Uiteraard, het ging toch over homo's?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Slaapzak voelt zich aangesproken
Ik dacht dat de nadruk meer lag op stomme mensenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Uiteraard, het ging toch over homo's?
Zelfdequote:Op vrijdag 26 december 2014 21:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik dacht dat de nadruk meer lag op stomme mensen
Rel Meisje.quote:
oh leugenaaaaarquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:50 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
DM box is nog steeds leeg he, OPLICHTER
Ja... maar geen beloofde picsquote:
Nee niet van onderwerp veranderen, we hadden het over jouw oplichtingspraktijkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef madeliefff het volgende:
Waar is eend? ...takelwagen regelen?
is naaktpic van mijn ziel jahquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja... maar geen beloofde picsmaar ik kreeg alleen "whatevaaa"
OPLICHTER
SCAM
PAS OP MENSEN
OPLICHTER
omdat hij doorpost met kloon of zo? en hij ging een neppiemel postenquote:
NEEquote:
Hoi.quote:
OP DE BRANDSTAPELquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
NEE
Madeliefff beloofde een naaktpic als iemand een plaatje poste, heb ik gedaan, maar niks... oplichter is het ... laaielichter
Madeliefff dus he, uitkijken voor haar
de feeks
Ik zat met mijn broek op mijn hielen, mijn vrouw vroeg nog, Menno, wat ga je doen, ik zeg, ik krijg een naaktpic, dus even dimmen... nou lekker dan... heb ik weer gefapt op Hoinkquote:
onzinnige ban dusquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
omdat hij doorpost met kloon of zo? en hij ging een neppiemel posten
Daar ben je lekker klaar mee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zat met mijn broek op mijn hielen, mijn vrouw vroeg nog, Menno, wat ga je doen, ik zeg, ik krijg een naaktpic, dus even dimmen... nou lekker dan... heb ik weer gefapt op Hoink
mijn toetjesfoto niet waarderenquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zat met mijn broek op mijn hielen, mijn vrouw vroeg nog, Menno, wat ga je doen, ik zeg, ik krijg een naaktpic, dus even dimmen... nou lekker dan... heb ik weer gefapt op Hoink
Oh zolang ze geen naaktfoto van haarzelf beloofde, kan ze toch een random persoon doen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
NEE
Madeliefff beloofde een naaktpic als iemand een plaatje poste, heb ik gedaan, maar niks... oplichter is het ... laaielichter
Madeliefff dus he, uitkijken voor haar
de feeks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |