Voor mij waren jullie allemaal nieuw. Alleen Kingstown ken ik redelijk, de rest zegt me weinig.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat een hele groep nieuwe users een beetje te veel van het goede was, die kennen
elkaar allemaal en ze weten niks van ons en wij niks van hun en dan wordt het lastig...
Voor mij dan hoor
Beetje een afterpartyquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snelheid is het probleem niet, voor zover je al van een probleem kan spreken.
Ik irriteer me wel aan het feit dat er hier ineens allerlei figuren menen te moeten posten.
Eén keer is misschien nog logisch, omdat er hier nog wat gebeurt, maar om de volgende dag weer vrolijk verder te gaan, vind ik wat sneu...
Ik maak me niet druk, zit heerlijk aan de koffie en wacht tot de visite vertrokken is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje een afterpartyMaar maak je niet druk, deze sc is verder niet echt mijn ding. Kwam gister toevallig zo uit dat hier alle gezelligheid te vinden was.
Te veel nieuwe niet schijnbaar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Is het dan zo,dan nieuwen hier niet gewenst zijn?
Veel plezier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef bondage het volgende:
Ik ben er vandoor, nog genoeg te doen vandaag
Het waren er ineens een beetje veel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef FANN het volgende:
Nu lijkt het net alsof wij allemaal autisten zijn, maar normaal gesproken wordt een nieuwe bewoner
altijd best hartelijk ontvangen
Dubbele knoop erin... dan krijgen ze zichzelf niet zo snel los, of ze moeten hetquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef bondage het volgende:
Ik ben er vandoor, nog genoeg te doen vandaag
Niet allemaal in 1 keer, dat kunnen we niet behappenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Te veel nieuwe niet schijnbaar.
Ging niet express ofzo, weet jij heus wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet allemaal in 1 keer, dat kunnen we niet behappen
Er is een reden dat ik niet in bepaalde topics kom...quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ging niet express ofzo, weet jij heus wel.
Weet ik wel ... Spreek je later of aan de overkantquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ging niet express ofzo, weet jij heus wel.
Vertel?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik niet in bepaalde topics kom...
Ok, doeg.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik wel ... Spreek je later of aan de overkant
Ik snap je wel,maar dat had ik hier niet verwacht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vul zelf maar in, jij kent die topics wel...
groot gelijk heb je hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef FANN het volgende:
Nu lijkt het net alsof wij allemaal autisten zijn, maar normaal gesproken wordt een nieuwe bewoner
ja ja... groetjes aan de Utopianen Chocoquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, ook nog ff tegen jou gedag zeggen, dag Fann.Was gezellig.
Klopt. Ik heb hier wel eerder gepost en iedereen was vriendelijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:49 schreef FANN het volgende:
Het is hier geen elitair groepje of zo. Verre van dat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik snap je wel,maar dat had ik hier niet verwacht.
Beetje hokjesgeest,als ik dat mag zeggen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier geen elitair groepje of zo. Verre van dat.
De reden om hier te blijven rondhangen ontgaat me alleen.
Ieder heeft z'n plek binnen Fok en plekken waar je bewust niet komt.
Dat zal wel een reden hebben...
Wat MM zegt is een beetje waar, iedereen heeft zo zijn eigen SC en daar ;;ken;; je de mensenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb hier wel eerder gepost en iedereen was vriendelijk
Dat mag je zeggen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Beetje hokjesgeest,als ik dat mag zeggen.
’t Is stil aan de overkantquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik wel ... Spreek je later of aan de overkant
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen.
Maar waarom zou ik met een groep anderen ineens massaal in bijv. UTO of KLB SC gaan posten?
Komt er hier iemand aanwaaien, prima.
Maar een SC waar je normaal nooit komt overnemen, is wat.... tsja, hoe zal ik het zeggen...
Te slecht weer om over te stekenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef just me het volgende:
[..]
’t Is stil aan de overkant
’t is stil aan de overkant
Werd niet overgenomen, de mensen volgde, hier was het nog gezellig in de nacht en daar komen anderen dan op af.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen.
Maar waarom zou ik met een groep anderen ineens massaal in bijv. UTO of KLB SC gaan posten?
Komt er hier iemand aanwaaien, prima.
Maar een SC waar je normaal nooit komt overnemen, is wat.... tsja, hoe zal ik het zeggen...
Wat mij betreft zijn nieuwe posters altijd welkom, maar vannacht leek wel een invasiequote:Op zaterdag 27 december 2014 11:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Is het dan zo,dan nieuwen hier niet gewenst zijn?
Ja ik begrijp dat goed. Sorry voor het zomaar binnen komen vallen Fann. Het is alsof de overbuurman ineens op je bank ploft en de koekjestrommel gaat leegetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat MM zegt is een beetje waar, iedereen heeft zo zijn eigen SC en daar ;;ken;; je de mensen
en je deelt soms best persoonlijke dingen met elkaar, en als er dan een ''vreemde'' binnen
komt vallen, moet je even wennen, maar 10 vreemdelingen tegelijk, die elkaar ook nog
eens allemaal kennen is een beetje veel![]()
Voor mij is dit een soort van huiskamer
Ik snap jullie punt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat mij betreft zijn nieuwe posters altijd welkom, maar vannacht leek wel een invasie
preciesquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat goed. Sorry voor het zomaar binnen komen vallen Fann. Het is alsof de overbuurman ineens op je bank ploft en de koekjestrommel gaat leegeten
Het was een beetje spuiten elf reactie van mij, volgende keer eerst alles maar terug lezen voordat ik voor de zoveelste keer iets zegquote:
Eerder de hele straat aan de overkantquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat goed. Sorry voor het zomaar binnen komen vallen Fann. Het is alsof de overbuurman ineens op je bank ploft en de koekjestrommel gaat leegeten
Nee hoor,geen probleem.Ik kom een andere keer weleens buurten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een beetje spuiten elf reactie van mij, volgende keer eerst alles maar terug lezen voordat ik voor de zoveelste keer iets zeg
En dat ze dan ook nog in je kastjes gaan rommelen en de koelkast leeghalen onderwijl luid kletsendquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerder de hele straat aan de overkant
En mijn chocoladepinda's opvretenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:09 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dat ze dan ook nog in je kastjes gaan rommelen en de koelkast leeghalen onderwijl luid kletsend
The Horrorquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mijn chocoladepinda's opvreten
Voor de zekerheid heb ik ze net zelf maar opgegetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
The Horror
Maar wees gerust: vanmiddag of vanavond is het weer het oude vertrouwde 40+ topic hoor.
Slimme vrouwquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor de zekerheid heb ik ze net zelf maar opgegeten
Hoax. Ik ben nooit vriendelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:56 schreef Voxs het volgende:
Klopt. Ik heb hier wel eerder gepost en iedereen was vriendelijk
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoax. Ik ben nooit vriendelijk.
Zolang iedereen maar accepteert dat Deisyy hier de mod is, dan is er niets aan de hand.
Even bijgelezen in een ander niet nader te noemen topic en ik zie dat ik idd eer wat aan mijn imago moet gaan doen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:51 schreef Voxs het volgende:
Dat is een Hoax, dat jij nooit vriendelijk bent. Wist je dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |