Ik weet niet of zij dat zal doen, ik heb haar gezegd dat ik niet wil dat zij zondag weggaat en dat zij haar verantwoordijkheid moet nemen. Ik weet heus wel dat ze van de kinderen houd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat zij dat wel zal doen?
En dan ben je dus de vrouw waar je van houdt kwijtquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:16 schreef n00b13 het volgende:
Ach. TS je moet maar zo denken. Over 5 maanden kun jij op de Dam aan het kampioensbier zonder aan iemand verantwoording af te leggen: dat is ook wat waard!!!!
And on that bombshell, good night.
Dat moet je er dan even niet bij bedenken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dan ben je dus de vrouw aaar je van houdt kwijt
Jij weet toch helemaal niet hoe die situatie is. Dat is makkelijk beoordelen vanachter je laptoppie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, die worden door haar vriendin iig bevestigd, want het plan zondag weg te zijn om "afleiding" te zoeken bestaat kennelijk werkelijk.
Ik kan daar echt niet over uit.
Het is ook makkelijk te zeggen dat we niet kunnen oordelen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij weet toch helemaal niet hoe die situatie is. Dat is makkelijk beoordelen vanachter je laptoppie.
Zoals ik al zei, ik wilde eerst aanspraak doen op haar eigen verantwoordelijkheid. Dankzij jou heb ik gezegd dat ik niet wil dat ze weggaat. Dank.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb jij daar dan geen twijfels over, als ze op zaterdag kinderen van 8 en 11 wil vertellen dat papa en mama gaan scheiden (en alles dus anders gaat worden), en ze hem zondag smeert om even "afleiding" te zoeken?
Dat komt omdat dat ook haast niet gaat op basis van een tot nu toe éénzijdig, beknopt verhaal.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk te zeggen dat we niet kunnen oordelen.
Ik heb het haar aangegeven dat ik het niet wil hebben dat ze gaat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:13 schreef agter het volgende:
[..]
Nou, ze wil de bom droppen en er zelf van tussen gaan.
Laat pa de kinderen maar opvangen ofzo?
Jij kent haar ook, ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat ook haast niet gaat op basis van een tot nu toe éénzijdig, beknopt verhaal.
Tijdens dit alles heb ik heus wel contact. Ze zit werkelijk naast me. Ze kan meelezen als ze dat wilt. Ik wil uit principe niet liegen, maar dan moet ik wel alle info hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze lijkt me heel erg in een fase te zitten waarbij ze vooral aan zichzelf denkt. Maar dat zijn ook maar voorbarige conclusies op grond van wat haar man hier vertelt natuurlijk.
Goedzo!quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik heb het haar aangegeven dat ik het niet wil hebben dat ze gaat.
Formeel scheiden kan altijd later natuurlijk. Sowieso duurt dat lang volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:22 schreef agter het volgende:
[..]
Goedzo!
En zeg meteen dat je geen scheiding accepteert zolang ze labiel en overspannen is.
Nee. Ik ken ze niet. Maar ik vind niet dat je Dr. Phil achtige uitspraken kan doen op basis van een eenzijdig zeer beknopt verhaal. Er wordt schande gesproken dat die vrouw er even tussen uit wilt a.s. zondag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:22 schreef agter het volgende:
[..]
Jij kent haar ook, ofzo?
Bedoel, ieder verhaal wat gepost wordt, is vanuit de user zelf. So what?
Zal je net zien, heb ik de kinderen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:16 schreef n00b13 het volgende:
Ach. TS je moet maar zo denken. Over 5 maanden kun jij op de Dam aan het kampioensbier zonder aan iemand verantwoording af te leggen: dat is ook wat waard!!!!
And on that bombshell, good night.
Misschien gaat ze zondag wel helemaal niet en laat ze het afhangen van de reactie van de kinderen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:19 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wilde eerst aanspraak doen op haar eigen verantwoordelijkheid. Dankzij jou heb ik gezegd dat ik niet wil dat ze weggaat. Dank.
Gelijk even quoten voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:24 schreef Nanook24 het volgende:
Hallomw Daf meld.
Ik zat er niet zo op te wachten om mijn nick aan dit topic te koppelen maar een kloon aanmaken is me te veel moeite. Zal ik de ontbrekende gegevens maar even aanvullen dan?
Wat niet gezegd wordt is dat ik al meerdere malen heb aangegeven dat ik wilde scheiden, dat we het meerdere malen opnieuw hebben geprobeerd. Relatie therapie hebben gehad en destijds hebben afgesproken dat als het daarna niet zou werken we er een punt achter zouden zetten. Dat punt is voor mij nu gekomen.
De beslissing is niet overhaast. Ik heb gesproken met een psycholoog en met bedrijfsmaatschappelijk werk en beiden waren het met me eens dat gezien de huidige situatie de scheiding beter is.
Zoals iemand eerder al zei, kinderen zijn gelukkig als hun ouders gelukkig zijn en hoe rot het ook is om te zeggen, ik ben al heel lang niet meer gelukkig in deze relatie.
En nee, er is echt geen ander en er komt ook geen ander voor er weer een stabiele basis is voor de kinderen.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:24 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Zal je net zien, heb ik de kinderen!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelijk even quoten voor het nageslacht.
Naast elkaar achter de pc je scheiding besprekenquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naast elkaar achter de pc je scheiding bespreken
Ik lees op m'n iPhone verder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wow.... Nou, dan heb ik mijn goede daad voor deze kerst weer gedaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:19 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik wilde eerst aanspraak doen op haar eigen verantwoordelijkheid. Dankzij jou heb ik gezegd dat ik niet wil dat ze weggaat. Dank.
Vsquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:24 schreef Nanook24 het volgende:
[...] ik al meerdere malen heb aangegeven dat ik wilde scheiden, dat we het meerdere malen opnieuw hebben geprobeerd. Relatie therapie hebben gehad en destijds hebben afgesproken dat als het daarna niet zou werken we er een punt achter zouden zetten. Dat punt is voor mij nu gekomen.
De beslissing is niet overhaast.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kanquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vs
"Ik heb het echt niet zien aankomen."
4 keer op randje scheiding versus volkomen onverwachts is wel erg extreem voor signalen niet opgepakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:31 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat kan
Misschien de signalen niet serieus opgepakt en gedacht van t komt wel goed.
Hoe kan je het niet zien aankomen als zij al meerdere malen heeft aangegeven te willen scheiden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:30 schreef n00b13 het volgende:
Vs
Ja maar nee maar nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duidelijkheid is echt een issue kennelijk....
Of misschien is er nooit sprake geweest van een scheiding maar is dat een overdreven statement van haar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan je het niet zien aankomen als zij al meerdere malen heeft aangegeven te willen scheiden.
Geeft wel aan hoe moeilijk het soms is een verhaal helder te krijgen als maar 1 kant van een verhaal op FOK! wordt belicht. Hebben we dat ook weer geleerd vanavond.
Kwestie van daar niet in geloven en ontkennen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
4 keer op randje scheiding versus volkomen onverwachts is wel erg extreem voor signalen niet opgepakt.
Yup. Daarom kan je ook zo moelijk een oordeel vellen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan je het niet zien aankomen als zij al meerdere malen heeft aangegeven te willen scheiden.
Geeft wel aan hoe moeilijk het soms is een verhaal helder te krijgen als maar 1 kant van een verhaal op FOK! wordt belicht. Hebben we dat ook weer geleerd vanavond.
Communicatie is zo belangrijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Kwestie van daar niet in geloven en ontkennen.
Deed mijn ex ook, totdat ik gewoon pleite was. Toen moest ie t wel geloven.
We oordelen binnen de context die geboden wordt. Als die context anders is. Dan is dat niet onze fout.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup. Daarom kan je ook zo moelijk een oordeel vellen.
Dan is de vraag nog maar of mevr. Daf al 4 keer heeft aangegeven te willen scheiden en of dat recent ook nog is aangegeven voor de kogel door de kerk ging, of dat meneer Daf niet wist dat de relatietherapie het enige was dat hem nog voor een scheiding kon behoeden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja maar nee maar nee.
Wat ik net ook al zei. Totaal onverwachts versus 4 keer bijna scheiding.
Dat heeft niks met duidelijkheid te maken toch?
Ik heb het echt niet zien aankomen, ik werkte hard om alles draaiende te houden naast mijn werk.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:30 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vs
Daarom is het bijna altijd een waardeloos oordeel, aangezien het slechts 50% van het verhaal vertelt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:36 schreef n00b13 het volgende:
[..]
We oordelen binnen de context die geboden wordt.
Mwah, als dat weer wordt bijgelegd met "schatje, ik hou toch zoveel van jou. Ik weet niet wat me bezielde", dan zegt dat alleen wat over de dame in kwestie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:33 schreef n00b13 het volgende:
[..]
4 keer op randje scheiding versus volkomen onverwachts is wel erg extreem voor signalen niet opgepakt.
En die vier keer dat een scheiding door relatietherapie werd afgewend?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:37 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik heb het echt niet zien aankomen, ik werkte hard om alles draaiende te houden naast mijn werk.
En wie niet horen wil moet maar voelenquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je al behoorlijk in de gevarenzone zit als je een tegenpartij hebt
we zijn 1 x in therapie geweest en ik deed alles om haar te verzorgen toen zij overspannen was.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die vier keer dat een scheiding door relatietherapie werd afgewend?
Je dacht dat het nog wel goed zat omdat er geen vijfde keer om relatietherapie verzocht werd?
En hoe schat je haar nu in? Stabiel/labiel? Wilsbekwaam?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Daf46 het volgende:
[..]
we zijn 1 x in therapie geweest en ik deed alles om haar te verzorgen toen zij overspannen was.
Okay, daar hebben jullie dus al duidelijk een meningsverschil over; één keer relatietherapie vs vier keer scheidingafwentelende relatietherapie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Daf46 het volgende:
[..]
we zijn 1 x in therapie geweest en ik deed alles om haar te verzorgen toen zij overspannen was.
1 keer relatietherapie, de andere 3 keer hebben we het zelf geprobeerdquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, daar hebben jullie dus al duidelijk een meningsverschil over; één keer relatietherapie vs vier keer scheidingafwentelende relatietherapie.
Ja, er is al vaker gedreigd met therapie. Daar heb ik toen mee in gestemd (4e x). Daarvoor nooit en nu ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, daar hebben jullie dus al duidelijk een meningsverschil over; één keer relatietherapie vs vier keer scheidingafwentelende relatietherapie.
Zij is vastberaden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef agter het volgende:
[..]
En hoe schat je haar nu in? Stabiel/labiel? Wilsbekwaam?
Niet iedereen zal daar direct burn out van raken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee je bent lekker ontspannen als je je scheiding gaat zitten regelen
En na die relatietherapie was het weer "goed" en dan komt er ineens de mededeling van de gewenste scheiding, of had je de laatste tijd al vaker aangegeven dat je het niet meer zag zitten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
1 keer relatietherapie, de andere 3 keer hebben we het zelf geprobeerd
nee, maar het is dan ook denk ik geen ontspannen bezigheid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Als ze al maanden overspannen is dan had ze wel eens wat eerder mogen aangeven dat haar huwelijk kennelijk een van de grootste oorzaken van haar burn-out is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik snap de keus van het woord 'dreigen' niet. Relatietherapie wil je toch om een relatie te redden? Dan is het toch goed om daar juist wel mee in te stemmen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Daf46 het volgende:
Ja, er is al vaker gedreigd met therapie. Daar heb ik toen mee in gestemd (4e x). Daarvoor nooit en nu ook niet.
Ik moet zeggen dat sinds ze het gezegd heeft meer doet in huis.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef agter het volgende:
[..]
Niet iedereen zal daar direct burn out van raken.
Zou toch juist bevrijdend moeten zijn, als je het zo graag wilt.
Touchéquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap de keus van het woord 'dreigen' niet. Relatietherapie wil je toch om een relatie te redden? Dan is het toch goed om daar juist wel mee in te stemmen?
Na de relatietherapie was het weer stabiel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En na die relatietherapie was het weer "goed" en dan komt er ineens de mededeling van de gewenste scheiding, of had je de laatste tijd al vaker aangegeven dat je het niet meer zag zitten?
De laatste tijd als in tussen de relatietherapie en je bom van vorige week.
Als ik niet mee ging in therapie waren we al een jaar eerder in deze situatie. Maar de therapie heeft ons toen goed gedaan had ik het idee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap de keus van het woord 'dreigen' niet. Relatietherapie wil je toch om een relatie te redden? Dan is het toch goed om daar juist wel mee in te stemmen?
Okay, dus dat het voor hem als donderslag bij heldere hemel komt is eigenlijk niet heel vreemd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Na de relatietherapie was het weer stabiel.
Nogmaals aangeven dat ik het niet meer zag zitten vond ik nutteloos als het vlammetje van onze relatie wat mij betreft uit is.
En 2,5 maand na de diagnose bijna burnout gaat het weer behoorlijk de goede kant op overigens.
Waarom wilde je dat nu niet nog een keer proberen dan? (ik begrijp uit jouw woorden dat ze nu ook therapie had gewild en dat jij daar niet mee hebt ingestemd)quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef Daf46 het volgende:
Als ik niet mee ging in therapie waren we al een jaar eerder in deze situatie. Maar de therapie heeft ons toen goed gedaan had ik het idee.
Ze moest je dus een ultimatum stellen voor jij iets wilde doen dat een positieve invloed op jullie relatie had?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Als ik niet mee ging in therapie waren we al een jaar eerder in deze situatie. Maar de therapie heeft ons toen goed gedaan had ik het idee.
en dat is dus het issue, denk eens aan een ander!quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nogmaals aangeven dat ik het niet meer zag zitten vond ik nutteloos als het vlammetje van onze relatie wat mij betreft uit is.
therapie is niet genoemd deze keer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom wilde je dat nu niet nog een keer proberen dan? (ik begrijp uit jouw woorden dat ze nu ook therapie had gewild en dat jij daar niet mee hebt ingestemd)
Misschien niet, maar er waren ook wel tekenen waaruit bleek dat het minder ging. Misschien was Daf alleen te druk met "zorgen" om die te zien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dus dat het voor hem als donderslag bij heldere hemel komt is eigenlijk niet heel vreemd.
Ik heb deze keer niet om therapie gevraagd. Het is gewoon écht op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom wilde je dat nu niet nog een keer proberen dan? (ik begrijp uit jouw woorden dat ze nu ook therapie had gewild en dat jij daar niet mee hebt ingestemd)
En dan weer overspannen raken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:53 schreef Moppert het volgende:
[..]
en dat is dus het issue, denk eens aan een ander!
Waarom dan? Wat denk je dat je beter hebt als je gaat scheiden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:54 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Misschien niet, maar er waren ook wel tekenen waaruit bleek dat het minder ging. Misschien was Daf alleen te druk met "zorgen" om die te zien.
[..]
Ik heb deze keer niet om therapie gevraagd. Het is gewoon écht op.
Ik heb inderdaad wel het gevoel dat hij druk was met het gezin draaiende te houden (gezin, baan, cursus, overspannen vrouw). Het voelt allemaal erg oneerlijk, zoals ik er nu naar kijk. En communicatief kom je ook niet sterk over. 'Nogmaals aangeven dat ik het niet meer zag zitten vond ik nutteloos' is ook wel erg vaag hè. Vind je het gek dat hij wel verbaasd was dat je toch een scheiding wil.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:54 schreef Nanook24 het volgende:
Misschien niet, maar er waren ook wel tekenen waaruit bleek dat het minder ging. Misschien was Daf alleen te druk met "zorgen" om die te zien.
Opzich is het wel logisch. Hoe gek het ook klinkt, op dit punt doen de kinderen er niet meer toe.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:38 schreef Moppert het volgende:
ik snap echt niet dat je als moeder zo egocentrisch afleiding denkt te kunnen gaan zoeken.
verdorie hé jij weet het misschien al een poosje en mentaal is het voor jou misschien allemaal wel duidelijk maar het gaat hier om je kinderen.
Ik vind de afspraak na de relatietherapie van als het dan weer misgaat, dan gaan we uit elkaar een beetje vreemd. Klinkt als een soort indekken, klopt dat? Had je er toen nog wel zin of besloot je het voor hem nog een laatste kans te geven maar wist je het eigenlijk al?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Na de relatietherapie was het weer stabiel.
En 2,5 maand na de diagnose bijna burnout gaat het weer behoorlijk de goede kant op overigens.
Op het moment dat mijn man met een burn-out thuis komt te zitten en niet duidelijk zegt dat dat (grotendeels) komt omdat ik een kutwijf ben waarmee hij zijn tijd niet meer wil verspillen denk ik ook gewoon dat het door z'n werk komt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:54 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Meneer Daf zei dat ze nooit echt van hem gehouden heeft. Ja, dan krijg je dit soort dingen. Maar dat kan je al op je klompen aanvoelen voor je een relatie begint. Gaat samenwonen. Een huis kopen. Trouwen. Twee kinderen krijgen. Zo idioot, mensen die maar doorgaan terwijl ze wéten niet van hun partner te houden. Heel erg oneerlijk en eigenlijk ook gemeen om dan maar zo'n man aan het lijntje te houden. Had hij geld of zo? Of dacht je niks beters te kunnen vinden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind de afspraak na de relatietherapie van als het dan weer misgaat, dan gaan we uit elkaar een beetje vreemd. Klinkt als een soort indekken, klopt dat? Had je er toen nog wel zin of besloot je het voor hem nog een laatste kans te geven maar wist je het eigenlijk al?
Dat maakt het voor mij niet logisch dat je alleen al kan denken om het te vertellen aan je kinderen en dan weg te gaan, dat je de relatie niet meer ziet zitten kan ik mij best voorstellen mar gezellig bij een internet "vriendin" langsgaan is echt iets waar ik niet bij kan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opzich is het wel logisch. Hoe gek het ook klinkt, op dit punt doen de kinderen er niet meer toe.
• Ze zit midden in een burn out
• Ze heeft aangegeven al langer niet gelukkig te zijn
• Het idee bij straks weer "vrij" te zijn, zal haar ongetwijfeld weer aan haar jeugd doen herinneren. Wat, waar ik gemakshalve van uit ga, een prettige tijd was
• Ik weet natuurlijk niet hoe de financiële situatie is, maar wanneer zij uitgekocht moet worden krijgt ze een (flinke) som geld mee. Waarmee ze "de nieuwe start" mee kan bekostigen
• Aandacht van andere mannen, zich weer gewaardeerd voelen
Al dat soort punten kunnen, en sommige zullen, meespelen.
De kinderen staan daar volledig buiten.
Zij moet mij uitkopen, huis staat onderwater.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opzich is het wel logisch. Hoe gek het ook klinkt, op dit punt doen de kinderen er niet meer toe.
• Ze zit midden in een burn out
• Ze heeft aangegeven al langer niet gelukkig te zijn
• Het idee bij straks weer "vrij" te zijn, zal haar ongetwijfeld weer aan haar jeugd doen herinneren. Wat, waar ik gemakshalve van uit ga, een prettige tijd was
• Ik weet natuurlijk niet hoe de financiële situatie is, maar wanneer zij uitgekocht moet worden krijgt ze een (flinke) som geld mee. Waarmee ze "de nieuwe start" mee kan bekostigen
• Aandacht van andere mannen, zich weer gewaardeerd voelen
Al dat soort punten kunnen, en sommige zullen, meespelen.
De kinderen staan daar volledig buiten.
Ja.. ik kan geen woorden meer vinden voor dit topic.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vat het allemaal wel een beetje samen hé.
Ik kan hier ook blijven wonen. Alleen wel, zolang mijn vrouw geen huis heeft, gescheiden van bed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou dat scheelt dan weer, kun je dat iig in je hypotheek storten.
Kan ze niet naar haar moeder? Of een vage internetkennis? Zij wil scheiden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:02 schreef Daf46 het volgende:
Ik kan hier ook blijven wonen. Alleen wel, zolang mijn vrouw geen huis heeft, gescheiden van bed.
Nou ja, haar vlam is toch gedoofd, dus dan kun je beter een dekbed hebben dat ruim om je heen valt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:02 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik kan hier ook blijven wonen. Alleen wel, zolang mijn vrouw geen huis heeft, gescheiden van bed.
Beide ouders van haar zijn overleden, haar vader afgelopen augustus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kan ze niet naar haar moeder? Of een vage internetkennis? Zij wil scheiden.
Kom op. Jij gaat dat huis toch niet verlaten? Zij wil weg..mag zij de consequenties aanvaarden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:02 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, dat is helaas waar.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, haar vlam is toch gedoofd, dus dan kun je beter een dekbed hebben dat ruim om je heen valt.
Ik blijf ook hier wonen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:05 schreef agter het volgende:
[..]
Kom op. Jij gaat dat huis toch niet verlaten? Zij wil weg..mag zij de consequenties aanvaarden.
Natuurlijk heb ik in het begin wel van hem gehouden. Dat doe ik nog steeds, alleen is dat op dit moment niet meer dan ik van een broer zou houden en dat is wat mij betreft niet voldoende om te blijven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meneer Daf zei dat ze nooit echt van hem gehouden heeft. Ja, dan krijg je dit soort dingen. Maar dat kan je al op je klompen aanvoelen voor je een relatie begint. Gaat samenwonen. Een huis kopen. Trouwen. Twee kinderen krijgen. Zo idioot, mensen die maar doorgaan terwijl ze wéten niet van hun partner te houden. Heel erg oneerlijk en eigenlijk ook gemeen om dan maar zo'n man aan het lijntje te houden. Had hij geld of zo? Of dacht je niks beters te kunnen vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |