Een tijdje,half jaar of zo, gescheiden leven. een scheiding op proef.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat de fok is een proefscheiding?
Ik heb wel eens een relatie verbroken ja. Direct een woning gezocht, 3 weken later was ik weg en hij mocht alle spullen houden. Maar er waren toen godzijdank geen kinderen in het spel, want dan had ik echt wel harder geprobeerd er nog iets van te maken (ok, mijn ex werd schizofreen en ik kon daar echt niet mee leven, lang verhaal).quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie hebben nooit een relatie verbroken ofzo?
Dat gaat zelden smooth volgens mij?
Of jullie hebben allemaal de perfecte relatie?
Iedereen weet hoe het moet maar in de praktijk loopt het vaak toch anders toch?
Ruzie? Daar hebben we het niet over.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, dat ze dat had moeten zeggen. Maar dat heeft ze niet gedaan. Dus lijkt het me nu zaak om de scheiding zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Ruzie op dit moment heeft niemand wat aan.
Klinkt mij echt heel vaag in de oren. Je hebt toch ook geen proefhuwelijken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:40 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Een tijdje,half jaar of zo, gescheiden leven. een scheiding op proef.
Jawel, dat heet samenwonenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
Klinkt mij echt heel vaag in de oren. Je hebt toch ook geen proefhuwelijken.
Meestal: begin van het einde...quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat de fok is een proefscheiding?
Vraag 't d'r via DM.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:46 schreef Daf46 het volgende:
Ik hoop dat ze het wil overwegen en dat we daarna allebei naar een psycholoog gaan, om te kijken of een van ons iets mankeert.
Om je even uit de droom te helpen. Ik was degene die apart slapen zodra de kinderen op de hoogte waren voorstelde terwijl Daf daar het nut nog niet van in zag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:42 schreef agter het volgende:
[..]
Ruzie? Daar hebben we het niet over.
Maar het lijkt me wel normaal dat ze zo snel mogelijk de gevolgen ondervindt van haar keuze.
Dus niet meer samen slapen, zo snel mogelijk het huis uit etc.
Je krijgt hoogstwaarschijnlijk geen urgentie, dus particuliere verhuur is de manier om een beetje vlot je eigen plek te vinden. Je kan echt niet bij hem in huis blijven wonen en elke dag zout in de wond strooien door hem hoop te geven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:48 schreef Nanook24 het volgende:
Om je even uit de droom te helpen. Ik was degene die apart slapen zodra de kinderen op de hoogte waren voorstelde terwijl Daf daar het nut nog niet van in zag.
En ik ben druk bezig met een andere woning maar ook dat gaat niet vanzelf als je urgentie moe aanvragen bij de woningbouw en particuliere verhuur in de omgeving dun gezaaid is.
Nogmaals. Sluit allebei je PC af en ga met elkaar praten i.p.v afzonderlijk allebei je probs op het internet te gooien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:50 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteravond op FOK!. Volgens mij heb ik geen DM
Tijdelijk bij een vriendin/familie, op een vakantiepark, misschien maar even wat verderop beginnen...quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:48 schreef Nanook24 het volgende:
Om je even uit de droom te helpen. Ik was degene die apart slapen zodra de kinderen op de hoogte waren voorstelde terwijl Daf daar het nut nog niet van in zag.
En ik ben druk bezig met een andere woning maar ook dat gaat niet vanzelf als je urgentie moet aanvragen bij de woningbouw en particuliere verhuur in de omgeving dun gezaaid is.
Ja, je hebt gelijk. Al moet ik zeggen ik heb er persoonlijk wel wat aan gehad. Bedankt allen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nogmaals. Sluit allebei je PC af en ga met elkaar praten i.p.v afzonderlijk allebei je probs op het internet te gooien.
Dat klinkt alsof je nog een poging wilt wagen (met je kop in het zand) en ik denk dat dat nutteloos is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:53 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Al moet ik zeggen ik heb er persoonlijk wel wat aan gehad. Bedankt allen.
Ik ga mijn best weer doen.
Geen dank. En het is trouwens een 15-jarige die dit nu tegen je zegt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:53 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Al moet ik zeggen ik heb er persoonlijk wel wat aan gehad. Bedankt allen.
Ik ga mijn best weer doen.
En ga jij eens naar bedquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen dank. En het is trouwens een 15-jarige die dit nu tegen je zegt.
Hup,ga praten met je vrouw
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hey Yvonne, Fylax beweert dat jij zijn moeder bent.
Is dit waar?
We doen voorstellen voor actie, bieden TS een plek om zijn verhaal te doen en soms geven we hem een goeie reality check.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom is het bijna altijd een waardeloos oordeel, aangezien het slechts 50% van het verhaal vertelt.
Whoops, spijker.... Kop... Raak.quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jullie je niet waren komen bekendmaken dan was er niets aan de hand geweest.
Daarbij; z'n vrouw weet heel goed hoe FOK! werkt, en het was nota bene haar voorstel dat hij er een topic over zou openen....
Het is wel makkelijk om het hem te verwijten, maar misschien zouden jullie, als Mevr. Daf supportteam ook eens kritisch naar jezelf moeten kijken.... wat je sowieso al had moeten doen toen je wist dat ze morgen een bom op haar kinderen wil droppen en vervolgens overmorgen bij jou wil komen schuilen.
Je vrouw zal haar twijfels hier vast besproken hebben, helaas voor jou niet met jou...quote:Op zaterdag 27 december 2014 08:39 schreef Daf46 het volgende:
De kinderen weten het, het viel mij alles mee. Ik had hysterie verwacht, maar allicht komt dat nog. Het was wel moeilijk, en ik kon het nog maar net droog houden.
Alles bij elkaar genomen; dat het zo snel bekend was bij wie ik hoorde, laat wel zien dat er dus wel degelijk over mij gesproken wordt op FOK!, zonder dat ik weet wat er gezegd wordt over mij. Ik was geen deelnemer, dus ik kon het ook niet lezen en dus ook niet verdedigen. Dus achteraf denk ik dat er meer over ons gesproken werd op internet, dan met mij over ons.
Op zaterdag 27 december 2014 08:39 schreef Daf46 het volgende:
nogmaals, het was haar idee. En ik wist dat zij kon meekijken. Eenzijdig verhaal, het is zoals eerder gezegd mijn verhaal. Zij kon het zien, dus waarom zou ik liegen? Daar heb ik dan alleen mijzelf mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:42 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 december 2014 08:39 schreef Daf46 het volgende:
De kinderen weten het, het viel mij alles mee. Ik had hysterie verwacht, maar allicht komt dat nog. Het was wel moeilijk, en ik kon het nog maar net droog houden.
Alles bij elkaar genomen; dat het zo snel bekend was bij wie ik hoorde, laat wel zien dat er dus wel degelijk over mij gesproken wordt op FOK!, zonder dat ik weet wat er gezegd wordt over mij. Ik was geen deelnemer, dus ik kon het ook niet lezen en dus ook niet verdedigen. Dus achteraf denk ik dat er meer over ons gesproken werd op internet, dan met mij over ons.
[/quote
]ho wacht eens even dat ik wist dat jij haar man was haalde ik alleen en simpel uit de feiten dat je gaat scheiden, je beroep opticien, je leeftijd ongeveer en nog de connectie met een buitenlander die ik ook ken. Voor de rest heeft ze voor zover ik weet niets meer gezegd dan dat ze ging scheiden, het haar keus was maar wel erg rot vind.
Voor de rest ik ken haar totaal niet. Persoonlijk vind ik het gewoon raar dat je je op aanmeld op een forum waar je vrouw ook zit om daar een beetje eenzijdig je verhaal te vertellen. Fokkers nemen dat weer klakkeloos over, verergeren het nog een beetje en maken van een mogelijk aardig persoon een heks. Het komt bij nogal potentieel zwartmakend over.
Prima maar de indruk dat jouw scheiding op Fok behandeld is klopt in ieder geval niet. Althans niet meer als ik ga scheiden, het is mijn keus maar vind het wel rot.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:46 schreef Daf46 het volgende:
[..]
nogmaals, het was haar idee. En ik wist dat zij kon meekijken. Eenzijdig verhaal, het is zoals eerder gezegd mijn verhaal. Zij kon het zien, dus waarom zou ik liegen? Daar heb ik dan alleen mijzelf mee.
nee, niet de scheiding, wel waarschijnlijk de dingen die zijn voorgevallen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:55 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Prima maar de indruk dat jouw scheiding op Fok behandeld is klopt in ieder geval niet. Althans niet meer als ik ga scheiden, het is mijn keus maar vind het wel rot.
Nee, niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:07 schreef Daf46 het volgende:
[..]
nee, niet de scheiding, wel waarschijnlijk de dingen die zijn voorgevallen.
nee hoor, we hebben uitgebreid met de kinderen gesproken. ze hebben hun vragen tot dan toe kunnen stellen en zijn toen op hun eigen initiatief iets gaan doen wat ze toen wilde doen. mochten ze alsnog vragen krijgen, zijn wij er voor hun. maar dit is ook de laatste topic. Ik zocht eigenlijk alleen maar andere mensen die ook in scheiding zijn, om er dan met z'n allen over te praten en elkaar te kunnen steunen. Maar dat is een beetje uit de hand gelopen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man en vrouw gaan scheiden, vertellen het hun kinderen en rennen onmiddellijk terug naar de computer om dit te delen met wildvreemden.
Mijn God wat een verkankerde tijden zijn dit toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |