Lekker vies vol gevreten afgelopen dagen?quote:
Misschien wel ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik wil nog een ding toevoegen en dat is dat ik ten zeerste betwijfel of discriminatie niet altijd op economische grond is. Nogmaals, genoeg afro-Amerikanen die naar de top kunnen klimmen en die niet met discriminatie te maken hebben. Het is de onderlaag die discrimineerd en gediscrimineerd wordt.
srry srryquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
wat denk je fylax
jij mag fokkie belachelijk maken?
daar heb jij godverdomme geen bevoegdheden voor
alleen inso en ik mogen dat
ja donderdag gourmet en gister hamburgers (zelf gemaakt) , appelmoes, erwtjes en patatquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker vies vol gevreten afgelopen dagen?
Dan is het niet zo duur.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben een skere tata maar wil er halverwege februari toch een paar dagen heen
Airbnbquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
+ het feit dat discriminatie/populisme toeneemt in economische zwakke tijden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Daar kan je altijd wel over blijven speculeren.
gewoon iets buiten centrum gaan zitten is al veel goedkoper qua hotelsquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee srryquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
door weg te gaan en dit topic uit je Myat te halen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja donderdag gourmet en gister hamburgers (zelf gemaakt) , appelmoes, erwtjes en patat
ben half uur door oss heen gereden met mijn vader om open snackbar te vinden
had waarschijnlijk langer geduurd en enige bezorgrestaurants hadden alleen maar pizza en shoarmaquote:
Beetje patat eten met kerstquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had waarschijnlijk langer geduurd en enige bezorgrestaurants hadden alleen maar pizza en shoarma
maar was ook wel chill beetje met mijn vader cruisen
die man ook scheuren als een malle![]()
is traditiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |