abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147996323
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat de fok is een proefscheiding?
Een tijdje,half jaar of zo, gescheiden leven. een scheiding op proef.
pi_147996328
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie hebben nooit een relatie verbroken ofzo?
Dat gaat zelden smooth volgens mij?
Of jullie hebben allemaal de perfecte relatie?
Iedereen weet hoe het moet maar in de praktijk loopt het vaak toch anders toch?
Ik heb wel eens een relatie verbroken ja. Direct een woning gezocht, 3 weken later was ik weg en hij mocht alle spullen houden. Maar er waren toen godzijdank geen kinderen in het spel, want dan had ik echt wel harder geprobeerd er nog iets van te maken (ok, mijn ex werd schizofreen en ik kon daar echt niet mee leven, lang verhaal).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147996358
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat zei ik ook, dat ze dat had moeten zeggen. Maar dat heeft ze niet gedaan. Dus lijkt het me nu zaak om de scheiding zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Ruzie op dit moment heeft niemand wat aan.
Ruzie? Daar hebben we het niet over.
Maar het lijkt me wel normaal dat ze zo snel mogelijk de gevolgen ondervindt van haar keuze.
Dus niet meer samen slapen, zo snel mogelijk het huis uit etc.
Make my day!
pi_147996363
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:40 schreef Daf46 het volgende:

[..]

Een tijdje,half jaar of zo, gescheiden leven. een scheiding op proef.
Klinkt mij echt heel vaag in de oren. Je hebt toch ook geen proefhuwelijken.

Als mijn eventuele vrouw een scheiding zou overwegen, zou ik haar ook niet meer willen.
pi_147996366
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:43 schreef TserrofEnoch het volgende:

Klinkt mij echt heel vaag in de oren. Je hebt toch ook geen proefhuwelijken.
Jawel, dat heet samenwonen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147996420
Ik hoop dat ze het wil overwegen en dat we daarna allebei naar een psycholoog gaan, om te kijken of een van ons iets mankeert.
pi_147996439
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat de fok is een proefscheiding?
Meestal: begin van het einde... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147996442
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:46 schreef Daf46 het volgende:
Ik hoop dat ze het wil overwegen en dat we daarna allebei naar een psycholoog gaan, om te kijken of een van ons iets mankeert.
Vraag 't d'r via DM.
(she/her)
pi_147996445
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:42 schreef agter het volgende:

[..]

Ruzie? Daar hebben we het niet over.
Maar het lijkt me wel normaal dat ze zo snel mogelijk de gevolgen ondervindt van haar keuze.
Dus niet meer samen slapen, zo snel mogelijk het huis uit etc.
Om je even uit de droom te helpen. Ik was degene die apart slapen zodra de kinderen op de hoogte waren voorstelde terwijl Daf daar het nut nog niet van in zag.

En ik ben druk bezig met een andere woning maar ook dat gaat niet vanzelf als je urgentie moet aanvragen bij de woningbouw en particuliere verhuur in de omgeving dun gezaaid is.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_147996452
Of misschien wel tijdens de proefscheiding naar een psycholoog.
pi_147996463
Jullie zitten nu serieus samen te FOK!ken? :') Dafuq. Sluit die pc af en ga met elkaar praten.
(she/her)
pi_147996475
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:48 schreef Nanook24 het volgende:

Om je even uit de droom te helpen. Ik was degene die apart slapen zodra de kinderen op de hoogte waren voorstelde terwijl Daf daar het nut nog niet van in zag.

En ik ben druk bezig met een andere woning maar ook dat gaat niet vanzelf als je urgentie moe aanvragen bij de woningbouw en particuliere verhuur in de omgeving dun gezaaid is.
Je krijgt hoogstwaarschijnlijk geen urgentie, dus particuliere verhuur is de manier om een beetje vlot je eigen plek te vinden. Je kan echt niet bij hem in huis blijven wonen en elke dag zout in de wond strooien door hem hoop te geven.
pi_147996493
Damn.. hoop dat dit mij nooit overkomt.
Sowieso lijkt scheiden mij verschikkelijk..

Is ook ongemakkelijk dat ze beiden op Fok! zitten..
pi_147996498
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:48 schreef Fylax het volgende:

[..]

Vraag 't d'r via DM.
Ik ben sinds gisteravond op FOK!. Volgens mij heb ik geen DM
pi_147996508
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:50 schreef Daf46 het volgende:

[..]

Ik ben sinds gisteravond op FOK!. Volgens mij heb ik geen DM
Nogmaals. Sluit allebei je PC af en ga met elkaar praten i.p.v afzonderlijk allebei je probs op het internet te gooien.
(she/her)
pi_147996536
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:48 schreef Nanook24 het volgende:

En ik ben druk bezig met een andere woning maar ook dat gaat niet vanzelf als je urgentie moet aanvragen bij de woningbouw en particuliere verhuur in de omgeving dun gezaaid is.
Tijdelijk bij een vriendin/familie, op een vakantiepark, misschien maar even wat verderop beginnen...

Als je de lat hoog legt woon je er december 2015 nog!!!
pi_147996540
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:51 schreef Fylax het volgende:

[..]

Nogmaals. Sluit allebei je PC af en ga met elkaar praten i.p.v afzonderlijk allebei je probs op het internet te gooien.
Ja, je hebt gelijk. Al moet ik zeggen ik heb er persoonlijk wel wat aan gehad. Bedankt allen.
Ik ga mijn best weer doen.
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:56:17 #273
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147996591
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:53 schreef Daf46 het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk. Al moet ik zeggen ik heb er persoonlijk wel wat aan gehad. Bedankt allen.
Dat klinkt alsof je nog een poging wilt wagen (met je kop in het zand) en ik denk dat dat nutteloos is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147996644
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:53 schreef Daf46 het volgende:

[..]

Geen dank. En het is trouwens een 15-jarige die dit nu tegen je zegt. :P
Hup,ga praten met je vrouw
(she/her)
  Admin zaterdag 27 december 2014 @ 03:19:37 #275
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147996962
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:59 schreef Fylax het volgende:

[..]

Geen dank. En het is trouwens een 15-jarige die dit nu tegen je zegt. :P
Hup,ga praten met je vrouw
En ga jij eens naar bed }:|
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_147996972
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 03:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oeps :@

Sorry mam :@
(she/her)
pi_147996974
Het voelt serieus echt alsof mijn moeder me betrapt. _O- :@
(she/her)
  Admin zaterdag 27 december 2014 @ 03:22:39 #278
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147997005
:D
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_147997009
:')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147997011
Kant fylax niet een 12-8 ban hebben
pi_147997012
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 03:19 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hey Yvonne, Fylax beweert dat jij zijn moeder bent.
Is dit waar?
  Admin zaterdag 27 december 2014 @ 03:23:31 #282
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147997021
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 december 2014 03:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Hey Yvonne, Fylax beweert dat jij zijn moeder bent.
Is dit waar?
Ja.

pi_147997027
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 03:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja.
Ik zei 't toch Guus.
(she/her)
pi_147997031
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 03:23 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik zei 't toch Guus.
Niets gezegd
pi_147997060
FREE LITTLERABBIT
  Admin zaterdag 27 december 2014 @ 03:29:54 #286
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_147997125

zaterdag 27 december 2014 @ 06:04:26 #287
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_147998172
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 december 2014 01:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Daarom is het bijna altijd een waardeloos oordeel, aangezien het slechts 50% van het verhaal vertelt.
We doen voorstellen voor actie, bieden TS een plek om zijn verhaal te doen en soms geven we hem een goeie reality check.

Daar is niets waardeloos aan.
pi_147998588
Oké, nog even geprobeerd te praten en het misschien nog eens te proberen. Haar besluit staat vast.
Mijn doel was om gelijkgestemde te vinden uit een gelijksoortige situatie, dat is echter niet helemaal gelukt. Maar ik heb er wel degelijk iets aan gehad.
De vraag of ze zondag kon afspreken met een vriendin vind ik geen vraag die je op dat moment gaat stellen, je verantwoordelijkheidsgevoel moet je daar gelijk een antwoord op geven. Ik zat ook met open mond te luisteren naar die vraag. Ik zal verder moeten gaan zonder haar en daar heb ik mij dankzij jullie bij neergelegd. Ik ga het redden en ik heb weer vechtlust en meer zin in het leven. We gaan het nu de kinderen vertellen.
Bedankt jullie.
pi_147998789
De kinderen weten het, het viel mij alles mee. Ik had hysterie verwacht, maar allicht komt dat nog. Het was wel moeilijk, en ik kon het nog maar net droog houden.
Alles bij elkaar genomen; dat het zo snel bekend was bij wie ik hoorde, laat wel zien dat er dus wel degelijk over mij gesproken wordt op FOK!, zonder dat ik weet wat er gezegd wordt over mij. Ik was geen deelnemer, dus ik kon het ook niet lezen en dus ook niet verdedigen. Dus achteraf denk ik dat er meer over ons gesproken werd op internet, dan met mij over ons.
pi_147998982
Dat de communicatie bij jullie suboptimaal verliep was al wel duidelijk geworden.

Kennelijk langs elkaar heen gaan leven. Wat jij zoals ik lees ok vond (je wil nl door) en waar jouw vrouw niet mee kon leven.

Dat hoeft niet zo te eindigen, maar de keuzes die julie gemaakt hebben, hebben hier nu eenmaal toe geleid.
pi_147998988
Onder ons gezegd, er is niet over jou gesproken. Maar je OP is dusdanig duidelijk dat één en één al snel twee is. Fok! is groot, maar ook weer niet zo groot. Als je een beetje een actieve user bent, leg je al vrij snel de links ;)

Wat betreft de kinderen, die hebben wellicht ook al een en ander zien aankomen. Kinderen zijn niet achterlijk en zeker niet op de leeftijd.
Persoonlijk denk ik dat jullie een goede keuze maken door niet "voor de kinderen" door te gaan. Ik wou dat mijn ouders die keuze gemaakt hadden.
Los het netjes op, door het zakelijk aan te pakken. Gewoon uit elkaar gaan en de zaakjes regelen met een mediator. Geen onnodig gezeik verder. En het allerbelangrijkste, probeer de kinderen niet uit te spelen tegen jullie. Kinderen kunnen, willen en mogen geen keuze maken tussen beide ouders. Als je wilt klagen over de ander, doe bij dan bij een onafhankelijk iemand. Nooit tegen één van de kinderen klagen over de ander, en over hoe slecht het allemaal wel niet is. Nogmaals, ik wou dat mijn ouders dat gedaan hadden.

Heel veel sterkte in deze tijd :*
pi_147999059
Dank jullie in elk geval voor jullie reacties en steun, aan sommige dingen heb ik echt wel wat gehad. Het leven gaat door, dat kan ik leuk vinden en dat kan ik niet leuk vinden, maar het is zo.
pi_147999159
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 00:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als jullie je niet waren komen bekendmaken dan was er niets aan de hand geweest.
Daarbij; z'n vrouw weet heel goed hoe FOK! werkt, en het was nota bene haar voorstel dat hij er een topic over zou openen....

Het is wel makkelijk om het hem te verwijten, maar misschien zouden jullie, als Mevr. Daf supportteam ook eens kritisch naar jezelf moeten kijken.... wat je sowieso al had moeten doen toen je wist dat ze morgen een bom op haar kinderen wil droppen en vervolgens overmorgen bij jou wil komen schuilen.
Whoops, spijker.... Kop... Raak.
Whatever...
pi_147999182
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 08:39 schreef Daf46 het volgende:
De kinderen weten het, het viel mij alles mee. Ik had hysterie verwacht, maar allicht komt dat nog. Het was wel moeilijk, en ik kon het nog maar net droog houden.
Alles bij elkaar genomen; dat het zo snel bekend was bij wie ik hoorde, laat wel zien dat er dus wel degelijk over mij gesproken wordt op FOK!, zonder dat ik weet wat er gezegd wordt over mij. Ik was geen deelnemer, dus ik kon het ook niet lezen en dus ook niet verdedigen. Dus achteraf denk ik dat er meer over ons gesproken werd op internet, dan met mij over ons.
Je vrouw zal haar twijfels hier vast besproken hebben, helaas voor jou niet met jou...

Het klinkt alsof jullie huwelijk niet meer te redden valt. Jammer, maar dan zou ik wel gaan voor een frisse start en wel zo snel mogelijk.

Klinkt sowieso of jullie beiden wel wat therapie kunnen gebruiken....
Whatever...
pi_147999415
[quote]0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 08:39 schreef Daf46 het volgende:
[/quote
]ho wacht eens even dat ik wist dat jij haar man was haalde ik alleen en simpel uit de feiten dat je gaat scheiden, je beroep opticien, je leeftijd ongeveer en nog de connectie met een buitenlander die ik ook ken. Voor de rest heeft ze voor zover ik weet niets meer gezegd dan dat ze ging scheiden, het haar keus was maar wel erg rot vind.

Voor de rest ik ken haar totaal niet. Persoonlijk vind ik het gewoon raar dat je je op aanmeld op een forum waar je vrouw ook zit om daar een beetje eenzijdig je verhaal te vertellen. Fokkers nemen dat weer klakkeloos over, verergeren het nog een beetje en maken van een mogelijk aardig persoon een heks. Het komt bij nogal potentieel zwartmakend over.
pi_147999477
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 09:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 december 2014 08:39 schreef Daf46 het volgende:
[/quote
]ho wacht eens even dat ik wist dat jij haar man was haalde ik alleen en simpel uit de feiten dat je gaat scheiden, je beroep opticien, je leeftijd ongeveer en nog de connectie met een buitenlander die ik ook ken. Voor de rest heeft ze voor zover ik weet niets meer gezegd dan dat ze ging scheiden, het haar keus was maar wel erg rot vind.

Voor de rest ik ken haar totaal niet. Persoonlijk vind ik het gewoon raar dat je je op aanmeld op een forum waar je vrouw ook zit om daar een beetje eenzijdig je verhaal te vertellen. Fokkers nemen dat weer klakkeloos over, verergeren het nog een beetje en maken van een mogelijk aardig persoon een heks. Het komt bij nogal potentieel zwartmakend over.
nogmaals, het was haar idee. En ik wist dat zij kon meekijken. Eenzijdig verhaal, het is zoals eerder gezegd mijn verhaal. Zij kon het zien, dus waarom zou ik liegen? Daar heb ik dan alleen mijzelf mee.
pi_147999516
Man en vrouw gaan scheiden, vertellen het hun kinderen en rennen onmiddellijk terug naar de computer om dit te delen met wildvreemden.

Mijn God wat een verkankerde tijden zijn dit toch :'( :N
pi_147999616
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 09:46 schreef Daf46 het volgende:

[..]

nogmaals, het was haar idee. En ik wist dat zij kon meekijken. Eenzijdig verhaal, het is zoals eerder gezegd mijn verhaal. Zij kon het zien, dus waarom zou ik liegen? Daar heb ik dan alleen mijzelf mee.
Prima maar de indruk dat jouw scheiding op Fok behandeld is klopt in ieder geval niet. Althans niet meer als ik ga scheiden, het is mijn keus maar vind het wel rot.
pi_147999795
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 09:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Prima maar de indruk dat jouw scheiding op Fok behandeld is klopt in ieder geval niet. Althans niet meer als ik ga scheiden, het is mijn keus maar vind het wel rot.
nee, niet de scheiding, wel waarschijnlijk de dingen die zijn voorgevallen.
pi_147999837
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 10:07 schreef Daf46 het volgende:

[..]

nee, niet de scheiding, wel waarschijnlijk de dingen die zijn voorgevallen.
Nee, niet dat ik weet.
pi_147999929
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man en vrouw gaan scheiden, vertellen het hun kinderen en rennen onmiddellijk terug naar de computer om dit te delen met wildvreemden.

Mijn God wat een verkankerde tijden zijn dit toch :'( :N
nee hoor, we hebben uitgebreid met de kinderen gesproken. ze hebben hun vragen tot dan toe kunnen stellen en zijn toen op hun eigen initiatief iets gaan doen wat ze toen wilde doen. mochten ze alsnog vragen krijgen, zijn wij er voor hun. maar dit is ook de laatste topic. Ik zocht eigenlijk alleen maar andere mensen die ook in scheiding zijn, om er dan met z'n allen over te praten en elkaar te kunnen steunen. Maar dat is een beetje uit de hand gelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')