ben je 43 ofzoquote:Op zondag 28 december 2014 00:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was een mazzeltje. Kreeg 'm van een zakenrelatie
je klinkt wel oud met je zakenrelatiequote:
Heb ik gedaan (naja kreeg ik bij kopen van game) en ik vind het niet zo leuk, leek mij vet leuk maar ik wil toch liever levelen en alles ontdekken enz. Ben er toch te lang uit geweestquote:
Nou ja. Je kan natuurlijk ook gewoon je hele leven vakken vullen bij de AH of ook gewoon echt gaan werken. En ja, dan doe je wel zakenrelaties op. Zeker in mijn vakgebied.quote:Op zondag 28 december 2014 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
je klinkt wel oud met je zakenrelatie
Nog gegourmet met de kids?quote:Op zondag 28 december 2014 01:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt ook. Ben nog een jonge god.
hoe oud ben je dan welquote:Op zondag 28 december 2014 01:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja. Je kan natuurlijk ook gewoon je hele leven vakken vullen bij de AH of ook gewoon echt gaan werken. En ja, dan doe je wel zakenrelaties op. Zeker in mijn vakgebied.
Ik heb er echt de tyfus aan. Dat lvlen. Die boost, welke ik nog moet gebruiken, komt goed uitquote:Op zondag 28 december 2014 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik gedaan (naja kreeg ik bij kopen van game) en ik vind het niet zo leuk, leek mij vet leuk maar ik wil toch liever levelen en alles ontdekken enz. Ben er toch te lang uit geweest
ik DM welquote:
weeniequote:
29?quote:Op zondag 28 december 2014 01:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oud genoeg om zakenrelaties te hebben, jong genoeg om nog geen 40/45 te zijn.
Heb die boost eerder gedaan toen ik al tijdje WoW speelde (paar jaar terug dus), toen vond ik het wel leuk maar merk dat ik nu wel echt moet levelen om er weer goed in te komen. Jammer van die boost maar hey ik kreeg hem gratis en levelen gaat toch snelquote:Op zondag 28 december 2014 01:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb er echt de tyfus aan. Dat lvlen. Die boost, welke ik nog moet gebruiken, komt goed uit
Ja ging wel alleen 2de kerstdag wat minderquote:Op zondag 28 december 2014 01:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk.Hoe waren jouw dagen?
Klote. Wat dan?quote:Op zondag 28 december 2014 01:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja ging wel alleen 2de kerstdag wat minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |