SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
mij valt het tegen dat je in een discussie over racisme je standpunt niet kan beargumenteren maar op een onderbuik gevoel beroept.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Valt me echt vies tegen gewoon dat je dit zegt.
Normaal heb ik altijd een redelijk tegenwoord klaar met legitieme argumenten.
Daar beroep ik me niet vrijwillig op. Want ik zei al dat ik het kut vond dat ik het niet kon beargumenteren. En het is geen standpunt wtfquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mij valt het tegen dat je in een discussie over racisme je standpunt niet kan beargumenteren maar op een onderbuik gevoel beroept.
Maar ik zal me uiteraard wel aanstellen en niet neutraal zijn.
Nee hoor. Ik vind het wel heel opvallend want normaal verafschuw je onderbuikjes.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar beroep ik me niet vrijwillig op. Want ik zei al dat ik het kut vond dat ik het niet kon beargumenteren. En het is geen standpunt wtfdat was gewoon een gevoel wat bij mij opspeelde
Maar laat maar, denk maar wat je er van vindt verderblijkbaar ben ik nu ook ongefundeerd in toekomstige discussies als het aan jou ligt
Ja inderdaad. Maar ik zei ook al dat ik dat punt niet begreep van mezelf. Naja laat ook maarquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het wel heel opvallend want normaal verafschuw je onderbuikjes.
Ik noemde het eerst erger ja maar daar had je gelijk in. Dat is onzin natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
En je hebt wel degelijk een standpunt:
Er zijn gradaties van racisme. Het ene is (een fractie) erger dan het andere.
Tja maar kun je je voorstellen dat mensen zich daarover opwinden. Je bagatelliseerd een vorm van discriminatie en maakt dus een onderscheid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik zei ook al dat ik dat punt niet begreep van mezelf. Naja laat ook maardat is dus ook de reden dat ik het niet kan uitleggen dus verder erover doorgaan heeft ook geen zin
Nouja dat klinkt al veel beterquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik noemde het eerst erger ja maar daar had je gelijk in. Dat is onzin natuurlijk.
Vreemder is een beter woord
Maar dat zei ik gister ook al hequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja dat klinkt al veel beter
Verder gaat de discussie dan nergens over want wat mensen vreemder vinden is allemaal subjectief.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat zei ik gister ook al he![]()
Misschien overheen gelezen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verder gaat de discussie dan nergens over want wat mensen vreemder vinden is allemaal subjectief.
Zo vind ik de homohaat in Oost-Europa, en dan vooral Rusland minder vreemd dan veel Nederlanders vinden.
Goeie garp xdxdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |