Naast elkaar achter de pc je scheiding besprekenquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naast elkaar achter de pc je scheiding bespreken
Ik lees op m'n iPhone verder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow.... Nou, dan heb ik mijn goede daad voor deze kerst weer gedaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:19 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wilde eerst aanspraak doen op haar eigen verantwoordelijkheid. Dankzij jou heb ik gezegd dat ik niet wil dat ze weggaat. Dank.
Vsquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:24 schreef Nanook24 het volgende:
[...] ik al meerdere malen heb aangegeven dat ik wilde scheiden, dat we het meerdere malen opnieuw hebben geprobeerd. Relatie therapie hebben gehad en destijds hebben afgesproken dat als het daarna niet zou werken we er een punt achter zouden zetten. Dat punt is voor mij nu gekomen.
De beslissing is niet overhaast.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kanquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vs
"Ik heb het echt niet zien aankomen."
4 keer op randje scheiding versus volkomen onverwachts is wel erg extreem voor signalen niet opgepakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat kan
Misschien de signalen niet serieus opgepakt en gedacht van t komt wel goed.
Hoe kan je het niet zien aankomen als zij al meerdere malen heeft aangegeven te willen scheiden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:30 schreef n00b13 het volgende:
Vs
Ja maar nee maar nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duidelijkheid is echt een issue kennelijk....
Of misschien is er nooit sprake geweest van een scheiding maar is dat een overdreven statement van haar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan je het niet zien aankomen als zij al meerdere malen heeft aangegeven te willen scheiden.
Geeft wel aan hoe moeilijk het soms is een verhaal helder te krijgen als maar 1 kant van een verhaal op FOK! wordt belicht. Hebben we dat ook weer geleerd vanavond.
Kwestie van daar niet in geloven en ontkennen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
4 keer op randje scheiding versus volkomen onverwachts is wel erg extreem voor signalen niet opgepakt.
Yup. Daarom kan je ook zo moelijk een oordeel vellen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan je het niet zien aankomen als zij al meerdere malen heeft aangegeven te willen scheiden.
Geeft wel aan hoe moeilijk het soms is een verhaal helder te krijgen als maar 1 kant van een verhaal op FOK! wordt belicht. Hebben we dat ook weer geleerd vanavond.
Communicatie is zo belangrijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Kwestie van daar niet in geloven en ontkennen.
Deed mijn ex ook, totdat ik gewoon pleite was. Toen moest ie t wel geloven.
We oordelen binnen de context die geboden wordt. Als die context anders is. Dan is dat niet onze fout.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup. Daarom kan je ook zo moelijk een oordeel vellen.
Dan is de vraag nog maar of mevr. Daf al 4 keer heeft aangegeven te willen scheiden en of dat recent ook nog is aangegeven voor de kogel door de kerk ging, of dat meneer Daf niet wist dat de relatietherapie het enige was dat hem nog voor een scheiding kon behoeden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja maar nee maar nee.
Wat ik net ook al zei. Totaal onverwachts versus 4 keer bijna scheiding.
Dat heeft niks met duidelijkheid te maken toch?
Ik heb het echt niet zien aankomen, ik werkte hard om alles draaiende te houden naast mijn werk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vs
Daarom is het bijna altijd een waardeloos oordeel, aangezien het slechts 50% van het verhaal vertelt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
We oordelen binnen de context die geboden wordt.
Mwah, als dat weer wordt bijgelegd met "schatje, ik hou toch zoveel van jou. Ik weet niet wat me bezielde", dan zegt dat alleen wat over de dame in kwestie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
4 keer op randje scheiding versus volkomen onverwachts is wel erg extreem voor signalen niet opgepakt.
En die vier keer dat een scheiding door relatietherapie werd afgewend?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:37 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet zien aankomen, ik werkte hard om alles draaiende te houden naast mijn werk.
En wie niet horen wil moet maar voelenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je al behoorlijk in de gevarenzone zit als je een tegenpartij hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |