Vandaar het bijsmaakje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Afwijking die alleen Assenaren hebben. Zit in het drinkwater.
Maar wel met zijn goedkeuring neem ik aanquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, Danny heeft hier verder niets mee te maken. Is gewoon iets wat ik in mijn vrije tijd doe. Vind het leuk om met grote datasets te werken, is een uitdaging.
True, maar niet via jouw tool.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef bondage het volgende:
De info waar Braindead op doelt kun je ook van het forum halen, je kunt het postaantal immers zien in het profiel.
Ja. Hij heeft een tijdje terug zelfs nog iets aangepast wat het indexeren heeft verbeterd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel met zijn goedkeuring neem ik aan
Het is dat je geen 40+ bent, maar anders had ik het voor mogelijk gehouden dat we elkaar irl kenden.quote:
Ah, zo. Iedereen kan de grafiek zien, echter kun je de daadwerkelijke stats alleen zelf genereren. Ik heb wat extra rechten zodat ik het wel van iedereen kan zien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, maar niet via jouw tool.
Aangezien jij die pic postte van zijn aantal leek het alsof iedereen dat kan op die manier.
Maar wel een reeks. Veelgebruikers duiken vaak op in een top 100. Als je iets wil weten over het postpatroon van een user dan gaat het niet om mensen die incidenteel een keer posten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Braindead kan geen willekeurige usernaam invoeren.
Ik denk dat er daarover langs elkaar heengepraat wordt.
True, maar qua tijdstip kun je dat alleen handmatig achterhalen, want dat geven reekscijfers niet aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef Braindead2000 het volgende:
Maar wel een reeks. Veelgebruikers duiken vaak op in een top 100. Als je iets wil weten over het postpatroon van een user dan gaat het niet om mensen die incidenteel een keer posten.
Dat klopt, kijk maar naar de COS reeks in UTO, zijn bijna altijd dezelfde users die in de lijst staan en alleen daar posten. Je kunt eraan zien dat iemand veel post, dit moet je echter per dag bij gaan houden en dat is lastig. Als je over een lage periode gaat berekenen weet je niet op wat voor dagen diegene veel heeft gepost.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Maar wel een reeks. Veelgebruikers duiken vaak op in een top 100. Als je iets wil weten over het postpatroon van een user dan gaat het niet om mensen die incidenteel een keer posten.
Zoals ik eerder zei; een werkgever kan gewoon kijken hoeveel keer iemand gepost heeft om 9.00 uur en hoeveel om 17.00 uur en daaruit zijn conclusies trekken. (Maar daar heb je Fokstats niet voor nodig, kan natuurlijk ook gewoon op Fok).quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, maar qua tijdstip kun je dat alleen handmatig achterhalen, want dat geven reekscijfers niet aan.
Iemand kan 300 postings op een dag doen in 2 uur tijd. Buiten werktijd.
Een beetje werkgever logt al het uitgaande dataverkeer en dan is het nog simpeler.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei; een werkgever kan gewoon kijken hoeveel keer iemand gepost heeft om 9.00 uur en hoeveel om 17.00 uur en daaruit zijn conclusies trekken.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zoals ik eerder zei; een werkgever kan gewoon kijken hoeveel keer iemand gepost heeft om 9.00 uur en hoeveel om 17.00 uur en daaruit zijn conclusies trekken.
Moet ie wel de username van zn medewerker weten of krijg je zn ip-addres ook te zienquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat dus aardig wat tjd inzitten, omdat die werkgever dan enorm veel subfora langs moet gaan, tenzij iemand alleen in reeks X post (zoals cos bijvoorbeeld) en werkgever dat weet, dan is het kinderwerk om het te achterhalen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:04 schreef Braindead2000 het volgende:
Jup, die moet je inderdaad weten en dat is nog wel het lastigste. Al kun je er wel achter komen door het internetverkeer te analyseren.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Moet ie wel de username van zn medewerker weten of krijg je zn ip-addres ook te zien
Ik kan toch gewoon in jouw profiel kijken en zien hoeveel keer je nu gepost hebt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt, maar daar gaat dus aardig wat tjd inzitten, omdat die werkgever dan enorm veel subfora langs moet gaan, tenzij iemand alleen in reeks X post (zoals cos bijvoorbeeld) en werkgever dat weet, dan is het kinderwerk om het te achterhalen.
Ja maar een werkgever heeft zn eigen ip-reeks dus daarop zou ie kunnen selecteren ...quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, die moet je inderdaad weten en dat is nog wel het lastigste. Al kun je er wel achter komen door het internetverkeer te analyseren.
Je ken toch simpel zien hoe vaak ip van Fok bezocht wordt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Moet ie wel de username van zn medewerker weten of krijg je zn ip-addres ook te zien
Het kwartje valt....quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik kan toch gewoon in jouw profiel kijken en zien hoeveel keer je nu gepost hebt.
Maar ik weet monitoring vindt plaats.. Collegaatje vroeger bij G... had al een web interface gebouwd met al het internetverkeer per ip-address... 90'squote:Op vrijdag 26 december 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar een werkgever heeft zn eigen ip-reeks dus daarop zou ie kunnen selecteren ...
Het is sowieso maar goed dat mijn werkgever niet weet welke naam ik op dit forum gebruik.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het kwartje valt....![]()
Werkgever dan maar niet op de hoogte stellen van nickname op FOK!
Heb ik ook wel eens gedaan. Het hoofd van de boekhouding was de enige die internet had. Ik keek ff in haar computer naar haar instellingen, heb het in mijn computer ingevoerd en toen had ik ook internet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:09 schreef sig000 het volgende:
Als ik weer eens internet had geregeld op de productie PC's dan stond de systeembeheerder altijd snel bij me welke ingang ik nu weer had gevonden.
Ik ging ook altijd naar KPD ... Grapjequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het kwartje valt....![]()
Werkgever dan maar niet op de hoogte stellen van nickname op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |