Niet iedereen jat zijn haar foto's van 't internetquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh zolang ze geen naaktfoto van haarzelf beloofde, kan ze toch een random persoon doen?![]()
God nieteens aan gedachtquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh zolang ze geen naaktfoto van haarzelf beloofde, kan ze toch een random persoon doen?![]()
Ik las toefje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mijn toetjesfoto niet waarderen
hoezo dat? hij post door terwijl hij geband isquote:
Zijn eerdere ban was al onterechtquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hoezo dat? hij post door terwijl hij geband is
Dus al een jaar.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
God nieteens aan gedachtwat een oplichters zijn jullie, vanaf nu ga ik voor mannen
Erg zeg
allemaal jullie
En ik was al emotioneel labiel sinds een jaar of 38
Het zit je niet mee.quote:
WAT? En ik ondertussen wel slaap zak geschreven hebben zoals afgesprokenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:00 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik wilde madeliefff in mijn borst kervenmaar ik kwam ruimte te kort
Nu moet de liefff op mijn rug en staat er Made op mijn borst
Wat een KUTKERST
WAT BEDOEL JE DAAR MEE!?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Niet iedereen jat zijn haar foto's van 't internet
Ja jij hebt ruimte zat op je kont, daar past wel 3 keer slaapzak op...quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:03 schreef madeliefff het volgende:
[..]
WAT? En ik ondertussen wel slaap zak geschreven hebben zoals afgesproken
en nu kappen met je gejankquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:02 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee de sfeer sloeg om toen Madeliefff binnen kwam... is altijdik kan haar niet handelen
Gehehe. Goede keuze, goede keuze.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
God nieteens aan gedachtwat een oplichters zijn jullie, vanaf nu ga ik voor mannen
Erg zeg
allemaal jullie
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Bullshit
Ik heb haar facebook gezien, ik heb met haar ge-chat op facebook, ze is echt
quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:58 schreef Slaap_Zak het volgende:
Serieus, niet tof dit, ze is echt, pm Madeliefff ze zal het zelfde vertellen als ik, DjeDje is echtquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jajaja, alsof dat topic er zonder reden was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |