abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147995584
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:07 schreef Nanook24 het volgende:

Natuurlijk heb ik in het begin wel van hem gehouden. Dat doe ik nog steeds, alleen is dat op dit moment niet meer dan ik van een broer zou houden en dat is wat mij betreft niet voldoende om te blijven.
Weet je, zoals in de film bestaat niet hoor. Elke relatie wordt op een bepaald moment sleur. Je moet er wel aan blijven werken, om het samen leuk te houden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_147995592
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:07 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik in het begin wel van hem gehouden. Dat doe ik nog steeds, alleen is dat op dit moment niet meer dan ik van een broer zou houden en dat is wat mij betreft niet voldoende om te blijven.
Heb je wat beters gevonden dan? Liefde als voor een broer lijkt mij niet perse onoverkomelijk.
Make my day!
pi_147995608
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:08 schreef agter het volgende:

[..]

Ik zou haar zo snel mogelijk haar eigen boontjes laten doppen. Jij wil scheiden? Hier is je koffer, veel succes.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, ik houd van haar. Ik sta er niet achter, maar ik wil ook niet haar geluk in de weg staan.
  Moderator zaterdag 27 december 2014 @ 02:11:05 #204
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_147995621
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Weet je, zoals in de film bestaat niet hoor. Elke relatie wordt op een bepaald moment sleur. Je moet er wel aan blijven werken, om het samen leuk te houden.
Dat is ook echt de reden dat ik de rest van mijn leven vrijgezel blijf. Zoveel tijd en moeite in iets steken. No way José.

Yup, onkunde van mijn kant :Y
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_147995648
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:10 schreef Daf46 het volgende:

[..]

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, ik houd van haar. Ik sta er niet achter, maar ik wil ook niet haar geluk in de weg staan.
Maar het is wel belangrijk dat ze direct de consequenties van haar handelen ondervindt. Daad bij woord. Niet een of andere poging tot manipulatie.
Make my day!
pi_147995661
Ik heb haar altijd alle ruimte en vrijheid gegeven die ze wilde en nodig had, misschien wel te veel.
pi_147995664
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:11 schreef onlogisch het volgende:

Dat is ook echt de reden dat ik de rest van mijn leven vrijgezel blijf. Zoveel tijd en moeite in iets steken. No way José.

Yup, onkunde van mijn kant :Y
Nou ja, ik heb misschien wel makkelijk praten. Mijn partner is ook mijn beste vriend O+ En geen kinderen waar je je aandacht naar moet verschuiven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  One tough cookie zaterdag 27 december 2014 @ 02:13:39 #208
169210 liesje1979
pi_147995669
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 01:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Meneer Daf zei dat ze nooit echt van hem gehouden heeft. Ja, dan krijg je dit soort dingen. Maar dat kan je al op je klompen aanvoelen voor je een relatie begint. Gaat samenwonen. Een huis kopen. Trouwen. Twee kinderen krijgen. Zo idioot, mensen die maar doorgaan terwijl ze wéten niet van hun partner te houden. Heel erg oneerlijk en eigenlijk ook gemeen om dan maar zo'n man aan het lijntje te houden. Had hij geld of zo? Of dacht je niks beters te kunnen vinden?
Ik denk eigenlijk dat elke scheiding sowieso 2 personen pijn doet. Ik heb met beiden wel te doen. Los daarvan denk ik dat zij het misschien eerder wist dan hem, en dan is het wel jammer dat ze nooit het gevoel heeft gehad dit bij hem kwijt te kunnen, Misschien zelfs wel tegen beter weten in een therapeut in de arm nemen etc. Ze had dit eerder met hem moeten bespreken en ik vraag me af wat haar tegenhield. De hoop dat hij haar wel zat zou worden? Geen pijn willen doen terwijl je daardoor onbewust juist meer pijn doet?
Ik ga er niet vanuit dat ze toen ze met hem trouwde wist dat ze niet van hem hield. Dat kan je zo hebben dat je denkt dat je het ergens om doet en dat je later beseft dat je het om een andere reden deed.
Scheiden is kut en ik wens beiden veel sterkte, wijsheid en rust toe komende tijd. En omwille van de kinderen, probeer elkaar niet te gaan haten als jullie nog een tijdje gedwongen samen moeten wonen.
pi_147995673
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:12 schreef agter het volgende:

[..]

Maar het is wel belangrijk dat ze direct de consequenties van haar handelen ondervindt. Daad bij woord. Niet een of andere poging tot manipulatie.
hoe bedoel je?
pi_147995679
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:09 schreef agter het volgende:

[..]

Heb je wat beters gevonden dan? Liefde als voor een broer lijkt mij niet perse onoverkomelijk.
Lees mijn eerste post nog eens. Er komt geen ander voor er weer een stabiele basis is voor de kinderen.

En ik wens je veel plezier als jij nog 30 jaar met je broer onder 1 dak kunt leven en seks met hem kunt hebben. Mijn hobby is het niet.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_147995728
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat elke scheiding sowieso 2 personen pijn doet. Ik heb met beiden wel te doen. Los daarvan denk ik dat zij het misschien eerder wist dan hem, en dan is het wel jammer dat ze nooit het gevoel heeft gehad dit bij hem kwijt te kunnen, Misschien zelfs wel tegen beter weten in een therapeut in de arm nemen etc. Ze had dit eerder met hem moeten bespreken en ik vraag me af wat haar tegenhield. De hoop dat hij haar wel zat zou worden? Geen pijn willen doen terwijl je daardoor onbewust juist meer pijn doet?
Ik ga er niet vanuit dat ze toen ze met hem trouwde wist dat ze niet van hem hield. Dat kan je zo hebben dat je denkt dat je het ergens om doet en dat je later beseft dat je het om een andere reden deed.
Scheiden is kut en ik wens beiden veel sterkte, wijsheid en rust toe komende tijd. En omwille van de kinderen, probeer elkaar niet te gaan haten als jullie nog een tijdje gedwongen samen moeten wonen.
Dank je wel.
pi_147995740
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef Nanook24 het volgende:

Lees mijn eerste post nog eens. Er komt geen ander voor er weer een stabiele basis is voor de kinderen.

En ik wens je veel plezier als jij nog 30 jaar met je broer onder 1 dak kunt leven en seks met hem kunt hebben. Mijn hobby is het niet.
Je begrijpt dat 'het voelt als broer en zus' spreekwoordelijk is hè :')
pi_147995777
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je begrijpt dat 'het voelt als broer en zus' spreekwoordelijk is hè :')
Ja, maar bij wijze van spreken 2 x per jaar sex is ook niet mijn uitgangspunt. het is niet het belangrijkste maar wel belangrijk in een relatie.
pi_147995778
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef Daf46 het volgende:

[..]

hoe bedoel je?
Bijna scheidingen, therapie, jij moet beter je best doen etc. Het hangt allemaal als een zwaard van Damocles boven jullie huwelijk. En nu zegt ze dat ze de knoop heeft doorgehakt.
Ga dan, zou mijn antwoord zijn. En wel direct.

Het is belangrijk dat je heel helder en duidelijk hierin bent. Anders blijft ze ten tijden van de scheiding nog steeds om je heen hangen. Lekker makkelijk ook. Jij houdt van haar, ze kan zo terugkomen.
Nee, gewoon daad bij woord voegen: zij wil weg, hier is haar koffer.
Dat is de consequentie van haar handelen.
Make my day!
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:18:34 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147995789
quote:

[..]

Dan heb je geen seks meer, maar als je beleefd kunt zijn en blijven kun je dat nog een hele tijd volhouden.
Moet je wel gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je gevoelens niet meer zo zijn, en dat je op termijn weg wilt, in een week tijd je man en kinderen van de scheiding op de hoogte brengen is imho een compleet ander verhaal dan "ik hou nog van hem, maar zoals van een broer".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147995808
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop Liesje.

En de werkelijke reden was het vooral willen blijven proberen voor de kinderen. Net zo lang tot je (mede) daardoor overspannen wordt en moet toegeven dat het echt niet meer gaat.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_147995810
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:18 schreef agter het volgende:

Bijna scheidingen, therapie, jij moet beter je best doen etc. Het hangt allemaal als een zwaard van Damocles boven jullie huwelijk. En nu zegt ze dat ze de knoop heeft doorgehakt.

Het is belangrijk dat je heel helder en duidelijk hierin bent. Anders blijft ze ten tijden van de scheiding nog steeds om je heen hangen. Lekker makkelijk ook. Jij houdt van haar, ze kan zo terugkomen.
Ze is ook nog de moeder van zijn kinderen hè :P Beetje fatsoen is wel zo prettig.
pi_147995814
quote:

[..]

Jee, dan doe je even geen seks. Is dat nou zo onoverkomelijk?
Make my day!
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:19:55 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147995825
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:18 schreef agter het volgende:

[..]

En dit....
Als je zonder overleg de knoop over onze relatie doorhakt dan is het ook wel per direct.
Toedeledokie :W
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 27 december 2014 @ 02:20:53 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147995848
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:19 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op zijn kop Liesje.

En de werkelijke reden was het vooral willen blijven proberen voor de kinderen. Net zo lang tot je (mede) daardoor overspannen wordt en moet toegeven dat het echt niet meer gaat.
Wel zo handig als je partner dan ook weet dat je het nog blijft proberen voor de kinderen, en niet dat je partner denkt dat het best wel weer aardig gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_147995853
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:19 schreef agter het volgende:

[..]

Jee, dan doe je even geen seks. Is dat nou zo onoverkomelijk?
Ik heb het over de relatie die we nu hebben. We vrijen heel weinig, voor een man is het in de regel belangrijker dan voor een vrouw.
pi_147995854
Een relatie zonder neuken wordt een vriendschappelijke relatie. Niet goed.
pi_147995873
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef Trebo het volgende:
ja, als broer en zus.
pi_147995880
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 02:21 schreef Trebo het volgende:
Ik vrees dat het dat al een tijd was. En ja, seks is juist wel belangrijk voor de gevoelens van verbondenheid in een relatie.
pi_147995901
Dus dat het gevoel weg is zie ik, maar komt dat door onze relatie? Of zijn er andere oorzaken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')