Fietskaartje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
Zit in de trein en twee jongens (15) hebben geen fiets kaartje gekocht dus moeten ze in Arnhem eruit om fiets kaartje te kopen. Moesten ze eerst ff pappie en mammie bellen om geld over te maken hahahaha
Pauper life
Mja had ik ook toen ik 15 was. Al ging ik toen ook niet met de fiets in de trein. Of uberhaupt met de trein
thug lifequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
Zit in de trein en twee jongens (15) hebben geen fiets kaartje gekocht dus moeten ze in Arnhem eruit om fiets kaartje te kopen. Moesten ze eerst ff pappie en mammie bellen om geld over te maken hahahaha
Pauper life
Mja had ik ook toen ik 15 was. Al ging ik toen ook niet met de fiets in de trein. Of uberhaupt met de trein
gewoon conducteur bossen wat denken ze wel nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
Pauper life
Ja of in een vierzits dat mensen het voor hun neerzetten en half tussen hun benen in waardoor jij ook nauwelijks kan zittenquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Fietskaartje.![]()
Ik wacht nog op het reiskofferkaartje. Die dingen nemen pas op de meest onmogelijke plekken (voornamelijk midden in het gangpad) ruimte in beslag.
nou ,was lange brede man met viking uiterlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
gewoon conducteur bossen wat denken ze wel niet
LR is conducteur geworden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ,was lange brede man met viking uiterlijk
Dat geld komt er dan toch pas morgen op ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:04 schreef supersof het volgende:
Pauper life
Nee. Niet als het dezelfde bank is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat geld komt er dan toch pas morgen op ?
dan duurt t toch ook ffquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Niet als het dezelfde bank is.
Héél veel geduld.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is een kwestie van geduld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |