto het moet op
Nee, bijna 20. Vind ik voor mijn doen al knap. Gisteren overnieuw begonnen, wil toch gewoon gaan levelen. Gaat best snel, alles dood maken wat op mijn pad komt. Speel het ook niet echt heel lang ofzo op een dagquote:
Toe maar.quote:Op zondag 28 december 2014 00:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was een mazzeltje. Kreeg 'm van een zakenrelatie
Je speelt toch wel horde hé?quote:Op zondag 28 december 2014 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel of ik nog ga WoW-n maar denk vandaag maar niet meer
Levelen gaat vies snel.quote:Op zondag 28 december 2014 00:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, bijna 20. Vind ik voor mijn doen al knap. Gisteren overnieuw begonnen, wil toch gewoon gaan levelen. Gaat best snel, alles dood maken wat op mijn pad komt.
Voor de diehards jaquote:Op zondag 28 december 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Levelen gaat vies snel.
1-100 is klein weekje
Mwah zal bij mij wel wat langer duren dan dat hahaquote:Op zondag 28 december 2014 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Levelen gaat vies snel.
1-100 is klein weekje
Waarom alliance dan?quote:Op zondag 28 december 2014 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Speelde eerst (paar jaar terug) ook altijd met hunter maar dan troll
ben je 43 ofzoquote:Op zondag 28 december 2014 00:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was een mazzeltje. Kreeg 'm van een zakenrelatie
je klinkt wel oud met je zakenrelatiequote:
Heb ik gedaan (naja kreeg ik bij kopen van game) en ik vind het niet zo leuk, leek mij vet leuk maar ik wil toch liever levelen en alles ontdekken enz. Ben er toch te lang uit geweestquote:
Nou ja. Je kan natuurlijk ook gewoon je hele leven vakken vullen bij de AH of ook gewoon echt gaan werken. En ja, dan doe je wel zakenrelaties op. Zeker in mijn vakgebied.quote:Op zondag 28 december 2014 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
je klinkt wel oud met je zakenrelatie
Nog gegourmet met de kids?quote:Op zondag 28 december 2014 01:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt ook. Ben nog een jonge god.
hoe oud ben je dan welquote:Op zondag 28 december 2014 01:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja. Je kan natuurlijk ook gewoon je hele leven vakken vullen bij de AH of ook gewoon echt gaan werken. En ja, dan doe je wel zakenrelaties op. Zeker in mijn vakgebied.
Ik heb er echt de tyfus aan. Dat lvlen. Die boost, welke ik nog moet gebruiken, komt goed uitquote:Op zondag 28 december 2014 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik gedaan (naja kreeg ik bij kopen van game) en ik vind het niet zo leuk, leek mij vet leuk maar ik wil toch liever levelen en alles ontdekken enz. Ben er toch te lang uit geweest
ik DM welquote:
weeniequote:
29?quote:Op zondag 28 december 2014 01:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oud genoeg om zakenrelaties te hebben, jong genoeg om nog geen 40/45 te zijn.
Heb die boost eerder gedaan toen ik al tijdje WoW speelde (paar jaar terug dus), toen vond ik het wel leuk maar merk dat ik nu wel echt moet levelen om er weer goed in te komen. Jammer van die boost maar hey ik kreeg hem gratis en levelen gaat toch snelquote:Op zondag 28 december 2014 01:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er echt de tyfus aan. Dat lvlen. Die boost, welke ik nog moet gebruiken, komt goed uit
Ja ging wel alleen 2de kerstdag wat minderquote:Op zondag 28 december 2014 01:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk.Hoe waren jouw dagen?
Klote. Wat dan?quote:Op zondag 28 december 2014 01:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja ging wel alleen 2de kerstdag wat minder
32?quote:
We zijn hier zeer nieuwsgierig. We hebben een lijstje in de OP.quote:
vul even lijstje in van de OPquote:
Oh bah, sterkte.quote:Op zondag 28 december 2014 01:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mijn oma kreeg hartaanval in de ochtend dus hele dag ong in ziekenhuis gezeten
wat een ouwe zakquote:Op zondag 28 december 2014 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Onlogisch is zo'n beetje de leeftijd van mijn ouders.
Haha!
Bingo. 33 dusquote:
quote:Naam: onlogisch
Leeftijd: 33
Religie:Atheist
Burgerlijke staat: Single (thank god)
Hoogst genoten opleiding: Momenteel in de leer bij HMF
Woonplaats/province: Gaat je geen tyfus aan
Voetbalclub: FEYENOORD ROTTERDAM
Favoriete eten: De Nasi van Johannes
Favoriete drankje: Bier
Favoriete film: Horny Housewives IV
Voorkeur muziekgenre: Hardstyle
Lievelingsdier: Een goudvis
Lievelingskleur: Blauw (bij voorkeur in het weekend)
Politieke voorkeur: PVV ALLEMAAL OPKANKEREN
Gamenquote:Op zondag 28 december 2014 01:08 schreef supersof het volgende:
Morgen weer aan school werken, wat gaan jullie doen?
op basis van opleiding en politieke voorkeur afgekeurdquote:
ben noobquote:
Jeetje, mijn dag is nu compleet verziekt. Even snijden.quote:Op zondag 28 december 2014 01:09 schreef supersof het volgende:
[..]
op basis van opleiding en politieke voorkeur afgekeurd
Dag
Dacht ik ook gesetteld enzoquote:Op zondag 28 december 2014 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik dacht dat Onlogisch getrouwd was.
Tegenvaller. Had bijna m'n vader kunnen zijn verder.
in 1000 topics terugquote:Op zondag 28 december 2014 01:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tevreden? En waar is jouw lijstje?
okiquote:Op zondag 28 december 2014 01:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jeetje, mijn dag is nu compleet verziekt. Even snijden.
Dus je bent eigenlijk een christen, gelukkig getrouwd, eigenaar van een hond en 3 kinderen.quote:Op zondag 28 december 2014 01:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat het lijstje naar waarheid is ingevuld, of wel? Zie die antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |