SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2014 19:56:49 ]
quote:
Was met mij namelijk ook zoquote:Op vrijdag 26 december 2014 19:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gewoon meedoen, binnen een halve dag ben je incrowd
Wie ben jij?quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:59 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
[..]
Was met mij namelijk ook zo
Mag ik helpen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
We moeten in 2 dagen en een beetje nog ff 17 topics vollullen jongens.
Want?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
100.quote:
Aje To buurman!quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
woodenaxe z'n kop lijkt op een ananas
Dan moet in één goede baggeravond wel kunnenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als iedereen zich dan ff verzamelt vanavond.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan moet in één goede baggeravond wel kunnen
Ben ook nieuw.quote:
Ik heb je hier nog nooit gezien, maar helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 19:59 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
[..]
Was met mij namelijk ook zo
Nee man hij wil gewoon lekker in de trein zitten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:16 schreef hoink581 het volgende:
VD denkt dat ik op tweede kerstdag daadwerkelijk naar Eindhoven kom om met een 50-jarige kneus te vechten.
Jawel man. ik heb een andere UIquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb je hier nog nooit gezien, maar helemaal gelijk.
Ik lieg niet, kiek maar in z'n anna topic.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Nee man hij wil gewoon lekker in de trein zitten.
Ik zit hier bijna alleen 's avonds/'s nachts he.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:18 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Jawel man. ik heb een andere UI
Ik doe mijn best,maar kom van UTO. Dus je hebt me gecheckt?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gezien je 92 posts per dag zul je je hier wel thuis voelen denk ik.
Ja dus? ik zit hier zowat 24/7quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna alleen 's avonds/'s nachts he.
Gast ,niet in KLB.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:17 schreef Fenini het volgende:
[..]
Leugenaar. Je zit hier al sinds maart.
UTO. Zeg me dat je gestopt bent met kijken en daarom hier zit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best,maar kom van UTO. Dus je hebt me gecheckt?
Utopia is puur irritatiequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
UTO. Zeg me dat je gestopt bent met kijken en daarom hier zit.
Wat dan?quote:
Kijk ,das mooi.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat UTO.
Maar vooruit, ik geef je een kans
Nee,omdat ik verder kijk ,dan mijn neus lang is.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
UTO. Zeg me dat je gestopt bent met kijken en daarom hier zit.
Heb je geen foxsports?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als iedereen zich dan ff verzamelt vanavond.
Oh, fuck... Dan is ook motd trouwens
Ik ben ook nieuw.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:17 schreef Fenini het volgende:
[..]
Leugenaar. Je zit hier al sinds maart.
Hij rijdt wel in een grotere kar .die ouwe.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, want je vader verdient minder dan de onze.
Muis, kan je wel zien. Dit is keiharde paint met pixels.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:26 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Nice, doe je dit gewoon met je muis of zon speciaal tekending?
Paint en muispad van een laptopquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:26 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Nice, doe je dit gewoon met je muis of zon speciaal tekending?
Je maakt toch wel meesterwerkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Paint en muispad van een laptop
Gaat echt klote
Zakkieeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Muis, kan je wel zien. Dit is keiharde paint met pixels.
Haiquote:
Bijna een speciaal Topic waardig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Paint en muispad van een laptop
Gaat echt klote
Nooit sorry zeggen,regel 1.quote:
Fapje?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:29 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hai![]()
Als je eentje van mij maakt, maak ik er eentje van jou oké?
Mag. Maar had het over een paintquote:
(kk)Guusje, fijne 16 jarige rotmongool dat je er rondstalktquote:
'Kankerstallekje GUUS' voor jou.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
(kk)Guusje, fijne 16 jarige rotmongool dat je er rondstalkt
Jij bent toch geen 16?quote:
quote:
32quote:
Dat bedoel ik.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mag. Maar had het over een paint
Heb je mijn eigen paint gemist dan?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
God, dat ziet echt uit als een zware junk
quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op de ogen na,die staan strak.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
zou er animo voor hax zijn>?quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:
Gewoon een lekker geak kapsel, passen bij een 17 jarigequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat is dat? Een eenzijdige opskeer?
Een kapsel is wat anders dan ebola op m'n kop.quote:Op vrijdag 26 december 2014 20:48 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Gewoon een lekker geak kapsel, passen bij een 17 jarige
Ja jij wilde een paint, ik heb geen idee hoe je eruit ziet, dus pure fantasiequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een kapsel is wat anders dan ebola op m'n kop.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:03 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die associatie's van mij altijd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Adobe Illustratorquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
Heb me Slaapzak altijd zo voorgesteld...
[ afbeelding ]
Voor wat je ermee kan is dit nogal matig hoor, maar ik heb heel veel andere projecten en dit fix ik ff in 10 minutenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Ja het is 5 jaar wennen, 5 jaar erin komen en dan breken de gouden 5 jaar aanquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
DankjeHet valt me allemaal erg zwaar
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
Vanwaar die natte plek inmijn slaapzak?
Een knappe jonge 22'erquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Wahahahaha ik heb nog niet echt een idee bij jou... hoe oud ben je?
Kun je nagaan, al mijn kwaliteitsposts zijn niet eens in mijn gouden jaren gemaakt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja het is 5 jaar wennen, 5 jaar erin komen en dan breken de gouden 5 jaar aan
Godverquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, al mijn kwaliteitsposts zijn niet eens in mijn gouden jaren gemaakt.
Nooit, ik ben de vrolijkheid zelfe.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
paint ook een frons want deze gast is altijd chagrijnig
Trek hem gelijk een grapjurk aan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nooit, ik ben de vrolijkheid zelfe.
Gevat hoorquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Trek hem gelijk een grapjurk aan.
Ik weet niet goed wat ik hier van moet vindenquote:
Ik heb paintebola, maar anders is het ook zo zielig voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb vandaag eend gegeten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik hier van moet vinden
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik hier van moet vinden
Omg ik ookquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb vandaag eend gegeten.
fattyquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:16 schreef madeliefff het volgende:
Ik zit zo vol he. Ik zit in een restaurant en heb net vier gangen plus een amuse achter de rug en ik krijg nog een amuse en een toetje.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze grap irriteert me omdat ik mezelf helemaal niet zo bestempel.
Lekker ,toch.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:16 schreef madeliefff het volgende:
Ik zit zo vol he. Ik zit in een restaurant en heb net vier gangen plus een amuse achter de rug en ik krijg nog een amuse en een toetje.
als ik een fatty was zou ik wss niet vol zijn nog. T zijn wel kleine porties maar toch nog veelquote:
Komop je kan hetquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:17 schreef madeliefff het volgende:
Ik eet nu kauwgom om plek te maken
Blijf nou eens van die gifjes af, chroetsjov.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Blijf nou eens van die gifjes af, chroetsjov.
Verbale armoede, dat is het.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als ik een fatty was zou ik wss niet vol zijn nog. T zijn wel kleine porties maar toch nog veel
#VIESDIKquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:16 schreef madeliefff het volgende:
Sinds 21:20 schijnbaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
sinds wanneer heb ik kort blond haar dan
ja weet ik veelquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Beter dan geen haarquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik stel me jou altijd voor als die zangeres van de eurythmicsquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:20 schreef madeliefff het volgende:
Wie draagt me straks weg . Ik zou niet alleen komen zo zwaar ben ik dan
Annie Lennox.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik stel me jou altijd voor als die zangeres van de eurythmics
wie is dat?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik stel me jou altijd voor als die zangeres van de eurythmics
WAT????quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en ondertussen mijn dm stiekem volspammen he
Boefje.quote:
Beetje ongezellig om op je telefoon te zitten tijdens het etenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is wel wat voor puntenjager...ik zie een punt
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Oh check je DMquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nee het was echt kutquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vindt niemand mijn peent leuk
Toot?
ja sorry ik zal t niet meer doen maar ik zie mijn ouders al drie dagen nu..quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Beetje ongezellig om op je telefoon te zitten tijdens het eten
Eerst zouden punten lullen zijn. Nu zijn het tietenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:32 schreef madeliefff het volgende:
[..]
doe het, fluister het zwoel in mijn oorquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slaap_Zak, ik wil je wat vertellen
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja sorry ik zal t niet meer doen maar ik zie mijn ouders al drie dagen nu..
IK HAAT JEquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
doe het, fluister het zwoel in mijn oor
Ok vooruit ik zie het door de vingersquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja sorry ik zal t niet meer doen maar ik zie mijn ouders al drie dagen nu..
Dat valt tegen in werkelijkheidquote:
Nu is hij doof.....quote:
Ik kwam welquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Verdiende loon
[..]
Was ook niet de bedoeling
Maakt toch niet uit?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:40 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
uhu
Ze kennen me al een beetje hier
Neem dan Luxaflex,scheelt enorm.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nou ja... mijn vrouw vind het wel jammer, als ik de gordijnen zie kom ik al
Nee, dat snijdtquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Neem dan Luxaflex,scheelt enorm.
jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
blackings heeft ook gewoon weer een ban? ...
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:45 schreef madeliefff het volgende:
Wie plaatsr de foto ffw goed voor me...is naaktpic
Zachtjes swaffelen.....quote:
Dat dus.quote:
Dag super girl.quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Doe nou eens lief mens.... eet een biefstuk weet ik het, get over it
DM box is nog steeds leeg he, OPLICHTERquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:45 schreef madeliefff het volgende:
Wie plaatsr de foto ffw goed voor me...is naaktpic
Uiteraard, het ging toch over homo's?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Slaapzak voelt zich aangesproken
Ik dacht dat de nadruk meer lag op stomme mensenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Uiteraard, het ging toch over homo's?
Zelfdequote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik dacht dat de nadruk meer lag op stomme mensen
Rel Meisje.quote:
oh leugenaaaaarquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
DM box is nog steeds leeg he, OPLICHTER
Ja... maar geen beloofde picsquote:
Nee niet van onderwerp veranderen, we hadden het over jouw oplichtingspraktijkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef madeliefff het volgende:
Waar is eend? ...takelwagen regelen?
is naaktpic van mijn ziel jahquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja... maar geen beloofde picsmaar ik kreeg alleen "whatevaaa"
OPLICHTER
SCAM
PAS OP MENSEN
OPLICHTER
omdat hij doorpost met kloon of zo? en hij ging een neppiemel postenquote:
NEEquote:
Hoi.quote:
OP DE BRANDSTAPELquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
NEE
Madeliefff beloofde een naaktpic als iemand een plaatje poste, heb ik gedaan, maar niks... oplichter is het ... laaielichter
Madeliefff dus he, uitkijken voor haar
de feeks
Ik zat met mijn broek op mijn hielen, mijn vrouw vroeg nog, Menno, wat ga je doen, ik zeg, ik krijg een naaktpic, dus even dimmen... nou lekker dan... heb ik weer gefapt op Hoinkquote:
onzinnige ban dusquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
omdat hij doorpost met kloon of zo? en hij ging een neppiemel posten
Daar ben je lekker klaar mee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zat met mijn broek op mijn hielen, mijn vrouw vroeg nog, Menno, wat ga je doen, ik zeg, ik krijg een naaktpic, dus even dimmen... nou lekker dan... heb ik weer gefapt op Hoink
mijn toetjesfoto niet waarderenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zat met mijn broek op mijn hielen, mijn vrouw vroeg nog, Menno, wat ga je doen, ik zeg, ik krijg een naaktpic, dus even dimmen... nou lekker dan... heb ik weer gefapt op Hoink
Oh zolang ze geen naaktfoto van haarzelf beloofde, kan ze toch een random persoon doen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
NEE
Madeliefff beloofde een naaktpic als iemand een plaatje poste, heb ik gedaan, maar niks... oplichter is het ... laaielichter
Madeliefff dus he, uitkijken voor haar
de feeks
Niet iedereen jat zijn haar foto's van 't internetquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh zolang ze geen naaktfoto van haarzelf beloofde, kan ze toch een random persoon doen?![]()
God nieteens aan gedachtquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh zolang ze geen naaktfoto van haarzelf beloofde, kan ze toch een random persoon doen?![]()
Ik las toefje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn toetjesfoto niet waarderen
hoezo dat? hij post door terwijl hij geband isquote:
Zijn eerdere ban was al onterechtquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hoezo dat? hij post door terwijl hij geband is
Dus al een jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
God nieteens aan gedachtwat een oplichters zijn jullie, vanaf nu ga ik voor mannen
Erg zeg
allemaal jullie
En ik was al emotioneel labiel sinds een jaar of 38
Het zit je niet mee.quote:
WAT? En ik ondertussen wel slaap zak geschreven hebben zoals afgesprokenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik wilde madeliefff in mijn borst kervenmaar ik kwam ruimte te kort
Nu moet de liefff op mijn rug en staat er Made op mijn borst
Wat een KUTKERST
WAT BEDOEL JE DAAR MEE!?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet iedereen jat zijn haar foto's van 't internet
Ja jij hebt ruimte zat op je kont, daar past wel 3 keer slaapzak op...quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
WAT? En ik ondertussen wel slaap zak geschreven hebben zoals afgesproken
en nu kappen met je gejankquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee de sfeer sloeg om toen Madeliefff binnen kwam... is altijdik kan haar niet handelen
Gehehe. Goede keuze, goede keuze.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
God nieteens aan gedachtwat een oplichters zijn jullie, vanaf nu ga ik voor mannen
Erg zeg
allemaal jullie
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Bullshit
Ik heb haar facebook gezien, ik heb met haar ge-chat op facebook, ze is echt
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
Serieus, niet tof dit, ze is echt, pm Madeliefff ze zal het zelfde vertellen als ik, DjeDje is echtquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jajaja, alsof dat topic er zonder reden was![]()
Jij weet wel hoe je mij op de kast kan jagen hč.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jajaja, alsof dat topic er zonder reden was![]()
Ik sta aan jouw kant, en nee niet omdat je een chick bent ... ik vind het ook niet tof voor je...quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je mij op de kast kan jagen hč.
haha, kloptquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:06 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Jij weet wel hoe je mij op de kast kan jagen hč.
Haha dankjewel, maar ik weet dat hzaw mij loopt te plagen. En weet dat ik "echt" ben.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:07 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik sta aan jouw kant, en nee niet omdat je een chick bent ... ik vind het ook niet tof voor je...
oh okquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha dankjewel, maar ik weet dat hzaw mij loopt te plagen. En weet dat ik "echt" ben.
Niet kieskeurig meer qua woorden of qua voorkeuren?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]op mijn leeftijd jongen, ben je niet kieskeurig meer
allezquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet kieskeurig meer qua woorden of qua voorkeuren?
Waarom wordt mijn naam afgekort?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:08 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Haha dankjewel, maar ik weet dat hzaw mij loopt te plagen. En weet dat ik "echt" ben.
ja godverdomme man het is een volzinquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom wordt mijn naam afgekort?
omdat die ebolalang isquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom wordt mijn naam afgekort?
zalwelquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik houd niet van afgekorte namen. jeugdtrauma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |