we zijn 1 x in therapie geweest en ik deed alles om haar te verzorgen toen zij overspannen was.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die vier keer dat een scheiding door relatietherapie werd afgewend?
Je dacht dat het nog wel goed zat omdat er geen vijfde keer om relatietherapie verzocht werd?
En hoe schat je haar nu in? Stabiel/labiel? Wilsbekwaam?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Daf46 het volgende:
[..]
we zijn 1 x in therapie geweest en ik deed alles om haar te verzorgen toen zij overspannen was.
Okay, daar hebben jullie dus al duidelijk een meningsverschil over; één keer relatietherapie vs vier keer scheidingafwentelende relatietherapie.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:42 schreef Daf46 het volgende:
[..]
we zijn 1 x in therapie geweest en ik deed alles om haar te verzorgen toen zij overspannen was.
1 keer relatietherapie, de andere 3 keer hebben we het zelf geprobeerdquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, daar hebben jullie dus al duidelijk een meningsverschil over; één keer relatietherapie vs vier keer scheidingafwentelende relatietherapie.
Ja, er is al vaker gedreigd met therapie. Daar heb ik toen mee in gestemd (4e x). Daarvoor nooit en nu ook niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, daar hebben jullie dus al duidelijk een meningsverschil over; één keer relatietherapie vs vier keer scheidingafwentelende relatietherapie.
Zij is vastberaden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:43 schreef agter het volgende:
[..]
En hoe schat je haar nu in? Stabiel/labiel? Wilsbekwaam?
Niet iedereen zal daar direct burn out van raken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Nee je bent lekker ontspannen als je je scheiding gaat zitten regelen
En na die relatietherapie was het weer "goed" en dan komt er ineens de mededeling van de gewenste scheiding, of had je de laatste tijd al vaker aangegeven dat je het niet meer zag zitten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:44 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
1 keer relatietherapie, de andere 3 keer hebben we het zelf geprobeerd
nee, maar het is dan ook denk ik geen ontspannen bezigheid.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Als ze al maanden overspannen is dan had ze wel eens wat eerder mogen aangeven dat haar huwelijk kennelijk een van de grootste oorzaken van haar burn-out is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:47 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik snap de keus van het woord 'dreigen' niet. Relatietherapie wil je toch om een relatie te redden? Dan is het toch goed om daar juist wel mee in te stemmen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:45 schreef Daf46 het volgende:
Ja, er is al vaker gedreigd met therapie. Daar heb ik toen mee in gestemd (4e x). Daarvoor nooit en nu ook niet.
Ik moet zeggen dat sinds ze het gezegd heeft meer doet in huis.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef agter het volgende:
[..]
Niet iedereen zal daar direct burn out van raken.
Zou toch juist bevrijdend moeten zijn, als je het zo graag wilt.
Touchéquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap de keus van het woord 'dreigen' niet. Relatietherapie wil je toch om een relatie te redden? Dan is het toch goed om daar juist wel mee in te stemmen?
Na de relatietherapie was het weer stabiel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
En na die relatietherapie was het weer "goed" en dan komt er ineens de mededeling van de gewenste scheiding, of had je de laatste tijd al vaker aangegeven dat je het niet meer zag zitten?
De laatste tijd als in tussen de relatietherapie en je bom van vorige week.
Als ik niet mee ging in therapie waren we al een jaar eerder in deze situatie. Maar de therapie heeft ons toen goed gedaan had ik het idee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap de keus van het woord 'dreigen' niet. Relatietherapie wil je toch om een relatie te redden? Dan is het toch goed om daar juist wel mee in te stemmen?
Okay, dus dat het voor hem als donderslag bij heldere hemel komt is eigenlijk niet heel vreemd.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Na de relatietherapie was het weer stabiel.
Nogmaals aangeven dat ik het niet meer zag zitten vond ik nutteloos als het vlammetje van onze relatie wat mij betreft uit is.
En 2,5 maand na de diagnose bijna burnout gaat het weer behoorlijk de goede kant op overigens.
Waarom wilde je dat nu niet nog een keer proberen dan? (ik begrijp uit jouw woorden dat ze nu ook therapie had gewild en dat jij daar niet mee hebt ingestemd)quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef Daf46 het volgende:
Als ik niet mee ging in therapie waren we al een jaar eerder in deze situatie. Maar de therapie heeft ons toen goed gedaan had ik het idee.
Ze moest je dus een ultimatum stellen voor jij iets wilde doen dat een positieve invloed op jullie relatie had?quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:51 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Als ik niet mee ging in therapie waren we al een jaar eerder in deze situatie. Maar de therapie heeft ons toen goed gedaan had ik het idee.
en dat is dus het issue, denk eens aan een ander!quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Nogmaals aangeven dat ik het niet meer zag zitten vond ik nutteloos als het vlammetje van onze relatie wat mij betreft uit is.
therapie is niet genoemd deze keer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 01:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom wilde je dat nu niet nog een keer proberen dan? (ik begrijp uit jouw woorden dat ze nu ook therapie had gewild en dat jij daar niet mee hebt ingestemd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |