Heel stiekem wel.quote:
Oh maar ik heb ook mij Gptjesquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Laxusje, ik vind je heel lief, maar soms twijfel ik wel een beetje aan je smaak
quote:
Nou ja, er zijn er grenzen natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh de bagger gaat vrolijk door. Echt, ik heb liever Blof
Nee Johquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh de bagger gaat vrolijk door. Echt, ik heb liever Blof
Die doet gospelquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:17 schreef Fred_B het volgende:
Gisteren hadden we ook al Kelly Rowland, maar wat is er eigenlijk van die 3e van Destiny's Child geworden?
twitter:RealMichelleW twitterde op donderdag 18-12-2014 om 02:18:23Hey guys, just a friendly reminder! Catch an all-new episode of #FixMyChoir tonight at 10/9c on @oxygen! http://t.co/Zb6vMuWuUD reageer retweet
Hahahahah@1quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:18 schreef Ferdo het volgende:
Altijd krijg ik de kriebels als ik die Jay-Z.
Hij zal toch niet de enige zijn daar?quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:21 schreef Karina het volgende:
Kan iemand die vent in dat gestreepte shirt even vertellen dat hij niet kan dansen
Laat hem lekker dansenquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:21 schreef Karina het volgende:
Kan iemand die vent in dat gestreepte shirt even vertellen dat hij niet kan dansen
Wel de enige die ik zie dansen als een mallootquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij zal toch niet de enige zijn daar?
Einde van dit uur wat disco voor je! Kun je zelf gaan dansen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:22 schreef Karina het volgende:
Wel de enige die ik zie dansen als een malloot
Ik denk het niet, wat een onwaarschijnlijk k*tnummerquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:24 schreef Fred_B het volgende:
Zou dit ook gescoord hebben als het nummer Turkmenistan had geheten?
Ik zat toenstraks al te swingen op Night Feverquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Einde van dit uur wat disco voor je! Kun je zelf gaan dansen.
Wat een verrassing.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:25 schreef Karina het volgende:
Ik zat toenstraks al te swingen op Night Fever
Ik heb de CD nogquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:27 schreef Karina het volgende:
I Got You Babe Beavis and Butthead 1985
Uh dit is toch niet uit 1985? Zo oud is Beavis and Butthead toch nog niet?
Even opgezocht, dit is uit 1993.
Staat wel laag overigens, valt me tegen (Saturday Night Fever bedoel ik).quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat een verrassing.Het wordt wel steeds minder met de disco.
Zijn er ook nog users die klagen over de Village People.
Ze mag mn kerstpondjes wel hebbenquote:
Allemaal de schuld van de jongeren die ook stemrecht hebben.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:29 schreef Karina het volgende:
Staat wel laag overigens, valt me tegen (Saturday Night Fever bedoel ik).
Nope Aerosmith vind ik een stukkie leukerquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag er voortaan gewoon Def Leppard in de Top ipv Aerosmith? Please?
neequote:Op vrijdag 26 december 2014 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Joe Elliotquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Matig matig matigquote:
Hij verdubbelt zijn positie van vorig jaar min of meer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:41 schreef laxus13 het volgende:
Grootste zakker uit de top 2000 van dit jaar.
Uiteraardquote:
quote:
Hey, die ken ikquote:
Ik hoor hier Plastic Bertrand inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |