Het gaat ook niet om netjes uit elkaar gaan, maar gewoon de consequenties aanvaarden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie hebben nooit een relatie verbroken ofzo?
Dat gaat zelden smooth volgens mij?
Of jullie hebben allemaal de perfecte relatie?
Iedereen weet hoe het moet maar in de praktijk loopt het vaak toch anders toch?
Dat zei ik ook, dat ze dat had moeten zeggen. Maar dat heeft ze niet gedaan. Dus lijkt het me nu zaak om de scheiding zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Ruzie op dit moment heeft niemand wat aan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ze had eerlijk moeten zijn en hem de tijd geven te wennen aan het idee dat ze het niet meer zag zitten, hij had moeten weten dat ze het alleen nog maar probeerde voor de kinderen.
Een tijdje,half jaar of zo, gescheiden leven. een scheiding op proef.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat de fok is een proefscheiding?
Ik heb wel eens een relatie verbroken ja. Direct een woning gezocht, 3 weken later was ik weg en hij mocht alle spullen houden. Maar er waren toen godzijdank geen kinderen in het spel, want dan had ik echt wel harder geprobeerd er nog iets van te maken (ok, mijn ex werd schizofreen en ik kon daar echt niet mee leven, lang verhaal).quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
Jullie hebben nooit een relatie verbroken ofzo?
Dat gaat zelden smooth volgens mij?
Of jullie hebben allemaal de perfecte relatie?
Iedereen weet hoe het moet maar in de praktijk loopt het vaak toch anders toch?
Ruzie? Daar hebben we het niet over.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, dat ze dat had moeten zeggen. Maar dat heeft ze niet gedaan. Dus lijkt het me nu zaak om de scheiding zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen. Ruzie op dit moment heeft niemand wat aan.
Klinkt mij echt heel vaag in de oren. Je hebt toch ook geen proefhuwelijken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:40 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Een tijdje,half jaar of zo, gescheiden leven. een scheiding op proef.
Jawel, dat heet samenwonenquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:43 schreef TserrofEnoch het volgende:
Klinkt mij echt heel vaag in de oren. Je hebt toch ook geen proefhuwelijken.
Meestal: begin van het einde...quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:39 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wat de fok is een proefscheiding?
Vraag 't d'r via DM.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:46 schreef Daf46 het volgende:
Ik hoop dat ze het wil overwegen en dat we daarna allebei naar een psycholoog gaan, om te kijken of een van ons iets mankeert.
Om je even uit de droom te helpen. Ik was degene die apart slapen zodra de kinderen op de hoogte waren voorstelde terwijl Daf daar het nut nog niet van in zag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:42 schreef agter het volgende:
[..]
Ruzie? Daar hebben we het niet over.
Maar het lijkt me wel normaal dat ze zo snel mogelijk de gevolgen ondervindt van haar keuze.
Dus niet meer samen slapen, zo snel mogelijk het huis uit etc.
Je krijgt hoogstwaarschijnlijk geen urgentie, dus particuliere verhuur is de manier om een beetje vlot je eigen plek te vinden. Je kan echt niet bij hem in huis blijven wonen en elke dag zout in de wond strooien door hem hoop te geven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:48 schreef Nanook24 het volgende:
Om je even uit de droom te helpen. Ik was degene die apart slapen zodra de kinderen op de hoogte waren voorstelde terwijl Daf daar het nut nog niet van in zag.
En ik ben druk bezig met een andere woning maar ook dat gaat niet vanzelf als je urgentie moe aanvragen bij de woningbouw en particuliere verhuur in de omgeving dun gezaaid is.
Nogmaals. Sluit allebei je PC af en ga met elkaar praten i.p.v afzonderlijk allebei je probs op het internet te gooien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:50 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteravond op FOK!. Volgens mij heb ik geen DM
Tijdelijk bij een vriendin/familie, op een vakantiepark, misschien maar even wat verderop beginnen...quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:48 schreef Nanook24 het volgende:
Om je even uit de droom te helpen. Ik was degene die apart slapen zodra de kinderen op de hoogte waren voorstelde terwijl Daf daar het nut nog niet van in zag.
En ik ben druk bezig met een andere woning maar ook dat gaat niet vanzelf als je urgentie moet aanvragen bij de woningbouw en particuliere verhuur in de omgeving dun gezaaid is.
Ja, je hebt gelijk. Al moet ik zeggen ik heb er persoonlijk wel wat aan gehad. Bedankt allen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nogmaals. Sluit allebei je PC af en ga met elkaar praten i.p.v afzonderlijk allebei je probs op het internet te gooien.
Dat klinkt alsof je nog een poging wilt wagen (met je kop in het zand) en ik denk dat dat nutteloos is.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:53 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Al moet ik zeggen ik heb er persoonlijk wel wat aan gehad. Bedankt allen.
Ik ga mijn best weer doen.
Geen dank. En het is trouwens een 15-jarige die dit nu tegen je zegt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 02:53 schreef Daf46 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk. Al moet ik zeggen ik heb er persoonlijk wel wat aan gehad. Bedankt allen.
Ik ga mijn best weer doen.
En ga jij eens naar bedquote:Op zaterdag 27 december 2014 02:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen dank. En het is trouwens een 15-jarige die dit nu tegen je zegt.
Hup,ga praten met je vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |