Op die manier, maar dat zou qua aantallen in 1 maand wel heel erg laag zijn. Zeg maar 1 keer per dag.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:08 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ging er dan vanuit het het een totaalaantal was van gequote worden en iemand anders quoten. Dan moet het natuurlijk hetzelfde zijn. (Open maar een nieuwe hoor)(In uto hebben ze niet zo'n moeite met topickapen)
Ik vermoed het ook, want jij staat niet in mijn Top 100, maar die houdt op met de laatste 22 topicsquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zie het nu bij Fokstats. Boven de aantallen staat "aantal topics" en niet "aantal posts".
Zo, dan post jij ook veel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed het ook, want jij staat niet in mijn Top 100, maar die houdt op met de laatste 22 topics
Dit was precies een maand dat ik niet zo heel veel gepost had dus die aantallen zeiden me niet zo veel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op die manier, maar dat zou qua aantallen in 1 maand wel heel erg laag zijn. Zeg maar 1 keer per dag.
Hier wacht normaal gesproken iedereen netjes totdat degene met de lapo een nieuwe heeft aangemaakt. Behalve TH maar die is speciaal, dus die mag dat.
564.000 posts zijn gemiddeld (laten we zeggen) 1.000.000 regels. Hoeveel boeken zijn dat wel niet?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Top-500 ever:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Meer dan tong ooit gelezen heeftquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
564.000 posts zijn gemiddeld (laten we zeggen) 1.000.000 regels. Hoeveel boeken zijn dat wel niet?
In het geval van Tong zijn dat ongerveer 10.000 boeken met wiki copy/pastes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef Braindead2000 het volgende:
564.000 posts zijn gemiddeld (laten we zeggen) 1.000.000 regels. Hoeveel boeken zijn dat wel niet?
Ik was ook niet zo'n chatter/schrijver/forumgebruiker. Ik denk dat ik het laatste jaar hier wel meer geschreven heb dan de 20 jaar daarvoor.quote:
Sjoef op 14.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Top-500 ever:
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Het is hier wel leuk hoor op Fok maar ik hoop niet dat ik de 500.000 haal.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In het geval van Tong zijn dat ongerveer 10.000 boeken met wiki copy/pastes.
Wanneer je aantal eigen woorden zou tellen, staat tong niet zo hoog meer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In het geval van Tong zijn dat ongerveer 10.000 boeken met wiki copy/pastes.
Als ik al mijn eigen woorden moet gaan tellen, dan ben ik in 2022 nog niet klaar sig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:38 schreef sig000 het volgende:
Wanneer je aantal eigen woorden zou tellen, staat tong niet zo hoog meer.
En als je bij sommige users de "smileyposts" eraf haalt dan blijft er ook niet zoveel meer over.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je aantal eigen woorden zou tellen, staat tong niet zo hoog meer.
Daarom, aantal posts zegt niet veel, 3x in een nacht "ff pissen" voegt weinig toe.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik al mijn eigen woorden moet gaan tellen, dan ben ik in 2022 nog niet klaar sig.
Irritant oké, maar witheet? Er is eigenlijk maar 1 smiley die ik gebruik om mensen te ergeren en dat isquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit vind ik zo'n irritante smiley. Ik word soms witheet als mensen hiermee op mij reageren.
Is inderdaad hoe vaak je in hetzelfde topic post.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja ,sommige van die namen heb ik nooit zoveel gequote dus ik denk ook dat het gaat om het aantal keer dat je in hetzelfde topic post.
Maar je redenatie gaat niet op. Als het een "quotelijst" was geweest dan moeten de aantallen hetzelfde zijn.
Lienekien al een tijdje niet meer gezien hier, dus een taal foutje kan geen kwaadquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Is inderdaad hoe vaak je in hetzelfde topic post.
Naja, eigenlijk in dezelfde topics post.
Geen taalfout. Is meer omdat er nogal een verschil zit als je gaat rekenen hoe vaak in hetzelfde topic er is gepost of in hoeveel dezelfde topicsquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Lienekien al een tijdje niet meer gezien hier, dus een taal foutje kan geen kwaad
Jajaja ik zag hetquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen taalfout. Is meer omdat er nogal een verschil zit als je gaat rekenen hoe vaak in hetzelfde topic er is gepost of in hoeveel dezelfde topics
Nou je hier toch bent:quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:48 schreef bondage het volgende:
Ja, klachten van users. Eén van de redenen was dat de baas ging checken wanneer een werknemer aan het posten was op FOK!quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nou je hier toch bent:
Waarom zijn die useraantallen alleen voor jezelf zichtbaar en kun je die niet van anderen bekijken? Zit daar een specifieke gedachte achter? Ik had nog een vraag, maar die ben ik vergeten.
Daar zijn toch genoeg andere manieren voor?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, klachten van users. Eén van de redenen was dat de baas ging checken wanneer een werknemer aan het posten was op FOK!
Oh nou zie ik het. Die site is van jou.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Echter maakt mijn tool het erg éénvoudig het aantal posts per uur van een specifieke dag op te halen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar zijn toch genoeg andere manieren voor?
Ik had het er al eerder over. Kan je er ook niet voor zorgen dat we het aantal onderlinge quotes tussen 2 personen kunnen zien per periode?quote:
Klopt, ik zou anders ook niet in 40+ gaan postenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh nou zie ik het. Die site is van jou.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:53 schreef bondage het volgende:
Ja, klachten van users. Een van de redenen was dat de baas ging checken wanneer een werknemer aan het posten was op FOK!
Scorpie de lul dan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt. Echter maakt mijn tool het erg éénvoudig het aantal posts per uur van een specifieke dag op te halen.
Och....er zijn soms ook tieners die hier posten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:58 schreef bondage het volgende:
Klopt, ik zou anders ook niet in 40+ gaan posten
Ik heb niet van alle posts de inhoud, ik kan daardoor niet accuraat query's hierop uitvoeren. Het is mogelijk maar dan moet er sowieso een extra tabel bijkomen in de db waarin de quote verwijzingen staan en moet alles geherindexeerd worden. Dat is helaas een hels karwij omdat je over miljoenen posts praat.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik had het er al eerder over. Kan je er ook niet voor zorgen dat we het aantal onderlinge quotes tussen 2 personen kunnen zien per periode?
Dat kan maar zit er momenteel nog niet in. Ik zal het ff noteren, nieuwe stats zijn altijd welkom.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Als die baas de nickname van de werknemer kent, dan kan hij dat ook op andere manieren redelijk simpel achterhalen, maar goed....snap dat je zulk gezeik niet wilt via jouw tool.
Top# aantal eerste plaats per subforum (ipv voor heel FOK!) iets wat op een bepaalde manier te vinden is?
Ja, daar had ik niet aan gedacht. Dan heb je de inhoud van posts nodig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb niet van alle posts de inhoud, ik kan daardoor niet accuraat query's hierop uitvoeren. Het is mogelijk maar dan moet er sowieso een extra tabel bijkomen in de db waarin de quote verwijzingen staan en moet alles geherindexeerd worden. Dat is helaas een hels karwij omdat je over miljoenen posts praat.
Weet niet meer wie het was. Er kwam iemand bij me huilen via de DM maar dat bericht is inmiddels allang ondergesneeuwd en niet terug te vindenquote:
Yes. Ik heb alleen van dit jaar de inhoud van de posts maar ook dat is niet volledig helaas. Heeft me bijna een maand gekost om de posts van dit jaar te herindexeren, heb dit gedaan voor de Mycroft tool welke Sherlock tijdelijk vervangt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, daar had ik niet aan gedacht. Dan heb je de inhoud van posts nodig.
Nice!quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef bondage het volgende:
Dat kan maar zit er momenteel nog niet in. Ik zal het ff noteren, nieuwe stats zijn altijd welkom.
De avonturen op het werk topics met backfire blijven altijd weer geweldig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Weet niet meer wie het was. Er kwam iemand bij me huilen via de DM maar dat bericht is inmiddels allang ondergesneeuwd en niet terug te vinden
Ik kan ook zo snel niets verzinnen. Aantal edits per periode per persoon misschien. Maar ja, wat moet je er mee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice!![]()
Had er laatst ook 1 waarvan ik dacht dat moet ik echt eens vragen, maar ja vergeet ik het om een DM te sturen en een uur later weet ik al niet meer wat voor geniaals ik had bedacht.
Je mag alles droppen. Er is echter een limiet aan wat ik kan. Ik gebruik Sphinx voor het berekenen van de resultaten, de aggregatiemogelijkheden zijn echter beperkt. Ik kan groeperen op een enkel veld, eventueel andere velden kunnen in het script zelf gegroepeerd worden maar is tergend langzaam en alleen geschikt voor kleine datasets.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice!![]()
Had er laatst ook 1 waarvan ik dacht dat moet ik echt eens vragen, maar ja vergeet ik het om een DM te sturen en een uur later weet ik al niet meer wat voor geniaals ik had bedacht.
Het was iets waar ik tegen aanliep bij vergelijken van stats op verschillende subfora wat niet lukte....dat weet ik nog wel. Schiet me vast nog weleens te binnen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:15 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik kan ook zo snel niets verzinnen. Aantal edits per periode per persoon misschien. Maar ja, wat moet je er mee.
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
De avonturen op het werk topics met backfire blijven altijd weer geweldig.
Edits heb je ook inhoud van posts voor nodigquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kan ook zo snel niets verzinnen. Aantal edits per periode per persoon misschien. Maar ja, wat moet je er mee.
Dat je de Y as van de grafiek niet vast kan zetten misschien?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het was iets waar ik tegen aanliep bij vergelijken van stats op verschillende subfora wat niet lukte....dat weet ik nog wel. Schiet me vast nog weleens te binnen.
Jup, en als een post verwijderd is voordat deze is geïndexeerd weet mijn script er niet vanquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:18 schreef Braindead2000 het volgende:
Aantal verwijderde/gecorrigeerde post door mods per user. Maar daar heb je ook de inhoud dan voor nodig.
Stats van verdwenen topics ? Of aantallen door mods aangepaste posts ...quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:23 schreef sig000 het volgende:
Er verdwijnen soms spontaan hele topics.
Ik heb nog wel een verdwenen topic voor je. Van die Landal gozer waarvan jij dacht dat de OP weg was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:23 schreef sig000 het volgende:
Er verdwijnen soms spontaan hele topics.
Ik zat vorige keer te kijken of ik erachter kon komen van wie een bepaalde kloon was. Als iemand een kloon aanmaakt en daar regelmatig mee post dan zal hij met zijn oude account minder of helemaal niet meer posten. Is het mogelijk in een grafiekje het aantal post per maand over een heel jaar van een user in te zien? Of had je het daarnet al over toen je het had over useraantallen van andere users en dat dat niet mogelijk is om in te zien?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het was iets waar ik tegen aanliep bij vergelijken van stats op verschillende subfora wat niet lukte....dat weet ik nog wel. Schiet me vast nog weleens te binnen.
Over een heel jaar wel. Per maand zover ik weet niet, omdat je dan idd aanloopt tegen datgene waar we het over hadden. Jouw jaarcijfers:quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:27 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik zat vorige keer te kijken of ik erachter kon komen van wie een bepaalde kloon was. Als iemand een kloon aanmaakt en daar regelmatig mee post dan zal hij met zijn oude account minder of helemaal niet meer posten. Is het mogelijk in een grafiekje het aantal post per maand over een heel jaar van een user in te zien? Of had je het daarnet al over toen je het had over useraantallen van andere users en dat dat niet mogelijk is om in te zien?
Dat is per jaar. Heb je niet zoiets per maand?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over een heel jaar wel. Per maand zover ik weet niet, omdat je dan idd aanloopt tegen datgene waar we het over hadden. Jouw jaarcijfers:
http://arcee862.com/jaarcijfers.php?user=215090
Nope. Bondage mss wel, maar volgens mij loop je dan tegen dat useraantallen probleem aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Dat is per jaar. Heb je niet zoiets per maand?
Zoiets?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dat is per jaar. Heb je niet zoiets per maand?
Nee, alleen van jezelf.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:41 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, is die informatie voor iedereen verkrijgbaar van andere users?
Wel als je em postquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus dan zou de rest van ons het grafiekje nu niet kunnen zien ?
Maar ik kan er zelf ook achter komen. Het kost alleen meer werk. Ik tik een maand in op Fokstats en noteer voor elke maand het aantal posts van bepaalde users. Als dit ook zo kan waarom is datgene wat jij liet zien dan geheim?quote:
Het zit em inderdaad in de hoeveelheid werk die je erin moet stoppen, weinig werk is blijkbaar aantrekkelijk voor werkgevers die hun personeel achter de oren zitten. Je kunt in principe overal achter komen door simpelweg te tellen, gaat alleen wel veel tijd in zitten, het script doet dat in enkele milliseconden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:44 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar ik kan er zelf ook achter komen. Het kost alleen meer werk. Ik tik een maand in op Fokstats en noteer voor elke maand het aantal posts van bepaalde users. Als dit ook zo kan waarom is datgene wat jij liet zien dan geheim?
Dit gaat je dus niet lukken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik tik een maand in op Fokstats en noteer voor elke maand het aantal posts van bepaalde users.
Als je ze uit de toplijsten vist wel. Is alleen niet 100% accuraat, de lijsten zijn immers afgekapt.quote:
Maar als een werkgever de usernaam van een bepaalde werknemer weet dan kan hij toch gewoon kijken hoeveel die persoon gepost heeft aan het begin van een werkdag en hoeveel aan het eind. Dan weet hij ook hoeveel de werknemer tijdens zijn werk gepost heeft.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Het zit em inderdaad in de hoeveelheid werk die je erin moet stoppen, weinig werk is blijkbaar aantrekkelijk voor werkgevers die hun personeel achter de oren zitten. Je kunt in principe overal achter komen door simpelweg te tellen, gaat alleen wel veel tijd in zitten, het script doet dat in enkele milliseconden.
Lukt idd alleen bij users die elke dag in de top 100 staan of je moet elk subforum gaan doen qua top-500, dan kan het idd wel, maar dat is achterlijk veel werk. Simpel via jouw script kan het dus niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:49 schreef bondage het volgende:
Als je ze uit de toplijsten vist wel. Is alleen niet 100% accuraat, de lijsten zijn immers afgekapt.
Klopt, echter moet je dan een administratie gaan bijhouden en elke dag checken hoeveel een persoon post. Bij mijn script voer je begin, einddatum en username in en klaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar als een werkgever de usernaam van een bepaalde werknemer weet dan kan hij toch gewoon kijken hoeveel die persoon gepost heeft aan het begin van een werkdag en hoeveel aan het eind. Dan weet hij ook hoeveel de werknemer tijdens zijn werk gepost heeft.
Braindead kan geen willekeurige usernaam invoeren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:52 schreef bondage het volgende:
Klopt, echter moet je dan een administratie gaan bijhouden en elke dag checken hoeveel een persoon post. Bij mijn script voer je begin, einddatum en username in en klaar.
Nee, Danny heeft hier verder niets mee te maken. Is gewoon iets wat ik in mijn vrije tijd doe. Vind het leuk om met grote datasets te werken, is een uitdaging.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
Maar waarom al die moeite.. Zijn jullie door Danny gevraagd voor de stats ?
De info waar Braindead op doelt kun je ook van het forum halen, je kunt het postaantal immers zien in het profiel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Braindead kan geen willekeurige usernaam invoeren.
Ik denk dat er daarover langs elkaar heengepraat wordt.
Afwijking die alleen Assenaren hebben. Zit in het drinkwater.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef chufi het volgende:
Maar waarom al die moeite.. Zijn jullie door Danny gevraagd voor de stats ?
Vandaar het bijsmaakje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afwijking die alleen Assenaren hebben. Zit in het drinkwater.
Maar wel met zijn goedkeuring neem ik aanquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, Danny heeft hier verder niets mee te maken. Is gewoon iets wat ik in mijn vrije tijd doe. Vind het leuk om met grote datasets te werken, is een uitdaging.
True, maar niet via jouw tool.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef bondage het volgende:
De info waar Braindead op doelt kun je ook van het forum halen, je kunt het postaantal immers zien in het profiel.
Ja. Hij heeft een tijdje terug zelfs nog iets aangepast wat het indexeren heeft verbeterd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel met zijn goedkeuring neem ik aan
Het is dat je geen 40+ bent, maar anders had ik het voor mogelijk gehouden dat we elkaar irl kenden.quote:
Ah, zo. Iedereen kan de grafiek zien, echter kun je de daadwerkelijke stats alleen zelf genereren. Ik heb wat extra rechten zodat ik het wel van iedereen kan zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, maar niet via jouw tool.
Aangezien jij die pic postte van zijn aantal leek het alsof iedereen dat kan op die manier.
Maar wel een reeks. Veelgebruikers duiken vaak op in een top 100. Als je iets wil weten over het postpatroon van een user dan gaat het niet om mensen die incidenteel een keer posten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Braindead kan geen willekeurige usernaam invoeren.
Ik denk dat er daarover langs elkaar heengepraat wordt.
True, maar qua tijdstip kun je dat alleen handmatig achterhalen, want dat geven reekscijfers niet aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar wel een reeks. Veelgebruikers duiken vaak op in een top 100. Als je iets wil weten over het postpatroon van een user dan gaat het niet om mensen die incidenteel een keer posten.
Dat klopt, kijk maar naar de COS reeks in UTO, zijn bijna altijd dezelfde users die in de lijst staan en alleen daar posten. Je kunt eraan zien dat iemand veel post, dit moet je echter per dag bij gaan houden en dat is lastig. Als je over een lage periode gaat berekenen weet je niet op wat voor dagen diegene veel heeft gepost.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar wel een reeks. Veelgebruikers duiken vaak op in een top 100. Als je iets wil weten over het postpatroon van een user dan gaat het niet om mensen die incidenteel een keer posten.
Zoals ik eerder zei; een werkgever kan gewoon kijken hoeveel keer iemand gepost heeft om 9.00 uur en hoeveel om 17.00 uur en daaruit zijn conclusies trekken. (Maar daar heb je Fokstats niet voor nodig, kan natuurlijk ook gewoon op Fok).quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, maar qua tijdstip kun je dat alleen handmatig achterhalen, want dat geven reekscijfers niet aan.
Iemand kan 300 postings op een dag doen in 2 uur tijd. Buiten werktijd.
Een beetje werkgever logt al het uitgaande dataverkeer en dan is het nog simpeler.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei; een werkgever kan gewoon kijken hoeveel keer iemand gepost heeft om 9.00 uur en hoeveel om 17.00 uur en daaruit zijn conclusies trekken.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei; een werkgever kan gewoon kijken hoeveel keer iemand gepost heeft om 9.00 uur en hoeveel om 17.00 uur en daaruit zijn conclusies trekken.
Moet ie wel de username van zn medewerker weten of krijg je zn ip-addres ook te zienquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat dus aardig wat tjd inzitten, omdat die werkgever dan enorm veel subfora langs moet gaan, tenzij iemand alleen in reeks X post (zoals cos bijvoorbeeld) en werkgever dat weet, dan is het kinderwerk om het te achterhalen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Jup, die moet je inderdaad weten en dat is nog wel het lastigste. Al kun je er wel achter komen door het internetverkeer te analyseren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Moet ie wel de username van zn medewerker weten of krijg je zn ip-addres ook te zien
Ik kan toch gewoon in jouw profiel kijken en zien hoeveel keer je nu gepost hebt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat dus aardig wat tjd inzitten, omdat die werkgever dan enorm veel subfora langs moet gaan, tenzij iemand alleen in reeks X post (zoals cos bijvoorbeeld) en werkgever dat weet, dan is het kinderwerk om het te achterhalen.
Ja maar een werkgever heeft zn eigen ip-reeks dus daarop zou ie kunnen selecteren ...quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, die moet je inderdaad weten en dat is nog wel het lastigste. Al kun je er wel achter komen door het internetverkeer te analyseren.
Je ken toch simpel zien hoe vaak ip van Fok bezocht wordt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Moet ie wel de username van zn medewerker weten of krijg je zn ip-addres ook te zien
Het kwartje valt....quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik kan toch gewoon in jouw profiel kijken en zien hoeveel keer je nu gepost hebt.
Maar ik weet monitoring vindt plaats.. Collegaatje vroeger bij G... had al een web interface gebouwd met al het internetverkeer per ip-address... 90'squote:Op vrijdag 26 december 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar een werkgever heeft zn eigen ip-reeks dus daarop zou ie kunnen selecteren ...
Het is sowieso maar goed dat mijn werkgever niet weet welke naam ik op dit forum gebruik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het kwartje valt....![]()
Werkgever dan maar niet op de hoogte stellen van nickname op FOK!
Heb ik ook wel eens gedaan. Het hoofd van de boekhouding was de enige die internet had. Ik keek ff in haar computer naar haar instellingen, heb het in mijn computer ingevoerd en toen had ik ook internet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:09 schreef sig000 het volgende:
Als ik weer eens internet had geregeld op de productie PC's dan stond de systeembeheerder altijd snel bij me welke ingang ik nu weer had gevonden.
Ik ging ook altijd naar KPD ... Grapjequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het kwartje valt....![]()
Werkgever dan maar niet op de hoogte stellen van nickname op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |