abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148006415

Welkom in het GRTD SC-topic.

V: Voetbal, bier en tieten. Dat is puur genieten!
A: Uiteraard.

V: Ik ben nieuw hier en wil meeposten, maar kom ik er wel tussen dan?
A: Ja, ntuurlijk! Gewoon onderaan typen en posten, en je hoort er zo bij!
Baggerusers die komen bashen, trollen of wat dan ook, worden genegeerd. Je moet ook even dit lijstje invullen en posten! Zo kennen we je meteen wat beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten

“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148006601
Valt me echt vies tegen gewoon dat je dit zegt.
Normaal heb ik altijd een redelijk tegenwoord klaar met legitieme argumenten.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148006763
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:49 schreef Fok-it het volgende:
Valt me echt vies tegen gewoon dat je dit zegt.
Normaal heb ik altijd een redelijk tegenwoord klaar met legitieme argumenten.
mij valt het tegen dat je in een discussie over racisme je standpunt niet kan beargumenteren maar op een onderbuik gevoel beroept.

Maar ik zal me uiteraard wel aanstellen en niet neutraal zijn.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_148006884
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

mij valt het tegen dat je in een discussie over racisme je standpunt niet kan beargumenteren maar op een onderbuik gevoel beroept.

Maar ik zal me uiteraard wel aanstellen en niet neutraal zijn.
Daar beroep ik me niet vrijwillig op. Want ik zei al dat ik het kut vond dat ik het niet kon beargumenteren. En het is geen standpunt wtf :') dat was gewoon een gevoel wat bij mij opspeelde

Maar laat maar, denk maar wat je er van vindt verder :P blijkbaar ben ik nu ook ongefundeerd in toekomstige discussies als het aan jou ligt
pi_148006930
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Daar beroep ik me niet vrijwillig op. Want ik zei al dat ik het kut vond dat ik het niet kon beargumenteren. En het is geen standpunt wtf :') dat was gewoon een gevoel wat bij mij opspeelde

Maar laat maar, denk maar wat je er van vindt verder :P blijkbaar ben ik nu ook ongefundeerd in toekomstige discussies als het aan jou ligt
Nee hoor. Ik vind het wel heel opvallend want normaal verafschuw je onderbuikjes.
pi_148006972
En je hebt wel degelijk een standpunt:

Er zijn gradaties van racisme. Het ene is (een fractie) erger dan het andere.
pi_148006982
hoe was kerst inso
pi_148006997
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik vind het wel heel opvallend want normaal verafschuw je onderbuikjes.
Ja inderdaad. Maar ik zei ook al dat ik dat punt niet begreep van mezelf. Naja laat ook maar :') dat is dus ook de reden dat ik het niet kan uitleggen dus verder erover doorgaan heeft ook geen zin
pi_148007016
Ben wel benieuwd hoe andere er over denken trouwens
pi_148007048
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
En je hebt wel degelijk een standpunt:

Er zijn gradaties van racisme. Het ene is (een fractie) erger dan het andere.
Ik noemde het eerst erger ja maar daar had je gelijk in. Dat is onzin natuurlijk.

Vreemder is een beter woord
pi_148007110
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:58 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Maar ik zei ook al dat ik dat punt niet begreep van mezelf. Naja laat ook maar :') dat is dus ook de reden dat ik het niet kan uitleggen dus verder erover doorgaan heeft ook geen zin
Tja maar kun je je voorstellen dat mensen zich daarover opwinden. Je bagatelliseerd een vorm van discriminatie en maakt dus een onderscheid.

En dan draaf ik door als ik me opwind omdat ik oprecht achter de redenatie wil komen
pi_148007123
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 13:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik noemde het eerst erger ja maar daar had je gelijk in. Dat is onzin natuurlijk.

Vreemder is een beter woord
Nouja dat klinkt al veel beter
pi_148007209
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nouja dat klinkt al veel beter
Maar dat zei ik gister ook al he :P
Misschien overheen gelezen
pi_148007312
Middag :W
pi_148007699
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar dat zei ik gister ook al he :P
Misschien overheen gelezen
Verder gaat de discussie dan nergens over want wat mensen vreemder vinden is allemaal subjectief.
Zo vind ik de homohaat in Oost-Europa, en dan vooral Rusland minder vreemd dan veel Nederlanders vinden.
pi_148007846
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Verder gaat de discussie dan nergens over want wat mensen vreemder vinden is allemaal subjectief.
Zo vind ik de homohaat in Oost-Europa, en dan vooral Rusland minder vreemd dan veel Nederlanders vinden.
Inderdaad.
Daarom vond ik het ook overdreven dat je mijn mening met een pvv-mening vergeleek, dat vind ik een wereld van verschil. Maar goed. Ben alsnog wel benieuwd wat andere mensen ervan vinden
pi_148007863
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:07 schreef xcachet het volgende:
Middag :W
:W
(she/her)
pi_148007873
Het is verder wel een potentieel gevaarlijke mening als genoeg mensen iets vinden het normaal gaan vinden.
Wat in Rusland dus gebeurd.
pi_148007878
pvv fokkie
pi_148007900
inso waarom is londen zo duur? ;(
pi_148007909
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:20 schreef xcachet het volgende:
Is voor rijke tattas.
pi_148007944
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:20 schreef xcachet het volgende:
valt wel mee toch
pi_148007959
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
pvv fokkie
fokkie tokkie hahahhahahah
(she/her)
pi_148008032
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:20 schreef wietparkiet het volgende:
pvv fokkie
Goeie garp xdxd
pi_148008051
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Goeie garp xdxd
moest wel lahcen hihihiih
(she/her)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')