Voor mij waren jullie allemaal nieuw. Alleen Kingstown ken ik redelijk, de rest zegt me weinig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat een hele groep nieuwe users een beetje te veel van het goede was, die kennen
elkaar allemaal en ze weten niks van ons en wij niks van hun en dan wordt het lastig...
Voor mij dan hoor
Beetje een afterpartyquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snelheid is het probleem niet, voor zover je al van een probleem kan spreken.
Ik irriteer me wel aan het feit dat er hier ineens allerlei figuren menen te moeten posten.
Eén keer is misschien nog logisch, omdat er hier nog wat gebeurt, maar om de volgende dag weer vrolijk verder te gaan, vind ik wat sneu...
Ik maak me niet druk, zit heerlijk aan de koffie en wacht tot de visite vertrokken is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje een afterpartyMaar maak je niet druk, deze sc is verder niet echt mijn ding. Kwam gister toevallig zo uit dat hier alle gezelligheid te vinden was.
Te veel nieuwe niet schijnbaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Is het dan zo,dan nieuwen hier niet gewenst zijn?
Veel plezier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef bondage het volgende:
Ik ben er vandoor, nog genoeg te doen vandaag
Het waren er ineens een beetje veel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef FANN het volgende:
Nu lijkt het net alsof wij allemaal autisten zijn, maar normaal gesproken wordt een nieuwe bewoner
altijd best hartelijk ontvangen
Dubbele knoop erin... dan krijgen ze zichzelf niet zo snel los, of ze moeten hetquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef bondage het volgende:
Ik ben er vandoor, nog genoeg te doen vandaag
Niet allemaal in 1 keer, dat kunnen we niet behappenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te veel nieuwe niet schijnbaar.
Ging niet express ofzo, weet jij heus wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet allemaal in 1 keer, dat kunnen we niet behappen
Er is een reden dat ik niet in bepaalde topics kom...quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ging niet express ofzo, weet jij heus wel.
Weet ik wel ... Spreek je later of aan de overkantquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ging niet express ofzo, weet jij heus wel.
Vertel?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik niet in bepaalde topics kom...
Ok, doeg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik wel ... Spreek je later of aan de overkant
Ik snap je wel,maar dat had ik hier niet verwacht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vul zelf maar in, jij kent die topics wel...
groot gelijk heb je hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef FANN het volgende:
Nu lijkt het net alsof wij allemaal autisten zijn, maar normaal gesproken wordt een nieuwe bewoner
ja ja... groetjes aan de Utopianen Chocoquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, ook nog ff tegen jou gedag zeggen, dag Fann.Was gezellig.
Klopt. Ik heb hier wel eerder gepost en iedereen was vriendelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef FANN het volgende:
Het is hier geen elitair groepje of zo. Verre van dat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik snap je wel,maar dat had ik hier niet verwacht.
Beetje hokjesgeest,als ik dat mag zeggen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier geen elitair groepje of zo. Verre van dat.
De reden om hier te blijven rondhangen ontgaat me alleen.
Ieder heeft z'n plek binnen Fok en plekken waar je bewust niet komt.
Dat zal wel een reden hebben...
Wat MM zegt is een beetje waar, iedereen heeft zo zijn eigen SC en daar ;;ken;; je de mensenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb hier wel eerder gepost en iedereen was vriendelijk
Dat mag je zeggen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beetje hokjesgeest,als ik dat mag zeggen.
’t Is stil aan de overkantquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik wel ... Spreek je later of aan de overkant
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen.
Maar waarom zou ik met een groep anderen ineens massaal in bijv. UTO of KLB SC gaan posten?
Komt er hier iemand aanwaaien, prima.
Maar een SC waar je normaal nooit komt overnemen, is wat.... tsja, hoe zal ik het zeggen...
Te slecht weer om over te stekenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef just me het volgende:
[..]
’t Is stil aan de overkant
’t is stil aan de overkant
Werd niet overgenomen, de mensen volgde, hier was het nog gezellig in de nacht en daar komen anderen dan op af.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen.
Maar waarom zou ik met een groep anderen ineens massaal in bijv. UTO of KLB SC gaan posten?
Komt er hier iemand aanwaaien, prima.
Maar een SC waar je normaal nooit komt overnemen, is wat.... tsja, hoe zal ik het zeggen...
Wat mij betreft zijn nieuwe posters altijd welkom, maar vannacht leek wel een invasiequote:Op zaterdag 27 december 2014 11:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Is het dan zo,dan nieuwen hier niet gewenst zijn?
Ja ik begrijp dat goed. Sorry voor het zomaar binnen komen vallen Fann. Het is alsof de overbuurman ineens op je bank ploft en de koekjestrommel gaat leegetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat MM zegt is een beetje waar, iedereen heeft zo zijn eigen SC en daar ;;ken;; je de mensen
en je deelt soms best persoonlijke dingen met elkaar, en als er dan een ''vreemde'' binnen
komt vallen, moet je even wennen, maar 10 vreemdelingen tegelijk, die elkaar ook nog
eens allemaal kennen is een beetje veel![]()
Voor mij is dit een soort van huiskamer
Ik snap jullie punt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn nieuwe posters altijd welkom, maar vannacht leek wel een invasie
preciesquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat goed. Sorry voor het zomaar binnen komen vallen Fann. Het is alsof de overbuurman ineens op je bank ploft en de koekjestrommel gaat leegeten
Het was een beetje spuiten elf reactie van mij, volgende keer eerst alles maar terug lezen voordat ik voor de zoveelste keer iets zegquote:
Eerder de hele straat aan de overkantquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat goed. Sorry voor het zomaar binnen komen vallen Fann. Het is alsof de overbuurman ineens op je bank ploft en de koekjestrommel gaat leegeten
Nee hoor,geen probleem.Ik kom een andere keer weleens buurten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een beetje spuiten elf reactie van mij, volgende keer eerst alles maar terug lezen voordat ik voor de zoveelste keer iets zeg
En dat ze dan ook nog in je kastjes gaan rommelen en de koelkast leeghalen onderwijl luid kletsendquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerder de hele straat aan de overkant
En mijn chocoladepinda's opvretenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dat ze dan ook nog in je kastjes gaan rommelen en de koelkast leeghalen onderwijl luid kletsend
The Horrorquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn chocoladepinda's opvreten
Voor de zekerheid heb ik ze net zelf maar opgegetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
The Horror
Maar wees gerust: vanmiddag of vanavond is het weer het oude vertrouwde 40+ topic hoor.
Slimme vrouwquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de zekerheid heb ik ze net zelf maar opgegeten
Hoax. Ik ben nooit vriendelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef Voxs het volgende:
Klopt. Ik heb hier wel eerder gepost en iedereen was vriendelijk
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoax. Ik ben nooit vriendelijk.
Zolang iedereen maar accepteert dat Deisyy hier de mod is, dan is er niets aan de hand.
Even bijgelezen in een ander niet nader te noemen topic en ik zie dat ik idd eer wat aan mijn imago moet gaan doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:51 schreef Voxs het volgende:
Dat is een Hoax, dat jij nooit vriendelijk bent. Wist je dat niet
Ik heb geen idee wat Bondage's input wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even bijgelezen in een ander niet nader te noemen topic en ik zie dat ik idd eer wat aan mijn imago moet gaan doen.Overigens was ik erg blij met bondage zijn imput gisteravond btw. Dat was zeer verhelderend.
Brain had het over FOK!stats en daarbij viel bondage zijn naam en die kwam uitleg geven over wat wel en wat niet op te halen is en waarom. Maakte een hoop duidelijk en niets mis mee. Sowieso vind ik het een aardige gozer. Daarnaast maakt het me sowieso niet uit wie waar post, zolang Hugo maar wegblijft.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:58 schreef Voxs het volgende:
Ik heb geen idee wat Bondage's input was
En je imago.. ja zeker. Want anders weerspiegeld het ook weer op mij aangezien jij mijn kloon bent.![]()
aha, ja dat kan hij goed en Bondage is zeker een aardige man. En je hoeft zijn naam in combi met een statsvraag maar te roepen en hij komt helpen als het luktquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Brain had het over FOK!stats en daarbij viel bondage zijn naam en die kwam uitleg geven over wat wel en wat niet op te halen is en waarom. Maakte een hoop duidelijk en niets mis mee. Sowieso vind ik het een aardige gozer. Daarnaast maakt het me sowieso niet uit wie waar post, zolang Hugo maar wegblijft.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:21 schreef Voxs het volgende:
Knap staaltje kleutergedrag. Ik ben het zat.
Het zijn van die tot bloedends toe blaren, je zou er van flauwvallen als ik ze zou tonenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Goed....heb je nou al pics van die blaren of wat?
Pics van de laarzen dan maar....zolang ze tenminste niet bruin zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:36 schreef Voxs het volgende:
Het zijn van die tot bloedends toe blaren, je zou er van flauwvallen als ik ze zou tonen
Het is echt heel ergstomme laarzen. En soms loop ik er echt lang op en dan niets aan de hand.
Ik ga ze nu niet aandoen hoor. Maar ze lijken op deze zonder dat elastieken tussenstukje. Geen torenhoge hakken dus want ik ben al lang.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van de laarzen dan maar....zolang ze tenminste niet bruin zijn.
Waar ik woon kun je ook pics maken van laarzen, zonder dat je ze aandoet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:45 schreef Voxs het volgende:
Ik ga ze nu niet aandoen hoor. Maar ze lijken op deze zonder dat elastieken tussenstukje. Geen torenhoge hakken dus want ik ben al lang.
[ afbeelding ]
Ik ben lui vandaagquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar ik woon kun je ook pics maken van laarzen, zonder dat je ze aandoet.![]()
Maar....nice....very nice!Lang en zonder echt stompe voorkant. Niets mis mee.
sorryquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je ninja-edit verpest mijn hilarische grapje.
*voorzichtig even om de deur kijkt*quote:
ssssssst, ik vertrouw het nog niet helemaalquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
*voorzichtig even om de deur kijkt*
Zijn ze weg?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef drakin het volgende:
Wat zijn er weer een hoop Fokkers 40 geworden de laatste dagen.
De bekende dagen rond Kerstquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef drakin het volgende:
Zijn druk met elkaar in de haren vliegen op het moment.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:47 schreef sacha het volgende:
[..]
ssssssst, ik vertrouw het nog niet helemaal
Allemaal kerstkindjes dusquote:
Ik begrijp dat dat niet goed is voor je autisme, maar ook andere mensen worden ouderquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:21 schreef drakin het volgende:
In dat geval wil je vast wel gaan pleiten voor het heropenen voor PUB/JNG nu die andere mensen uit de luiers zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:01 schreef hugecooll het volgende:
Ik begrijp dat dat niet goed is voor je autisme, maar ook andere mensen worden ouder
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dat niet goed is voor je autisme, maar ook andere mensen worden ouder
Ik word keer op keer genadeloos afgeschoten als ik daarover begin. Iets over oude mannen die jonge kinderen via DM/PM lastigvallen en zoquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval wil je vast wel gaan pleiten voor het heropenen voor PUB/JNG nu die andere mensen uit de luiers zijn.
Mag ik jouw luier verschonen? Mag je daarna wel bij tante drakin op schoot zitten.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mag ik jouw luier verschonen? Mag je daarna wel bij tante drakin op schoot zitten.
Met een speen in je kont.
Lastigvallen via DM/PM is een algemeen probleem volgens mij. Niet specifiek voor iets bij deze doelgroep. Ik bewaar zulke reacties altijd en stop ze in mijn digitale plakboek. Voor later.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:10 schreef hugecooll het volgende:
Ik word keer op keer genadeloos afgeschoten als ik daarover begin. Iets over oude mannen die jonge kinderen via DM/PM lastigvallen en zo
Voor als ze 16+ zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lastigvallen via DM/PM is een algemeen probleem volgens mij. Niet specifiek voor iets bij deze doelgroep. Ik bewaar zulke reacties altijd en stop ze in mijn digitale plakboek. Voor later.
Stomme vragen bestaan niet, maar ik moest wel lachen.quote:
ah.. ja daar kom ik niet zo vaakquote:
Ik heb niet zoveel te klagen hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stomme vragen bestaan niet, maar ik moest wel lachen.
Bij Hugo kun je klagen over UTO....dat dan weer wel.
Hebben ze altijd. Die gozer waarvan jij vond dat ik erop moest reageren heeft met zijn quote uit deze SC in UTO weer voor wat vermaak gezorgd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:38 schreef FANN het volgende:
Ik heb niet zoveel te klagen hoorik geloof dat ze onderling ruzie hebben ofzo
Ik ben er klaar voor...quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet je vannacht plaatsen of in UTO
Jian? die mocht ik altijd wel hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben ze altijd. Die gozer waarvan jij vond dat ik erop moest reageren heeft met zijn quote uit deze SC in UTO weer voor wat vermaak gezorgd.
Och....er is altijd nog de Titty Twister.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Doen jullie de deur vannacht op het nachtslot hier?
Dat is mij te sterk. Ik heb net wel de drankenkast gecheckt en kwam tot de conclusie dat er voor oudjaarsavond nog wat rum gehaald moet worden voor de mojito's die ik wil gaan maken.quote:
You rang?quote:
Jij bent toch modje hierquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Doen jullie de deur vannacht op het nachtslot hier?
Kan je daar geen link van posten in UTO-SC?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Och....er is altijd nog de Titty Twister.
40% slechts, minder kan niet...quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is mij te sterk. Ik heb net wel de drankenkast gecheckt en kwam tot de conclusie dat er voor oudjaarsavond nog wat rum gehaald moet worden voor de mojito's die ik wil gaan maken.
Bijna, ik kreeg bericht dat mijn kleurtje er aan zit te komen.quote:
komt wel mooi uit danquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
40% slechts, minder kan niet...
Dat valt inderdaad wel mee, ik had ook eigenlijk gewoon moeten zeggen dat ik whiskey niet lekker vind.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zou niet slecht zijn, maar dan kan je voorlopig niet meer op vakantiequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna, ik kreeg bericht dat mijn kleurtje er aan zit te komen.
Jian hoopt dat mensen happen. Negeren is meestal de beste optie bij hem.....graaft hij z'n eigen graf wel.quote:
Denk dat Dees het jaartal lasquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn eerste vakantie staat gepland voor april, dus kunnen ze even vooruit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Het zou niet slecht zijn, maar dan kan je voorlopig niet meer op vakantie
Dat wil ik MM niet aandoen....quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:42 schreef Deisyy het volgende:
Kan je daar geen link van posten in UTO-SC?
Hij werd nogal aangevallen zag ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jian hoopt dat mensen happen. Negeren is meestal de beste optie bij hem.....graaft hij z'n eigen graf wel.
Mooi, moet je vannacht wel even wakker blijvenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn eerste vakantie staat gepland voor april, dus kunnen ze even vooruit.
Ja want in de FB kreeg ik geen reactie van Karina ,,,,, Dus die kan wel wat hulp gebruiken,,,quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bijna, ik kreeg bericht dat mijn kleurtje er aan zit te komen.
Met Jian hoef je geen medelijden te hebben, die kan heel goed voor zichzelf zorgen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij werd nogal aangevallen zag ik.
Maar goed ik weet niet wat daar allemaal gaande is en ik heb ook geen zin om me daar
in te verdiepen om eerlijk te zijn
Die is blij als ze van ons af isquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want in de FB kreeg ik geen reactie van Karina ,,,,, Dus die kan wel wat hulp gebruiken,,,
Met een tukkie na het eten straks moet dat wel lukkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi, moet je vannacht wel even wakker blijven
Dat denk ik ook wel, maar zoals ik al zei, geen idee wat daar allemaal speelt en ga ik mequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met Jian hoef je geen medelijden te hebben, die kan heel goed voor zichzelf zorgen.
Ze kunnen gewoon niet meer om me heen en hebben me inmiddels keihard nodig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want in de FB kreeg ik geen reactie van Karina ,,,,, Dus die kan wel wat hulp gebruiken,,,
Ik ga me er ook niet in verdiepen, het is namelijk altijd wat daar met Jian als stralend middelpunt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar zoals ik al zei, geen idee wat daar allemaal speelt en ga ik me
niet in verdiepen ook
Ja, joh, en als je een kleurtje krijgt vanavond gaan we het vierenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een tukkie na het eten straks moet dat wel lukken
Okquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Sesamtraat.rar voor je.
Dat vind ik een prima plan, nu maar hopen dat ze een beetje opschieten met dat blauw.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, joh, en als je een kleurtje krijgt vanavond gaan we het vieren
Heb je een mail gestuurd ofzo dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat vind ik een prima plan, nu maar hopen dat ze een beetje opschieten met dat blauw.
quote:
oh jee...quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
kloon van iemand ...
Ik ga ook eens wat in elkaar flansen in de keuken
je hoefde ze toch niet alle 4 op te drinken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:04 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmiddag vele whiskyflessen gefotografeerd en die gereed gemaakt voor de Whisky database.
Kut klus...
Vier? Ik heb er 110 gefotografeerd en bewerkt...quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:07 schreef just me het volgende:
[..]
je hoefde ze toch niet alle 4 op te drinken?
Die gaan de database in...quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
Wat moet er met die flessen gebeuren ?
Waar blijven de pics van die andere 6 dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Vier? Ik heb er 110 gefotografeerd en bewerkt...
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar blijven de pics van die andere 6 dan?
Ik ben tussendoor aan het koken, maar ik ben tevreden. Wel jammer dat je ze niet als een echte Treehut in 6 postings hebt gedaan.quote:
Er zijn al te veel posts verspild hier. Zuinigheid met vlijt en zo...quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben tussendoor aan het koken, maar ik ben tevreden. Wel jammer dat je ze niet als een echte Treehut in 6 postings hebt gedaan.Btw.....0/10 voor mij.
"Waar zuinigheid is, daar groeit spek aan de balk" kreeg ik van mijn opa mee als levensles.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:23 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn al te veel posts verspild hier. Zuinigheid met vlijt en zo...
Ik las: kus kusquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:04 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmiddag vele whiskyflessen gefotografeerd en die gereed gemaakt voor de Whisky database.
Kut klus...
Ik denk dat het besmettelijk is en dat we uit moeten kijken voor een virusje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:49 schreef sacha het volgende:
[..]
oud zeer van de invasie van vannacht
Zeker n.a.v. Kings post in BUGquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het besmettelijk is en dat we uit moeten kijken voor een virusje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
Postings per dag in december:De teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
Postings per dag in december:En de dag is nog niet omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dagcijfers van morgen gaan "opmerkelijk" worden....gewoon users met 300+ postings.quote:
Handig dat ze de puntjes met een streepje verbinden.quote:
Je kan ook beter pas sneeuw gaan schuiven als het gestopt is met sneeuwen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:11 schreef Treehut362 het volgende:
De hele middag sneeuw staan te schuiven...
Ik dacht eerst dat het vannacht een beetje druk was geweest, maar zag pas later dat er 4 sc's doorheen zijn gegaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De dagcijfers van morgen gaan "opmerkelijk" worden....gewoon users met 300+ postings.![]()
FANN hoeft zich nooit meer te schamen.
Dagcijfers van vandaag om verwarring te voorkomen of we moeten weer log gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De dagcijfers van morgen gaan "opmerkelijk" worden....gewoon users met 300+ postings.![]()
FANN hoeft zich nooit meer te schamen.
Dagcijfers zijn pas om middernacht bekend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:30 schreef chufi het volgende:
Dagcijfers van vandaag om verwarring te voorkomen of we moeten weer log gaan natuurlijk
als oudje heb je ook zomaar iets onder de ledenquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het besmettelijk is en dat we uit moeten kijken voor een virusje.
Je hebt het over : De dagcijfers van morgenquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dagcijfers zijn pas om middernacht bekend.
Verwarring hebben we hier gelukkig nooit.
Ja meid het was dolletjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een toestand hier om vannacht.![]()
![]()
Fijne avond verder.![]()
wat schuift dat tegenwoordig?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:11 schreef Treehut362 het volgende:
De hele middag sneeuw staan te schuiven...
Hier zijn nooit toestanden. Altijd rustig en vredig en zelfreinigend. Vooral dat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een toestand hier om vannacht.![]()
![]()
Fijne avond verder.![]()
Zag net dat het Tikibad waar jij altijd heengaat vol met schimmels zit en zo ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:33 schreef sacha het volgende:
[..]
als oudje heb je ook zomaar iets onder de leden
Vandaar dat er ook nooit verwarring is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:34 schreef chufi het volgende:
Je hebt het over : De dagcijfers van morgen
Maar morgen zien we de cijfers over vandaag slimbo
waar zag je dat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag net dat het Tikibad waar jij altijd heengaat vol met schimmels zit en zo ...
OK dat we het daar over eens zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vandaar dat er ook nooit verwarring is.
Dan blijft het liggen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan ook beter pas sneeuw gaan schuiven als het gestopt is met sneeuwen.
Wat de gek er voor geeft.quote:
zo even terugkijken danquote:
Of als er sneeuw ligt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan ook beter pas sneeuw gaan schuiven als het gestopt is met sneeuwen.
Helemaal niets of een pak sneeuw is prima, maar alles wat daar tussen zit daar word ik meestal niet vrolijk van. Vandaag ook van die hele kleine miezerige glinsterende plukjes die niets voorstellen, maar na een half uur gaat het mateloos irriteren.quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Of als er sneeuw ligt.
Hier ligt nog geen vlokje...
Ok maar ik las vanochtend dat het gesopts zou zijn...quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:46 schreef sacha het volgende:
[..]
zo even terugkijken dan![]()
probeer nu uit te leggen wat een ddos aanval is in het Jip & Jannekes![]()
Aap z'n Playstation netwerk is al 48 uur down
King begon over stats met vrienjes etcquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je mag vanavond één vriendje uitnodigen, niet meer...
Met dit soort taalgebruik trek je ook gewoon de verkeerde personen aan...quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok maar ik las vanochtend dat het gesopts zou zijn...
Ja, maar dat waren jouw vriendjes toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
King begon over stats met vrienjes etc
Dus darts dan maar ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
Volgende uur Love on the Rocks voor de Neil-soppers.
Pro Neil, anti Rocks...quote:Op zaterdag 27 december 2014 19:58 schreef Kingstown het volgende:
Volgende uur Love on the Rocks voor de Neil-soppers.
Jij moet eerst nog een vraag beantwoorden.quote:
Dat laatste, dat gezeur altijd weer. Ik weet niet eens om wat het gaatquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij moet eerst nog een vraag beantwoorden.
Of weiger je dat weer eens, zit je weer in je ontkenningsfase?
als er serieus schimmel in dat bad zit, moet je wel uitkijken hoor.quote:
Hoef je geen Chinese vanavondquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:14 schreef FANN het volgende:
zijn niet van soja trouwens, maar van lupine die worstjes, zelfde spul als Sig rookt
Water was goed geloof ik, maar sanitaire gelegenheden ..... Op plafond schimmel en deurtjes zonder slotenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:15 schreef FANN het volgende:
[..]
als er serieus schimmel in dat bad zit, moet je wel uitkijken hoor.
ik zou niet eens meer durven gaan eerlijk gezegd
Lekker fris..quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Water was goed geloof ik, maar sanitaire gelegenheden ..... Op plafond en en deurtjes zonder sloten
Jaren niet meer gedaan ....quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker fris..![]()
Maar ja, ik denk dat de meeste sauna's en baden, vooral bubbelbaden, een poel van schimmels
en zooi zijn..
tikibad is een achenebbisj zooi maar de glijbanen zijn goehoed!quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Water was goed geloof ik, maar sanitaire gelegenheden ..... Op plafond schimmel en deurtjes zonder sloten
als het water goed is, zullen de glijbanen ook wel goed zijnquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:27 schreef sacha het volgende:
[..]
tikibad is een achenebbisj zooi maar de glijbanen zijn goehoed!
Wat nou gezeur?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat laatste, dat gezeur altijd weer. Ik weet niet eens om wat het gaat
Het is gewoon een Fokster die Chuf een beurt heeft gegeven en toen niet meer teruggebeldquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat nou gezeur?
Hoe moeilijk is het nou om een vraag te beantwoorden, daar waar je er zelf ook tientallen stelt?
Jij bent nu nog vager dan Theetrut...quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is gewoon een Fokster die Chuf een beurt heeft gegeven en toen niet meer teruggebeld
ik gok maar watquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent nu nog vager dan Theetrut...
Nee, totaal niet...quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gok maar wathet ging toch over dat linkje dat King gaf?
ik ging vorig jaar met kerst, dit jaar was ik er in de herfstquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
als het water goed is, zullen de glijbanen ook wel goed zijn![]()
wanneer ga je?
Ah... dan horen we het welquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ging vorig jaar met kerst, dit jaar was ik er in de herfst![]()
afwachten wat de Aap nu weer gaat verzinnen
Het gaat om het feestje van vannacht, van Chufi en z'n vrienden...quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dan bemoei ik me er niet mee, want dan heb ik weer iets gemist
Dat is allang geweest / voorbij / overquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gaat om het feestje van vannacht, van Chufi en z'n vrienden...
ow... en wat is daar mee dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Achtbanen vind ik een helquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:35 schreef sacha het volgende:
[..]
achtbanen of waterglijbanen dat kan ik je verzekeren
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ooit 1 keer in geweest ... Toen vloog mn petje van mn hoofd... Maar gelukkig was de persoon achter mij zeer attent en heeft het gevangen ...quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Achtbanen vind ik een helhoogtevrees...
Die ene keer dat ik erin heb gezeten heb ik serieus zitten jankenén bidden
wees maar blij dat het geen toepetje wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ooit 1 keer in geweest ... Toen vloog mn petje van mn hoofd... Maar gelukkig was de persoon achter mij zeer attent en heeft het gevangen ...
chocotof misschienquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
Of heeft er iemand psygische schade opgelopen?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij, want jij begon erover dat het "je huiskamer" niet meer was.
Geen idee. We waren gewoon een half topic bezig over stats met brain, king, bondage en me en sig000 was ook al wakker... Maar lekker gewoon mannen onder elkaar Op post 151 was just me die de rust kwam verstoren ,,, EN daarna kwamen er gelijk meerdere dames ... en uiteindelijk was het een take-over....quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
jij begon?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij, want jij begon erover dat het "je huiskamer" niet meer was.
Nu is het de dames hun schuldquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee. We waren gewoon een half topic bezig over stats met brain, king, bondage en me en sig000 was ook al wakker... Maar lekker gewoon mannen onder elkaar Op post 151 was just me die de rust kwam verstoren ,,, EN daarna kwamen er gelijk meerdere dames ... en uiteindelijk was het een take-over....
Je liep vannacht te krijsen als een speenvarken...quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:45 schreef FANN het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je liep vannacht te krijsen als een speenvarken...
Je mag alles zeggen wmb. Ik maak nooit TR's.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:50 schreef FANN het volgende:
ja zo voelde het wel
mag ik toch wel zeggen
een TR maken voor zoiets zou ik niet eens aan denkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen wmb. Ik maak nooit TR's.
ja ja tis wel goedquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En speenvarken levend aan het spit zelfs...
Nee, want dat kan simpelweg niet...quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga straks Irish coffer maken met schotse whiskey![]()
kan je dat verwerken?
Maar ik ga het toch doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want dat kan simpelweg niet...
Zal je zien dat je dan net ongesteld bent...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:00 schreef sacha het volgende:
kruisigen doen we wel op goede vrijdag
Oké dan noem ik het voortaan Schotse Coffee, kan mij het schelen, het smaaktquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je het nou wel of niet gaat doen, het is onmogelijk om dat te doen...
en dat al mijn tampons in de Paasboom hangenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal je zien dat je dan net ongesteld bent...
en zaterdag pulken we de spijkertjes er weer uitquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:00 schreef sacha het volgende:
kruisigen doen we wel op goede vrijdag
Een ei is geen ei.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
en dat al mijn tampons in de Paasboom hangen
Het is Schotse whisky, zonder e.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké dan noem ik het voortaan Schotse Coffee, kan mij het schelen, het smaakt
trouwens precies hetzelfde, voor mij dan, want ik ben toch geen kenner
Man man man, je heb wel een klote humeur vandaagquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is Schotse whisky, zonder e.
Vandaar.
Voor mijn part gooi je er een fles uit 1932 in, dat interesseert me geen fluit.
Die Aap is wel een Crea Bea typje...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef sacha het volgende:
[..]
Welnee, ik leer je juist wat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Man man man, je heb wel een klote humeur vandaag
spelfoutquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent nu nog vager dan Theetrut...
Dat is geen lachebekjequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, ik leer je juist wat.
Moet ik overal een lachebekje achter zetten?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is geen lachebekjedat is een loverboy
Ik heb vroeger een tijdje met een tampon in mijn oorbel rondgelopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef sacha het volgende:
Ik mag hopen een maagdelijke versie...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een tijdje met een tampon in mijn oorbel rondgelopen.
True story.
gebruikt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een tijdje met een tampon in mijn oorbel rondgelopen.
True story.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een dagje in jouw hoofd zitten.
Ben benieuwd hoe ik er na afloop uit kom...
Wat vies weerquote:
een liedje?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:11 schreef sacha het volgende:
[..]
jouw hoofd heeft een Guus Meeuwisje nodig
Kledingstukken die van jou of mij kunnen zijn...quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:11 schreef sacha het volgende:
[..]
jouw hoofd heeft een Guus Meeuwisje nodig
Volgens mij heb ik niet raars gezegd, maar ja, jij bent in een rare buiquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Al die gedachten en meningen...
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik mag hopen een maagdelijke versie...
Zo maagdelijk als ik zelf toen nog was.quote:
Ik ben niet in een rare bui.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik niet raars gezegd, maar ja, jij bent in een rare bui
Oké, het ligt aan mijquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet in een rare bui.
Je vat dingen alleen anders op dan ik ze bedoel en dat maakt het ingewikkeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |