abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147995648
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:10 schreef Daf46 het volgende:

[..]

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, ik houd van haar. Ik sta er niet achter, maar ik wil ook niet haar geluk in de weg staan.
Maar het is wel belangrijk dat ze direct de consequenties van haar handelen ondervindt. Daad bij woord. Niet een of andere poging tot manipulatie.
Make my day!
pi_147995661
Ik heb haar altijd alle ruimte en vrijheid gegeven die ze wilde en nodig had, misschien wel te veel.
pi_147995664
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:11 schreef onlogisch het volgende:

Dat is ook echt de reden dat ik de rest van mijn leven vrijgezel blijf. Zoveel tijd en moeite in iets steken. No way José.

Yup, onkunde van mijn kant :Y
Nou ja, ik heb misschien wel makkelijk praten. Mijn partner is ook mijn beste vriend O+ En geen kinderen waar je je aandacht naar moet verschuiven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  One tough cookie zaterdag 27 december 2014 @ 02:13:39 #208
169210 liesje1979
pi_147995669
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 01:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Meneer Daf zei dat ze nooit echt van hem gehouden heeft. Ja, dan krijg je dit soort dingen. Maar dat kan je al op je klompen aanvoelen voor je een relatie begint. Gaat samenwonen. Een huis kopen. Trouwen. Twee kinderen krijgen. Zo idioot, mensen die maar doorgaan terwijl ze wéten niet van hun partner te houden. Heel erg oneerlijk en eigenlijk ook gemeen om dan maar zo'n man aan het lijntje te houden. Had hij geld of zo? Of dacht je niks beters te kunnen vinden?
Ik denk eigenlijk dat elke scheiding sowieso 2 personen pijn doet. Ik heb met beiden wel te doen. Los daarvan denk ik dat zij het misschien eerder wist dan hem, en dan is het wel jammer dat ze nooit het gevoel heeft gehad dit bij hem kwijt te kunnen, Misschien zelfs wel tegen beter weten in een therapeut in de arm nemen etc. Ze had dit eerder met hem moeten bespreken en ik vraag me af wat haar tegenhield. De hoop dat hij haar wel zat zou worden? Geen pijn willen doen terwijl je daardoor onbewust juist meer pijn doet?
Ik ga er niet vanuit dat ze toen ze met hem trouwde wist dat ze niet van hem hield. Dat kan je zo hebben dat je denkt dat je het ergens om doet en dat je later beseft dat je het om een andere reden deed.
Scheiden is kut en ik wens beiden veel sterkte, wijsheid en rust toe komende tijd. En omwille van de kinderen, probeer elkaar niet te gaan haten als jullie nog een tijdje gedwongen samen moeten wonen.
pi_147995673
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:12 schreef agter het volgende:

[..]

Maar het is wel belangrijk dat ze direct de consequenties van haar handelen ondervindt. Daad bij woord. Niet een of andere poging tot manipulatie.
hoe bedoel je?
pi_147995679
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef agter het volgende:

[..]

Heb je wat beters gevonden dan? Liefde als voor een broer lijkt mij niet perse onoverkomelijk.
Lees mijn eerste post nog eens. Er komt geen ander voor er weer een stabiele basis is voor de kinderen.

En ik wens je veel plezier als jij nog 30 jaar met je broer onder 1 dak kunt leven en seks met hem kunt hebben. Mijn hobby is het niet.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_147995728
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat elke scheiding sowieso 2 personen pijn doet. Ik heb met beiden wel te doen. Los daarvan denk ik dat zij het misschien eerder wist dan hem, en dan is het wel jammer dat ze nooit het gevoel heeft gehad dit bij hem kwijt te kunnen, Misschien zelfs wel tegen beter weten in een therapeut in de arm nemen etc. Ze had dit eerder met hem moeten bespreken en ik vraag me af wat haar tegenhield. De hoop dat hij haar wel zat zou worden? Geen pijn willen doen terwijl je daardoor onbewust juist meer pijn doet?
Ik ga er niet vanuit dat ze toen ze met hem trouwde wist dat ze niet van hem hield. Dat kan je zo hebben dat je denkt dat je het ergens om doet en dat je later beseft dat je het om een andere reden deed.
Scheiden is kut en ik wens beiden veel sterkte, wijsheid en rust toe komende tijd. En omwille van de kinderen, probeer elkaar niet te gaan haten als jullie nog een tijdje gedwongen samen moeten wonen.
Dank je wel.
pi_147995740
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef Nanook24 het volgende:

Lees mijn eerste post nog eens. Er komt geen ander voor er weer een stabiele basis is voor de kinderen.

En ik wens je veel plezier als jij nog 30 jaar met je broer onder 1 dak kunt leven en seks met hem kunt hebben. Mijn hobby is het niet.
Je begrijpt dat 'het voelt als broer en zus' spreekwoordelijk is hè :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147995777
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je begrijpt dat 'het voelt als broer en zus' spreekwoordelijk is hè :')
Ja, maar bij wijze van spreken 2 x per jaar sex is ook niet mijn uitgangspunt. het is niet het belangrijkste maar wel belangrijk in een relatie.
pi_147995778
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef Daf46 het volgende:

[..]

hoe bedoel je?
Bijna scheidingen, therapie, jij moet beter je best doen etc. Het hangt allemaal als een zwaard van Damocles boven jullie huwelijk. En nu zegt ze dat ze de knoop heeft doorgehakt.
Ga dan, zou mijn antwoord zijn. En wel direct.

Het is belangrijk dat je heel helder en duidelijk hierin bent. Anders blijft ze ten tijden van de scheiding nog steeds om je heen hangen. Lekker makkelijk ook. Jij houdt van haar, ze kan zo terugkomen.
Nee, gewoon daad bij woord voegen: zij wil weg, hier is haar koffer.
Dat is de consequentie van haar handelen.
Make my day!
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:18:34 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147995789
quote:

[..]

Dan heb je geen seks meer, maar als je beleefd kunt zijn en blijven kun je dat nog een hele tijd volhouden.
Moet je wel gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je gevoelens niet meer zo zijn, en dat je op termijn weg wilt, in een week tijd je man en kinderen van de scheiding op de hoogte brengen is imho een compleet ander verhaal dan "ik hou nog van hem, maar zoals van een broer".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147995808
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop Liesje.

En de werkelijke reden was het vooral willen blijven proberen voor de kinderen. Net zo lang tot je (mede) daardoor overspannen wordt en moet toegeven dat het echt niet meer gaat.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_147995810
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:18 schreef agter het volgende:

Bijna scheidingen, therapie, jij moet beter je best doen etc. Het hangt allemaal als een zwaard van Damocles boven jullie huwelijk. En nu zegt ze dat ze de knoop heeft doorgehakt.

Het is belangrijk dat je heel helder en duidelijk hierin bent. Anders blijft ze ten tijden van de scheiding nog steeds om je heen hangen. Lekker makkelijk ook. Jij houdt van haar, ze kan zo terugkomen.
Ze is ook nog de moeder van zijn kinderen hè :P Beetje fatsoen is wel zo prettig.
pi_147995814
quote:

[..]

Jee, dan doe je even geen seks. Is dat nou zo onoverkomelijk?
Make my day!
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:19:55 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147995825
quote:

[..]

En dit....
Als je zonder overleg de knoop over onze relatie doorhakt dan is het ook wel per direct.
Toedeledokie :W
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:20:53 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147995848
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:19 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop Liesje.

En de werkelijke reden was het vooral willen blijven proberen voor de kinderen. Net zo lang tot je (mede) daardoor overspannen wordt en moet toegeven dat het echt niet meer gaat.
Wel zo handig als je partner dan ook weet dat je het nog blijft proberen voor de kinderen, en niet dat je partner denkt dat het best wel weer aardig gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147995853
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:19 schreef agter het volgende:

[..]

Jee, dan doe je even geen seks. Is dat nou zo onoverkomelijk?
Ik heb het over de relatie die we nu hebben. We vrijen heel weinig, voor een man is het in de regel belangrijker dan voor een vrouw.
pi_147995854
Een relatie zonder neuken wordt een vriendschappelijke relatie. Niet goed.
pi_147995873
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef Trebo het volgende:
ja, als broer en zus.
pi_147995880
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef Trebo het volgende:
Ik vrees dat het dat al een tijd was. En ja, seks is juist wel belangrijk voor de gevoelens van verbondenheid in een relatie.
pi_147995901
Dus dat het gevoel weg is zie ik, maar komt dat door onze relatie? Of zijn er andere oorzaken?
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 02:23:07 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_147995905
quote:

[..]

Ik hou van jouw denken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_147995912
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik hou van jouw denken.
mannen onder elkaar, denk?
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 02:24:07 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_147995925
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:23 schreef Daf46 het volgende:

[..]

Volgens mij is het een vrouw, maar ze slaat wel de spijker op zn kop.
4045
onlogisch
pi_147995952
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Volgens mij is het een vrouw, maar ze slaat wel de spijker op zn kop.
O ja, zat even niet op te letten. Ja, ze heeft wel gelijk naar mijn idee.
pi_147995967
quote:

[..]

Iets doet mij vermoeden dat echt de schouders er onder zetten en de relatie weer laten werken ook niet jouw hobby is.

Ik kan mij vergissen natuurlijk, maar dat broer en zus gelul is in veel gevallen een kwestie van de ander als vanzelfsprekend nemen.

Voor TS: het lijkt mij het beste als jouw vrouw per omgaande regelt dat ze elders onderdak heeft.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_147995970
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:23 schreef Daf46 het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw. En getrouwd.
Maar op dit soort mededelingen zonder normaal overleg (over de kinderen bijvoorbeeld) staan wel consequenties.
Make my day!
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 02:26:13 #232
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_147995982
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:25 schreef Daf46 het volgende:

[..]

O ja, zat even niet op te letten. Ja, ze heeft wel gelijk naar mijn idee.
Fixed.
4045
onlogisch
  One tough cookie zaterdag 27 december 2014 @ 02:27:15 #233
169210 liesje1979
pi_147996009
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel zo handig als je partner dan ook weet dat je het nog blijft proberen voor de kinderen, en niet dat je partner denkt dat het best wel weer aardig gaat.
Ze zegt toch nergens dat ze het handig heeft aangepakt? Of dat ze tevreden is over de manier waarop? Ik lees uit haar post dat ze niet durfde. Ik heb ook niet het idee dat Daf het haar allemaal super kwalijk neemt, en het ergens ook wel wist en het stiekem toch wel een beetje aan zag komen. Ik begrijp dat zulke topics ( O+ ) misschien heftige reacties op roepen maar haar nu compleet afbranden is ook weer iets. Ik ga er van uit dat beiden een moeilijke tijd te wachten staat. Iets waar ze zeker om de kinderen samen uit moeten zien te komen. Zo goed mogelijk.
En nee, ik ken ze niet, ik doe niet aan hardlopen. :D
pi_147996031
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:25 schreef agter het volgende:

Maar op dit soort mededelingen zonder normaal overleg (over de kinderen bijvoorbeeld) staan wel consequenties.
Ik ben het wel met je eens :Y Ze zoekt maar snel iets anders en niet 'ooit een keer, als er een huurhuisje vrij komt ergens volgend jaar'.
pi_147996033
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:25 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, maar wat kan ik doen. Haar besluit staat vast. Het enige wat ik kan doen is mijn handtekening niet zetten. Maar dat is uitstel van executie.
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:29:55 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147996059
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens :Y Ze zoekt maar snel iets anders en niet 'ooit een keer, als er een huurhuisje vrij komt ergens volgend jaar'.
Dit jaar is een beetje kort dag :+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147996079
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:28 schreef Daf46 het volgende:

Ja, maar wat kan ik doen. Haar besluit staat vast. Het enige wat ik kan doen is mijn handtekening niet zetten. Maar dat is uitstel van executie.
Daar schiet je niets mee op nee. Proberen er samen (dit keer maar eens samen) volwassen over te praten en dingen te gaan regelen. En er vooral geen vechtscheiding van maken, want daar worden vooral de kinderen de dupe van. En ook niet negatief over mama praten tegen de kinderen.
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:30:34 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147996080
quote:

[..]

Je kunt in ieder geval zorgen dat je niet zomaar ergens je handtekening onder zet....
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 02:30:46 #239
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_147996088
quote:

[..]

Grow some balls.

Ja, natuurlijk ben je overmand door emoties momenteel. Maar dat moet en gaat plaats maken voor realiteitszin. En wanneer dat er is, moet je actie gaan nemen. Je laat je nu als een mak lammetje naar de slachtbank afvoeren. En dat hoeft ook weer niet.
4045
onlogisch
pi_147996093
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:29 schreef Leandra het volgende:

Dit jaar is een beetje kort dag :+
Ze heeft vast wel vriendinnen :+
pi_147996121
quote:

[..]

Je kunt haar niet op andere gedachten brengen. Als zij dit wil, dan is het zo.
Maar ze moet wel direct de consequenties nemen. Het is niet een halve keutel die ze zomaar weer in kan trekken, zoals de vorige keren gebeurd is.
zij wil scheiden: dan moet ze zo snel mogelijk het huis uit. En haar eigen boontjes doppen.
Make my day!
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:32:22 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147996130
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze heeft vast wel vriendinnen :+
Dat hoop ik voor haar, als je na het droppen van je bom afleiding moet zoeken bij een internetkennis, dan heb ik niet het idee dat er sprake is van een enorme sociale cirkel.
Of misschien is die er wel maar reageren die waarschijnlijk niet zoals gehoopt/gewenst, al dan niet omdat het voor hen ook een bom is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147996132
quote:

[..]

Om een relatie te laten slagen zijn idd twee personen nodig die daar moeite voor willen doen...

Mijn advies is dat jij in ieder geval nu primair voor het belang van jouw kinderen en vervolgens voor jouzelf opkomt. Hoe eerder zij er alleen voor staat, hoe beter. Een spel moet niet zonder nieten zijn.
pi_147996138
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daar schiet je niets mee op nee. Proberen er samen (dit keer maar eens samen) volwassen over te praten en dingen te gaan regelen. En er vooral geen vechtscheiding van maken, want daar worden vooral de kinderen de dupe van. En ook niet negatief over mama praten tegen de kinderen.
Praten heb ik echt al meerder malen voorgesteld, haar besluit staat vast. ik kan het nog een s proberen met een proefscheiding.
  One tough cookie zaterdag 27 december 2014 @ 02:33:17 #245
169210 liesje1979
pi_147996161
quote:

[..]

Ze willen dat je haar zo snel mogelijk de straat op schopt. Maar ze vergeten dat jullie tig jaar samen zijn geweest en er uiteraard wel sprake is van liefde. Zelfs al is dat meer familiair dan passie. Dat ga je niet doen natuurlijk. Je schopt ook je broer de straat niet op, en daar heb je, neem ik aan geen kinderen mee. Ik zou gaan voor de goede verstandhouding, lijkt me voor de kinderen ook beter. Maak goede afspraken, vraag haar wel haar best te doen om een huis te vinden.
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:34:31 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147996179
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ze willen dat je haar zo snel mogelijk de straat op schopt. Maar ze vergeten dat jullie tig jaar samen zijn geweest en er uiteraard wel sprake is van liefde. Zelfs al is dat meer familiair dan passie. Dat ga je niet doen natuurlijk. Je schopt ook je broer de straat niet op, en daar heb je, neem ik aan geen kinderen mee. Ik zou gaan voor de goede verstandhouding, lijkt me voor de kinderen ook beter. Maak goede afspraken, vraag haar wel haar best te doen om een huis te vinden.
Dat is echt het gevolg van het bommengooien.... zij wil niet nog langer als broer en zus samenleven, nou dan ga je toch?!
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147996201
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:33 schreef liesje1979 het volgende:

Op straat schoppen klinkt zo negatief... Maar met gepaste druk zorgen dat ze snel een alternatief heeft lijkt mij in dezen wel gewenst.
pi_147996209
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is echt het gevolg van het bommengooien.... zij wil niet nog langer als broer en zus samenleven, nou dan ga je toch?!
Ja, dit.
Het is haar keuze. Haar verantwoordelijk. Ga dan!
Make my day!
  One tough cookie zaterdag 27 december 2014 @ 02:36:45 #249
169210 liesje1979
pi_147996223
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan had ze misschien nog langer moeten wachten met het vertellen. Zo van ik trek het niet meer en ik ben nu weg.
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:37:50 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147996247
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:36 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dan had ze misschien nog langer moeten wachten met het vertellen. Zo van ik trek het niet meer en ik ben nu weg.
Nee, ze had eerlijk moeten zijn en hem de tijd geven te wennen aan het idee dat ze het niet meer zag zitten, hij had moeten weten dat ze het alleen nog maar probeerde voor de kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147996266
Weet je, ik vind dat jullie gelijk hebben. Maar ik kan de vrouw met wie ik 12 jaar getrouwd ben en twee prachtige dochters mee heb niet zonder meer op straat schoppen. Misschien ben ik een lul, softie of een goedzak. misschien wil ze het nog een overwegen en voor een proefscheiding gaan en daarna nog eens therapie.
  One tough cookie zaterdag 27 december 2014 @ 02:38:39 #252
169210 liesje1979
pi_147996273
Jullie hebben nooit een relatie verbroken ofzo?
Dat gaat zelden smooth volgens mij?
Of jullie hebben allemaal de perfecte relatie?
Iedereen weet hoe het moet maar in de praktijk loopt het vaak toch anders toch?
pi_147996306
Wat de fok is een proefscheiding?
pi_147996315
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie hebben nooit een relatie verbroken ofzo?
Dat gaat zelden smooth volgens mij?
Of jullie hebben allemaal de perfecte relatie?
Iedereen weet hoe het moet maar in de praktijk loopt het vaak toch anders toch?
Het gaat ook niet om netjes uit elkaar gaan, maar gewoon de consequenties aanvaarden.
  One tough cookie zaterdag 27 december 2014 @ 02:40:27 #255
169210 liesje1979
pi_147996319
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, ze had eerlijk moeten zijn en hem de tijd geven te wennen aan het idee dat ze het niet meer zag zitten, hij had moeten weten dat ze het alleen nog maar probeerde voor de kinderen.
Dat zei ik ook, dat ze dat had moeten zeggen. Maar dat heeft ze niet gedaan. Dus lijkt het me nu zaak om de scheiding zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Ruzie op dit moment heeft niemand wat aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')